Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΟΜ 103 Α'ΤΡΙΜΗΝΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2014 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 3.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΟΜ 103 Α'ΤΡΙΜΗΝΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2014 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 3."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΟΜ 103 Α'ΤΡΙΜΗΝΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2014 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 3

2 ΕΙΔΗ ΠΕΛΑΤΩΝ: 1.Αρχικοί (νέοι) πελάτες. Είναι οι πελάτες που έρχοντε κάνουν μία υπηρεσία είτε γιατί είναι καινούργιοι είτε γιατί δεν πρόκειται να κάνουν άλλη. Για αυτούς τους πελάτες είναι πολύ μεγάλο το κόστος σε χρόνο και χρήματα για να τους προσελκύσεις και δεν μπορεί εύκολα μια επιχείρηση να βασιστεί σε αυτούς Ο στόχος λοιπόν θα πρέπει να είναι μια απολύτως θετική εμπειρία σε αυτούς τους πελάτες με σκοπό να ανεβούν επίπεδο. 2. Επανερχόμενοι πελάτες. Είναι οι πελάτες που ξαναέρχονται στην επιχείρηση είτε για την ίδια είτε για κάποια άλλη υπηρεσία. Αυτοί οι πελάτες δημιουργούν δυνατότερους δεσμούς με την επιχείρηση και περιμένουν από εσάς να τιμήσετε αυτούς τους δεσμούς με την μορφή έκπτωσης, προσφοράς, αναγνώρισης, ή οτιδήποτε.

3 3. Πελάτες που δεν είναι απλά ευχαριστημένοι από την επιχείρησή σας αλλά σας κάνουν και διαφήμιση. Αυτοί που μπορούν να θεωρηθούν και μέρος της εκστρατείας μάρκετινγκ που πιθανόν να έχετε. Όπως βλέπετε κάθε επίπεδο τροφοδοτείται από το προηγούμενο και η εξυπηρέτηση πελατών είναι το μοναδικό εργαλείο για να κάνετε έναν πελάτη πρώτα να σας προτιμήσει και μετά να ανεβεί τα σκαλοπάτια μέχρι να γίνει 'μέρος' της επιχείρησής σας!

4 Μερικές Συμβουλές: Γνωρίζετε τους πελάτες σας; Εάν μπει κάποιος πελάτης στην επιχείρησή σας γνωρίζετε το όνομά του; Αυτό το απλό πραγματάκι μπορεί να κάνει τον πελάτη σας να νοιώσει σημαντικός και ότι τον προσέχετε. Οι πελάτες σας, σας γνωρίζουν; Εάν σας δουν έξω μπορούν να σας μιλήσουν; Για καλή εξυπηρέτηση πελατών, κάντε το κάτι παραπάνω. Θυμηθείτε τα γενέθλια κάποιου πελάτη, συγχαρείτε τον όταν πάρει μια προαγωγή, κρατήστε το άρθρο στο οποίο εμφανίζετε. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κρατήσετε Γίνεται υποδοχή στους πελάτες σας με το που μπαίνουν από την πόρτα; Υπάρχει πιθανότητα να μπει κάποιος μέσα, να δει και να βγει χωρίς να τον πάρει κανείς είδηση; Είναι ένδειξη σεβασμού και ευγένειας να χαιρετάμε το

5 Είναι οι υπάλληλοι σας εκπαιδευμένοι για να αντιμετωπίσουν ένα παράπονο ενός πελάτη ή έναν εκνευριστικό πελάτη; Δώστε τους οδηγίες για το πώς πρέπει να γίνει αυτό, πως πρέπει να μιλήσουν σε κάθε περίπτωση που μπορεί να προκύψει. Να θυμάστε ότι όση οργάνωση και μάρκετινγκ και προσπάθεια και αν κάνετε για να φέρετε όλους αυτούς τους πελάτες για πρώτη φορά στην επιχείρηση σας, είναι πιο σημαντικό αυτοί οι άνθρωποι να ξαναέρθουν και να ξαναέρθουν. Καλή τύχη!

6 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΡΙΧΑΣ ΚΛΙΜΑΚΑ PH O όρος ΡΗ υποδηλώνει την οξύτητα ή αλκαλικότητα. Το ΡΗ εκφράζεται σε κλίμακα απο 1-14 με το 7 στο μέσο που είναι ουδέτερο. Όσο πιο δυνατό είναι ένα οξύ, η πυκνότητα σε υδρογονικά ιόντα είναι περισσότερη. Ένα ΡΗ πιο χαμηλό απο 7 είναι οξύ. Τα αλκαλικά περιέχουν υδροξειδιούχα ιόντα. Όσο πιο δυνατό είναι ένα αλκαλικό τόσο περισσότερα έχει. Ένα ΡΗ πέραν απο το 7 είναι αλκαλικό με πιο πολύ το 14.

7 ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ: Όσο πιο κοντά είναι το ΡΗ προς το 1 τόσο πιο οξύ είναι. Όσο πιο πάνω απο το 7 προς το 14 γίνεται πιο αλκαλικό Το 7 είναι πάντοτε ουδέτερο.

