Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :1.Γνωριμία με την Κύπρο μας μέσα από εικονικό υλικό 2.Εισαγωγή.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :1.Γνωριμία με την Κύπρο μας μέσα από εικονικό υλικό 2.Εισαγωγή."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :1.Γνωριμία με την Κύπρο μας μέσα από εικονικό υλικό 2.Εισαγωγή στην Ελληνική γλώσσα -Αλφάβητο Γράμματα Α-Ζ Στόχοι: 1.Να γνωρίσουν τα έξι πρώτα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου. 2.Να αναγνωρίζουν και να κυκλώνουν το κάθε γράμμα,μέσα από δοθείσες λέξεις. 3.Να αποκτήσουν σχετικό λεξιλόγιο που να αρχίζει με ή να περιέχει το κάθε γράμμα. 4.Εξάσκηση στη γραφή του κάθε γράμματος. Ημερομηνία 10/9/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

2 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Αλφάβητο Γράμματα Η-Μ Στόχοι: 1.Να γνωρίσουν τα έξι δεύτερα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου. 2.Να αναγνωρίζουν και να κυκλώνουν το κάθε γράμμα,μέσα από δοθείσες λέξεις. 3.Να αποκτήσουν σχετικό λεξιλόγιο που να αρχίζει με ή να περιέχει το κάθε γράμμα. 4.Εξάσκηση στη γραφή του κάθε γράμματος. Ημερομηνία 17/9/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

3 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Αλφάβητο Γράμματα Ν-Σ Στόχοι: 1.Να γνωρίσουν τα έξι τρίτα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου. 2.Να αναγνωρίζουν και να κυκλώνουν το κάθε γράμμα,μέσα από δοθείσες λέξεις. 3.Να αποκτήσουν σχετικό λεξιλόγιο που να αρχίζει με ή να περιέχει το κάθε γράμμα. 4.Εξάσκηση στη γραφή του κάθε γράμματος. Ημερομηνία 24/9/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

4 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Αλφάβητο Γράμματα Τ-Ω Στόχοι: 1.Να γνωρίσουν τα έξι τελευταία γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου. 2.Να αναγνωρίζουν και να κυκλώνουν το κάθε γράμμα,μέσα από δοθείσες λέξεις. 3.Να αποκτήσουν σχετικό λεξιλόγιο που να αρχίζει με ή να περιέχει το κάθε γράμμα. 4.Εξάσκηση στη γραφή του κάθε γράμματος. Ημερομηνία 1/10/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

5 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Διαχωρισμός γραμμάτων του αλφαβήτου σε φωνήεντα και σύμφωνα Στόχοι: 1.Να γνωρίσουν και να διακρίνουν τα φωνήεντα. 2.Να γνωρίσουν και να διακρίνουν τα σύμφωνα. 3.Εκμάθηση φωνηέντων με τη μορφή μικρού τραγουδιού. Εκμάθηση νέων λέξεων που να αρχίζουν ή να περιέχουν ένα από τα 24 γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου. Ημερομηνία 8/10/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

6 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μαθαίνω να λέω το όνομά μου. Στόχοι: 1.Να κάνουν την ερώτηση :”Πως σε λένε;” 2.Να συστήνονται στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας τους,χρησιμοποιώντας την έκφραση:” Με λένε...”. Εξάσκηση στη γραφή του ονόματος τους. Καινούργιες λέξεις και γραφή τους. Ημερομηνία:15/10/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

7 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Eίμαι η/ο... και είμαι από την... Στόχοι: Χρήση του ρήματος είμαι σε Α΄πρόσωπο για τη δημιουργία προτάσεων. Να συστήνονται στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας και να αναφέρουν την χώρα καταγωγής τους. Να κάνουν την ερώτηση ;”Από πού είσαι;” στα υπόλοιπα μέλη τηs ομάδαs και να γράφουν τους πρώτους μικρούς διολόγους τους. Επέκταση με προτάσεις του τύπου είμαι+επίρρημα (π.χ. Είμαι καλά). Καινούργιο λεξιλόγιο-κατανόηση και γραφή του. Αναφορά στην 28 η Οκτωβρίου να γνωρίσουν τι γιορτάζουμε αυτή τη μέρα και τι εκδηλώσεις γίνονται στη μητέρα πατρίδα. Ημερομηνία: 22/10/04 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

