Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διαδικτυακή Πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης δημοτών •τηλεφωνικά (σύστημα IVR) αλλά.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διαδικτυακή Πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης δημοτών •τηλεφωνικά (σύστημα IVR) αλλά."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διαδικτυακή Πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη

2 Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης δημοτών •τηλεφωνικά (σύστημα IVR) αλλά και •δια μέσου ενός portal (Πύλης) του διαδικτύου. Αντικείμενο του έργου είναι:

3 •Η εξυπηρέτηση των δημοτών χωρίς την επί τόπου φυσική τους παρουσία στις υπηρεσίες του Δήμου •Ο εκσυγχρονισμός των Υπηρεσιών του Δήμου Σκοπός της διαδικτυακής εξυπηρέτησης είναι:

4 Οι δυνατότητες που παρέχονται προς τους πολίτες και επιχειρήσεις είναι:  Υποβολή ηλεκτρονικών αιτημάτων  Ηλεκτρονική επικοινωνία με το πρωτόκολλο του δήμου  Ηλεκτρονική παρεμβολή στα αιτούμενα πιστοποιητικά τους  Πληροφόρηση για τις οικονομικές τους απαιτήσεις ή υποχρεώσεις  Πληροφόρηση για τις διάφορες δραστηριότητες και εκδηλώσεις του δήμου  Συμμετοχή σε ηλεκτρονικές ψηφοφορίες, µε την απαιτούμενη ασφάλεια.


Κατέβασμα ppt "Διαδικτυακή Πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης δημοτών •τηλεφωνικά (σύστημα IVR) αλλά."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google