Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ξένια Κούρτογλου Πρόεδρος & Ceo Focus Bari A.E.. Ο Έλληνας και τα ΜΜΕ Ο Ρόλος Ο Χάρτης Η Φυσιογνωμία Η Ενημέρωση Η Διείσδυση Ο Βαθμός Ικανοποίησης Η Συγκριτική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ξένια Κούρτογλου Πρόεδρος & Ceo Focus Bari A.E.. Ο Έλληνας και τα ΜΜΕ Ο Ρόλος Ο Χάρτης Η Φυσιογνωμία Η Ενημέρωση Η Διείσδυση Ο Βαθμός Ικανοποίησης Η Συγκριτική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ξένια Κούρτογλου Πρόεδρος & Ceo Focus Bari A.E.

2 Ο Έλληνας και τα ΜΜΕ Ο Ρόλος Ο Χάρτης Η Φυσιογνωμία Η Ενημέρωση Η Διείσδυση Ο Βαθμός Ικανοποίησης Η Συγκριτική Εικόνα Οι Προβληματισμοί Η Πρόσφατη Επικαιρότητα

3 O Ρόλος των ΜΜΕ

4 Ο Ρόλος των ΜΜΕ ΕνημερώνουνΨυχαγωγούν Κοινωνικές ανάγκες Ψυχολογικές ανάγκες Πρακτικές ανάγκες Ένταξη Επαφή Ικανοποίηση Ευχαρίστηση Γνώση Ελεύθερος Χρόνος Προβάλλουν κοινωνικά πρότυπα Διαμορφώνουν νοοτροπία / αξίες Διαπλάθουν κοινή γνώμη Δημιουργούν εθνικό συναίσθημα Επικοινωνία Κράτους - Πολίτη Ε Υ Θ Υ Ν Η

5 «Τι Θέλω από την Τηλεόραση» «Να γελάσω, να διασκεδάσω» «Ανάλαφρο, ευχάριστο» «Να περάσω την ώρα μου» «Να ξεφύγω από καθημερινότητα» «Να μάθω τις τάσεις / ‘in’ » «Να συγκινηθώ / συναισθήματα» «Να ταυτιστώ / να ονειρευτώ» ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ «Τι συμβαίνει στον πλανήτη» «Καινούργια πράγματα που δεν ήξερα» «Εξελίξεις από τους διαμορφωτές» «Προβλήματα που απασχολούν» «Εργασία-οικονομική μου κατ/ση» «Καλύτερος στα ενδιαφέροντά μου» «Νέα των επωνύμων» ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ %

6 Ο Χάρτης των ΜΜΕ στην Ελλάδα Ο Χάρτης των ΜΜΕ στην Ελλάδα

7 Ο Χάρτης των Μ.Μ.Ε. στην Ελλάδα ΣΥΝΟΛΟ - Περιοδικά Web Sites/Portals 4040 Ένθετα Εφημερίδων Εφημερίδες Πανελλήνιες Τοπικές Ρ/Φ Σταθμοί Πανελλήνιοι Αθήνας Θεσσαλονίκης Περιφέρειας Τηλεοπτικά Κανάλια Πανελλήνια Τοπικά

8 Ο Χάρτης των Μ.Μ.Ε. στην Ελλάδα ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗ «Δεν χωράνε!» Προβληματική επιβίωση ΠΛΗΘΩΡΑ Πολυφωνία Ποικιλία Σφαιρικότητα Αλλαγή πηγών εσόδων Εξυπηρέτηση εμπορικών / συνεργαζόμενων συμφερόντων «Κυνήγι» τηλεθέασης, ακρόασης, αναγνωσιμότητας Έλλειψη αντικειμενικότητας & σφαιρικότητας Μείωση ποιότητας - περιεχομένου Αλλοίωση ρόλου & σχέσης με το κοινό

9 Ο Χάρτης των Μ.Μ.Ε. στην Ελλάδα Το μεγάλο εύρος επιλογών στα TV προγράμματα με μπερδεύει Το μεγάλο εύρος επιλογών στα TV προγράμματα μου προκαλεί άγχος Συμφωνώ Πολύ/Αρκετά % Οι διαφορές μεταξύ των καναλιών της TV είναι αμελητέες Έχω ένα αγαπημένο κανάλι που ξεχωρίζω από τα υπόλοιπα Έχω σταθερές TV προτιμήσεις και δεν ξεφεύγω