8 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Το πρόσωπο μού-το σώμα μου. Χρήση εικόνων σχετικών με το θέμα,καθώς επίσης και χρήση multimedia (Let's learn Greek-Papaloizos Editions) Στόχοι: 1.Να γνωρίσουν τα μέρη τού προσώπου τους 2.Να γνωρίσουν τα βασικά μέρη του σώματος τους. 3.Χρήση του ρήματος έχω+ουσιαστικό(π.χ. Έχω ένα στόμα/Έχω δύο πόδια κ.τ.λ.) Ημερομηνία: 5/11/04 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

9 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Η οικογένεια μου Στόχοι: Να γνωρίσουν λεξιλόγιο σχετικό με τα μέλη της οικογένειας τους(πατέρας,μητέρα,γιος,κόρη,παιδί κ.τ.λ.). Να γνωρίσουν λεξιλόγιο σχετικό με το πως να εκφράζουν τη σχέση τους με αυτά(π.χ. Αδερφός/η,παππούς,γιαγιά μου κ.τ.λ.). Να γράφουν προτάσεις της μορφής είναι+ουσιαστικό (π.χ.Είναι ο πατέρας μου). Να γράφουν προτάσεις της μορφής έχω+ουσιαστικό (π.χ. Έχω ένα αδερφό). Αναφορά στη χρήση των άρθρων και διάκριση στα τρία γένη(ο,η,το) Ημερομηνία: 12/11/04 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

10 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μάθημα1-’Ελα Λέλα Δημιουργία μικρών διαλόγων με χρήση του λεξιλογίου που αποκτήθηκε ως τώρα. Στόχοι: Γνωριμία με το ρήμα έλα. Χρήση του για δημιουργία μικρών διαλόγων μεταξύ των μελών τη ομάδας. Επανάληψη στο γράμμα Λ λ και εκμάθηση λέξεων και ονομάτων ποθ να το περιέχουν. Ημερομηνία:19/11/04 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

11 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μάθημα 2-Να η Λίνα. Δημιουργία ερωτήσεων της μορφής: Ποιός είναι; Στόχοι: 1.Να κάνουν διαλόγους,μέσα από τους οποίους να ζητούν και να παίρνουν πληροφορίες για την ταυτότητα κάποιου. 2.Να χρησιμοποιόυν την ερώτηση:” Ποιός είναι;” και να απαντούν με τη φράση” Είναι ο/η...” Να χρησιμοποιούν τη λέξη” Να” για να δείξουν κάποιον(π.χ.Να η Έλενα). Εκμάθηση καινούργιου λεξιλογίου-γραφή του. Ημερομηνία:26/11/04 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

12 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μαθημα 3 Εμένα με λένε/εσένα σε λένε... Στόχοι: 1.Χρήση προσωπικών αντωνυμιών σε προτάσεις. 2.Δημιουργία διαλόγων,με συνδυασμό των γνώσεων που αποκόμισαν ως τώρα. 3.Δημιουργία της πρώτης σύνθετης πρότασης με τη χρήση του “και”. Π.χ.Εμένα με λένε ‘Αννα και έχω ένα αδερφό. ή / Εμένα με λένε Άννα και έχω δύο χέρια και δύο πόδια. 4.Προετοιμασία για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή-ποίημα :”Ειναι αλήθεια μητερούλα” Eξήγηση των λ’εξεων και ανάγνωση του. Ημερομηνία: 3/12/04 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

13 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μάθημα 4 Τη λένε/τον λένε... Στόχοι: Χρήση 3 ου προσώπου του ενικού αριθμού για δημιουργία προτάσεων(Τον λένε Νίκο/τη λένε Άννα). Χρήση του ρήματος έχω στο γ΄ενικό πρόσωπο(έχει). Δημιουργία σύνθετων προτάσεων με συνδυασμό των πιο πάνω(π.χ.Τον λένε Νίκο και έχει ένα αδερφό). Εξάσκηση του ποιήματος για τα Χριστούγεννα. Δημιουργία εικόνων και υλικού σχετικού με τα Χριστούγεννα(χειροτεχνίες). Ημερομηνία: 10/12/04 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

