Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAngela Economides Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ιανουάριος 28, 2004 Περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης e-Class Στέλιος Λέλης, Πληροφορικός, Υπεύθυνος Κεντρικού Γραφείου Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου
2
Δομή παρουσίασης Το eClass με λίγα λόγια Υπόδειγμα μαθήματος Αίτηση εγγραφής Δημιουργία Μαθήματος
3
Ηλεκτρονική Πλατφόρμα e-Class Υποστήριξη Υπηρεσιών Ασύγχρονης Τ/Ε –Μέσο αλληλεπίδρασης και συνεχούς επικοινωνίας εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου Ολοκληρωμένο σύστημα δημιουργίας και διαχείρισης μαθημάτων βασισμένο σε τεχνολογίες WWW. Εύκολη κ’ γρήγορη δημιουργία/διαχείριση δικτυακών τόπων μαθημάτων.
4
Στόχοι πλατφόρμας e-Class Ενίσχυση και υποστήριξη της Ε.Δ....... και ΌΧΙ αντικατάσταση της. –Οργάνωση εύχρηστων και λειτουργικών ηλεκτρονικών μαθημάτων τα οποία δρουν επικουρικά στην Ε.Δ. Παροχή υποδομών εκπαίδευσης και κατάρτισης ανεξάρτητα τόπου και χρόνου. –ηλεκτρονική οργάνωση, αποθήκευση και παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού.
5
Βασικά Στοιχεία Διακριτοί ρόλοι των χρηστών –Καθηγητής, Χρήστης-φοιτητής, Διαχειριστής. Κατηγορίες μαθημάτων –Ανοικτά, Ανοικτά σε εγγραφή, Κλειστά. Στοιχεία που συνθέτουν ένα ψηφιακό μάθημα –Ατζέντα, Έγγραφα, Ανακοινώσεις, Περιοχές Συζητήσεων, Ομάδες Εργασίας, Σύνδεσμοι, Εργασίες Φοιτητών, Χρήστες, Ασκήσεις αυτοαξιολόγησης, Περιγραφή Μαθήματος, Βίντεο, Κουβέντα.
6
Ο Κεντρικός ρόλος του Καθηγητή Υπέυθυνος για τη δημιουργία και διαχείριση των μαθημάτων. Τεχνικές γνώσεις για το χειρισμό του eClass – Εφαρμογή Περιήγησης στο Internet (π.χ. Int. Explorer) Συγκέντρωση στη δημιουργία –περιεχομένου –καλού εκπαιδευτικού σεναρίου.
7
Σενάρια χρήσης eClass Σενάριο Ι: Υπόδειγμα Μαθήματος Σενάριο ΙΙ: Εγγραφή Διδάσκοντα Σενάριο ΙΙΙ: Δημιουργία Μαθήματος
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.