Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κυκλοφοριακή αγωγή «Ας μάθουμε τα σήματα μην πάθουμε ατυχήματα» 7 ο :Νηπιαγωγείο Φλώρινας Σχολικό έτος :2010 -2011 Δημιουργός του έργου Νηπιαγωγός : Λιάμπη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κυκλοφοριακή αγωγή «Ας μάθουμε τα σήματα μην πάθουμε ατυχήματα» 7 ο :Νηπιαγωγείο Φλώρινας Σχολικό έτος :2010 -2011 Δημιουργός του έργου Νηπιαγωγός : Λιάμπη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κυκλοφοριακή αγωγή «Ας μάθουμε τα σήματα μην πάθουμε ατυχήματα» 7 ο :Νηπιαγωγείο Φλώρινας Σχολικό έτος : Δημιουργός του έργου Νηπιαγωγός : Λιάμπη Αφορόζη Βιργινία Βιβλιογραφία ( Διαφημιστικό της 3 ε ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ )

2 Ακούγεται η φωνή του Νηπίου Κωνσταντίνας Καράτζα

3

4 Στο δρόμο σου θα δεις αν ήδη δεν τις είδες τρία ήδη πινακίδες: Πινακίδες αναγγελίας κινδύνου Πινακίδες ρυθμιστικές Πινακίδες πληροφοριακές Κι όπου φταις δεν φταιν αυτές.

5 Στροφές ποικίλες και καμπύλες στη σειρά και η πρώτη αριστερά

6 Ω ρε κάτι φόρες στις κατηφόρες. Δύσκολες ώρες στις ανηφόρες

7 Η άπλα τώρα λιγοστεύει μια σωστή πορεία βρες, στενεύει ο δρόμος σου στενεύει κι απ’ τις δύο τις πλευρές. Πρόσεξε τη διαφορά: Εδώ ο δρόμος σου στενεύει μονάχα αριστερά.

8 Οδήγησε με προσοχή γέφυρα θάβρεις κινητή.

9 Μην πηγαίνεις κουτουρού γιατί πας σε αποβάθρα ή σε όχθη ποταμού.

10 Πρόσεχε και τράβα κάποιο λάκκο έχει το διάβα.

11 Πρόσεξε και κοίτα εμπρός: Ο δρόμος είναι ολισθηρός.

12 Τι ήταν τούτο να σου λάχει; Πέφτουν πέτρες, πέφτουν βράχοι.

13 Σε μια εποχή εποχούμενη σε μια ζωή πεζή υπάρχουν και πεζοί. Τους πεζούς να τους προσέχεις και κοντά τους να μην τρέχεις.

14 Προσοχή, προσοχή: Κίνηση παιδιών συχνή. Βάλε στο όχημα καρδιά να προσέχει τα παιδιά.

15 Συχνά εδώ φυσάνε ανέμοι και το τροχοφόρο τρέμει. Πήγαινε προσεκτικά τ’ ανεμούριο σου δείχνει πού ο άνεμος φυσά.

16 Ως εδώ η μονή πορεία. Όπου νάναι, πέφτεις φίλε, σε διπλή κυκλοφορία.

17 Κίνδυνοι διάφοροι ! Μη μένετε αδιάφοροι.

18 Διασταύρωση με άλλη οδό: Προτεραιότητα στον δεξιό.

19 Διασταύρωση κι εδώ. Έχουν προτεραιότητα όσοι κινούνται στη μεγαλύτερη οδό.

20 Κίνδυνος καραδοκεί σ’ ισόπεδη διάβαση σιδηροδρομική. Μισοφραγμένη μένει ή φραγμένη περιμένει.

21 Προσοχή, προσοχή! Δεν είναι του προπό το Χι. Είναι άφρακτη μονή Σιδηροδρομική γραμμή. Στόχο νάχεις και γραμμή σου να προσέχεις τη γραμμή σου.

22 Ισόπεδη διάβαση σιδηροδρομική, με άφραχτη γραμμή διπλή ή πολλαπλή. Κάλλιο τρένο που φρενάρει παρά φρένο που τρενάρει.

23 Το σήμα αυτό στο λέει ωμά κι άσε τα μα και τα ξεμά : - Δώσε προτεραιότητα υποχρεωτικά.

24 Στόπα και στο λέω ΣΤΑΣΟΥ. Ένα στοπ έχεις μπροστά σου. Όπου STOP το φρένο πάτα, την πορεία σου σταμάτα.

25 Συμβαίνουν και καλά σ’ αυτή την ανθρωπότητα κι αυτός ο δρόμος που τραβάς έχει προτεραιότητα. Το μόνο όμως κακό για εκείνον που πορεύεται είναι ότι η στάθμευση εδώ απαγορεύεται.

26 Σκληρή πραγματικότητα: Τέρμα η προτεραιότητα. Όμως εδώ μπορείτε άνετα να σταθείτε

27 Άσε τα όχι και τα μα. Εδώ δεν μπαίνει όχημα.

28 Όχι κι εδώ. Έχεις μια κλειστή οδό. Πάνω – κάτω, πίσω εμπρός για όλα τα οχήματα Ο δρόμος σου κλειστός.

29 Τις παράνομε εισόδους άστες και ανέβαλέ τες εδώ απαγορεύονται να μπουν μοτοσυκλέτες. Γ’ αυτό μη μου τσαντίζεσαι μη μοτοσεκλετίζεσαι…

30 Απαγορεύεται Η είσοδος εδώ για όποιον πάει με τα πόδια ( δηλαδή για τον πεζό). Με το πόδι όλα επώδυνα. Με τη ρόδα όλα ρόδινα

31 Τροχοφόρο εδώ δεν μπαίνει -φίλε μου τι να σου κάνω- αν το πλάτος του υπερβαίνει τα δυο μέτρα και πιο πάνω. Όπως και να σου φανεί εδώ μπαίνουν οι στενοί.

