Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Κοιμήσου Περσεφόνη» (Λίμνη Κουμουνδούρου) ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Κοιμήσου Περσεφόνη» (Λίμνη Κουμουνδούρου) ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Κοιμήσου Περσεφόνη» (Λίμνη Κουμουνδούρου) ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

2 Λίμνη Κουμουνδούρου ή Λίμνη των Ρειτών ή Λίμνη των Καθαρμών

3  Πομπή Ελευσινίων  Καθαρμός  Δικαίωμα ψαρέματος  Όριο Αθήνας- Ελευσίνας

4 Πληροφόρηση διαδικτυακή  Οικόπολις Περιβαλλοντικός σύλλογος Χαϊδαρίου xpolis.blogspot.com το blog του OIKOΠΟΛΙΣ  Διαρκής Κίνηση Σύλλογος Πολιτών Χαϊδαρίου-Δαφνίου limnik.blogspot.com το blog της Λίμνης Κουμουνδούρου  Ορνιθολογική Εταιρεία

5 Χαϊδάρι Ελευσίνα Ιερά Οδός

6 J.A.Koupert «Χάρτες της Αττικής" 1878

7 1930 (Πρακτικά Αρχαιολογικής Εταιρείας 1937)

8 Μετά ήρθε η… «ανάπτυξη»

9 Προβλήματα  πολύ επιβαρυμένο μικρό οικοσύστημα  υψηλή τοξικότητα του ιζήματος από τη διαφυγή πετρελαιοειδών από τα διυλιστήρια  Μαζικοί θάνατοι ψαριών  Το σύστημα προειδοποιεί για επερχόμενη, μη ανατρέψιμη περιβαλλοντική καταστροφή.

10 Ελπίδες

11 Σχολικό Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα Σχεδιασμός και Υλοποίηση ενός Ετήσιου Περιβαλλοντικού Προγράμματος Β/θμιας Εκπαίδευσης για τη Λίμνη Κουμουνδούρου με τη χρήση φύλλων εργασίας βασισμένο σε βιωματικές, μαθητοκεντρικές και ομαδοσυνεργατικές μεθόδους

12 Σκοποί του προγράμματος Ο κάθε συμμετέχον μαθητής:  Ο μαθητής να γνωρίσει τον υγρότοπο της Λίμνης Κουμουνδούρου,  να εξοικειωθεί μαζί του,  να τον αγαπήσει και  να φροντίσει για τη διάσωση και τη διατήρησή του τώρα και στο μέλλον.

13 Στόχοι  Να συσχετίζει τη Λίμνη με τη θεά Δήμητρα, την Περσεφόνη και τα Ελευσίνια.  Να αντιπαραθέτει τη σημασία της λίμνης στην αρχαιότητα με αυτή στην σημερινή εποχή  Να αναγνωρίζει την πανίδας και τη χλωρίδας της περιοχής  Να αναγνωρίζει και να διακρίνει τους ήχους της περιοχής  Να κατατάσσει τα πουλιά που ζουν μόνιμα στη λίμνη και αυτά που σταματούν σε αυτήν κατά τη μετανάστευσή τους  Να περιγράφει τη σημερινή κατάσταση της λίμνης  Να αποτυπώνει εικαστικά τη λίμνη και τη γύρω περιοχή όπως τη φαντάζεται ή/και όπως την ονειρεύεται μετά από λίγα χρόνια  Να κατονομάζει τους παράγοντες υποβάθμισης του υγρότοπου  Να επιδεικνύει λύσεις και προτάσεις  Να υποστηρίζει τις ενέργειες τοπικών περιβαλλοντικών οργανώσεων για τη διαφύλαξη της λίμνης  Να οργανώνει περιπάτους και επισκέψεις στη Λίμνη

14 Επίσκεψη   Περιήγηση κατά μήκος της Ιεράς Οδού   Γύρος της λίμνης   Περιήγηση στην ευρύτερη περιοχή   Στάση σε θέση με πανοραμική θέα

15 Φύλλο συμπλήρωσης ευρημάτων α/α Τι βρήκαμεΣημειώσεις

16 Δημιουργία Αφίσας - Κολάζ Ξηγηηρ κ ξ ξ δγσς η kjg

17 Χάρτης Λίμνης

18 Χάρτης Λίμνης

19 Αυτό- αξιολόγηση Χρήση του google-earth

20 ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ Συντονιστής:______________________ Γραμματέας:______________________ Εκπρόσωπος:______________________ Μέλη: ________________________________________ ΕΙΜΑΣΤΕ: Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΤΟΠΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΤΟΠΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ/ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ/ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ … ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ; ΤΙ ΛΥΣΕΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ;

