Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ-- ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ-- ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ-- ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ «Βιβλιοθήκες και e-learning-Δια βίου εκπαίδευση» ΑΠΟ Παναγιώτη Σιδηρόπουλο Παναγιώτη Σιδηρόπουλο Υπεύθυνος καθηγητής:Σαράντος Καπιδάκης ΚΕΡΚΥΡΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2006

2 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΠΡΟΤΥΠΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

3 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΡΙΣΜΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΥΝΩΝΥΜΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΝΩΝΥΜΟΙ ΟΡΟΙ ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΜΟΡΦΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

4 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ, ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ, ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΣΑΦΗ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΠΩΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ CD-ROM’S. Charter Institute of Personnel and Development(2002) Charter Institute of Personnel and Development(2002)

5 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ, ΜΕΣΩ ΕΥΕΛΙΚΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΕΥΡΥΤΑΤΟ ΦΑΣΜΑ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ, ΙΚΑΝΩΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Γενική Γραμματεία Εκπαἰδευσης Ενηλίκων(2006) (http://www.gsae.edu.gr)

6 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΙΑ -ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ -ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ -ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ -ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

7 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΥΝΩΝΥΜΟΙ ΟΡΟΙ ONLINE LEARNING ONLINE LEARNING COMPUTER-BASED LEARNING(CBT) COMPUTER-BASED LEARNING(CBT) WEB-BASED TRAINING(WBT) WEB-BASED TRAINING(WBT) ONLINE RESOURCE-BASED LEARNING(ORBL) ONLINE RESOURCE-BASED LEARNING(ORBL) NETWORKED COLLOBORATIVE LEARNING(NCL) NETWORKED COLLOBORATIVE LEARNING(NCL) COMPUTER-SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING(SCL) COMPUTER-SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING(SCL)

8 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΡΗΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΓΡΑΦΙΚΑ, ΗΧΟ, ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ. ΧΡΗΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΓΡΑΦΙΚΑ, ΗΧΟ, ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ. ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ Π.Χ. ΜΕΣΩ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ. ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ Π.Χ. ΜΕΣΩ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Π.Χ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Π.Χ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΠΩΣ:ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΟ, ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ, ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΑΦΩΝ, ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΠΩΣ:ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΟ, ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ, ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΑΦΩΝ, ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΝΣΩΜΑΤΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΠΟΥ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΝΣΩΜΑΤΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΠΟΥ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

9 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΑΝΤΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕΣΩ ΟΔΗΓΙΩΝ ΚΑΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΝΤΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕΣΩ ΟΔΗΓΙΩΝ ΚΑΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ

10 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΩ WEB-BASED ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟΣ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

11 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ‘Η ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ(ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ) ΜΑΘΗΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ(ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ) ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΓΝΩΣΗ ΣΕ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΓΝΩΣΗ ΣΕ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ(E-LEARNING) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ(E-LEARNING) ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟ E-LEARNING H ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΑΠΌ ΤΗ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΟ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ H ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΑΠΌ ΤΗ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΟ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ(E-TUTORING) ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ(E-TUTORING) ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΧΡΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Η/Υ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΧΡΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Η/Υ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ

12 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΟΡΦΕΣ WEB-BASED TRAINING WEB-BASED TRAINING (ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΗ ΣΕ ΙΣΤΟ) SUPPORTED ONLINE LEARNING SUPPORTED ONLINE LEARNING (ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗ ΜΑΘΗΣΗ) INFORMAL E-LEARNING INFORMAL E-LEARNING (ΤΥΠΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ) BLENDED APPROACH BLENDED APPROACH (ΣΥΝΔΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ)

13 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΟΡΦΕΣ-ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ WEB-BASED TRAINING ΕΣΤΙΑΣΗ-ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗ-ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ-ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ-ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΜΕ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΜΕ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΌ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ HTML, TO ΟΠΟΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠO LEARNDIRECT. ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΌ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ HTML, TO ΟΠΟΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠO LEARNDIRECT. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΌ ΑΤΟΜΙΚΟ ΟΔΗΓΟ ΧΡΗΣΗΣ HTML ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΌ ΑΤΟΜΙΚΟ ΟΔΗΓΟ ΧΡΗΣΗΣ HTML ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ WEB-BASED TRAINING ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΝΕΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ WEB-BASED TRAINING ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΝΕΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΔΙΑΒΑΖΕ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΑΒΑΖΕ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΖΗΤΗΣΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΑΠO ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ. ΖΗΤΗΣΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΑΠO ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ.

