Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κρέας,Ψάρι,Όσπρια. ΚΡΕΑΣ ΕΙΔΗ: Κόκκινο κρέας (μοσχάρι, βοδινό, χοιρινό, αρνί, κατσίκι) Πουλερικά (κοτόπουλο, γαλόπουλα, πάπια κ.ά) Εντόσθια (συκώτι,πνευμόνια,έντερα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κρέας,Ψάρι,Όσπρια. ΚΡΕΑΣ ΕΙΔΗ: Κόκκινο κρέας (μοσχάρι, βοδινό, χοιρινό, αρνί, κατσίκι) Πουλερικά (κοτόπουλο, γαλόπουλα, πάπια κ.ά) Εντόσθια (συκώτι,πνευμόνια,έντερα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κρέας,Ψάρι,Όσπρια

2 ΚΡΕΑΣ ΕΙΔΗ: Κόκκινο κρέας (μοσχάρι, βοδινό, χοιρινό, αρνί, κατσίκι) Πουλερικά (κοτόπουλο, γαλόπουλα, πάπια κ.ά) Εντόσθια (συκώτι,πνευμόνια,έντερα κ.ά)

3 ΚΡΕΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ: Κιμάς Αλλαντικά (λουκάνικα, σαλάμι, ζαμπόν, μπέικον κ.ά)

4 ΚΡΕΑΣ Το κρέας περιέχει: Πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής άξιας, Βιταμίνες (D, B, κυρίως Β12), Μέταλλα (σίδηρο, ψευδάργυρο, σελήνιο) Όταν καταναλώνεται με μετρό, το κρέας αποτελεί μέρος μια υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής.

5 Ψαρί - θαλασσινά Ψάρια: λαυράκι, τόνος, γαύρος,, σαρδέλα, γόπα κ.ά Θαλασσινά : καλαμάρι, χταπόδι, μύδι, στρείδι, γαρίδα, καραβίδα,αστακός

6 Ψαρί - Θαλασσινά  Το ψαρί περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες A, Β3 και B12, φωσφόρο, ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα που προστατεύουν την κάρδια (ιδιαίτερα τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός η σαρδέλα το σκουμπρί ο τόνος) και πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής άξιας.  Τα θαλασσινά έχουν ίδια θρεπτικά συστατικά με τα ψάρια σε μικρότερες ποσότητες, είναι όμως πλουσιότερα σε χοληστερίνη

7 ΚΡΕΑΣ-ΨΑΡΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ: Νωπό Κατεψυγμένο Κονσέρβα _____________________ Στα κατεψυγμένα πρέπει να προσέχουμε αν η θερμοκρασία της κατάψυξης τους είναι καλή (-30 με - 40οC), γιατί όσο πιο χαμηλή είναι η θερμοκρασία που καταψύχονται τόσο πιο πολύ καιρό διατηρούνται. Επίσης πρέπει να θυμόμαστε ότι ο χρόνος συντήρησης τους εξαρτάται από το λίπος τους. Όσο πιο πολύ είναι το λίπος, τόσο λιγότερο συντηρούνται, γιατί αυτό αλλοιώνεται πρώτο.

8 ΟΣΠΡΙΑ ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ 1)Είναι η πλουσιότερη πηγή πρωτεΐνης, συγκρινόμενα ακόμη και με το κρεατάκι μια πολύ καλή πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β. Το σημαντικότερο όμως, είναι ότι η επεξεργασία τους αφήνει σχεδόν ανεπηρέαστη την ποσότητα αυτή των βιταμινών και έτσι υπάρχει σημαντική απορρόφηση τους από τον οργανισμό. Τα φύτρα τους έχουν μεγάλες ποσότητες ασκερικού οξέος. 2)Οι φυτικές ίνες που περιέχον βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης και στην καλή λειτουργία του έντερου 3)Είναι χαμηλά σε λιπαρά

9 Τέλος Άγγελος Γκόγκου Άλεξ Πέτρε Φλάβιο Πάππα


Κατέβασμα ppt "Κρέας,Ψάρι,Όσπρια. ΚΡΕΑΣ ΕΙΔΗ: Κόκκινο κρέας (μοσχάρι, βοδινό, χοιρινό, αρνί, κατσίκι) Πουλερικά (κοτόπουλο, γαλόπουλα, πάπια κ.ά) Εντόσθια (συκώτι,πνευμόνια,έντερα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google