Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΝΕΚΦΕ 7 & 8 Ιουλίου 2014 Οι απόψεις των διδασκόντων (Βασίλης Γαργανουράκης, Γιάννης Θάνος) Οι στόχοι, Τα προβλήματα, Οι.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΝΕΚΦΕ 7 & 8 Ιουλίου 2014 Οι απόψεις των διδασκόντων (Βασίλης Γαργανουράκης, Γιάννης Θάνος) Οι στόχοι, Τα προβλήματα, Οι."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΝΕΚΦΕ 7 & 8 Ιουλίου 2014 Οι απόψεις των διδασκόντων (Βασίλης Γαργανουράκης, Γιάννης Θάνος) Οι στόχοι, Τα προβλήματα, Οι προτάσεις (Πάνος Μουρούζης)

2 2 Οι απόψεις των διδασκόντων – Ταυτότητα έρευνας Ηλεκτρονικό Ερωτηματολόγιο (Google Forms) που προωθήθηκε μέσω των ΕΚΦΕ 13 μη-υποχρεωτικές Ερωτήσεις (11 κλειστού και 2 ανοικτού τύπου) σχετικά με το μάθημα της Φυσικής Α Γυμνασίου Δόθηκαν 490 απαντήσεις από 13/6/2014 έως 1/7/2014 Παρακάτω παρουσιάζονται μόνο οι απαντήσεις στις ερωτήσεις και δεν γίνονται δευτερογενείς αναλύσεις (π.χ. ποιές ειδικότητες έδωσαν συγκεκριμένες απαντήσεις)

3 3 Περιοχές Απαντήσεων ανά Περιφέρεια 3,0% 2,0% 1,8% 5,0% 4,4% 5,6% 5,8% 5,4% 7,6% 2,0% 22,9% 13,9% 13,7% Αττική22,9% Κεντρική Μακεδονία13,9% Δυτική Ελλάδα13,7% Κρήτη7,6% Βόρειο Αιγαίο5,8% Στερεά Ελλάδα5,6% Πελοπόννησος5,4% Νότιο Αιγαίο5,0% Θεσσαλία4,4% Ανατ. Μακεδονία και Θράκη 3,0% Δυτική Μακεδονία2,0% Ιόνιοι Νήσοι2,0% Ηπείρος1,8% Δεν απάντησε7,0%

4 4 Ειδικότητες που έδωσαν Απαντήσεις 69,6% ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΕ ,0% ΧΗΜΙΚΟΙ ΠΕ ,3% ΓΕΩΛΟΓΟΙ ΠΕ ,3% ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΕ03 3,1% ΒΙΟΛΟΓΟΙ ΠΕ ,0% ΦΥΣΙΚΟΙ Ρ/Η ΠΕ ,6% Δεν απάντησε

5 5 1. Πόσες ώρες εβδομαδιαίως, θεωρείτε ότι θα πρέπει να διδάσκεται η φυσική στην Α’ Γυμνασίου με δεδομένο ότι το σύνολο των ωρών των φυσικών επιστημών δεν επιδέχεται συνολική αλλαγή στο Γυμνάσιο;

6 6 80,8% 17,6% 1,6% 13,5% (66) 84,9% 1,6% 0,0% 10,0% 20,0% 30,0% 40,0% 50,0% 60,0% 70,0% 80,0% 90,0% 100,0% ΝαιΌχιΔεν απάντησε 91,4% 6,7% 1,8% 2. Πρέπει να υπάρχει βιβλίο; 3. Πρέπει να προστεθεί θεωρία στα αντίστοιχα φύλλα εργασίας; 4. Πρέπει να προστεθούν Εργαστηριακές δραστηριότητες στο βιβλίο;