14 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΟΡΦΕΣ-ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ SUPPORTED ONLINE LEARNING ΕΣΤΙΑΣΗ-ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ ΕΣΤΙΑΣΗ-ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΓΙΑΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ. ΑΥΤΌ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΚΤΟΥΝ ΣΕ ΚΆΘΕ ΣΤΑΔΙΟ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΓΙΑΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ. ΑΥΤΌ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΚΤΟΥΝ ΣΕ ΚΆΘΕ ΣΤΑΔΙΟ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΤΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΧΡΗΣΗΣ ONLINE ΤΕΣΤ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΤΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΧΡΗΣΗΣ ONLINE ΤΕΣΤ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΕΦΟΔΙΑΣΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΣΥΧΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΕΝΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ(FAQ) Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΕΦΟΔΙΑΣΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΣΥΧΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΕΝΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ(FAQ) ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΗΤΑΝ ΘΕΤΙΚΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, EΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤHΘΗΚΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΗΤΑΝ ΘΕΤΙΚΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, EΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤHΘΗΚΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.

15 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΟΡΦΕΣ-ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ INFORMAL E-LEARNING ΕΣΤΙΑΣΗ-ΟΜΑΔΑ ΕΣΤΙΑΣΗ-ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΩΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΙ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΩΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΙ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ONLINE ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ. ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ, ΑΝΤΑΛΑΣΣΟΝΤΑΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ. ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ ΣΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ONLINE ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ. ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ, ΑΝΤΑΛΑΣΣΟΝΤΑΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ. ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ ΣΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΑΠΑΝΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΒΑΣΗ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΌ ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΓΝΟΟΥΣΕ. ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ, ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΑΠΑΝΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΒΑΣΗ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΌ ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΓΝΟΟΥΣΕ. ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ, ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

16 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΟΡΦΕΣ-ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BLENDED APPROACH ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ E-LEARNING ΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟ E-LEARNING ΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο Χ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΚΑΙ ΠΑΡΕΔΟΣΕ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΕ ΕΞΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΑ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΣΥΝΑΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΑΠΌ E-LEARNING ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Η ΟΜΑΔΑ ΣΥΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. Η ΧΡΗΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΞΙΚΟΝΟΜΕΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ, ΕΠΙΤΡΕΠΩΝΤΑΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ. Ο Χ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ONLINE ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠ’ ΌΤΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ E-LEARNING ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Η ΟΜΑΔΑ ΣΥΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. Η ΧΡΗΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΞΙΚΟΝΟΜΕΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ, ΕΠΙΤΡΕΠΩΝΤΑΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ. Ο Χ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ONLINE ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠ’ ΌΤΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

17 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ AMERICAN LIBRARY ASSOCIATION AMERICAN LIBRARY ASSOCIATION ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ

18 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣhttp://www.uom.gr dex.php?tmima=7&cat egorymenu=2 dex.php?tmima=7&cat egorymenu=2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ «…προάγει την έρευνα στην εκπαιδευτική και κοινωνική πολιτική και ιδιαίτερα στους τομείς της συνεχούς εκπαίδευσης, της εκπαίδευσης ενηλίκων και ειδικών ατόμων, των εκπαιδευτικών τεχνολογιών. Καθώς και της αξιολόγησης, διαμόρφωσης και ανάπτυξης θεσμών κοινωνικής πολιτικής…» «…προάγει την έρευνα στην εκπαιδευτική και κοινωνική πολιτική και ιδιαίτερα στους τομείς της συνεχούς εκπαίδευσης, της εκπαίδευσης ενηλίκων και ειδικών ατόμων, των εκπαιδευτικών τεχνολογιών. Καθώς και της αξιολόγησης, διαμόρφωσης και ανάπτυξης θεσμών κοινωνικής πολιτικής…»