21

22

23 Δημιουργικά Ζωγραφίζουμε τη Λίμνη όπως θέλουμε. Σήμερα, Αύριο, Χθες. Ρεαλιστικά, σουρεαλιστικά, μεταφορικά, αφαιρετικά. Εκθέτουμε τα έργα στο διάδρομο του σχολείου. Επιλέγουμε Δημοκρατικά! Τοποθετούμε ένα κουτί-κάλπη στο διάδρομο για να ψηφίσει όλο το σχολείο τα αγαπημένα. Καταμετρούμε Τις ψήφους για την ανάδειξη των 12 δημοφιλέστερων Προβάλουμε Δημιουργία ημερολογίου από τα πιο δημοφιλή έργα. (!!!) Δημιουργία 3 αφισών από τα 3 πιο δημοφιλή. Τοιχοκόλλησή τους σε σημεία της πόλης του Χαϊδαρίου.

24 Βρες ποιος είσαι! ΔΗΜΑΡΧΟΣΚΥΚΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙ ΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΕΛΟΣ ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚ ΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣΚΑΛΑΜΙΓΛΑΡΟΣΒΑΤΡΑΧΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΙΥΛΗΣΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΑΕΥΚΑΛΥΠΤΟΣ ΠΑΙΔΙ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΟΞΥΓΟΝΟΓΛΑΡΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣΝΕΡΟΦΑΛΑΡΙΔΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΟΣΜΕΣ ΚΕΦΑΛΟΣ

25 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Στόχος: η δημιουργία ιστοριών Θέμα: Λίμνη Κουμουνδούρου ΣκηνικόΟ κακόςΟ καλός Το πρόβλημαΟ “από μηχανής” Θεός Η λύση

26 «Ο εφιάλτης της Περσεφόνης»   Αναζήτηση στο διαδίκτυο των στίχων (Νίκου Γκάτσου) και της μουσικής(Μ. Χατζηδάκι) βίντεο-κλιπ του τραγουδιού στο utube (Συνεργασία με καθηγητή Πληροφορικής)   Ανάλυση των στίχων Ανάγνωση, Απαγγελία, Μελέτη (Συνεργασία με φιλόλογο)   Τραγούδι Εκμάθηση και απόδοση του τραγουδιού από την ομάδα (& μουσικά όργανά) (Συνεργασία με μουσικό)   Εργασία (project): Δημιουργία Παρουσίασης σε Power Point με το υλικό της ομάδας και το τραγούδι σε απόδοση των μαθητών

27 ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ Ρόλοι: 1.Περσεφόνη βγαίνει από την αγκαλιά της γης, ντυμένη με ένα φουστάνι μελανό από τα πετρελαϊκά απόβλητα. 2.Φαλαρίδα ετοιμοθάνατη, παλεύει μέσα στα επιπλέοντα απόβλητα 3.Γλάροι πολλοί, ικανοποιημένοι γιατί βρήκαν ένα σπίτι 4.Κύκνος μοναχικός που κλαίει για τη μείωση της βιοποικιλότητας 5.Περαστικό μεταναστευτικό πουλί που σχολιάζει 6.Ομάδα παιδιών παρατηρητών που στο τέλος τραγουδάνε το κοιμήσου Περσεφόνη

28 Εκδήλωση Παρουσίασης Προγράμματος   Προβολή ενημερωτικής παρουσίασης Power Point για τη Λίμνη   Τραγούδι «Ο εφιάλτης της Περσεφόνης» σε απόδοση της ομάδας   Ανάγνωση των παραμυθιών   Παρουσίαση του δρώμενου στην τελική του μορφή   Έκθεση αφίσας, φωτογραφίας, κολάζ και ζωγραφικής   Μοίρασμα των σταυρολέξων στους θεατές

29 Καλή Επιτυχία! Δέσποινα Μωϋσίδου


Κατέβασμα ppt "«Κοιμήσου Περσεφόνη» (Λίμνη Κουμουνδούρου) ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google