Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δευτέρα, 03 Νοεμβρίου 2014 Η αγάπη δίνει φτερά… ΑRTΕμείς ΚΟΙΝΣΕΠ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δευτέρα, 03 Νοεμβρίου 2014 Η αγάπη δίνει φτερά… ΑRTΕμείς ΚΟΙΝΣΕΠ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δευτέρα, 03 Νοεμβρίου 2014 Η αγάπη δίνει φτερά… ΑRTΕμείς ΚΟΙΝΣΕΠ

2 Συνοπτική Παρουσίαση της Επιχείρησης

3 Κάτι που φαίνεται απλό και κοινότυπο... ΑΡΤΕΜΙΣ

4 ...μπορεί να "κρύβει' κάτι σημαντικό... ΑΡΤΕΜΙΣ ΕΜΕΙΣ Κρύβει ανθρώπους που έχουμε τη θέληση, την ικανότητα και τον ενθουσιασμό, για να πετύχουμε την εργασιακή ένταξη ατόμων από ευάλωτες ομάδες

5 ...μπορεί να "κρύβει' κάτι σημαντικό... ΑΡΤΕΜΙΣ ΕΜΕΙΣ ART Κρύβει ανθρώπους που έχουμε τη θέληση, την ικανότητα και τον ενθουσιασμό, για να πετύχουμε την εργασιακή ένταξη ατόμων από ευάλωτες ομάδες Κρύβει την τέχνη, που πιστεύουμε οτι είναι προσιτή, καθημερινή και απολύτως αναγκαία, για να δώσει φως και χρώμα στη ζωή μας

6 Το ίδιο ισχύει με το επιχειρηματικό μας μοντέλο... ARTΕΜΕΙΣ Φαίνεται απλό και κοινότυπο... αλλά κρύβει κάτι σημαντικό....

7 Είναι απλό και κοινότυπο... Να κατασκευάζεις και να εμπορεύεσαι διακοσμητικά αντικείμενα, κοσμήματα, εποχιακά είδη και επιχειρηματικά δώρα...

8 ...αλλά γίνεται σημαντικό Να κατασκευάζεις και να εμπορεύεσαι διακοσμητικά αντικείμενα, κοσμήματα, εποχιακά είδη και επιχειρηματικά δώρα τα οποία είναι όμορφα, χειροποίητα και προσιτά... προωθούνται και υποστηρίζονται από ισχυρές στρατηγικές συμμαχίες... διατίθενται μέσα από ένα ευρύ δίκτυο προνομιακών σημείων πώλησης... αξιοποιούν υφιστάμενες υποδομές, δίκτυα και ανθρώπινες δεξιότητες... υποστηρίζουν ένα σπουδαίο κοινωνικό σκοπό

9 Όμορφα, χειροποίητα και προσιτά : Διακοσμητικά αντικείμενα Κατασκευές από χαλκό του τμήματος κατάρτισης της ΕΛΕΠΑΠ Σχεδιασμός και παραγωγή άλλων διακοσμητικών αντικειμένων από την εσωτερική Ομάδα Σχεδιασμού & Παραγωγής της επιχείρησης Επιλεκτικές συνεργασίες με τρίτα εργαστήρια / τεχνίτες

10 Όμορφα, χειροποίητα και προσιτά : Κοσμήματα Σειρά basic Σχεδιασμός και παραγωγή από την εσωτερική Ομάδα Σχεδιασμού & Παραγωγής Σειρά premium Συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις / εργαστήρια Συνεργασία με σχεδιαστές κοσμημάτων και επώνυμες μάρκες

11 Όμορφα, χειροποίητα και προσιτά : Εποχιακά είδη Χριστούγεννα Γούρια Διακοσμητικά Πάσχα Λαμπάδες χειροποίητες Διακοσμητικά Καλοκαίρι Καλοκαιρινά διακοσμητικά (κεριά, βάζα με διακόσμηση από την ομάδα παραγωγής) Φανάρια

12 Όμορφα, χειροποίητα και προσιτά : Είδη γάμου - βάπτισης Μπομπονιέρες Γάμου Βάπτισης Μέσω του e-shop της ΕΛΕΠΑΠ, δημιουργίες από την ομάδα παραγωγής της artεμείς.

