Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

2013-14. Να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις έτσι ώστε «να προσφέρουμε ένα ασφαλές, ευχάριστο και κατάλληλο μαθησιακό περιβάλλον, στο οποίο κάθε μαθητής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "2013-14. Να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις έτσι ώστε «να προσφέρουμε ένα ασφαλές, ευχάριστο και κατάλληλο μαθησιακό περιβάλλον, στο οποίο κάθε μαθητής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις έτσι ώστε «να προσφέρουμε ένα ασφαλές, ευχάριστο και κατάλληλο μαθησιακό περιβάλλον, στο οποίο κάθε μαθητής να έχει την ευκαιρία να αξιοποιήσει στο μεγαλύτερο βαθμό όλες του τις δυνατότητες».

3  Να καταστεί το σχολείο μας ένα σύγχρονο σχολείο, με ένα ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον, ανοικτό στην κοινωνία, με παιδιά χαρούμενα κι ευτυχισμένα, επιδιώκοντας:  Αναβάθμιση μαθησιακών επιπέδων του κάθε μαθητή του σχολείου  Προαγωγή των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών  Σωστή οργάνωση και αξιοποίηση όλου του ανθρώπινου δυναμικού για συλλογική ευθύνη και συμμετοχή  Αποτελεσματική αξιοποίηση των μέσων Τεχνολογίας  Κάθε παιδί να μπορεί να γεύεται την επιτυχία και τη χαρά της μάθησης

4

5 ΙσότηταΔημοκρατίαΑγάπη ΕλευθερίαΣεβασμόςΠοιότητα ΕιρήνηΥπομονήΕμπιστοσύνη ΕκτίμησηΑνεκτικότηταΕνότητα

6 ΕυτυχίαΚατανόησηΤαπεινότητα ΦιλίαΑπλότηταΣυνεργασία ΕνσυναίσθησηΥπευθυνότηταΣυνεργασία

7  Κλίμα συνεργασίας, αλληλοβοήθειας, αλληλοκατανόησης, σεβασμού, εμπιστοσύνης και ασφάλειας.  Μετατροπή του σχολείου σε μια επαγγελματική μαθησιακή κοινότητα («Μανθάνων οργανισμός»)

8  Συντονισμοί  Αλληλοπαρακολουθήσεις  Άνοιγμα τάξεων  Συνεργατική διδασκαλία  Επιμορφωτικές πρωτοβουλίες  Γνωσιολογικό μοίρασμα (παρουσιάσεις από το προσωπικό του σχολείου σε χρόνο προσωπικού)  Πρωτοβουλίες για πρόσκληση ειδικών για τις συνεδρίες προσωπικού.

9  Αρχική αξιολόγηση (αρχική διάγνωση γλωσσικού και μαθηματικού αλφαβητισμού)  Συνεχής συντρέχουσα αξιολόγηση  Τελική αξιολόγηση ΤΗΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (ατομικός φάκελος ή/και portfolio)

10  «Γνωρίζω, Δεν Ξεχνώ, Διεκδικώ»  Η καλλιέργεια της ενεργού πολιτότητας με έμφαση στην κοινωνική αλληλεγγύη

11  Καλλιέργεια προφορικού και γραπτού λόγου  Συνέχεια για τρίτη χρονιά του στόχου της προαγωγής των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών και της επίλυσης των συγκρούσεών τους μέσα από διάλογο  Αναβάθμιση μαθησιακών αποτελεσμάτων και χαρά της μάθησης(μόνιμος)

12 Εκστρατεία συλλογής τροφίμων για ενίσχυση των οικογενειών της Κύπρου που χρήζουν στήριξης- συνεργασία με μέλη συνδέσμου γονέων Παζαράκι που προέκυψε από τα ίδια τα παιδιά (πριν τα Χριστούγεννα). Τα έσοδα έγιναν δωροκουπόνια των € 50 και δόθηκαν σε 5 οικογένειες του σχολείου μας. Επίσης ποσό € 45 περίπου ενίσχυσε το ταμείο εκδρομών για τα άπορα. Ραδιομαραθώνιος Δημιουργία κάρτας σε μέγεθος περίπου1,50 m² (πλακατ) για στόλισμα του δήμου Λάρνακας Συνεργασία με το σύνδεσμο «Ένα όνειρο μια ευχή»- για παιδιά με καρκίνο και άλλες συναφείς παθήσεις- πορεία μοτοσικλετιστών. Παρουσίαση της έννοιας Εθελοντισμού Διοργάνωση υγιεινού προγεύματος για μια βδομάδα βασισμένη σε εθελοντική προσφορά εργασίας γονέων και μαθητών Προσπάθεια καταπολέμησης της παραβατικότητας και του σχολικού εκφοβισμού, προσπάθεια ανάπτυξης του σχολείου και μετατροπής του σε εργαστήρι χαράς, αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας.

13

14  Επισκέψεις στη φρουταρία, στο λιμάνι, στην αλυκή, στο γυμνάσιο, στο νηπιαγωγείο.  Πρόγραμμα οδικής ασφάλειας προς όλα τα παιδιά του σχολείου.  Αξιοποίηση προσώπων/γονέων/παππούδων γιαγιάδων  Συνεργασία με δήμο Λάρνακας- επίσκεψη Comenius, χρ. κάρτες για διακόσμηση χώρου


Κατέβασμα ppt "2013-14. Να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις έτσι ώστε «να προσφέρουμε ένα ασφαλές, ευχάριστο και κατάλληλο μαθησιακό περιβάλλον, στο οποίο κάθε μαθητής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google