19 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

20 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

21 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ «…Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, δημιούργησε Κέντρο Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωσης, μέσω του οποίου παρέχονται υπηρεσίες ενδοσχολικής και από απόσταση επιμόρφωσης στους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το Κέντρο διαθέτει υπερσύγχρονη υπολογιστική και δικτυακή υποδομή. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες βασίζονται στους ακόλουθους άξονες: αυτο-εκπαίδευση: πρόσβαση (αναζήτηση και ανάκτηση) σε επιμορφωτικό και ενημερωτικό υλικό για διάφορα γνωστικά αντικείμενα αλλά και γενικότερα θέματα, που ενδιαφέρουν εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές. αυτο-εκπαίδευση: πρόσβαση (αναζήτηση και ανάκτηση) σε επιμορφωτικό και ενημερωτικό υλικό για διάφορα γνωστικά αντικείμενα αλλά και γενικότερα θέματα, που ενδιαφέρουν εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές. συνεργατική μάθηση: επικοινωνία και συμμετοχή σε θεματικούς κύκλους συζητήσεων και εκπόνηση συνεργατικών δραστηριοτήτων. συνεργατική μάθηση: επικοινωνία και συμμετοχή σε θεματικούς κύκλους συζητήσεων και εκπόνηση συνεργατικών δραστηριοτήτων. εικονική τάξη: σειρά μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο με δυνατότητα αλληλεπίδρασης μέσω πρωτεύουσας (primary) ISDN σύνδεσης…» εικονική τάξη: σειρά μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο με δυνατότητα αλληλεπίδρασης μέσω πρωτεύουσας (primary) ISDN σύνδεσης…» AMERICAN LIBRARY ASSOCIATION AMERICAN LIBRARY ASSOCIATION Continuing Education Continuing Education «…Σ’ αυτή τη σελίδα υπαρχουν πολιτικές, δηλώσεις και εναλλακτικές πηγές διαρκούς εκπαίδευσης. Ειδικές ερωτήσεις απευθύνονται στην ομάδα επαφών της συγκεκριμένης σελίδας ή στην ALA Office for Human Resource Development and Recruitment (HRDR)…»

