Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Unity Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Unity Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Unity Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)

2 Γιατί παιχνίδια; Αναπτυξιακά –Τα παιχνίδια κατευθύνουν την εξέλιξη στο υλικό των υπολογιστών –Πιο απαιτητικές εφαρμογές  ανάγκη για αναβάθμιση! –Ταχύτερα εξελισσόμενος τεχνολογικός τομέας Τα παιχνίδια του 2013 απέχουν πολύ από όσα πρόσφεραν τα παιχνίδια του 1995, του 2000 και του 2005 Πόσο έχουν εξελιχθεί οι ΒΔ ή οι τηλεπικοινωνίες από το 2000 ή το 2005; –Περίπου 35 εταιρείες δημιουργίας παιχνιδιών στην Ελλάδα –Clockwork Brain, Darkfall Online, European Football Manager, CrimeCity (Games2Gaze), κλπ.

3 Γιατί παιχνίδια; Ακαδημαϊκοί / ερευνητικοί λόγοι –Σχολές που προσφέρουν το αντικείμενο (Παν. Μακεδονίας, Ιόνιο πανεπιστήμιο, Παν. Αιγαίου / MIT, Imperial College, Open U., Univ. of Tokyo, ITU Copenhagen (δίνει και MSc), TUDelft, κλπ.) –Περιοδικά, συνέδρια: IEEE Transactions on Computational Intelligence and AI in Games, Journal of Virtual Worlds Research, IEEE Symposium on Computational Intelligence and Games, EvoGames Serious games –Η ΕΕ χρηματοδοτεί ερευνητικά προγράμματα για παιχνίδια στην εκπαίδευση, πολιτισμό, ΑμεΑ –Το ΕΜΠ συντονίζει έργο για παιχνίδια στο σχολείο

4 Siren: ένα παιχνίδι σοβαρού σκοπού για την επίλυση διαμαχών σε σχολικό περιβάλλον

5 Siren: ένα παιχνίδι σοβαρού σκοπού για την επίλυση διαμαχών σε σχολικό περιβάλλον

6 Siren: ένα παιχνίδι σοβαρού σκοπού για την επίλυση διαμαχών σε σχολικό περιβάλλον

7 ILearnRW: παιγνιώδεις δραστηριότητες για παιδιά με δυσλεξία και δυσορθογραφία

8 Μελέτη εκφραστικότητας για την παραγωγή «ενδιαφέρουσας» πίστας Super Mario –Με βάση την επίδοση και το στρες/ενδιαφέρον του παίκτη

9 Μελέτη εκφραστικότητας και κοινωνικής συμπεριφοράς σε first person shooters –Πώς επηρεάζει την εκφραστικότητα το social play; –Κάμερα, kinect, εγκεφαλογράφημα

10 Τι είναι μια game engine; “A game engine is the core software component of a computer or video game or other interactive application with real-time graphics” (Wikipedia) Term “Game engine” was coined in the mid-1990’s due to the development of first person shooters such as Doom, Wolfenstein…

11 Τι είναι μια game engine; Βασικοί στόχοι μιας game engine: – Graphics Rendering – Physics engine – Sound – Scripting – Animation – Artificial Intelligence – Networking – … Να απλοποιεί την διαδικασία ανάπτυξης/ υλοποίησης Να τρέχει σε πολλές πλατφόρμες

12 Τι είναι μια game engine; Πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα: Απαιτείται λιγότερος χρόνος ανάπτυξης Λιγότερος χρόνος για δοκιμές / debugging Πολλές λειτουργίες έτοιμες/ διαθέσιμες Δυνατότητα έμφασης στον σχεδιασμό του παιχνιδιού Κανένας (ή μικρός) έλεγχος πάνω στην υλοποίηση των λειτουργιών Δυσκολία στην προσθήκη νέων χαρακτηριστικών/ λειτουργιών Εξάρτηση από την πολιτική αδειοδότησης Εξάρτηση από συγκεκριμένα εργαλεία/ βιβλιοθήκες

13 Κορυφαίες game engines (από το moddb.com)

14 Τι είναι μια game engine; Υπάρχουν και λύσεις ανοιχτού κώδικα: Cocos2D Horde3D Ogre Delta3D TorqueGE Irrlicht Δείτε ακόμα: engine scientific-research

15 Unity3d Game Engine Πλήρης Game Engine Περιλαμβάνει εργαλεία ανάπτυξης νέων παιχνιδιών Ενεργή κοινότητα από προγραμματιστές Cross Platform (Windows, MacOS, Linux, Android, iPhone, Flash) Δωρεάν πλήρης έκδοση


Κατέβασμα ppt "Unity Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google