Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΟΜ 103 Α'ΤΡΙΜΗΝΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2014 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΟΜ 103 Α'ΤΡΙΜΗΝΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2014 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΟΜ 103 Α'ΤΡΙΜΗΝΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2014 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2

2 Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η πρώτη εντύπωση είναι η καθοριστική! Η αρχική εντύπωση που διαμορφώνουμε για έναν άνθρωπο χωρίς να έχουμε κάποιες πληροφορίες είναι βάση: Της εμφάνισης του Της ενδυμασίας του Των κινήσεων του

3 Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ Αποτελεί: Αυθόρμητη και υποσυνείδητη εκδήλωση ή Σκόπιμη και συνειδητή. Κατα κανόνα αντικατοπτρίζει την εσωτερική διάθεση ενός ατόμου. Παράδειγμα: Εαν η κομμώτρια περιέγραψε ένα πολύπλοκο χτένισμα, απο την έκφραση στο πρόσωπο της πελάτισσας μπορεί να καταλάβει αν εκείνη μπόρεσε να καταλάβει τι εννοεί.

4 Απο την παρατήρηση της γλώσσας του σώματος της πελάτισσας,αντλούμε πληροφορίες για τις επιθυμίες, τα συναισθήματα και τις προθέσεις της. Απο την ανάλυση της γλώσσας του σώματος διακρίνουμε ενδιαφέρον, έλλειψη ενδιαφέροντος ή διαφορά απόψεων. Με την σωστή αντίδραση στη γλώσσα του σώματος, μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της πελάτισσας.

5 Για να ερμηνεύσουμε σωστά τέτοιου είδους σήματα πρέπει να γνωρίζουμε τα διάφορα μέσα έκφρασης.

6 Στάση: Φιλικότητα, ενδιαφέρον, προθυμία. Γλώσσα σώματος: Στροφή του σώματος προς την πελάτισσα, χαμόγελο,κοίταγμα με προσοχή, χειραψία

7 Στάση: έλλειψη ενδιαφέροντος Γλώσσα του σώματος: Αφήνουμε την πελάτισσα να περιμένει πολλή ώρα, την κοιτάζουμε βαριεστημένα ή δεν την κοιτάζουμε καθόλου, στηρίζουμε το σαγόνι με το χέρι μας, κάνουμε αργές κινήσεις.

8 Στάση : Αυτοπεποίθηση Γλώσσα του σώματος: Ήρεμες και μετρημένες κινήσεις, ευθυτενές περπάτημα, όρθια στάση του σώματος

9 Στάση : Ανασφάλεια Γλώσσα του σώματος: κάνεις νευρικές κινήσεις,σφηγμένη, δεν κοιτάζεις την πελάτισσα, μπλέκεις τα χέρια σου, χαμογελάς αμήχανα.

10 ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Η γλώσσα που χρησιμοποιούμε για να επικοινωνήσουμε.Αποτελεί προυπόθεση ώστε οι πελάτισσες να ωφεληθούν από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η επιτυχία μιας συζήτησης εξαρτάται απο τη σωστή ερώτηση που θα θέσουμε στη πελάτισσα.

11

12 Παροχή υπηρεσιών με βάση τον τύπο Κάθε κομμωτής/τρια πρέπει να είναι σε θέση να προσφέρει μια υπηρεσία με βάση τον τύπο της πελάτισσας. Πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:  Στάση της πελάτισσας και απαιτήσεις της σχετικά με την συγκεκριμένη υπηρεσία.  Χρωματικός τύπος:ανοιξιάτκος, καλοκαιρινός κ.τ.λ  Εμφάνιση,ανάστημα

13  Ηλικία  Φύλο  Τρόπος ζωής  Φυτρώσεις  Αντιδράσεις στο δέρμα/τριχωτό/μαλλιά  Ασυμβατότητα στην υπηρεσία και στα προΪόντα που θα χρησιμοποιήσουμε.  Σχήμα κεφαλής, προσώπου, μύτη, λαιμός


Κατέβασμα ppt "ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΟΜ 103 Α'ΤΡΙΜΗΝΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2014 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google