7 7 4β. Αν ΝΑΙ, ποιές εργαστηριακές δραστηριότητες πρέπει να προστεθούν; (ανοικτού τύπου) Από τους 66 που απάντησαν ΝΑΙ στην ερώτηση 4, οι 48 έκαναν προτάσεις: Δεν προτείνουν συγκεκριμένα πειράματα(π.χ. αλλαγήσειράς φύλλων εργασίας, ελεύθερη επιλογή από διδάσκοντα, πειράματα χημείας, πιο απλά πειράματα για παιδιά αυτής της ηλικίας) 10 Μέτρηση Πυκνότητας12 Μέτρηση Όγκου11 Κινήσεις (π.χ. Ε.Ο.Κ.)10 Οπτική9 -Ηλεκτρισμός(π.χ. μέτρησητάσηςρεύματος, ηλεκτρικά κυκλώματα) 7 Μέτρηση Εμβαδού5 Θερμότητα(π.χ. γραμμικήδιαστολή, διάδοση καιμεταφορά θερμότητας) 4,ΔυνάμειςΠίεση,Ταλαντώσεις-Κύματα3 Ήχος,Βαρυτικήέλξη και κινήσεις πλανητών2 Μορφέςενέργειας, Μαγνητισμός,Γεωεπιστήμες(π.χ. σεισμοί, ρύπανση του φυσικού περιβάλλοντος) 1

8 8 5. Ο σπουδαιότερος παράγοντας που δεν μπορέσατε να πραγματοποιείστε κάποιες ή όλες τις δραστηριότητες μετωπικά; (πολλαπλή επιλογή) Έλλειψη χρόνου για την ολοκλήρωση της δραστηριότητας 44,9% Μεγάλος αριθμός μαθητών28,6% Έλλειψη μέσων14,1% Έλλειψη εργαστηρίου5,7% Έλλειψη χρόνου προετοιμασίας3,1% Έλλειψη επιμόρφωσης2,0% Δεν απάντησε1,6%

9 9 6. Πόσες εργαστηριακές ασκήσεις το ελάχιστο πιστεύετε ότι μπορούν να πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του έτους με την προϋπόθεση ότι το μάθημα είναι μονόωρο; Σταθμισμένος Μέσος Όρος: 7,9 ασκήσεις

10 Το ενδιαφέρον που παρουσίασαν οι μαθητές για την αντίστοιχη δραστηριότητα με κλίμακα.

11 11 7. Ποια από τα παρακάτω φύλλα εργασίας πρέπει να μείνουν ως έχουν, να βελτιωθούν μερικώς ή να αντικατασταθούν με εντελώς διαφορετικό φυσικό περιεχόμενο.

12 12 8. Ποια από τα παρακάτω φύλλα εργασίας κατά τη γνώμη σας μπορούν να πραγματοποιηθούν μετωπικά

13 13 9. Δεν μπορέσατε να πετύχετε τους εκπαιδευτικούς σας στόχους και γι αυτό θα προτιμούσατε να αντικατασταθούν (πολλαπλή επιλογή)

14 Πόση δυσκολία παρουσιάστηκε στην εύρεση υλικών και μέσων ώστε να πραγματοποιηθούν μετωπικά.

15 Οποιεσδήποτε προτάσεις ή παρατηρήσεις ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ182 Παρουσία 2 καθηγητώνήδιαίρεση τμήματος (πχ. όπως στην Πληροφορική) 55 Εξηγήσεις/Ερμηνείατων απαντήσεων που έδωσαν48 Αναδιάρθρωσηύλης ή μεταφορά σε άλλη τάξη31 Χρηματοδότησηή παροχή υλικών10 Δυσκολία στα διαγράμματα9 Επικινδυνότητα (γκαζάκιακαιυψηλές θερμοκρασίες)9 Νααξιολογείται όπως τα άλλα εργαστηριακά μαθήματα8 Ναχρησιμοποιηθούν λογισμικά4 Να γίνει πρώτα διάλογος με το Υπουργείο3 Να γίνεται απόμόνοαπόΦυσικούς2 Ναπροστεθούν ασκήσεις Βιολογίας Χημείας1 Ναεφαρμοστεί πρώτα πιλοτικά1 Ναδημιουργούν οι μαθητές το πείραμα και μετά να τα πουλά το σχολείο 1


Κατέβασμα ppt "ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΝΕΚΦΕ 7 & 8 Ιουλίου 2014 Οι απόψεις των διδασκόντων (Βασίλης Γαργανουράκης, Γιάννης Θάνος) Οι στόχοι, Τα προβλήματα, Οι."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google