Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΟΜΙΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ: “ GO ANIMATE”!!!

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΟΜΙΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ: “ GO ANIMATE”!!!"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΟΜΙΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ: “ GO ANIMATE”!!!

2 ΣΤΟΧΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Bελτιστοποίηση του καθημερινού μαθήματος Εφοδιασμός εκπαιδευτικών με ένα ακόμη χρήσιμο εργαλείο στην προσπάθεια τους για τη μετάδοση της γνώσης Παρουσιάση μίας ολοκληρωμένης λύσης e-Learning Κατάρτιση εκπαιδευτικών Επικοινωνία Αλληλεπίδραση Οργάνωση συνεργασίων

3 ΤΑ ΚΟΜΙΚ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η χρήση των κόμικς στην εκπαίδευση ξεκίνησε ήδη από τη δεκαετία του 1940 στην Αμερική αλλά προς το τέλος της δεκαετίας του 1950 οι προσπάθειες διδακτικής αξιοποίησης των κόμικς σταμάτησαν. Το 1992 ήταν χρονιά ορόσημο για την εισαγωγή των κόμικς στην εκπαίδευση, όταν το βιβλίο κόμικς " Maus" με θέμα το Ολοκαύτωμα του Art Spiegelman κέρδισε το βραβείο Pulitzer. Τα επόμενα χρόνια τα κόμικς άρχισαν να αξιοποιούνται για διδακτικούς σκοπούς σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και σε διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα

4 ΤΑ ΚΟΜΙΚ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Στην ελληνική πραγματικότητα, υπάρχουν πολλές προσπάθειες διδακτικής αξιοποίησης των κόμικς με διάφορες θεματικές Οι περιπέτειες του Αστερίξ στα Αρχαία Ελληνικά Το Συντακτικό της Αρχαίας Ελληνικής Κωμωδίες του Αριστοφάνη Φρουτοπία Μύθοι του Αισώπου

5 Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚ Τα ψηφιακά κόμικς μπορούν να αξιοποιηθούν τόσο από τους εκπαιδευτικούς όσο και από τους ίδιους τους μαθητές. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να ενσωματώσουν τα κόμικς στη διδασκαλία τους, προκειμένου να προσελκύσουν το ενδιαφέρον και την προσοχή των μαθητών, μέσω της οπτικοποίησης της πληροφορίας και της χρήσης εικόνων Τα ψηφιακά κόμικ μπορούν να ενταχθούν σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα και να διευκολύνουν την ανάπτυξη σύγχρονων ικανοτήτων όπως η συνεργασία, η επικοινωνία, η δημιουργικότητα και η καινοτομία.

6 ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Το πρόγραμμα επιμόρφωσης αναμένεται να υλοποιηθεί σε τέσσερις εβδομάδες. Η συγκεκριμένη επιμόρφωση θα παρέχεται πειραματικά και δωρεάν σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Θα συνοδεύεται από σχετική πιστοποίηση και θα υλοποιηθεί εξ ολοκλήρου Online.

7 ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ Στο εκπαιδευτικό μας σενάριο οι ομάδες θα αποτελούνται από 3 (τρία) άτομα, και θα ομαδοποιηθούν ανάλογα με τον εκπαιδευτικό κλάδο στον οποίο ανήκουν.

8 ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Φάση 1η: •Γνωριμία με την εφαρμογή ‘Go animate’ •Παρουσίαση αδυναμιών χρήσης των Τ.Π.Ε από τους εκπαιδευτικούς και ανάγκης εκμάθησης δημιουργία κόμικ στην εκπαίδευση. •Αναστοχασμός Φάση 2η: •Ενημέρωση και γνωριμία με το ‘Go animate’ •Παράθεση προτάσεων με την αξιοποίηση του εργαλείου από τους εκπαιδευόμενους. •Αναστοχασμός

9 Φάση 3η : •Παρουσίαση tutorial για το εργαλείο ‘Go animate του και τη χρήση του •Αναζήτηση πληροφοριών για τη βελτίωση του λογισμικού •Αναστοχασμός Φάση 4η : •Δημιουργία ομαδικής εργασίας •Ανατροφοδότηση και συζήτηση με άλλες ομάδες. •Αναστοχασμός

10 ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ GoAnimate!


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΟΜΙΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ: “ GO ANIMATE”!!!"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google