Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Alpha Polis Ο κόσμος της Generation Alpha! Ένα θεματικό δια-δραστικό πάρκο για παιδιά & νέους στο Ζάππειο Ιανουάριος 2010 v. 2.2.1 H πνευματική ιδιοκτησία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Alpha Polis Ο κόσμος της Generation Alpha! Ένα θεματικό δια-δραστικό πάρκο για παιδιά & νέους στο Ζάππειο Ιανουάριος 2010 v. 2.2.1 H πνευματική ιδιοκτησία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Alpha Polis Ο κόσμος της Generation Alpha! Ένα θεματικό δια-δραστικό πάρκο για παιδιά & νέους στο Ζάππειο Ιανουάριος 2010 v H πνευματική ιδιοκτησία του παρόντος (προσέγγιση, ονομασίες, περιγραφές, σχέδια κλπ), αλλά και συνολικά της ιδέας, ανήκει στην Α2Κ και δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε χρήση, χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια της Α2Κ

2 Εισαγωγή

3 Ο κόσμος αλλάζει! Και μεταλλάσσεται!...

4 WEB - > WEB 2.0

5 CSR - > CSR 2.0

6 Αλλά οι αλλαγές σηματοδοτούν και μία αλλαγή (και μετάλλαξη) πολύ ευρύτερη και μεγαλύτερη!

7 Humanity -> HUMANITY 2.0!

8 HUMANITY 2.0! – Generation ALPHA •Μία νέα παγκόσμια γενιά γεννιέται στον πλανήτη! •Ορίζεται από την Α2Κ, ως «Generation Alpha»! •Είναι η γενιά που θα ενσαρκώσει τη μετάλλαξη της Ανθρωπότητας σε κάτι μεγαλύτερο, ευγενέστερο, καλύτερο! •Για πρώτη φορά, μία καινοτόμα εγκατάσταση – θεματικό πάρκο που αποτελεί ακριβώς το πεδίο δράσης αυτής της νέας παγκόσμιας γενιάς φιλοξενείται στο Ζάππειο •Στα πλαίσια του συνεδρίου CEO & CSR Money Conference 2010 από την Ethos Media S.A.. •Σε συνεργασία με την Α2Κ.

9 •Η Α2Κ για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σχεδιάζει μία πρότυπη εγκατάσταση ως ψυχαγωγικό – εκπαιδευτικό πάρκο για παιδιά Έναν χώρο όπου όλα τα brands και οι επιχειρήσεις του σήμερα, οφείλουν να έχουν την (αναθεωρημένη!) θέση τους •Η πρώτη υλοποίηση γίνεται Παρασκευή 11 – Κυριακή 13 Ιουνίου 2010 στο Ζάππειο στα πλαίσια του συνεδρίου CEO & CSR Money Conference 2010 και σε συνεργασία με την Ethos Media και την ΕΥ ΖΗΝ •Το πάρκο απευθύνεται σε παιδιά 5-12, αλλά και σε μεγαλύτερους που συμμετέχουν – λειτουργούν ως “coaches” •Βασίζεται στην ιδέα της προσομοίωσης – προβολής στο μέλλον του «κόσμου» της Generation Alpha. Της νέας παγκόσμιας γενιάς που θα ενσαρκώσει και θα αποτελέσει τη νέα Ανθρωπότητα (Humanity 2.0) •Όχι ως ουτοπικού κατασκευάσματος, αλλά ως πολύ πραγματικού που ξεκινάμε από σήμερα να «Κτίζουμε μαζί» •Mιας «πράσινης» κοινωνίας και επιχειρηματικότητας, όπου μέσα από role playing και interactive εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες, η νέα γενιά είναι ο πρωταγωνιστής!

