Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ελληνικά Παροικιακά Σχολεία Ανάγκη για Διαφοροποίηση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ελληνικά Παροικιακά Σχολεία Ανάγκη για Διαφοροποίηση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ελληνικά Παροικιακά Σχολεία Ανάγκη για Διαφοροποίηση

2 Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας Πού οφείλεται η ύπαρξη τάξεων μικτής ικανότητας;  Το κάθε παιδί είναι διαφορετικό άτομο, με διαφορετικές ικανότητες, ρυθμό μάθησης, και υπόβαθρο γνώσεων  Έχει διαφορετικό ποσοστό γνώσης της Ελληνικής γλώσσας όταν αρχίζει το Ελληνικό σχολείο  Κάνει χρήση της Ελληνικής γλώσσας σε διαφορετικό βαθμό στο σπίτι (δεύτερη- τρίτη γενιά, μικτοί γάμοι ).  Έχει διαφορετική βοήθεια στο σπίτι.  Τα παιδιά δεν ξεκινούν τη φοίτησή τους στο Ελληνικό σχολείο όλα στην ίδια ηλικία.  Συχνά μετακινούνται από το ένα σχολείο στο άλλο.

3 Προβλήματα που συναντούμε συχνά στις τάξεις  Αρνητική στάση για το ελληνικό σχολείο (Τα παιδιά, τις περισσότερες φορές, έρχονται στο Ελληνικό σχολείο γιατί το θέλουν οι γονείς τους και όχι οι ίδιοι)  Συχνά παραπονιούνται για ανιαρό μάθημα  Δεν παρακολουθούν όλα το μάθημα, λόγω διαφορετικής ικανότητας  Τα προχωρημένα παιδιά τελειώνουν την εργασία τους νωρίς και αταχτούν  Τα αδύνατα παιδιά δεν μπορούν να εργαστούν μόνα τους και αντιγράφουν ή αταχτούν  Πηγαίνουν σε μη ελκυστικό περιβάλλον

4 Ποιο είναι το αποτέλεσμα;  Δεν υπάρχουν ικανοποιητικά αποτελέσματα. και  Ο δάσκαλος απογοητεύεται.

5 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Πιθανοί λόγοι για την ύπαρξή τους:  Ο δάσκαλος δεν είναι γνώστης του αντικειμένου διδασκαλίας.  Ο δάσκαλος δε γνωρίζει τις ικανότητες των παιδιών.  Έλλειψη σωστού προγραμματισμού.  Έλλειψη στήριξης της διδασκαλίας στην προηγούμενη μάθηση.  Αρνητική στάση μαθητή. Τρόποι αντιμετώπισης τους:  Σωστή κατάρτιση δασκάλου και ενημέρωσή του για την ύλη που θα διδάξει. - Επιμόρφωση  Σωστή διάγνωση – συνεχής αξιολόγηση  Σωστός προγραμματισμός για όλα τα παιδιά και όχι μόνο για τον μέσο μαθητή.  Συχνές επαναλήψεις – διορθωτικές εργασίες  Καλές σχέσεις με το μαθητή. – σωστός συνδιασμός: δάσκαλος+φίλος

6 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Πιθανοί λόγοι για την ύπαρξή τους:  Τα παιδιά δεν θέλουν να διαφέρουν από τους άλλους.  Απουσία κινήτρων.  Έλλειψη ενδιαφέροντος από τους γονείς.  Μη σωστή χρήση του χρόνου και μέσων. Τρόποι αντιμετώπισης τους:  Καλή ενημέρωση παιδιών και γονιών για τη χρήση διαβαθμισμένης εργασίας.  Χρήση ελκυστικών μεθόδων μάθησης. Επιβράβευση με αστεράκια – μπράβο. Συνεννόηση με γονείς (βόλτα στο πάρκο, αγαπημένο φαγητό, γλυκό)  Συχνή επικοινωνία με τους γονείς- διαφώτιση-ενημέρωση. Γονείς = πολύτιμοι βοηθοί.  Καθημερινός-λεπτομερής προγραμματισμός. Ενιαία αντιμετώπιση της ύλης.

7 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Πιθανοί λόγοι για την ύπαρξή τους:  Αβεβαιότητα του δασκάλου.  Μονότονο και ανιαρό μάθημα.  Πρόβλημα πειθαρχίας Τρόποι αντιμετώπισης τους:  Στενή συνεργασία με το διευθυντή. Ανταλλαγή ιδεών και υλικού με τους συναδέλφους του.  Ευελιξία δασκάλου. Οπτικοακουστικά μέσα – ευχάριστες ασκήσεις – εκπαιδευτικά παιγνίδια. Χρήση διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας. Συνεχής επιμόρφωση εκπαιδευτικών.  Καλές σχέσεις με το μαθητή. Ανάλογη εργασία για όλους-καλός προγραμματισμός-

8 Καλός προγραμματισμός Αποτελεσματική διδασκαλία Μάθηση για όλα τα παιδιά


Κατέβασμα ppt "Ελληνικά Παροικιακά Σχολεία Ανάγκη για Διαφοροποίηση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google