22 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

23 AMERICAN LIBRARY ASSOCIATION

24 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΘΝΙΚΟΥΚΕΝΤΡΟΥ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΘΝΙΚΟΥΚΕΝΤΡΟΥ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣhttp://www.ekt.gr/infoserv/diglib/index.html Υπηρεσίες ΕΚΤ Υπηρεσίες ΕΚΤΕΚΤ Πληροφόρηση (ηλεκτρονικό αναγνωστήριο) Πληροφόρηση (ηλεκτρονικό αναγνωστήριο) Πληροφόρηση (ηλεκτρονικό αναγνωστήριο) Πληροφόρηση (ηλεκτρονικό αναγνωστήριο) «Ηλεκτρονικό ΑναγνωστήριοΤο Ηλεκτρονικό Αναγνωστήριο είναι ένας χώρος 8 θέσεων εργασίας στη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας ΕΚΤ/ΕΙΕ, για την εξυπηρέτηση των χρηστών που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το υλικό της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης του ΕΚΤ. «Ηλεκτρονικό ΑναγνωστήριοΤο Ηλεκτρονικό Αναγνωστήριο είναι ένας χώρος 8 θέσεων εργασίας στη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας ΕΚΤ/ΕΙΕ, για την εξυπηρέτηση των χρηστών που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το υλικό της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης του ΕΚΤ. Σε κάθε θέση εργασίας αντιστοιχεί ένα τερματικό SunRay Thin Client, που λειτουργεί με χρήση "έξυπνης" κάρτας (smart card) και έχει πρόσβαση σε τοπικό δίκτυο και στο Διαδίκτυο, προκειμένου να είναι δυνατή η αξιοποίηση της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης. Σε κάθε θέση εργασίας αντιστοιχεί ένα τερματικό SunRay Thin Client, που λειτουργεί με χρήση "έξυπνης" κάρτας (smart card) και έχει πρόσβαση σε τοπικό δίκτυο και στο Διαδίκτυο, προκειμένου να είναι δυνατή η αξιοποίηση της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης. Πρόσβαση Η πρόσβαση στο Ηλεκτρονικό Αναγνωστήριο είναι δυνατή με τη χρήση προσωπικής "έξυπνης" κάρτας. Η ορθή χρήση των εγκαταστάσεων και των πηγών καθορίζεται από τον "Κανονισμό Λειτουργίας". περισσότερα για την έκδοση κάρτας Κανονισμό Λειτουργίαςπερισσότερα για την έκδοση κάρταςΚανονισμό Λειτουργίαςπερισσότερα για την έκδοση κάρταςΩράριο Το Ηλεκτρονικό Αναγνωστήριο είναι προσβάσιμο κατά τις ώρες λειτουργίας της Βιβλιοθήκης Ε&Τ. ώρες λειτουργίας της Βιβλιοθήκης Ε&Τώρες λειτουργίας της Βιβλιοθήκης Ε&Τ Για την έκδοση της κάρτας χρήστη, καθώς και για την παραλαβή των αποτελεσμάτων σε δισκέτα, ισχύει το ωράριο λειτουργίας του Γραφείου Υποστήριξης Υπηρεσιών Ε&Τ Πληροφόρησης. Για την έκδοση της κάρτας χρήστη, καθώς και για την παραλαβή των αποτελεσμάτων σε δισκέτα, ισχύει το ωράριο λειτουργίας του Γραφείου Υποστήριξης Υπηρεσιών Ε&Τ Πληροφόρησης. Γραφείου Υποστήριξης Υπηρεσιών Ε&Τ Πληροφόρησης. Γραφείου Υποστήριξης Υπηρεσιών Ε&Τ Πληροφόρησης. Παραλαβή Αποτελεσμάτων σε Έντυπη μορφή ή σε Δισκέτα Οι χρήστες του Ηλεκτρονικού Αναγνωστηρίου έχουν τη δυνατότητα εκτύπωσης σε εκτυπωτές Laser (έγχρωμο και ασπρόμαυρο). Οι χρήστες του Ηλεκτρονικού Αναγνωστηρίου έχουν τη δυνατότητα εκτύπωσης σε εκτυπωτές Laser (έγχρωμο και ασπρόμαυρο). Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα αποθήκευσης (download) των αποτελεσμάτων στο σύστημα και παραλαβή τους, σε δισκέτα, από το Γραφείο Υποστήριξης Υπηρεσιών Ε&Τ Πληροφόρησης. Η επέκταση/αναβάθμιση του Ηλεκτρονικού Αναγνωστηρίου του ΕΚΤ υλοποιείται στο πλαίσιο του έργου "Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας" (ΕΠΣΕΤ) με χρηματοδότηση κατά 75% από την Ευρωπαϊκή Ένωση και κατά 25% από το Ελληνικό Δημόσιο (Μέτρο 3.3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Κοινωνία της Πληροφορίας", Γ' ΚΠΣ ). Κανονισμός Λειτουργίας Οδηγίες Επικοινωνία. Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας ΕΚΤ/ΕΙΕ Υπηρεσία Ανάκτησης Πληροφοριών Ε&Τ Υπηρεσία Παραγγελίας Πλήρων Κειμένων» Κανονισμός Λειτουργίας Οδηγίες Επικοινωνία. Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας ΕΚΤ/ΕΙΕ Υπηρεσία Ανάκτησης Πληροφοριών Ε&Τ Υπηρεσία Παραγγελίας Πλήρων Κειμένων»Κανονισμός ΛειτουργίαςΟδηγίεςΕπικοινωνίαΨηφιακή Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας ΕΚΤ/ΕΙΕΥπηρεσία Ανάκτησης Πληροφοριών Ε&ΤΥπηρεσία Παραγγελίας Πλήρων ΚειμένωνΚανονισμός ΛειτουργίαςΟδηγίεςΕπικοινωνίαΨηφιακή Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας ΕΚΤ/ΕΙΕΥπηρεσία Ανάκτησης Πληροφοριών Ε&ΤΥπηρεσία Παραγγελίας Πλήρων Κειμένων

