Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας

3 Προτάσεις… Τι θα λέγατε ότι σας λείπει από τον Ν. Κορινθίας σήμερα/ τι θα προτείνατε στους αρμόδιους φορείς για την βελτίωσή της; (σε αγορές, υπηρεσίες, ψυχαγωγία) Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ/ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

4 Τι θα λέγατε ότι σας λείπει από τον Ν. Κορινθίας σήμερα/ τι θα προτείνατε στους αρμόδιους φορείς για την βελτίωσή της; (σε αγορές, υπηρεσίες, ψυχαγωγία) 3. Κυκλοφοριακό/ Συγκοινωνιακό 30,5% Χώροι στάθμευσης/parking, Καλύτεροι δρόμοι/ Καλύτερο οδικό δίκτυο, Τακτική Συγκοινωνία, Κυκλοφοριακό πρόβλημα, Πεζόδρομοι, Πλατείες 1.Ψυχαγωγία 51,4% Χώροι ψυχαγωγίας, Θέατρο/ Cinema, Κέντρα διασκέδασης, Παιδικές χαρές/ Πάρκα/ Παιδότοποι, Καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Χώροι άθλησης, Καλύτερη διασκέδαση, Δημιουργία σχολών χορού 2. Κατά την Διαδικασία Αγοράς 49,8% Καλύτερες τιμές /Ανταγωνιστικές τιμές, Ποικιλία, Πολυκαταστήματα/ Μεγάλα καταστήματα, Εμπορικά κέντρα, Ποιότητα, Καλύτερη εξυπηρέτηση, Ευγένεια προσωπικού, Σεβασμός στον καταναλωτή

5 Τι θα λέγατε ότι σας λείπει από τον Ν. Κορινθίας σήμερα/ τι θα προτείνατε στους αρμόδιους φορείς για την βελτίωσή της; (σε αγορές, υπηρεσίες, ψυχαγωγία) 5. Άλλα 9,4% Ιατρική περίθαλψη, Νοσοκομείο, Βιβλιοθήκη, Αστυνόμευση, Καλύτερο εκπαιδευτικό προσωπικό, Παροχή υπηρεσιών ΔΞ/ΔΑ 20,3% ΤΙΠΟΤΑ 0,8% 4. Περιβάλλον 2,8% Προστασία περιβάλλοντος, Καθαριότητα, Χώροι πρασίνου

6 Ν.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

7 ΣΥΝΟΛΟREJECTORSINDEX ΨΑΧΝΩ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΑΞΙΑΣ - ΤΙΜΗΣ 80,285,4106 ΠΑΝΤΑ ΕΞΑΝΤΛΩ ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΤΙΜΗ 58,665,9112 ΕΠΙΛΕΓΩ ΝΑ ΨΩΝΙΖΩ ΟΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΖΩ ΚΑΙ ΜΕ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ 54, ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΥΤΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΟΥΝ 61,268,3112 ΟΣΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΤΙ ΖΗΤΟΥΝ… ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

8 ΣΥΝΟΛΟREJECTORSINDEX ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ/ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ 33, ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 49,463,1128 ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΆΛΛΗ ΑΓΟΡΑ… ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

9 ΣΥΝΟΛΟREJECTORSINDEX ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ 56,834,461 ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ 50,331,563 ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ 30,719,162 ΑΝΕΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ/ΕΥΚΟΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 25,613,653 ΒΑΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΙΤΙΕΣ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ… ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

10 1.Ο κάτοικος του Νομού Κορινθίας 2.Ο «Επώνυμος» κάτοικος / Opinion Leader 3.Προσβασιμότητα 4.Επώνυμη Ψυχαγωγία 5.Αγορές και Απόλαυση 6.Εκσυγχρονισμός 7.Ποιότητα – Ποιότητα – Ποιότητα 8.Ποιότητα vs Τιμές (όφελος) 9.Επικοινωνία 10.Αισιοδοξία 11.Ένταξη στη ζωή του τόπου της έννοιας «μέγεθος» 12.Ο κάτοικος της Αργολίδας Προτεραιότητες

11 Tα Ζητούμενα Έχει η Αγορά του Ν. Κορινθίας Πρόβλημα Πόσο μεγάλο είναι ; Σε ποιές προιοντικές κατηγορίες Παράμετροι της αγοράς Γιατί συμβαίνει αυτό; Υπάρχουν ευκαιρίες; Τι μπορεί να γίνει; Ποιες είναι οι προτεραιότητες;

12 Πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα η εσωτερική υπερηφάνεια του Νομού (καμπάνια) Πρέπει όλοι οι Επιχειρηματίες να ασχοληθούν ιδιαίτερα με την Μέσο – Ανώτερη Τάξη του Νομού και τους Opinion Leaders ( loyalty rewards / Καμπάνιες Πιστότητας / Clubs κλπ) αλλά και με το κάνουν τους πελάτες να νοιώθουν σημαντικοί. Πρέπει να ενισχύονται μεγάλα «Εvents» στο Νομό με στόχο τη Ψυχαγωγία … Σημαντικές βραδιές (Χορηγίες Επωνύμων Επιχειρηματιών) που θα πρέπει να θεωρούνται “must” (to see and be seen) για τους Opinion Leaders Παιδικά “events” συνδεδεμένα με ημέρες προσφορών σε επώνυμα καταστήματα Θεματικά “events” βασισμένα σε προϊόντα του νομού που θα λειτουργούν ως αφορμές πρόσκλησης επισκεπτών από παντού κλπ Τι μπορεί να γίνει

13 Τοπικά συνέδρια με στόχο την αναβάθμιση στον επιχειρηματικό κόσμο του νομού της έννοιας “Putting People First”, τόσο σε επίπεδο υπαλλήλων όσο και σε επίπεδο πελατών Άμεση επέμβαση στη χωροταξική προσβασιμότητα της αγοράς Εκσυγχρονισμός των καταστημάτων Κινητροδότηση δημιουργίας στο νομό ικανά αλλά και εφικτά μεγάλων σε μέγεθος «malls” σε σωστά σημεία του νομού τα οποία θα στεγάσουν καταστήματα από τον χώρο της ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού και επίπλων με επώνυμα προϊόντα ή ΚΑΙ με επώνυμα προϊόντα Επικοινωνία του Νομού Τι μπορεί να γίνει


Κατέβασμα ppt "Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google