10 H Φυσιογνωμία

11 Η Φυσιογνωμία κάθε Μ.Μ.Ε. Αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας με τεράστια δύναμη επιρροής και επιβολής, κυρίαρχη πηγή ενημέρωσης με τρόπο που «μαγνητίζει» έως και … ‘υπνωτίζει’! Το ήπιο μέσο που συνοδεύει, συντροφεύει, ψυχαγωγεί, βοηθά στην απόδραση, στην εκτόνωση & στην φυγή, και ενημερώνει χωρίς να επιβάλλεται! «ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ!» «Η ΗΡΕΜΗ ΔΥΝΑΜΗ»

12 Η Φυσιογνωμία κάθε Μ.Μ.Ε. Το παραδοσιακό και κατ’ εξοχήν ενημερωτικό μέσο, διατηρεί μεν το κύρος του γραπτού λόγου, αλλά σήμερα κυριαρχείται από αίσθηση εμπορευματοποίησης και εκδοτικών & ‘άλλων’ συμφερόντων «ΤΟ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓ/ΚΟ ΠΑΚΕΤΟ» Καθαρά ψυχαγωγικό μέσο, ιδιαίτερα οικείο μεταξύ νέων και γυναικών, συνδεδεμένο με καταναλωτικές τάσεις, μόδα, ‘lifestyle’ και εξειδικευμένη θεματολογία, ποικίλα ενδιαφέροντα & χόμπυ «ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ & ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ»

13 Η Φυσιογνωμία κάθε Μ.Μ.Ε. Ανεξάντλητη πηγή ενημέρωσης με άμεσο τρόπο για τα «πάντα», καταργεί «σύνορα και γεωγραφία»… Ψυχαγωγεί ενημερώνοντας… Αποτελεί «παράθυρο στον κόσμο» & ανοίγει ορίζοντες… Ενθαρρύνει, ενισχύει & προβάλλει την ατομική συμμετοχή, ελεύθερα χωρίς περιορισμό… Δημιουργεί συνεχώς επεκτεινόμενα, δυνατά κοινωνικά δίκτυα… Με δικό του κώδικα επικοινωνίας! «Η ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ ‘ΑΓΝΩΣΤΗ’ ΔΥΝΑΜΗ»

14 H Ενημέρωση από τα ΜΜΕ H Ενημέρωση από τα ΜΜΕ

15 Η Ενημέρωση από τα ΜΜΕ ΕπικαιρότηταΨυχαγωγία Μόδα – Τάσεις Υγεία – Ευεξία Αυτοκίνητα – Moto Πολιτισμός – Τέχνη Τεχνολογία Μουσική – Κινηματογράφος Σπίτι – Διακόσμηση Μαγειρική – Γαστρονομία Ταξίδια – Διακοπές Γνώσεις – Γεωγραφία Αστρολογία Πολιτική Οικονομία Γεγονότα – Δρώμενα Κυβέρνηση – Αντιπολίτευση Πολιτικά πρόσωπα Άλλα σημαντικά πρόσωπα (τέχνη- επιστήμη-αθλητισμός Αθλητικά – Πρωταθλήματα – Ομάδες Τοπικά – Εθνικά Σε Διεθνές Επίπεδο

16 Η Ενημέρωση / Επικαιρότητα

17 «Το Μέσο που Χρησιμοποιώ για την Ενημέρωσή μου» %

18 «Το Μέσο που Χρησιμοποιώ για την Ενημέρωσή μου» %

19 «Το Μέσο που Χρησιμοποιώ για την Ενημέρωσή μου» %

20 «Το Μέσο που Χρησιμοποιώ για την Ενημέρωσή μου» %

21 «Το Μέσο που Χρησιμοποιώ για την Ενημέρωσή μου» %

22 H Διείσδυση

23 Η Ενασχόληση: Εξέλιξη Διείσδυσης % ΒΑΣΗ: 13-70, ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ

24 Η Ενασχόληση: Εξέλιξη Διείσδυσης ΒΑΣΗ: 13-70, ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ %

25 Η Ενασχόληση: Εξέλιξη Διείσδυσης ΒΑΣΗ: 13-70, ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ %

26 Η Ενασχόληση: Εξέλιξη Διείσδυσης ΒΑΣΗ: 13-70, ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ %

27 Η Ενασχόληση: Εξέλιξη Διείσδυσης ΒΑΣΗ: 13-70, ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ %

28 Η Ενασχόληση σε «Όγκο» «Σε σχέση με 1-2 χρόνια πριν…» Παρακολουθούν λιγότερο, με εξαίρεση την ηλικία (& 13-17) Ακούν περισσότερο, όλες οι ηλικίες εκτός του (αυτοκίνητο / εκτός σπιτιού) Διαβάζουν λιγότερο, όλες οι ηλικίες Ανερχόμενο το free press, ειδικά στους νεότερους Συνεχώς αυξανόμενη ενασχόληση σε όγκο και ομάδες κοινού με έμφαση στο και 25-44