25 ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΘΝΙΚΟΥΚΕΝΤΡΟΥ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ

26 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟΠΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ WWW ΕΊΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 24 ΩΡΕΣ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΕΣ ΑΠΌ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΕΣ ΑΠΌ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ ΛΟΓΟ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ ΛΟΓΟ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΣΥΓΧΡΟΝΑ. ΑΥΤΌ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠ’ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ Η ΑΠΌ ΕΝΑΝ ΣΕ ΈΝΑΝ ΚΑΙ Η ΑΠΟ ΈΝΑΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Π.Χ.ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ, Ή ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ Η ΑΠΌ ΕΝΑΝ ΣΕ ΈΝΑΝ ΚΑΙ Η ΑΠΟ ΈΝΑΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Π.Χ.ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ, Ή ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΥΠΙΚΕΣ Ή ΑΤΥΠΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΥΠΙΚΕΣ Ή ΑΤΥΠΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΥΚΟΛΑ ΠΑΡΟΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥ ΕΥΚΟΛΑ ΠΑΡΟΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ

27 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΑΡΑΞΕΝΟ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΑΡΑΞΕΝΟ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ Η/Υ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ Η/Υ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΔΑΠΑΝΗΡΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΟ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΔΑΠΑΝΗΡΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΑΠ’ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΑΠ’ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Η ΧΡΗΣΗ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. Η ΧΡΗΣΗ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ Η/Υ ΜΕ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ BROWSER ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ Η/Υ ΜΕ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ BROWSER ΣΥΝΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΕΊΝΑΙ ΔΑΠΑΝΗΡΕΣ ΌΤΑΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΕΊΝΑΙ ΔΑΠΑΝΗΡΕΣ ΌΤΑΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ

28 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΝΝΟΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟΧΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ

29 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΦΟΡΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ

30 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΥΚΛΟΣ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΣΤΑΔΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ

31 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ- ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΔΙΑΔΚΤΥΑΚΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΔΙΑΔΚΤΥΑΚΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ E-LEARNING ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ E-LEARNING ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ

32 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΗΓΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

33 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΑΡΧΗΓΟΙ ΟΜΑΔΩΝ ΑΡΧΗΓΟΙ ΟΜΑΔΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ

34 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΗΓΕΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ E-LEARNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ E-LEARNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

35 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑΣΚΟΠΟΣΣΤΟΧΟΙ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΝΕΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΕΞΙΚΟΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΕΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ, ΑΝΤΛΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ, ) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΕΞΑΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΕΞΑΓΟΜΕΝΑ ΚΕΡΔΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΡΔΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ E-LEARNING Π.Χ.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΝΟΥΝ ΑΝΑΦΟΡΑ, ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΟΥΝ ΜΕΛΕΤΗ, ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΣΟΥΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥ E-LEARNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥ E-LEARNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

36 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ( , MAILING LISTS, NEWSGROUPS, BULLETIN BOARDS, WEBFORMS, INSTANT MESSAGING, CHAT OF CONFERENCING, INTERNET TECHNOLOGY, VIDEOCONFERENCING, VIRTUAL WORLDS) ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ THE LEARNING PORTAL ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ : ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ(ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ, ΔΙΔΑΚΤΡΑ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΟΦΕΛΗ) WEB-BASED ΥΛΙΚΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ(ΕΡΓΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ, ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ WEB-BASED ΥΛΙΚΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ WEB-BASED ΥΛΙΚΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΤΕΧΤ, DOCUMENTS FILES, IMAGES, SAOUND, ANIMATION AND VIDEO) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ(ΧΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ, ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ, ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Η/Υ) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ(ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ) ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

