Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 1 ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 1 ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 1 ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

2 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 2 ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ να επικοινωνήσει τα κύρια σημεία από την έρευνα στην Κύπρο, να προβληματίσει και να προτείνει δράσεις για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μετά από σύγκριση των χαρακτηριστικών του ελληνικού και του κυπριακού τουρισμού

3 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 3 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ u χαρακτηριστικά κυπριακού τουρισμού u προφίλ των “χειμερινών” τουριστών u τιμολογιακή πολιτική u μικρά & ενδιαφέροντα u επιχειρηματική φιλοσοφία u σύγκριση με Ελλάδα u προβλήματα u προτάσεις

4 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 4 ΟΡΙΣΜΟΙ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ η τουριστική δραστηριότητα που αναπτύσσεται κατά τους χειμερινούς μήνες ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ το διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν που προκύπτει από την προστιθέμενη αξία πάνω στο βασικό τουριστικό προϊόν

5 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 5 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, συνέχεια... Βασικό προϊόν u καλό κλίμα u ήλιος u θάλασσα u αξιοθέατα u υποδομή u εξυπηρέτηση u χαμόγελο u επαγγελματισμός Προστιθέμενη αξία μέσα από... u τμηματοποίηση αγοράς (Segmentation) u εξειδίκευση (Specialiazation) u εμπειρίες (Sophistication) u ικανοποίηση (Satisfaction)

6 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 6 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ & ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

7 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 7 Προφίλ των τουριστών στην Κύπρο Προέλευση Ηνωμ. Βασίλειο (850 χιλ) Γερμανία (235 χιλ) Σκανδιναβία (230 χιλ) Μέση ετήσια διάρκεια παραμονής: 13 μέρες Μέση ημερήσια κατανάλωση: 390 λίρες

8 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 8 Προφίλ των τουριστών στην Κύπρο (συνέχεια) Τουρίστες της χειμερινής περιόδου u η συντριπτική πλειοψηφία ανω των 50 ετών (το 10% είναι 65+), u ζευγάρια χωρίς φροντίδα παιδιών u μοναδικό ως κυριότερο κίνητρο για την επιλογή του τόπου χειμερινών διακοπών (για το 87% εξ αυτών) η αναζήτηση του ήλιου και του θερμού κλίματος.

9 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 9 Προφίλ των τουριστών στην Κύπρο (συνέχεια) u μέση διάρκεια παραμονής τους 17 μέρες u ξοδεύουν εως και 30% περισσότερο από τους τουρίστες της θερινής περιόδου u περιορισμένα ενδιαφέροντα πολιτιστικού περιεχομένου και δραστηριοτήτων u καθολική απαίτηση για προσφορά ευρύτατης γκάμας υπηρεσιών και εγκαταστάσεων εκ μέρους των ξενοδοχείων.

10 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 10 ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Χώρα/ΠεριοχήΞενοδοχείο Τιμές:Από - Εως Αεροπορική Εταιρεία Πτήση Κύπρος5*458 - 489CYΤακτική 4*259 - 397CYΤακτική Τυνησία5*294 - 303BAΤακτική 4*278 - 281BAΤακτική Μαρόκο5*419 - 563BAΤακτική 4*397 - 549BAΤακτική Μαδέϊρα5*523 - 787BAΤακτική 4*343 - 569BAΤακτική

11 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 11 μικρά & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ u Αγία Νάπα: 10 γήπεδα ποδοσφαίρου. 250 ποδοσφαιρικές ομάδες από Γερμανία και Σκανδιναβία. Κάθε ομάδα = 40-50 άτομα, συνήθης διάρκεια παραμονής 15 μέρες. u Περιοχή Πάφου: δύο γήπεδα γκολφ -18 οπών-. Πρόβλεψη για κατασκευή δύο γηπέδων ακόμη, ένα στην Λεμεσό και ένα στην Λάρνακα. u Η Cyprus Airways έχει ειδικό ναύλο 50 λιρών Κύπρου, από όλα τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, για υπαλλήλους ταξιδιωτικών γραφείων που φιλοξενούνται κατά την διάρκεια του χειμώνα από τα ξενοδοχεία. u Οι τοπικές αρχές έχουν δικαίωμα να μειώνουν τους τοπικούς φόρους.

12 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 12 ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ u 1995: 600 συνέδρια u 44% ταξίδια κινήτρων u 15% διεθνή συνέδρια u περίπου 40.000 συμμετέχοντες u μέση διάρκεια παραμονής: 5 μέρες u προέλευση Ηνωμένο Βασίλειο 29% Γερμανία 12%

13 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 13 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ u προσήλωση στην ποιότητα u έντονος προσανατολισμός marketing u τήρηση υποσχέσεων u “no expectation gap”

14 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 14 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ η λειτουργία των μονάδων κατά την χειμερινή περίοδο δεν είναι αποδοτική -τουλάχιστον στην αρχή- ΑΛΛΑ... η συνεχής παρουσία στις μπροσούρες των ΤΟs, σημαίνει... u συνεχή/καλύτερη ενημέρωση u αυξημένες πιθανότητες για επαναλαμβανόμενους πελάτες u λιγότερες απώλειες νέων πελατών u καλύτερες πληρότητες αρχή/τέλος περιόδου

15 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 15 ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΑΔΑΣ -ΚΥΠΡΟΥ στα ακόλουθα σημεία: u καθιέρωση σαν χειμερινού προορισμού u αφίξεις/διανυκτερεύσεις ανά κάτοικο u αναλογία κλινών 5* & 4* στο σύνολο u καλύτερο κλίμα/μεγαλύτερη ηλιοφάνεια u απευθείας τακτικές πτήσεις u επίπεδο service u επαγγελματισμός

16 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 16 ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ u περιοχές με μεγάλη ηλιοφάνεια/θερμό κλίμα, πολύ κοντά σε αστικά κέντρα u απευθείας τακτικές πτήσεις u λειτουργία σε ετήσια βάση πλήρως εξοπλισμένων μονάδων 5* & 4* u σημαντικά μειωμένες τιμές σε σχέση με τους θερινούς μήνες

17 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 17 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ u τακτική αεροπορική σύνδεση u μίγμα προϊόντος u τιμολόγηση u καθιέρωση προορισμών

18 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 18 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την τακτική αεροπορική σύνδεση u καθιέρωση απευθείας τακτικών πτήσεων της ΟΑ μεταξύ πχ. HER ή RΗΟ και LHR, FRA ή ακόμη άλλη εταιρεία πχ CY, AF από Ευρώπη μέσω HER ή RHO για Κύπρο, Απω Ανατολή, Αφρική

19 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 19 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για το μίγμα προϊόντος u ξενοδοχεία υψηλών κατηγοριών u ευρύ φάσμα εγκαταστάσεων ψυχαγωγίας & άθλησης εντός & εκτός των ξενοδοχείων u πολιτιστικές δραστηριότητες u ικανοποίηση ειδικών ενδιαφερόντων

20 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 20 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την τιμολόγηση u περιορισμός περιθωρίου κέρδους u μείωση φόρων u μειωμένο ενεργειακό τιμολόγιο u μείωση τιμών εισόδου σε μουσεία κλπ u μείωση τελών αεροδρομίου

21 ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 21 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την καθιέρωση του προορισμού u χρονικός ορίζοντας 3-5 ετών u έγκαιρη ενημέρωση u τήρηση υποσχέσεων u συνεργασία επιχειρηματιών, τοπικής αυτοδιοίκησης, ΕΟΤ, Tour Operators


Κατέβασμα ppt "ΣΕΤΕ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 1997 1 ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google