Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το Ρομποτικό Τηλεσκόπιο του Εθνικού Αστεροσκοπείου της Εκπαίδευσης «Εύδοξος» στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών

2 ΕΥΔΟΞΟΣ Συνεργασία Περιγραφή του έργου Στόχοι του έργου Εκπαιδευτική πλατφόρμα Υλοποίηση- Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες Αξιολόγηση Μελλοντικά σχέδια

3 ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος», Ελλάδα (Συντονιστής) Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παιδαγωγικό Τμήμα, Ελλάδα University of Cadiz, Ισπανία Management Center Innsbruck, Αυστρία Ελληνογερμανική Αγωγή, Ελλάδα Δίκτυο σχολείων από την Ελλάδα, Αυστρία, Ιταλία, Ισπανία Η Συνεργασία

4 Περιγραφή του έργου Στα πλαίσια του έργου ΕΥΔΟΞΟΣ αναπτύσσεται ένα διαδικτυακό εκπαιδευτικό περιβάλλον, μέσω του οποίου θα δοθεί η δυνατότητα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς από διαφορετικά μέρη της Ευρώπης να πραγματοποιούν αστρονομικές παρατηρήσεις κάνοντας χρήση του ρομποτικού τηλεσκοπίου Ανδρέας Μιχαλιτσιάνος που βρίσκεται στο όρος Αίνος στην Κεφαλλονιά. Η διασύνδεση της σχολικής τάξης με το τηλεσκόπιο αναμένεται να δώσει τη δυνατότητα μίας διαθεματικής προσέγγισης στη διδασκαλία θεμάτων Αστρονομίας, Φυσικής, Μαθηματικών και Τεχνολογίας.

5 Κεφαλλονιά

6 Αστεροσκοπείο Εύδοξος

7 Τηλεσκόπιο Ανδρέας Μιχαλιτσιάνος

8 Στόχοι του έργου Ανάπτυξη ενός παιδαγωγικού πλαισίου για την εφαρμογή τεχνολογιών αιχμής στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών Διασύνδεση της σχολικής τάξης με ένα ερευνητικό εργαστήριο Ανάπτυξη ενός νέου μαθησιακού περιβάλλοντος Ισοδύναμη και παράλληλη ανάπτυξη παιδαγωγικών και τεχνολογικών καινοτομιών Ανάπτυξη ενός πλαισίου συστηματικής αξιολόγησης

9 Εκπαιδευτική Πλατφόρμα Ενα διαδικτυακό περιβάλλον φιλικό προς τον χρήστη (μαθητή, καθηγητή). Παρέχει τη δυνατότητα για αστρονομικές παρατηρήσεις, καταγραφή και ανάλυση των δεδομένων, επικοινωνία - διάδοση - δημοσίευση των συμπερασμάτων. Διαθέτει αρχείο όλων των αστρονομικών παρατηρήσεων για μελλοντική αξιοποίησή τους.

10

11 Ανάπτυξη σχεδίων μαθημάτων Ανάπτυξη σχεδίων μαθημάτων Κατάρτιση εκπαιδευτικών Κατάρτιση εκπαιδευτικών Επαναλαμβανόμενοι κύκλοι εφαρμογής σε Επαναλαμβανόμενοι κύκλοι εφαρμογής σε πραγματικές συνθήκες πραγματικές συνθήκες Επανασχεδιασμός παιδαγωγικής και τεχνολογικής Επανασχεδιασμός παιδαγωγικής και τεχνολογικής προσέγγισης σύμφωνα με τις υποδείξεις προσέγγισης σύμφωνα με τις υποδείξεις εκπαιδευτικών και μαθητών εκπαιδευτικών και μαθητών Διαρκής αξιολόγηση (ποιοτική και ποσοτική) Διαρκής αξιολόγηση (ποιοτική και ποσοτική) Υλοποίηση του έργου

12 Εκπαιδευτικές δραστηριότητες Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα: Να πραγματοποιήσουν αστρονομικές παρατήρησεις Να πραγματοποιήσουν αστρονομικές παρατήρησεις Να συλλέξουν δεδομένα Να συλλέξουν δεδομένα Να αναλύσουν δεδομένα Να αναλύσουν δεδομένα Να συζητήσουν με τους συμμαθητές και τους Να συζητήσουν με τους συμμαθητές και τους καθηγητές τους καθηγητές τους Να συντάξουν εργασίες παρουσιάζοντας τα Να συντάξουν εργασίες παρουσιάζοντας τα αποτελέσματά τους αποτελέσματά τους

13 Μέτρηση Ύψους Σεληνιακών Κρατήρων

14 Περιστροφή Αστεροειδών

15 Περιστροφή Ήλιου

16 Η αξιολόγηση της εκπαιδευτικής προσέγγισης επικεντρώνεται σε τρεις άξονες: Αξιολόγηση του παιδαγωγικού πλαισίου Διερεύνηση του κατά πόσο η εφαρμογή τεχνολογίας αιχμής και υπηρεσιών διαδικτύου συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας των Φ.Ε. Αξιολόγηση της μαθησιακής διαδικασίας Διερεύνηση της βελτίωσης των επιδόσεων των μαθητών Εθνογραφική έρευνα Συγκριτική έρευνα της επίδρασης της εφαρμογής των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση στις συμμετέχουσες χώρες Αξιολόγηση της προτεινόμενης εκπαιδευτικής προσέγγισης

17 Πλάνο Αξιολόγησης Πειραματική Ομάδα TIMSS III ICT Επιπρόσθετα Τεστ Φάση A Φάση B TIMSS II ICT Βιντεοσκοπήσεις ΤΙMSS Ομάδα Ελέγχου TIMSS II ICT TIMSS III ICT Επιπρόσθετα Τεστ pre-test 1ος Μήνας 3ος Μήνας post-test 6ος Μήνας

18 Μελλοντικά Σχέδια Oλοκλήρωση της εγκατάστασης του ηλιακού τηλεσκοπίου ΑΠΟΛΛΩΝ Oλοκλήρωση της εγκατάστασης του ηλιακού τηλεσκοπίου ΑΠΟΛΛΩΝ Δημιουργία Δικτύου Εκπαιδευτικών Τηλεσκοπίων Δημιουργία Δικτύου Εκπαιδευτικών Τηλεσκοπίων (Κανάριες Νήσοι, Χιλή) (Κανάριες Νήσοι, Χιλή) Διεύρυνση του Εκπαιδευτικού Υλικού για εφαρμογές στην Διεύρυνση του Εκπαιδευτικού Υλικού για εφαρμογές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Δορυφορική σύνδεση του Τηλεσκοπίου με το ΕΚΕΦΕ Δορυφορική σύνδεση του Τηλεσκοπίου με το ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος και την Ελληνογερμανική Αγωγή Δημόκριτος και την Ελληνογερμανική Αγωγή

19 Το έργο ΕΥΔΟΞΟΣ συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα πλαίσια του προγράμματος Preparatory and innovative actions - eLearning Αction plan – DG EAC/25/01

20


Κατέβασμα ppt "Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google