37 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣΔΙΟΙΚΗΣΗΤΕΧΝΙΚΟΙ ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΥΠΟΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΚΕΜΕΝΟ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΤΙΚΕΜΕΝΟ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ:ΕΙΚΟΝΕΣ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ:ΕΙΚΟΝΕΣ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ Ή ΣΥΝΔΙΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ Ή ΣΥΝΔΙΑΖΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΑΝΑ ΩΡΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΑΝΑ ΩΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

38 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ICT ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΧΡΗΣΗ ICT ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΙΤΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΙΤΑ

39 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Π.Χ.ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Π.Χ.ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΟΔΗΓΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΟΔΗΓΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ

40 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ LIS ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

41 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΕΝΤΥΠΑ ‘Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΕΝΤΥΠΑ ‘Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ή ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΟΜΑΔΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ή ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΟΜΑΔΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΜΕΤΡΙΣΗΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΜΕΤΡΙΣΗΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΟΜΑΔΩΝ ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΟΜΑΔΩΝ ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ LIS ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ LIS ΓΝΩΜΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΓΝΩΜΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΥΛΙΚΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΥΛΙΚΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ

42 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εκπαιδευτική Πύλη του ΥΠΕΠΘ(www.e-yliko.sch.gr) Ευρωπαϊκά προγράμματα Ίδρυμα για την ποιότητα του e-Learning στην Ευρώπη Ίδρυμα για την ποιότητα του e-Learning στην Ευρώπη Το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα για την Ποιότητα του e-Learning (EFQUEL) ιδρύθηκε στις 30 Ιουνίου 2005 στις Βρυξέλλες με σκοπό να φέρει σε επαφή τους σημαντικότερους συντελεστές του e-Learning στην Ευρώπη. Το Ίδρυμα υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης (CEDEFOP) και στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας του eLearning με την παροχή νέας υποδομής υπηρεσιών στα μέλη του και την υποστήριξη του διαλόγου και της ευρηματικότητας. Τα κεντρικά γραφεία του θα βρίσκονται στα γραφεία της CEDEFOP στις Βρυξέλλες. Ιδρυτικά μέλη του EFQUEL είναι 18 από τα πιο σημαντικά Ευρωπαϊκά Δίκτυα, όπως τα EUROPACE, CEDEFOP, Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο κ.ά. Περισσότερες πληροφορίες στην ευρωπαϊκή πύλη Ίδρυμα για την ποιότητα του e-Learning στην Ευρώπη Το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα για την Ποιότητα του e-Learning (EFQUEL) ιδρύθηκε στις 30 Ιουνίου 2005 στις Βρυξέλλες με σκοπό να φέρει σε επαφή τους σημαντικότερους συντελεστές του e-Learning στην Ευρώπη. Το Ίδρυμα υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης (CEDEFOP) και στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας του eLearning με την παροχή νέας υποδομής υπηρεσιών στα μέλη του και την υποστήριξη του διαλόγου και της ευρηματικότητας. Τα κεντρικά γραφεία του θα βρίσκονται στα γραφεία της CEDEFOP στις Βρυξέλλες. Ιδρυτικά μέλη του EFQUEL είναι 18 από τα πιο σημαντικά Ευρωπαϊκά Δίκτυα, όπως τα EUROPACE, CEDEFOP, Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο κ.ά. Περισσότερες πληροφορίες στην ευρωπαϊκή πύλη Ίδρυμα για την ποιότητα του e-Learning στην Ευρώπη