14 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Χριστουγεννιάτικη γιορτή Στόχοι: 1.Πρόσκληση μελών της κοινότητας και παρουσίαση Χριστουγεννίατικης γιορτής-από όλες τις τάξεις. 2.Αγιασμός από τον Πάτερ Ιερόθεο Γεωργίου. 3.Ομιλία και διάλογος με τους γονείς (στο τέλος της γιορτής),αναφορικά με την πρόοδο των παιδιών τους. Ημερομηνία:17/12/04 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

15 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μαθημα 5 Τι είναι Γιάννη; Γάτα ή λαγός; Στόχοι: 1.Επανάληψη και επαναφορά λεξιλογίου που έμαθαν πριν τα Χριστούγεννα. 2.Χρήση του για δημιουργία προτάσεων της μορφής: Τι είναι;-Αυτό ή εκείνο; 3.Δημιουργία διαλόγων και προφορική έκφραση. 4.Εκμάθηση νέου λεξιλογίου-ζώα και φρούτα. Ημερομηνία:14/1/05 Σημείωση-ανοίξαμε Σάββατο,8/1/05. Δασκάλα:’Ελενα Καδή - Montague

16 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα : Μάθημα 6 -Καλημέρα Μαρία Στόχοι: 1.Να μάθουν να χαιρετίζουν,ανάλογα με το τι ώρα της μέρας είναι. 2.Δημιουργία προτάσεων με χρήση του ερωτηματικού πού. (π.χ. Πού είναι η Νίκη/Νατη!). 3.Εκμάθηση σχετικού λεξιλογίου. 4.Ανάγνωση και γραφή. Ημερομηνία:21/1/05 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

17 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα : Μάθημα 7-Ο παππούς μου. Στόχοι: Χρήση 3 ου προσώπου(π.χ.Τον παππού μου τον λένε Πάνο). Εκμάθηση λεξιλογίου σχετικού με επαγγέλματα/ιδιότητες) (π.χ.Είναι πιλότος/είναι γιατρός κ.τ.λ.) Επέκταση και στα λοιπά μέλη της οικογένειας-σύνταξη σύνθετων προτάσεων που να αναφέρονται σε αυτά(Τη μητερα μου τη λένε... και είναι...). Καινούργιες λέξεις-ανάγνωση και γραφή τους Ημερομηνία:28/1/05 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

18 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μάθημα 8 Είναι αεροπλάνο; -Όχι,είναι ελικόπτερο. Στόχοι: Να δημιουργούν μικρούς διαλόγους,τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό επίπεδο,χρησιμοποιώντας δοθείσες λέξεις. Χρήση της άρνησης στην πρόταση(Είναι αυτό;-Όχι,είναι εκείνο.) Εκμάθηση λεξιλογίου σεχτικού με αντικείμενα του περιβάλλοντα χώρου τους. Ημερομηνία: 4/2/05 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

19 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μάθημα 9 Είσαι ο/η...;/’Οχι,είμαι ο/η... Είσαι γιατρός; /Όχι,είμαι νοσοκόμος. Στόχοι: 1.Χρήση του ρήματος είμαι σε όλα τα πρόσωπα-ενικού και πληθυντικού αριθμού-για τη δημιουργία προτάσεων. 2.Προτάσεις –διάλογοι για συμπλήρωση των λέξεων που λείπουν(χρήση λέξεων που μάθαμε ως τώρα). 3.Εκμάθηση νέου λεξιλογίου,σχετικού με ιδιότητεσ,αλλά και αντικείμενα. 4.Ανάγνωση και γραφή. Ημερομηνία: 11/2/05 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

20 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μάθημα 10 Επανάληψη Στόχοι: 1.Ασκήσεις επανάληψης(σελ.45-48) σε όλη την ύλη που μάθαμε ως τώρα: -Λεξολόγιο -Ρήμα είμαι σε όλα τα πρόσωπα -Ρήμα έχω +ουσιαστικό -Άρθρα στα τρία γένη Συστάσεις Πού είνναι ο/η;-Είναι... Διάλογοι-συμπλήρωση λέξεων που λείπουν. Ημερομηνία:25/2/05 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

