Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12 ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12 ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12 ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς Σιμόπουλος --Τρύφων Γκουντέλιας

3 Γενικός Σκοπός Τα παιδιά να γνωρίσουν κυρίως όσα από τα σήματα του κώδικα οδικής κυκλοφορίας αναφέρονται κυρίως στους πεζούς, έτσι ώστε να μπορούν να κυκλοφορούν με ασφάλεια στους δρόμους. Διδακτικοί Στόχοι Τα παιδιά πρέπει να: •αποκτήσουν κυκλοφοριακή συνείδηση από την μεριά του πεζού. •αποκτήσουν θετική στάση σε θέματα οδικής ασφάλειας. •αντιληφθούν με σαφήνεια τι ακριβώς σημαίνει καθένα από τα σήματα οδικής κυκλοφορίας που τα αφορούν άμεσα. •αναγνωρίσουν τα λάθη στην κυκλοφοριακή συμπεριφορά τους ως πεζοί και να τα διορθώσουν. •μπορούν σε κάποια δεδομένη στιγμή που θα χρειαστεί να ενεργοποιήσουν όλες τις αισθήσεις τους και να εφαρμόσουν με επιτυχία αυτά που θα μάθουν κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

4 Είμαι ο Χριστόφορος. Με λένε Αλέξη. Εμένα Αλίκη. Κι εμένα Στέφανο. Εγώ είμαι η Αννούλα. Κι εγώ είμαι ο Σπύρος. Είμαι ο Πρόδρομος ο τροχονόμος. Το όνομά μου είναι Κυριάκος. Άνοιξε τα ηχεία σου.

5 Γεια σου Στέφανε. Γεια σου Αλέξη. Τα δυο παιδιά θέλουν να περάσουν απέναντι. ( Κάνε κλικ )

6 Ο μπαμπάς θέλει την εφημερίδα του. Πρέπει να βοηθήσω το φίλο μου.

7 •Π•Περνάμε πάντα από τις διαβάσεις πεζών.

8 Τι άλλαξε στην εικόνα; Κάνε κλικ.

9 •Π•Περνάμε πάντα από το φωτεινό σηματοδότη που μάς δείχνει το «Γρηγόρη».

10 Τι άλλαξε στην εικόνα; Κάνε κλικ.

11 •Δ•Δεν περνάμε π ππ ποτέ από το φωτεινό σηματοδότη που μάς δείχνει το «Σταμάτη».

12 ΣΧΟΛΕΙΟ Ποιον δρόμο θα πάρει η Αννούλα για το σχολείο της; Κάνε κλικ.

13 •Π•Περνάμε πάντα από τις διαβάσεις πεζών και αφού το φανάρι μάς δείχνει το «Γρηγόρη».

14 Τι θα κάνει ο μπαμπάς με το καρότσι. Θα περιμένει ή θα περάσει απέναντι; Κάνε κλικ.

15 •Σ•Σε διασταυρώσεις με τρο- χονόμους π ππ προσέχουμε πάντα τα σήματα του τροχονόμου κι όχι των φαναριών.

16 Αυτός ο δρόμος δεν έχει διάβαση. Πώς θα περάσει απέναντι ο Κυριάκος; Κάνε κλικ.

17 •Σ•Στους δρόμους χωρίς διαβάσεις, κοιτάμε πρώτα αριστερά, μετά δ δδ δεξιά και ύστερα περνάμε γρήγορα.

18 Κάνε κλικ. Μα τι κάνουν; Δεν ξέρουν ότι είναι επικίνδυνο; Κάνε κλικ.

19 •Δ•Δεν παίζουμε π ππ ποτέ σε δρόμους που περνούν αυτοκίνητα.

20 Κάνε κλικ. Αυτός ο δρόμος δεν έχει πεζοδρόμια. Τα παιδιά θέλουν να παν εκκλησία. Ποιον δρόμο θα ακολουθήσουν και πώς θα επιστρέψουν; Κάνε κλικ.

21 •Σ•Σε δρόμους χωρίς πεζοδρό- μια, περπατάμε από την αριστερή πλευρά του δρό- μου, βλέποντας τα οχήματα που έρχονται α αα αντίθετα προς τη δική μας κατεύθυνση.

22 Τι πρέπει να κάνει ο Στέφανος για να περάσει το μονόδρομο; Κάνε κλικ.

23 •Σ•Στους μ μμ μονόδρομους ελέγχουμε πάντα τ ττ την πλευρά που έρχονται τα τροχοφόρα και αν δεν κυκλοφορεί κάποιο όχημα, περνάμε γρήγορα από τις διαβάσεις.

24 Ποιο από τα τρία παιδιά έχει το σωστό εξοπλισμό για να κινηθεί με ποδήλατο;

25 •Γ•Για περισσότερη ασφάλεια, όταν κάνουμε ποδήλατο, φοράμε πάντα κράνος και ε εε επιγονατίδες.

26 Κάνε κλικ. Ποιος από τους δύο ποδηλάτες περνάει σωστά το δρόμο; Κάνε κλικ.

27 •Ό•Όταν είμαστε ποδηλάτες και πλησιάζουμε σε διασταύρωση δρόμου, κ κκ κατεβαίνουμε από το ποδήλατο και περνάμε από τη διάβαση πεζών.

28 Κάνε κλικ. Ποιο από τα δυο παιδιά περνάει με ασφάλεια τη σιδηροδρομική γραμμή ; Κάνε κλικ.

29 •Π•Περνάμε πάντα από τις ανισόπεδες διαβάσεις και ποτέ από τις γραμμές του τρένου. Αν δεν υπάρχουν διαβάσεις, σ σσ στεκόμαστε, ακούμε και π ππ περνάμε γρήγορα.