13 Κατάστημα / εργαστήριο στο Παγκράτι Σημεία πώλησης στο Golden Hall και στο Athens Mall Σταδιακά ανάπτυξη πρόσθετων σημείων πώλησης (shop-in-shops) Πωλήσεις μέσω διαδικτύου (e-shop, σελίδες κοινωνικής δικτύωσης) Bazaar ΕΛΕΠΑΠ (Χριστούγεννα/Μετρό Συντάγματος, Απόκριες, Πάσχα κλπ.) Ιστοσελίδα ΕΛΕΠΑΠ (είδη γάμου-βάπτισης) Εκθετήρια στις κεντρικές εγκαταστάσεις ΕΛΕΠΑΠ και τα παραρτήματά της σε 5 πόλεις Προώθηση επιχειρηματικού δώρου μέσω συστάσεων Σημεία πώλησης

14 Συμπληρωματικές υπηρεσίες Μέρος των εσόδων μας από την εμπορική δραστηριότητα, υποστηρίζει την παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών σε άτομα με αναπηρία : Προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης Προγράμματα αξιοποίησης ελεύθερου χρόνου Δράσεις ενίσχυσης της αυτονομίας – ανεξαρτητοποίησης Προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης

15 Κύρια Ορόσημα Δεκέμβριος 2013 : Πιλοτική παραγωγή και διάθεση προϊόντων στο bazzar της ΕΛΕΠΑΠ στο Μετρό Συντάγματος Φεβρουάριος 2014 : Σύσταση της artεμείς Κοιν.Σ.Eπ. Μάρτιος 2014 : Μίσθωση γραφείων / εργαστηρίου στο Παγκράτι Απρίλιος 2014 : Λειτουργία shop in a shop στο Golden Hall την περίοδο του Πάσχα Ιούνιος 2014 : Λειτουργία shop in a shop στο Golden Hall Σεπτέμβριος 2014: Στελέχωση της επιχείρησης με 6 άτομα πλήρους απασχόλησης

16 Ποιοι είμαστε Μαριάννα Μόσχου (Πρόεδρος ΕΛΕΠΑΠ-μέλος Δ.Ε.) Χρισταλένα Καττάμη (Επιστημονική Υπεύθυνη του ΚΕΚ ΕΛΕΠΑΠ-Μέλος Δ.Ε.) Κατερίνα Παπαθανασοπούλου (Πρόεδρος της Κοιν.Σ.Επ.) Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Προσώπων (ΕΛΕΠΑΠ) εκπροσωπούμενη από τη Χριστίνα Κατσουρίδη (Γενική Γραμματέας ΕΛΕΠΑΠ) Φανή Βουγά - Μορντώ (μέλος Γ.Σ.) Ρέα Δουζίνα (μέλος Γ.Σ.) Μαρία Καποτά(Συντονίστρια Παραγωγής-Μέλος Γ.Σ.) Ιδρυτικοί εταίροι – μέλη της Κοιν.Σ.Επ.

17 Το προσωπικό μας Η Ομάδα Παραγωγής : Η Μαρία Καποτά, ο Μάρκος Μάρκου, η Χρυσούλα Φωσκόλου, η Έφη Κουτσογιάννη την ομάδα θα ενισχύουμε συστηματικά με νέους τεχνίτες και εκπαιδευτές Η Ομάδα Διοικητικής και Γραμματειακής Υποστήριξης : Η Ειρήνη Ζαχαρά και ο Γιώργος Παπαγγελής Τα στελέχη – εθελοντές μας Φένια Παρνασσά (Υπεύθυνη Marketing και Πωλήσεων) Μαργαρίτα Ιερωνύμου (Product line manager) Πόπη Γκαρμπολά-Πατριαρχέα (Σχεδιάστρια) Και βέβαια, οι εθελοντές και οι εθελοντές/ γονείς εκπαιδευόμενων ΑΜΕΑ, που υποστηρίζουν με κάθε τρόπο την προσπάθειά μας μ Ποιοι είμαστε

18 Στρατηγικές συνεργασίες Ο κύριος στρατηγικός μας εταίρος (εκτός από μέλος της Κοιν.Σ.Επ.) είναι η ΕΛΕΠΑΠ. Στόχος μας : Η ARTεμείς Κοιν.Σ.Επ. να αποτελέσει τον εμπορικό βραχίονα της ΕΛΕΠΑΠ, για τη δημιουργία οικονομικής υπεραξίας που θα υπηρετεί έναν κοινό κοινωνικό σκοπό

19 Αξιοποίηση υποδομών και δικτύου ΕΛΕΠΑΠ για δραστική συγκράτηση λειτουργικών εξόδων και απόκτηση πρόσβασης σε προνομιακά σημεία πώλησης Συστηματική συνεργασία με επιχειρήσεις και άτομα που προσφέρουν υλικά / πρώτες ύλες (χάνδρες, ημιπολύτιμους λίθους, δέρμα κ.α.) Συστηματική συνεργασία με άτομα που επιθυμούν να διδάξουν εθελοντικά τη δημιουργία κοσμημάτων και άλλων χειροτεχνημάτων Πρόσβαση σε επώνυμους σχεδιαστές για τη δημιουργία branded προϊόντων Στρατηγικές συνεργασίες

