Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διδακτικές προσεγγίσεις στο σύγχρονο σχολείο: Συνεργατική μάθηση, Βιωματική και διαφοροποιημένη Διδασκαλία Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διδακτικές προσεγγίσεις στο σύγχρονο σχολείο: Συνεργατική μάθηση, Βιωματική και διαφοροποιημένη Διδασκαλία Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διδακτικές προσεγγίσεις στο σύγχρονο σχολείο: Συνεργατική μάθηση, Βιωματική και διαφοροποιημένη Διδασκαλία Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα

2 Ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί: Πιστεύουμε ότι «όλα» μπορεί να γίνουν κι αλλιώς Μάθηση και συνεργασία, παιχνίδι, συναισθηματική συγκρότηση και χαρά.

3

4 1.Το διδακτικό συμβόλαιο και το καλό ψυχοπαιδαγωγικό κλίμα (ενεργητική ακρόαση) 2.Το νόημα στην μαθησιακή διαδικασία (επίγνωση του τι μαθαίνω και γιατί). 3.Οι στόχοι μάθησης (κοινοί και διαφορετικοί για κάθε μαθητή, γνωστικοί, συναισθηματικοί, ψυχοκινητικοί) Προϋποθέσεις μάθησης

5 Η μαθησιακή διαδικασία  Ανάπτυξη ενσυναίσθησης και δεξιοτήτων επικοινωνίας σε κάθε μαθητή.  Διαχείριση του «λάθους» προς όφελος του ίδιου του μαθητή και του κάθε μέλους της ομάδας (ανάπτυξη μεταγνώσης, κριτικής σκέψης, αντοχή στην ματαίωση- ανάπτυξη θετικής σκέψης). • Ανάληψη της ευθύνης της μάθησης από τον ίδιο τον μαθητή – συνεργασία και υποστήριξη της κάθε οικογένειας

6 Πρόγραμμα συναισθηματικής νοημοσύνης: Μαθαίνω να αναγνωρίζω και να εκφράζω ό,τι με ενοχλεί με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο. Παράπονα 1. Το παράπονό μου είναι ότι η Αλκμήνη μου έκανε γκριμάτσες. 2. Το παράπονό μου είναι ότι έχω μικρή τσάντα. Θα ήθελα να έχω πιο μεγάλη τσάντα. 3. Το παράπονό μου είναι ότι κάποιο παιδί στο σχολικό μου έλεγε να κάτσω ακίνητος. 4. Ο Άρης όταν περίμενα τον Αίαντα, ήρθε από μακριά και κουτουλήσαμε. Δεν κατάλαβα ότι ερχόταν. Δεν με είδε.

7 Κάτι που συμβαίνει στην οικογένειά μου και που αν δεν υπήρχε θα είμαστε όλοι καλύτερα 1. Όταν πάω για μπάνιο και λέω σε λίγο και καταλήγει να φωνάζει η μαμά και ύστερα φωνάζω και καταλήγω να κάνω μπάνιο πολύ αργά. 2. Μερικές φορές μιλάω λίγο άσχημα στη μαμά μου για παράδειγμα όταν κάνω μπάνιο και δεν θέλω της φωνάζω. Φταίει όμως αυτή που με ανέχεται. 3. Θα ήθελα ο μπαμπάς μου να ασχολείται περισσότερο μαζί μου μετά τη δουλειά του. Συνέχεια μόνο τρώει και πέφτει για ύπνο. Δεν ξυπνάει νωρίς αλλά το βράδυ. Φταίει ο μπαμπάς! 4. Όταν μερικές φορές ο αδερφός μου, μου παίρνει τα πράγματά μου τα παίρνει για αστείο αλλά δεν είναι ωραίο να σου παίρνουν τα πράγματα. Αν λυνόταν θα βοηθούσε να μην αναστατώνουμε τη μαμά και τον μπαμπά που είναι κουρασμένοι. Πιστεύω ότι δεν φταίει μόνο αυτός αλλά και εγώ που δεν του το εξηγώ σωστά. Δηλαδή του λέω ότι με πειράζει, όχι όμως ολοκληρωμένα!

8 Το βασικό πρόγραμμα σπουδών :Συναισθηματική νοημοσύνη, μουσικοκινητική αγωγή, κολυμβητήριο, θεατρική αγωγή, πολιτισμός, ξένες γλώσσες, παιδαγωγικά παιχνίδια, διατροφή…

9 Η σχολική ζωή μπορεί να προσφέρει ευκαιρίες αυτοεπίγνωσης, να διδάξει αξίες και στάσεις ζωής. Οι γονείς υποστηρίζονται εξατομικευμένα, μαζί με τα παιδιά ή σε βιωματικά εργαστήρια για τον πολύπλοκο γονεϊκό τους ρόλο.

10

11 Σταθερή ποιότητα στην εκπαίδευση Προϋποθέσεις  Η επιμόρφωση και συνεργασία των εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση κάθε μαθητή  Η χρήση εργαλείων  Η ενημέρωση και κινητοποίηση του κάθε μαθητή να πετύχει τους στόχους του.

12

13 Παρουσιάζω το σχολείο μου σε ένα φίλο μου.

14 Για μας μεγαλύτερη έγνοια είναι μήπως και δεν δώσουμε αρκετά νωρίς σε ένα παιδί την αίσθηση ότι μπορεί να τα καταφέρει… Ευχαριστούμε πολύ!


Κατέβασμα ppt "Διδακτικές προσεγγίσεις στο σύγχρονο σχολείο: Συνεργατική μάθηση, Βιωματική και διαφοροποιημένη Διδασκαλία Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google