30 Τώρα θα σε βοηθήσω να μάθεις τι σημαίνουν τα χρώματα που βλέπεις στις πινακίδες κυκλοφορίας. Κάνε κλικ.

31 •Ό•Όταν βλέπεις αυτά τα χρώματα σημαίνει: Προσοχή κίνδυνος

32 •Ό•Όταν βλέπεις αυτά τα χρώματα σημαίνει: Απαγορεύεται

33 •Ό•Όταν βλέπεις αυτά τα χρώματα σημαίνει: Επιτρέπεται

34 Και τώρα ας παίξουμε. Προσπάθησε να αναγνωρίσεις τα παρακάτω σήματα κυκλοφορίας. Κάνε κλικ στο κουτάκι που θεωρείς σωστό.

35 Δεν επιτρέπεται το παρκάρισμα. Επιτρέπεται το παρκάρισμα. Απαγορεύεται να περάσεις από εδώ. Επιτρέπεται να περάσεις από εδώ. Απαγορεύεται να περνούν τρένα. Προσοχή περνούν τρένα. Απαγορεύονται τα ποδήλατα. Επιτρέπονται τα ποδήλατα.

36 Απαγορεύεται να στρίψεις αριστερά ή δεξιά. Επιτρέπεται να στρίψεις αριστερά ή δεξιά. Απαγορεύονται τα φορτηγά. Επιτρέπονται τα φορτηγά. Απαγορεύονταιτα έργα στο δρόμο. Απαγορεύονται τα έργα στο δρόμο. Προσοχή γίνονται έργα στο δρόμο. Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση Επιτρέπεται η στάση και η στάθμευση.

37 Πρέπει να πας υποχρεωτικά αριστερά. Επιτρέπεται να στρίψεις αριστερά ή δεξιά. Απαγορεύεται να προσπεράσεις. Επιτρέπεται να προσπεράσεις. Απαγορεύεται η πορεία δεξιά. Μονόδρομος. Πρέπει να δώσεις προτεραιότητα στους άλλους. Εσύ έχεις προτεραιότητα.

38 Προσοχή ο δρόμος γλιστράει. Προσοχή περνούν αυτοκίνητα. Επιτρέπονται οι πεζοί. Απαγορεύονται οι πεζοί. Απαγορεύεται η στροφή αριστερά. Επιτρέπεται η στροφή αριστερά. Απαγορεύονται τα λεωφορεία. Στάση λεωφορείου.

39 Δεν επιτρέπονται οι πεζοί. Διάβαση πεζών. Ξενοδοχείο. Νοσοκομείο. Προσοχή, ο δρόμος οδηγεί στη θάλασσα. Πλησιάζεις σε παραλία. Πλησιάζεις σε βενζινάδικο. Τηλέφωνο.

40 Πεζόδρομος. Διάβαση πεζών. Απαγορεύεται να σταματήσεις. Σταμάτα υποχρεωτικά. Προσοχή ο δρόμος στενεύει. Προσοχή πλησιάζεις σε γέφυρα. Πρέπει να βάλεις αλυσίδες στα λάστιχα. Ο δρόμος γλιστράει.

41 Συμβουλές προς τους γονείς •Αναζητήστε την πιο ασφαλή διαδρομή, που πρέπει να ακολουθεί το παιδί σας, για να φθάσει και να επιστρέψει από το σχολείο του. •Η πιο σύντομη διαδρομή δεν είναι απαραίτητα και η πιο ακίνδυνη. Ελέγξετε πολλές φορές το δρομολόγιο για το σχολείο του παιδιού σας. Όταν καταλήξετε στην πιο κατάλληλη διαδρομή, φροντίστε να τη διανύσετε πολλές φορές μαζί του, έτσι ώστε να του αποτυπωθεί σωστά. •Ακολουθώντας καθημερινά την ίδια διαδρομή, θα μπορεί σιγά-σιγά να γνωρίσει όλες τις ιδιαιτερότητες και ιδιομορφίες του δρομολογίου και κατά συνέπεια τους ενδεχόμενους κινδύνους. •Το παιδί πρέπει να μάθει να σταματά στην άκρη του πεζοδρομίου, πριν περάσει στην απέναντι πλευρά του δρόμου. Πρέπει να μάθει να ελέγχει προσεκτικά αριστερά και δεξιά το δρόμο και να τον διασχίζει μόνο όταν θα είναι απόλυτα σίγουρο ότι δεν περνούν οχήματα.

42 •Μάθετε στο παιδί σας να αντιλαμβάνεται σωστά πότε ένα όχημα είναι μακριά ή κοντά του. Μια κακή εκτίμηση μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα. •Κρατάτε πάντα από το χέρι το παιδί σας που πρέπει να βαδίζει στην εσωτερική πλευρά του πεζοδρομίου. •Μάθετε στο παιδί σας ότι ακόμα και στις διαβάσεις των πεζών πρέπει να είναι εξίσου προσεκτικό. Και στην περίπτωση αυτή ισχύει ο προσεκτικός έλεγχος του δρόμου δεξιά και αριστερά. •Ιδίως τις βραδινές ώρες, το κίτρινο χρώμα στα ρούχα του παιδιού ή τα αντανακλαστικά αυτοκόλλητα, βοηθούν τους οδηγούς να αντιληφθούν καλύτερα την παρουσία του στο δρόμο. •Αν στο σχολείο ή τη διαδρομή υπάρχει έλλειψη ή φθορές σε σηματοδότες ή πινακίδες (οδικά σήματα), ενημερώστε άμεσα τους αρμόδιους φορείς. Οι συμβουλές παρέχονται από το επίσημο site του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης.


Κατέβασμα ppt "Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12 ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google