29 Η Ενασχόληση με την TV % «Παρακολουθώ TV μηχανικά χωρίς να δίνω μεγάλη προσοχή» «Όταν παρακολουθώ ένα TV πρόγραμμα, κάνω ταυτόχρονα και άλλα πράγματα» «Δεν παρακολουθώ ποτέ το ίδιο πρόγραμμα πολύ ώρα χωρίς να κάνω ζάπινγκ»

30 Ο Βαθμός Ικανοποίησης Ο Βαθμός Ικανοποίησης

31 Ο Βαθμός Ικανοποίησης Πολύ Κλίμακα Αρκετά Μέτρια Όχι τόσο Καθόλου ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΜΕ 100% 90% 87% % 44% 42%

32 Ο Βαθμός Ικανοποίησης: Πολύ/Αρκετά* % * ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΜΕ

33 % Ο Βαθμός Ικανοποίησης* * ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ

34 % Ο Βαθμός Ικανοποίησης* * ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ

35 % Ο Βαθμός Ικανοποίησης* * ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ

36 % Ο Βαθμός Ικανοποίησης* * ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ

37 H Συγκριτική Εικόνα H Συγκριτική Εικόνα

38 «Σέβομαι, εμπιστεύομαι, θεωρώ πιο αξιόπιστο» % Πολύ/Αρκετά Όχι τόσο/Καθόλου

39 «Διακρίνεται από σοβαρότητα & επαγγελματισμό» % Πολύ/Αρκετά Όχι τόσο/Καθόλου

40 «Βελτιώνεται, εκσυγχρονίζεται, συνεχώς» % Πολύ/Αρκετά Όχι τόσο/Καθόλου

41 «Αισθάνομαι ότι είναι χαμηλού επιπέδου» % Πολύ/Αρκετά Όχι τόσο/Καθόλου

42 «Μου δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα» % Πολύ/Αρκετά Όχι τόσο/Καθόλου

43 «Αισθάνομαι κοντά, μπορώ να ταυτιστώ» % Πολύ/Αρκετά Όχι τόσο/Καθόλου

44 «Αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου» % Πολύ/Αρκετά Όχι τόσο/Καθόλου

45 «Θα μπορούσε να λείπει εντελώς από τη ζωή μου» % Πολύ/Αρκετά Όχι τόσο/Καθόλου

46 «Τίποτα από αυτά που παίζονται στην TV δεν με καλύπτει απόλυτα» «Η ποιότητα της TV έχει χειροτερέψει αισθητά τα 2-3 τελ. χρόνια» ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΤΡΕΣΓΥΝΑΙΚΕΣ % Η Εικόνα της Τηλεόρασης

47 Οι Προβληματισμοί

48 «Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε σήμερα από το Σύνολο των ΜΜΕ;» Παρόμοια εικόνα σε όλες τις δημογραφικές υπο-ομάδες 4% 42% Πολύ Αρκετά 46% 42% 12% Καθόλου Όχι τόσο 54%

49 «Ποιον θεωρείτε κύριο υπεύθυνο;» ( Απαντά το 54% ) 65% Τα ίδια τα ΜΜΕ 30% 5% Το Κοινό Δ.Γ. 33% 22% 45% Οι Ιδιοκτήτες των ΜΜΕ Οι Δημοσιο- γράφοι Εξίσου

50 73% 27% Διαφωνούν Συμφωνούν « Δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό πότε οι ειδήσεις είναι ακριβείς & αμερόληπτες » Δύο Ουσιαστικά Προβλήματα 50% 7% 43% Πολυπλευρότητα/ σφαιρικότητα Πολυφωνία Κανόνες & σεβασμός στο κοινό « Από την κάλυψη των γεγονότων σήμερα, λείπει… »

51 Προτεινόμενα – Ζητούμενα από TV* (*έως τρία από λίστα δεκαοκτώ αιτημάτων) Λιγότερες διαφημίσεις 52 Σύντομα – περιεκτικά Δ.Ε. Μείωση του κιτρινισμού/ εκμετάλλευσης ανθρ. πόνου Αντικειμενικότητα στην παρουσίαση Έμφαση σε τοπικές κοινωνίες % Έμφαση σε καθημερινά προβλήματα + λύσεις! 28

52 H Πρόσφατη Επικαιρότητα… H Πρόσφατη Επικαιρότητα…


Κατέβασμα ppt "Ξένια Κούρτογλου Πρόεδρος & Ceo Focus Bari A.E.. Ο Έλληνας και τα ΜΜΕ Ο Ρόλος Ο Χάρτης Η Φυσιογνωμία Η Ενημέρωση Η Διείσδυση Ο Βαθμός Ικανοποίησης Η Συγκριτική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google