20 Το Κοινωνικό Πρόβλημα

21 Ο κοινωνικός μας σκοπός Να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας για άτομα από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, αξιοποιώντας πρωτίστως τις δεξιότητες ατόμων με αναπηρία, για τα οποία η απασχόληση θα λειτουργεί και ως εργοθεραπεία. Συμπληρωματικά, να παρέχουμε ανταποδοτικές υποστηρικτικές υπηρεσίες για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την άρση του κοινωνικού αποκλεισμού ατόμων με αναπηρία

22 Ποιες κοινωνικές ομάδες αφορά το πρόβλημα Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat: Ποσοστό 7,6% του πληθυσμού στην Αττική ανήκει στην κατηγορία των ΑμεΑ 1 στα 2 ΑμεΑ ανήκει στις οικονομικά ενεργές ηλικίες Από τα στοιχεία αυτά και με βάση την πρόσφατη απογραφή πληθυσμού: Τα ΑμεΑ στην Αττική ανέρχονται σε από τους οποίους οι βρίσκονται σε οικονομικά ενεργή ηλικία Από αυτούς, τα άτομα με κάποια μορφή κινητικής αναπηρίας και τα με κάποιας μορφής εγκεφαλική βλάβη, είναι σε οικονομικά ενεργή ηλικία

23 Από τα στοιχεία προκύπτει ότι : Μόνο στην Αττική, υπάρχουν περισσότερα από άτομα με αναπηρία και εγκεφαλικές βλάβες, τα οποία βρίσκονται σε κατάσταση εργασιακού αποκλεισμού. Για τα άτομα αυτά, ο εργασιακός αποκλεισμός οδηγεί με βεβαιότητα και στον κοινωνικό τους αποκλεισμό. Ποιες κοινωνικές ομάδες αφορά το πρόβλημα

24 Ευκαιρίες & προβλήματα για την ανάπτυξη της επιχείρησης

25 Ευκαιρίες ανάπτυξης 1. Buying social Η αύξηση της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα και τις υπηρεσίες των κοινωνικών επιχειρήσεων 2. Social franchise Η δυνατότητα των κοινωνικών επιχειρήσεων να αναπαράγουν οργανωμένα το επιχειρηματικό τους μοντέλο, μέσα από συνεργασία με άλλες Κοιν.Σ.Επ. με τη μορφή «κοινωνικής δικαιόχρησης»

26 Ευκαιρίες ανάπτυξης Εκπονούμε μελέτη βιωσιμότητας για τη δημιουργία πιλοτικού καταστήματος που θα διαθέτει μόνιμα τα προϊόντα της ARTEμείς, καθώς και το ενδεχόμενο ανάπτυξης δικτύου αντίστοιχων καταστημάτων σε άλλες περιοχές της Αθήνας και της περιφέρειας, μέσω social franchise «Η αγάπη δίνει φτερά» Τα καταστήματα, με την επωνυμία «Η αγάπη δίνει φτερά» θα συνδυάζουν το εκθετήριο και το πωλητήριο με ένα μικρό χώρο παραγωγής αντικειμένων, ώστε οι πελάτες να συνειδητοποιούν την κοινωνική αξία που μπορούν να έχουν οι αγορές τους.

27 Ευκαιρίες ανάπτυξης

28

29 Όραμα για την επόμενη 5ετία -Να έχει διασφαλίσει τη βιωσιμότητά της και να διαθέτει τον ενθουσιασμό, τους πόρους και τη στήριξη που απαιτείται, ώστε να πετυχαίνει αξιόλογο κοινωνικό αντίκτυπο, τόσο με ποσοτικούς, όσο και με ποιοτικούς όρους. -Να έχει διευρύνει την εμπορική της παρουσία με προνομιακά σημεία πώλησης (ιδιόκτητα καταστήματα ή/και shop-in-shop) στην Αθήνα και άλλες πόλεις της Ελλάδας -Να καλύπτει της ανάγκες εργασιακής ένταξης, ενίσχυσης της αυτονομίας και κοινωνικοποίησης ατόμων με αναπηρία, τόσο μέσω της δημιουργίας θέσεων εργασίας, όσο και με την παροχή πρόσθετων υποστηρικτικών υπηρεσιών, ενδεικτικά : Υπηρεσίες εκπαίδευσης, δικτύωσης, κοινωνικής φροντίδας, αξιοποίησης της ψηφιακής τεχνολογίας κλπ.

30 Σας ευχαριστούμε


Κατέβασμα ppt "Δευτέρα, 03 Νοεμβρίου 2014 Η αγάπη δίνει φτερά… ΑRTΕμείς ΚΟΙΝΣΕΠ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google