21 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μάθημα 11 Φέρε το... Πού είναι το... μαμά; Στόχοι: 1.Εκμάθηση του ρήματος φέρνω σε υποτακτική πτώση. Χρήση του ερωτηματικού πού για προσδιορισμό της θέσης αντικειμένου. Λέξεις που περιέχουν το Φφ (φαγητό,φούρνος κ.τ.λ.). Δημιουργία σύνθετων προτάσεων(π.χ. Φέρε το φαγητό και τα φρούτα). Ανάγνωση. Συμπλήρωση διαλόγων με σχετικό περιεχόμενο. Ημερομηνία:4/3/05 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

22 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μάθημα 12 Από πού είναι το... Είναι από... Στόχοι: Να μάθουν να κάνουν ερωτήσεις που να αφορούν την προέλευση ενός ατόμου ή ενός αντικειμένου.(π.χ. Από πού είναι η Ελένη;-Είναι από την Κύπρο). Χρήση αρνητικής απάντησης(Όχι,δεν ειναι από..Είναι από...) Επιφωνηματική έκφραση-Τι μεγάλο που είναι το...! Λεξιλόγιο σχετικό με τις χώρες προέλευσης των μαθητών(Από την Κίνα,από την Αγγλία κ.ο.κ. Ημερομηνία: 11/3/05 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

23 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μάθημα 13 Στο αεροδρόμιο Στόχοι: 1.Εκμάθηση ρήματος εγώ πάω σε όλα τα πρόσωπα και στους δύο αριθμούς. 2.Δημιουργία διαλόγων με θέμα την άντληση στοιχείων σχετικών με το πού πάει κάποιος. 3.Εισαγωγή λεξιλογίου σχετικού με την ονομασία διαφόρων τόπων ή κτιρίων(π.χ.Δάσος,θάλασσα,εκκλησία,σχολείο κ.τ.λ.) 4.Προφορικοί και γραπτοί διάλογοι με χρήση του πού. Ημερομηνία: 18/3/05 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

24 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μάθημα 14 Μαθαίνω να λέω την ώρα Στόχοι: 1.Να μάθουν να χρησιμοποιούν την ερώτηση :τι ώρα είναι; 2.Να μάθουν τους αριθμούς από το ένα-δώδεκα,ώστε να είναι σε θέση να λένε την ώρα. Να μάθουν την έκφραση : είναι ώρα για...(π.χ. Είναι ώρα για ύπνο,είναι ώρα για φαγητό κ.τ.λ.). Να μάθουν εκφράσεις σχετικές με την ώρα: -ακριβώς -και μισή -και τέταρτο -παρά τέταρτο Ημερομηνία: 25/3/05 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

25 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :Μάθημα 15 -Τι κάνεις; -Ρήμα+ουσιαστικό Στόχοι: 1.Εκμάθηση ρημάτων που να φανερώνουν την ενέργεια που κάνω,μέσα από εικόνες,(π.χ. Πλένω τα χέρια μου,παίζω μπάλα κ.τ.λ.). 2.Δημιουργία προφορικών και γραπτών διαλόγων με χρήση των πιο πάνω ενεργητικών ρημάτων. 3.Εκμάθηση σχετικού λεξιλογίου-αντικειμένων –που θα χρησιμοποιήσουν σε συνδυασμό με τα ρήματα για τη σύνταξη προτάσεων. Ημερομηνία: 15/4/05 Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague

26 Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα : Στόχοι: Προς τι τελικά?... Ημερομηνία: Δασκάλα:’Ελενα Καδή -Montague


Κατέβασμα ppt "Δημοτικό Σχολείο Hastings Tάξη Αρχάριων-Βιβλίο 1 Α Μάθημα:Παρασκευή,4:00-6:00μ.μ. Ενότητα :1.Γνωριμία με την Κύπρο μας μέσα από εικονικό υλικό 2.Εισαγωγή."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google