Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

I N T E R N E TI N T E R N E T ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2004- ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2005.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "I N T E R N E TI N T E R N E T ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2004- ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2005."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 I N T E R N E TI N T E R N E T ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2004- ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2005

2 ΧΡΗΣΗ INTERNET ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΒΑΣΗ: ΑΝΔΡΕΣ-ΓΥΝΑΙΚΕΣ, 13-54, ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΑΣΤΙΚΑ 50+ %

3 ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ INTERNET ΣΤΙΣ ΥΠΟ-ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ %

4

5 ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΝΔΡΕΣΓΥΝΑΙΚΕΣ 13-1718-2425-3435-4445-5455-70 %

6 ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΘΗΝΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΑΣΤΙΚΑ 50+ ΛΟΙΠΑ ΑΣΤΙΚΑ ΗΜΙΑΣΤΙΚΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΥΝΤ/ΧΟΙ ΟΙΚΑΚΑ %

7 ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΜΕΣΗ ΜΕΣΟΚΑΤΩΤΕΡΗ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΝΩΤΑΤΗ ΜΕΣΗΚΑΤΩΤΕΡΗ %

8 ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ INTERNET ΒΑΣΗ: 13-70, ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ

9 ΧΩΡΟΣ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΒΑΣΗ: 13-70, ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ %

10 ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΜΕΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΟ INTERNET: 53 ΛΕΠΤΑ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΣΤΩΝ

11 ΛΟΓΟΙ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET (ΣΥΝΗΘΩΣ) ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΣΤΩΝ

12 ΛΟΓΟΙ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET: ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΣΤΩΝ

13  Αυξημένος βαθμός εξοικείωσης σε σχέση με 2-3 χρόνια πριν  Εντάσσεται αυθόρμητα μεταξύ των ΜΜΕ από όλους και πολύ δυναμικά από νεαρές ηλικίες & άνδρες  Πολλαπλοί ρόλοι με «ανεξάντλητο» εύρος δυνατοτήτων:  εργαλείο δουλειάς  μέσο πληροφόρησης  ψυχαγωγική απασχόληση  Στην πράξη για κάποιες υποομάδες ανδρών (ή/και γυναικών!!!) ήδη λειτουργεί εις βάρος άλλων μέσων (εφημερίδες – segments περιοδικών)  Αναμένεται περαιτέρω ανάπτυξη  Το μέλλον των ΜΜΕ ΤΟ INTERNET


Κατέβασμα ppt "I N T E R N E TI N T E R N E T ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2004- ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2005."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google