Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε.

2 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αποτελεί πάγιο αίτημα. Η ανάγκη επιμόρφωσης γίνεται πιο επιτακτική λόγω  Κοινωνικών αλλαγών  Τεχνολογικών αλλαγών (ΤΠΕ, Web 2.0)

3 Παρουσίαση σεμιναρίου (1) http://e-learning.ilei.sch.gr/moodle/

4 Παρουσίαση σεμιναρίου (2) Οργάνωση: 1ο Γραφείο Δ.Ε. Ηλείας Ομάδα στόχος: Εκπαιδευτικοί Δ.Ε. Διάρκεια: 1 εξάμηνο (26 εβδομάδες) Εμπειρία εφαρμογής: 2ο έτος Ομάδα εργασίας εκπαιδευτών: Τελείως εθελοντική βάση

5 Αντικείμενο σεμιναρίου Κατασκευή ηλεκτρονικών μαθημάτων με το moodle Δημιουργία απλών εκπαιδευτικών παιχνιδιών σε περιβάλλον moodle Εκμάθηση και χρήση ΕΛ/ΛΑΚ και υπηρεσιών ΠΣΔ

6 Υλοποίηση σεμιναρίου Μικτό σύστημα (blended) 5 δια ζώσης συναντήσεις 26 εβδομάδες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης μέσω του moodle. Κάθε εβδομάδα, εφαρμογή της ύλης με 5 μικρές εργασίες/ασκήσεις

7 Αποτελέσματα (1) Δημιουργήθηκαν 2 τμήματα εκπαιδευόμενων, σε Πύργο και Αμαλιάδα. Εγγράφηκαν 47 εκπαιδευόμενοι Ολοκλήρωσαν επιτυχώς 29 (62%)

8 Αποτελέσματα (2) Οργάνωση σεμιναρίου 90% έκριναν την οργάνωση καλή-άριστη

9 Αποτελέσματα (3) Σχέση εργασιών με ενδιαφέροντα & ανάγκες 62% έκριναν τις εργασίες πολύ- πάρα πολύ σχετικές με ενδιαφέροντα & ανάγκες

10 Αποτελέσματα (4) Σχέση συμμετεχόντων 76% έκριναν τις σχέσεις ικανοποιητικές- άριστες

11 Αποτελέσματα (5) Αντιμετώπιση δυσκολιών Οι δυσκολίες αντιμετωπίστηκαν με πειραματισμό, επικοινωνία με εκπαιδευτή, συζήτηση σε φόρουμ

12 Αποτελέσματα (6) Παράγοντες που δυσκόλεψαν Δυσκολίες: έλλειψη χρόνου

13 Αποτελέσματα (7) Παράγοντες που διευκόλυναν Διευκόλυναν: ενδιαφέρον αντικείμενο, χρησιμότητα εργασιών

14 Αποτελέσματα (8) Ικανοποίηση προσδοκιών 81% ικανοποίησαν τις προσδοκίες πολύ-πάρα πολύ

15 Καλές πρακτικές Έμφαση στην εφαρμογή της γνώσης Ευελιξία χρόνου Παιδαγωγική αξιοποίηση του λάθους Κλίμα αλληλοϋποστήριξης Παρότρυνση εκπαιδευόμενων για συμμετοχή στη διαμόρφωση του προγράμματος

16 Συμπεράσματα Το μικτό σύστημα λύση για το πρόβλημα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών Παράγοντες επιτυχίας:  Η εφαρμογή της γνώσης  Η σύνδεση με ενδιαφέροντα και ανάγκες  Η δημιουργία κοινότητας μάθησης

17 Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!


Κατέβασμα ppt "Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google