43 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ ΕΆΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΛΗΦΘΕΙ ΕΆΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΛΗΦΘΕΙ ΕΆΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΝΕΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΝΕΑ ΔΟΜΗ, ΝΈΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, ΝΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΕΆΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΝΕΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΝΕΑ ΔΟΜΗ, ΝΈΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, ΝΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΕΆΝ Η ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΝΈΟ ΥΛΙΚΟ ΕΆΝ Η ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΝΈΟ ΥΛΙΚΟ ΕΆΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΛΟΗΓΗΣΗΣ, ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΆΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΛΟΗΓΗΣΗΣ, ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΆΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕ ΝΕΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΝΈΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΆΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕ ΝΕΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΝΈΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

44 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ BRAINSTORMING OR WORDSTORMING BRAINSTORMING OR WORDSTORMING CASES STUDIES CASES STUDIES DEDATES DEDATES DISCUSSION GROUPS DISCUSSION GROUPS EXERCISES EXERCISES ICEBREAKERS ICEBREAKERS PROJECT GROUPS PROJECT GROUPS ROLE PLAY ROLE PLAY SIMULATIONS OR GAMES SIMULATIONS OR GAMES TEAM-BUILDING ACTIVITIES TEAM-BUILDING ACTIVITIES VIRTUAL VISITORS OR QUEST SPEAKER VIRTUAL VISITORS OR QUEST SPEAKER VIRTUAL VISITS VIRTUAL VISITS

45 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ KAI ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΗΞΗ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ Guidelines for Distance Learning Library Services (Association of College and Research Libraries, 2000). Guidelines for Distance Learning Library Services (Association of College and Research Libraries, 2000).www.ala.org/acrl/guides/distlrng.html Guiding Principles for Distance Learning in a Learning Society( Consortium for Educational Technology for University Systems, 1997 ; American council on Education, 2000) Guiding Principles for Distance Learning in a Learning Society( Consortium for Educational Technology for University Systems, 1997 ; American council on Education, 2000)www.acenet.edu/calec/dist_learning/home.html Criteria for Accreditation :section 5.1.7(Southern Association of Colleges and Schools, 2001) Criteria for Accreditation :section 5.1.7(Southern Association of Colleges and Schools, 2001)www.sacscoc.org/commpub.asp

46 Guidelines for Distance Learning Library Services (Association of College and Research Libraries, 2000).

47 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΝΕΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΝΕΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΝΕΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΕΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΝΕΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ ΝΕΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ

48 E-LEARNING ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ALLAN, Barbara, ‘E-learning and teaching in library and information services, Facet Publishing, London 2002, 273 σ. Publishing, London 2002, 273 σ. BROPHY, Peter, ALLRED, John, ALLRED, Joyce, Open distance learning in public Libraries, Office for Offical Publications of the European Communities, Libraries, Office for Offical Publications of the European Communities, Luxembourg 1996, 124 σ. Luxembourg 1996, 124 σ. CRANE, Beverly, Teaching with the internet. Strategies and models for K-12 curricula, Neal-Schuman publishers, New York 2000, 381σ. curricula, Neal-Schuman publishers, New York 2000, 381σ. GOODSON, Carol, Providing library services for distance education studies. A how- to-do-it manual, Neal-Schuman Publishers, New York 2001, 227 σ. to-do-it manual, Neal-Schuman Publishers, New York 2001, 227 σ. Libraries without walls 5.The distributed delivery of library and information services, Facet publishing, London 2004, 269 σελ. Facet publishing, London 2004, 269 σελ. NOAH, Carolyn and BRAUN, Linda, The browsable classroom. An introduction to e- Learning for librarians, Neal-Schuman publishers 2002, 169 σ. Learning for librarians, Neal-Schuman publishers 2002, 169 σ. ΠΑΠΠΑΣ, Θεόδωρος, Η μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας στις ανθρωπιστικές επιστήμες, εκδ. Καρδαμίτσας, Αθήνα 2002, 190σ. επιστήμες, εκδ. Καρδαμίτσας, Αθήνα 2002, 190σ.


Κατέβασμα ppt "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ-- ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google