32 Όχημα ή φορτηγό δεν μπορεί να μπει εδώ αν τρεισήμισι είναι μέτρα και ακόμα πιο ψηλό. Εδώ μπαίνουν οι κοντοί. Έχουνε σειρά κι αυτοί.

33 Το σήμα όποιος το τηρεί στροφή δεν παίρνει αριστερή.

34 Κοίταζε ίσα και λοξά μα όχι στροφή στα δεξιά.

35 Ξέχνα τις τρελές τις γύρες. Όχι εδώ στροφή επί τόπου μ’ εκατόν ογδόντα μοίρες.

36 Όχημα άλλο μη περνάς, -μην κάνεις τέτοια λάθη- εκτός αν είναι δίτροχο κι αυτό χωρίς καλάθι.

37 Τα χιλιόμετρά σου σβύντα. Όχι πάνω από πενήντα. Μη πατάς πολύ το γκάζι που να τρέχεις σ’ αναγκάζει.

38 Απαγορεύεται η χρήση των ηχητικών σου οργάνων μετά σαλπίγγων και τυμπάνων. Όχι κλάξον ούτε κράξον.

39 Τελειώνουν όλες εδώ οι τοπικές απαγορεύσεις, να σε δω να αναπνεύσεις.

40 Το όριο ταχύτητας έτσι τελειώνει πάντα: Πάτα λοιπόν το γκάζι σου για πάνω από σαράντα.

41 Ψάχνετε για παρκάρισμα; Κόλπα να μην γυρεύετε. Η στάθμευση οχήματος εδώ απαγορεύεται.

42 Το όχημα σου ούτε λεπτό εδώ μην ξαποστάσει, γιατί απαγορεύεται και η στάθμευση και η στάση.

43 Για στάθμευση κιαλάρετε σε δρόμους και οδούς. Μα εδώ να μην παρκάρετε τους μήνες τους μονούς.

44 Να αράξετε γυρεύετε σαν κάτι ναυαγούς. μα εδώ να μην σταθμεύετε τους μήνες τους ζυγούς.

45 Όπου θέλεις κι αγαπάς δεν μπορείς πάντα να πας. Πήγαινε αναγκαστικά μοναχά αριστερά. Προσέξετε και διαλέξετε: Ή κατευθείαν μπροστά ή πορεία δεξιά.

46 Ένα παιδί καλό δεν πάει όπως θέλει. Σε κόμβο κυκλικό πάει όπως παν τα βέλη

47 Ποιος γλυτώνει από το χιόνι; Σου το λεν οι πινακίδες : Βάλε σίγουρα αλυσίδες.

48 Σ’ αρέσει, δεν σ’ αρέσει σ’ αδιέξοδο έχεις πέσει.

49 Αυτό σημαίνει την αρχή σε μια κατοικημένη περιοχή. Η πινακίδα αυτή σημαίνει το τέλος σε μια περιοχή κατοικημένη.

50 Τόμαθα εγώ μάθε το και συ Μονόδρομος εδώ μονόδρομος κι εκεί.

51 Κάποια βλάβη καθ’ οδόν; συνεργείο επισκευών!

52 Να μια θέση για εκδρομείς.. Ίσως έλθουμε και μεις…

53 Δίνουν το παν να σε στηρίξουν. Δεν το παν για να στη ρίξουν.

54 Δημιουργία εκπαιδευτικών λογισμικών jclik με τίτλο 1. « Μαθαίνω τα μεταφορικά μέσα » Δημιουργήθηκε και απευθύνεται σε μαθητές Νηπιαγωγείου και μικρών τάξεων του Δημοτικού σχολείου. Στόχο έχει να χρησιμοποιηθεί ο Η/Υ ως αντικείμενο μάθησης, αλλά και ως μέσο εμπλουτισμού των γνώσεων του παιδιού. Τα παιδιά καλούνται: 1. Να παρατηρήσουν, πώς γράφεται το όνομα του μεταφορικού μέσου ( γίνεται αναφορά στα κεφαλαία και μικρά γράμματα). 2. Να ενώσουν το μεταφορικό μέσο με την αντίστοιχη λέξη που ταιριάζει και να ακούσουν τους ήχους των μεταφορικών μέσων. 3. Να γράψουν το όνομα του μεταφορικού μέσου ( Λεωφορείο, Αεροπλάνο, Ποδήλατο, Μηχανή, Ασθενοφόρο, Ελικόπτερο, Πυροσβεστικό Όχημα, Πλοίο, Ι.Χ. Τρακτέρ ).

55 2. Tα σήματα του κ.ο.κ. (1,2,3) το παιδί καλείται: α) Να ενώσει τον ήχο που ακούει με την αντίστοιχη πινακίδα. β) Καλείται να ενώσει τον ήχο που ακούει( του κειμένου) με την αντίστοιχη πινακίδα


Κατέβασμα ppt "Κυκλοφοριακή αγωγή «Ας μάθουμε τα σήματα μην πάθουμε ατυχήματα» 7 ο :Νηπιαγωγείο Φλώρινας Σχολικό έτος :2010 -2011 Δημιουργός του έργου Νηπιαγωγός : Λιάμπη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google