8 Λούσιμο Το λούσιμο των μαλλιών είναι η πρώτη υπηρεσία που προσφέρουμε στον πελάτη μας γι'αυτό πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι θα δώσουμε την καλύτερη δυνατή υπηρεσία στον πελάτη. Σκοπός: Α) Να καθαρίσουμε τα μαλλιά απο κατάλοιπα που υπάρχουν Β) Να ετοιμάσουμε τα μαλλιά να δεχτούν καινούργια προιόντα. Πώς ενεργεί το σιαμπού: Το σιαμπού ενεργεί σαν υγρός παράγοντας και επιτρέπει στα κατάλοιπα που υπάρχουν στο δέρμα και την τρίχα να ανακατευτούν με το νερό και να ξεπλυθούν. Λαμβάνουμε πάντα υπόψη την θερμοκρασία του νερού γιατί όταν είναι πολύ κρύο κλείνουν τα λέπια του περιτριχίου και δεν καθαρίζουν τα κατάλοιπα ενώ όταν είναι πολύ ζεστό θα προκαλέσουμε έγκαυμα στο δέρμα και δυσφορία στον πελάτη..

9 ΣΑΜΠΟΥΑΝ Τα κυριότερα είδη σαμπουάν: Ανάλογα με τον τύπο των μαλλιών ( ξηρά, λιπαρά, κανονικά, με πιτυρίδα) Για μώρα που δεν περιέχουν ουσίες που ερεθίζουν τα μάτια και το δέρμα Ρυθμιστικά που κάνουν τα μαλλιά ευκολοχτένιστα και λαμπερά Φαρμακευτικά που κάνουν θεραπεία στα μαλλιά και στο δέρμα του κεφαλιού και συστίνονται απο ιατρούς δερματολόγους. Το κάθε σαμπουάν έχει το δικό του ΡΗ γι'αυτό εμείς ανάλογα με το τύπο των μαλλιών χρησιμοποιούμε το ανάλογο Μαλλιά κανονικά : ΡΗ Μαλλιά πορώδη: Σαμπουάν με χαμηλό ΡΗ Μαλλιά Λιπαρά: Σαμπουάν με λίγο ψηλό ΡΗ Μαλλιά με ειδικά προβλήματα:Εξειδικευμένα σαμπουάν

10 Μαλακτικές Κρέμες Χρησιμοποιούμε μετά το λούσιμο με διάρκεια παραμόνης τους 3-5 λεπτα και βοηθούν στο ξέπλεγμα και στο φορμάρισμα των μαλλιών. Εαν δεν αφαιρεθούν σωστά τα μαλλιά γίνονται λιπαρά. Επίσης εαν αφαιρεθούν αμέσως από τα μαλλιά τότε δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα. Πλεονεκτήματα: Προστατεύουν το εξωτερικό μέρος της τρίχας. Θεραπεύουν τα ξηρά και καταστραμμένα μαλλιά. Κλείνουν τα λέπια της τρίχας και επαναφέρουν την τρίχα στην κανονική της μορφή και στο φυσιολογικό ΡΗ.

11 Θεραπείες Μαλλιών Χωρίζονται σε τρείς κατηγορίες: α) Επιφανειακές : είναι θεραπείες πουχρησιμοποιούνται για να ξεπλέκουν τα μαλλιά και να μαλακώνουν το περιτρίχιο.Δραστικές γι'αυτο δεν πρέπει να μένουν πολύ ώρα. β)Θεραπείες που εισχωρούν μέσα στην τρίχα: Βοηθούν στη ανανέωση της τρίχας και ο χρόνος παραμονής του είναι σύμφωνα με τον κατασκευαστή. γ) Θεραπείες για το τριχωτό της κεφαλής: Για προβλήματα του τριχωτού

12 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΥΣΙΜΑΤΟΣ 1.Διάγνωση 2.Ετοιμάζουμε τον πελάτη 3.Τον οδηγούμε στον λουστήρα 4.Ελέγχουμε εάν κάθεται αναπαυτικά 5.Ελέγχουμε τη θερμοκρασία του νερού 6.Βρέχουμε όλα τα μαλλία προσεκτικά

13 7. Βάζουμε το σαμπουάν 8.Κάνουμε μασάζ στο κεφάλι χρησιμοποιώντας τις ρώγες των δακτύλων σε κυκλικές κινήσεις μέχρι να καλυφθεί το κεφάλι με σαπουνάδα. 9.Ξεπλένουμε καλά και το επαναλαμβάνουμε ακόμα μια φορά.

14 10. Αφού τα ξεπλύνουμε για δεύτερη φορά βάζουμε τη μαλακτική κρέμα απο τη μέση προς τις άκρες των μαλλιών και ξεπλέκουμε με τα δάκτυλα μας. 11.Ξεπλένουμε τη μαλακτική κρέμα καλά. 12.Στεγνώνουμε τα μαλλιά. 13.Συνεχίζουμε με χτένισμα ή οτίδηποτε άλλο θέλει ο πελάτης.


Κατέβασμα ppt "ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΟΜ 103 Α'ΤΡΙΜΗΝΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2014 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 3."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google