Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Microsoft Citizen Service Platform Βέλτιστες Πρακτικές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση Αντώνης Λίνας Public Sector – Microsoft Hellas ICT Forum, 5/11/09.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Microsoft Citizen Service Platform Βέλτιστες Πρακτικές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση Αντώνης Λίνας Public Sector – Microsoft Hellas ICT Forum, 5/11/09."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Microsoft Citizen Service Platform Βέλτιστες Πρακτικές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση Αντώνης Λίνας Public Sector – Microsoft Hellas ICT Forum, 5/11/09

2 Προκλήσεις Πολιτική Προστασία Παγκοσμιοποίηση & Ανταγωνισμός Περιβαντολογική Πολιτική Μετανάστευση Πληθυσμιακή Ανισοκατανομή Ποιότητα Υπηρεσιών Πολυπλοκότητα Υπηρεσιών Διαχείριση Εσόδων ΔημοκρατίαΚανονισμοί & Προτυπο Διαχείριση Οικονομικής Κρίσης

3 Επιχειρησιακές Προτεραιότητες Ο.Τ.Α.

4 Τεχνολογικές Προτεραιότητες

5 ΠροσωπικήΠαραγωγικότητα Αυτοματοποίηση Επιχειρησιακών Διαδικασιών Finance Operations Civil Servants Συντονισμός Business Ready Διαδικασίες People

6 Microsoft Citizen Service Platform

7 Technologies & Products Solutions & Accelerators Business Processes Key Challenges Δομικά Στοιχεία του Microsoft Citizen Service Platform

8 eID – Ηλεκτρονική Ταυτοποίηση Πολλαπλές μεθοδολογίες ταυτοποίησης και αυθεντικοποίησης επιτελικών χρηστών και πολιτών Πλεονεκτήματα: Εφαρμογή Know-how από αντίστοιχες λύσεις Απλή, εύχρηστη και ολοκληρωμένη λύση προσβασιμότητας με ενιαίο τρόπο σε επιμέρους πολλαπλά συστήματα Κεντρικοποιημένη ασφάλεια Μείωση διαχειριστικού κόστους (self service registrations) Ασφαλές περιβάλλον διατήρησης των δεδομένων ασφαλείας Technologies Windows Server ® Microsoft ® Active Directory ® Microsoft ® Identity Integration Server Microsoft ® Certificate Lifecycle Manager

9 Προσωποποιημένη παροχή υπηρεσιών Portal - Electronic Document & Record Management Πλεονεκτήματα: Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση (citizen- centric services) Ένα κεντρικό σημείο εσωτερικής οργάνωσης και εξωτερικής διάδρασης με τους πολίτες Επιτάχυνση της διαδικασίας εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από τη φιλοξενία forms Αυτοματοποίηση διαδικασιών και ροών εργασίας Enterprise Search Μηχανή στα Ελληνικά με stemming και δυνατότητα αναζήτησης σε >200 file formats Κεντρικοποιημένος Έλεγχος της εκτέλεσης και της απόδοσης των διαδικασίων Μηχανισμοί συλλογής και ανάλυσης στατιστικών Technologies Microsoft ® BizTalk ® Server Microsoft ® SQL Server ™ Microsoft ® Office SharePoint ® Server Microsoft ® Active Directory ® Microsoft ® Host Integration Server Windows Server ®

10 Πολιτο-κεντρική εξυπηρέτηση Citizen Relationship Management Ενιαία Διαχείριση Επαφών, Δημιουργία & διατήρηση πλήρους εικόνας για κάθε πολίτη ή επιχείρηση Πλεονεκτήματα Βελτίωση και συστηματοποίηση στην διαχείριση παραπόνων, αναφορά ζημιών, επιχειρηματικών δράσεων, επιδοτήσεων, δικαιωμάτων κλπ., διατήρηση εκλογικών καταλόγων κ.α. Συντονισμός και παρακολούθηση της εξέλιξης των αιτήσεων εξυπηρέτησης Συλλογή & Ανάλυση Στατιστικών Ανάλυση της συμπεριφοράς και πρόβλεψη νέων απαιτήσεων Συστηματικός τρόπος σχεδίασης και αποτίμησης προωθητικών ενεργειών για λογαριασμό του Δήμου ή μέσω των δυνατοτήτων του Δήμου. Technologies Microsoft Dynamics ™ CRM Windows Server ® Microsoft ® Internet Information Server Microsoft ® Office SharePoint ® Server Microsoft ® Office system Microsoft ®.NET framework

11 External THE CITIZEN POTAL - ON THE INTERNET

12 Case Studies Ψηφιακό Δημοτικό Συμβούλιο (Paperless Meetings)  2 η Μεγαλύτερη Πόλη στην Νορβηγία. Πληθυσμός 250 χιλ. κάτοικοι εντός πόλης, 400 χιλ. συνολικά στην περιοχή. 15 χιλ. εργαζόμενοι σε 700 σημεία. 67 αιρετοί δημοτικοί σύμβουλοι  Μόνο για το Δημοτικό Συμβούλιο: Εξοικονόμιση 515χιλ σελίδων Α4 ετησίως ή 7,4 μτρ τόνων διοξειδίου του άνθρακα με εκτίμηση σε ετήσια βάση για 44 μετρ. τόνους ή 340 χιλ. δολάρια  Τοπικό Δίκτυο Μάθησης  Πληθυσμό άνω των  259 σχολεία και περισσότεροι από εργαζόμενους και μαθητές  Προώθηση της κοινωνικής ευθύνης και να εξοικονόμηση χρημάτων μέσω των πράσινων πρωτοβουλιών, δια βίου εκπαίδευσης, ενημέρωση εκδηλώσεων, διεξαγωγή διαγωνισμών, ευαισθητοποίηση σε περιβαντολογικά, διατροφικά θέματα κ.α.  Ενιαία Διαχείριση Αιτημάτων (Contact Camden) & Επιτελική Παρακολούθηση Διαδικασιών (Mayor’s Digital Dashboard)  Πληθυσμό άνω των  Παρακολούθηση αιτημάτων και συντονισμός των πόρων για την ολοκλήρωση τους  Συντονισμός ομάδων εργασίας από διαφορετικά τμήματα και αρμοδιότητες  Συγκεντρωτική παρακολούθηση των εξελίξει διαδικασιών, χρόνοι απόκρισης, ποιότητα υπηρεσιών 

13 Βασικές Αρχές/Πλεονεκτήματα της Πλατφόρμας Διαλειτουργικότητα – Ανοικτά Πρότυπα (Open standards) Υψηλή ασφάλεια σε όλα τα επίπεδα της πλατφόρμας Ευρύτατο φάσμα λειτουργικότητας Προσαρμόσιμη πλατφόρμα στις εκάστοτε ανάγκες Windows Live Services (Virtual Earth, Spaces, Skydrive…) Βασίζεται στο ευρύτατο δίκτυο συνεργατών για την επιτυχημένη υλοποίηση

14 © 2008 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.


Κατέβασμα ppt "Microsoft Citizen Service Platform Βέλτιστες Πρακτικές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση Αντώνης Λίνας Public Sector – Microsoft Hellas ICT Forum, 5/11/09."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google