Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/ Επιβεβαιώσεις) Διαφωνίες/ Συγκρούσεις Τελική συμφωνίαΕμβάθυνσηΕπιχειρηματολογία Κοινή επίλυση προβλημάτων Διάλογος Συντονισμού/ Διαχείρισης Διαχείρισης χρόνου Οργανόγραμμα / ανάθεση εργασιών Συντονισμού Διάλογος Ανάπτυξης/ Προσθήκης Περιεχομένου Διάλογος Υποστήριξης Σχεδιασμός και οργάνωση Παροχή οδηγιών Συμβουλές / βοήθειες

2 Δραστηριότητες – Wiki – Blog – Twitter-Vodcast / Podcast – Facebook-Diigo

3 Τι σχέση έχουν τα εργαλεία με το μοντέλου διαλόγου; Ποια είναι τα προβλήματα; Χρόνος; Σύγχρονο – ασύγχρονο;

4 Συμπλήρωση ερωτηματολογίου Για κάθε κόμβο και για κάθε εργαλείο – Βαθμολογία 0: το εργαλείο δεν λειτουργεί για το συγκεκριμένο είδος διαλόγου 1: το εργαλείο δεν λειτουργεί για το συγκεκριμένο είδος διαλόγου αλλά... 2: το εργαλείο λειτουργεί για το συγκεκριμένο είδος διαλόγου αλλά... 3: το εργαλείο λειτουργεί για το συγκεκριμένο είδος διαλόγου – Σχολιασμός για κάθε απάντηση Σχόλιο για κάθε εργαλείο αν λειτούργησε για κάποιο είδος διαλόγου εκτός σχήματος (ποιο είναι αυτό;) Γενικό σχόλιο για την άποψή σας για κάθε εργαλείο

5 Τελική δραστηριότητα εφαρμογή σεναρίου πυραμίδας 3 φάσεις

6 Φάση 1: Ατομική μελέτη 18-22/5 Ατομική μελέτη 2 άρθρων για την χρήση στην εκπαιδευτική πρακτική web 2.0 τεχνικών Απάντηση στις ερωτήσεις – Πώς θα περιγράφατε το ρόλο της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική καινοτομία; – Ποια βασικά χαρακτηριστικά συνεργατικής μάθησης περιπτώσεις που μελετήσατε; – Πώς βλέπετε να αλλάζει γενικά ο ρόλος των μαθητών στις καινοτόμες εκπαιδευτικές σχεδιάσεις; – Πώς βλέπετε να αλλάζει γενικά ο ρόλος των καθηγητών στις καινοτόμες εκπαιδευτικές σχεδιάσεις; – Γενικά ποιες αλλαγές/δυσκολίες καταγράφονται στην προσπάθεια εφαρμογής της καινοτομίας στο σχολικό περιβάλλον; – Πως έγινε η αξιολόγηση της παρέμβασης; – Σχολιασμός άλλων ζητημάτων

7 Φάση 2: Εργασία σε δυάδες 22-26/5 Ομάδες 2 ατόμων Κοινό παραδοτέο (απαντήσεις) που θα βασίζεται σε όλα τα άρθρα που διάβασε η ομάδα Σε απάντηση μοντέλο εισηγητή-σχολιάστη (το οποίο θα εναλλάσσεται) Απάντηση στις ερωτήσεις – Πώς θα περιγράφατε το ρόλο της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική καινοτομία; – Ποια βασικά χαρακτηριστικά συνεργατικής μάθησης περιπτώσεις που μελετήσατε; – Πώς βλέπετε να αλλάζει γενικά ο ρόλος των μαθητών στις καινοτόμες εκπαιδευτικές σχεδιάσεις; – Πώς βλέπετε να αλλάζει γενικά ο ρόλος των καθηγητών στις καινοτόμες εκπαιδευτικές σχεδιάσεις; – Γενικά ποιες αλλαγές/δυσκολίες καταγράφονται στην προσπάθεια εφαρμογής της καινοτομίας στο σχολικό περιβάλλον; – Πως έγινε η αξιολόγηση της παρέμβασης; – Σχολιασμός άλλων ζητημάτων

8 Φάση 2: Εργασία σε μεγάλες ομάδες (6 ατόμων) 26-31/5 Ομάδες 6 ατόμων (ένα μέλος από κάθε δυάδα) Κοινό παραδοτέο (κείμενο – 3000~4000) που θα βασίζεται σε όλα τα άρθρα που διάβασε η ομάδα – Αλλάζει και πώς ο ρόλος του μαθητή και του καθηγητή στις καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις που μελετήσατε; Υπάρχουν καινοτόμες μέθοδοι αξιολόγησης της μάθησης και πώς θα τις σχολιάζατε; – Πώς αντιλαμβάνονται το ρόλο τους μαθητές & καθηγητές στο ελληνικό σχολείο σε σχέση με την καινοτομία; Οι μέθοδοι αξιολόγησης της μάθησης επηρεάζουν την ενσωμάτωση της τεχνολογίας και πώς; – Τι πιστεύετε θα βοηθούσε το ελληνικό σχολείο προς τη κατεύθυνση συνειδητοποίησης ρόλων που συνάδουν με τις καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις που μελετήσατε; Η αξιολόγηση της μάθησης τι ρόλο νομίζετε μπορεί να παίξει; – Ποια θα είναι τα βασικά προβλήματα ενσωμάτωσης και πως μπορούν να αντιμετωπιστούν; Κάθε ομάδα θα πρέπει να ορίσει κάποιον/-α ως συντονιστή. Ο ρόλος του συντονιστή είναι: Να οργανώσει το χρόνο Να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα Να βεβαιωθεί ότι η τελική θέση αντιπροσωπεύει ικανοποιητικά τις απόψεις των συζητητών και δεν «αφήνει» κάτι σημαντικό απ’ έξω.

9 ΕΡΓΑΛΕΙΑ Για κάθε φάση χρήση web 2.0 εργαλείων Επιλέγετε ΕΣΕΙΣ τα εργαλεία...αλλά να είστε έτοιμοι να το αιτιολογήσετε!! Μόλις επιλέγετε ή αλλάζετε κάποιο εργαλείο στέλνετε mail – –


Κατέβασμα ppt "ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google