10 Λίγα λόγια για την Α2Κ και την Alpha Polis •Η Α2Κ, είναι μία νέα διεθνής ΜΚΟ, για μία νέα παγκόσμια γενιά. Την “Generation Alpha” που περιλαμβάνει όσες και όσους γεννιούνται τη νέα χιλιετία (μετά το 2000), ήδη περίπου 800 εκατομμύρια στον πλανήτη μέχρι σήμερα! •Στόχος και αποστολή της Α2Κ, είναι να εμψυχώσει και να παρακινήσει τη νέα αυτή γενιά, για να επιτύχει έναν Αθλο με κεντρικό μήνυμα «ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΪΣ» - YOU CAN! •Και Άθλος για την Α2Κ, είναι να καταφέρουμε σαν ανθρωπότητα, να δημιουργήσουμε πάλι ΑΞΙΑ για όλα τα βασικά «κεφάλαια» του πλανήτη μας - Οικονομικό - Ανθρώπινο - Πολιτισμικό - Πολιτικό - Περιβαλλοντικό Αποτελώντας και ενσαρκώνοντας μία Νέα, Καλύτερη και Ευγενέστερη Ανθρωπότητα (περισσότερα στο •H “Alpha Polis” (ένα από τα projects της Α2Κ), είναι ένα καινοτόμο πάρκο με τη μορφή διαδραστικού παιδικού φεστιβάλ, στο οποίο τα παιδιά και η νέα γενιά μεταφέρονται στην “Alpha Polis” και κτίζουν από σήμερα τον κόσμο του αύριο, μαθαίνοντας πώς να παράγουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ για όλα τα σημαντικά κεφάλαια του πλανήτη, μέσα από ψυχαγωγικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες και παιχνίδια στα οποία μετατρέπονται σε επιστήμονες, δημιουργούς, μηχανικούς, εξερευνητές, επιχειρηματίες, οραματιστές… ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ! •Πραγματική ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ λοιπόν, με κεντρικό μήνυμα το “U CAN”! •Καλύπτονται industries από όλους τους κλασσικούς παραγωγικούς τομείς όπως: Food, Energy, Τelecom, Building, Manufacturing, Media, Financial services (Banks, Insurances), Education, Transportation κλπ

11 Λίγα λόγια για την Ethos Media S.A. •Η Ethos Media S.A. είναι μία δυναμική εταιρία media η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς χρηματιστηριακών και ασφαλιστικών εκδόσεων καθώς και στη διοργάνωση επιχειρηματικών συνεδρίων. •Το μηνιαίο περιοδικό ΧΡΗΜΑ γεννήθηκε το 1988 και αποτελεί ένα χρήσιμο «εργαλείο» για την κατανόηση και την ανάλυση τόσο του οικονομικού περιβάλλοντος όσο και των τάσεων που εκδηλώνονται ή διαφαίνονται και επηρεάζουν τις επενδύσεις. Η εφημερίδα ΧΡΗΜΑ Week κυκλοφορεί από το 2003 σε ηλεκτρονική μορφή και ενημερώνει σε εβδομαδιαία βάση το αναγνωστικό κοινό για τις σημαντικότερες εξελίξεις στον χρηματιστηριακό τομέα. •Το 2009 η ETHOS MEDIA S.A. διεύρυνε τις δραστηριότητές της στον κλάδο της ασφαλιστικής αγοράς με την έκδοση του μηνιαίου περιοδικού Insurance World και της ηλεκτρονικής εφημερίδας Insurance Week. Τον Δεκέμβριο του 2009, τέθηκε σε λειτουργία το ασφαλιστικό portal insuranceworld.gr το οποίο φιλοδοξεί να καλύψει το κενό της online πληροφόρησης των επαγγελματιών του ασφαλιστικού κλάδου, αλλά και του γενικότερου κοινού. hrima.gr

12 Τα Money Conferences ξεκίνησαν το 2007 και ήδη συγκαταλέγονται μεταξύ των πλέον καταξιωμένων επιχειρηματικών συνεδρίων στην Ελλάδα. Το 2010, έχουν προγραμματιστεί τα παρακάτω Money Conferences: •Pharma Money Conference 2010,18 Μαρτίου, Athenaeum InterContinental •REIC Money Conference 2010, Απρίλιος, Athenaeum InterContinental •Asset Management Money Conference 2010, Μάιος, Athenaeum InterContinental •CEO & CSR Money Conference 2010, 11 Ιουνίου, Ζάππειο Μέγαρο •Banking Money Conference 2010, Σεπτέμβριος, Athenaeum InterContinental •Insurance Money Conference 2010, Οκτώβριος, Athenaeum InterContinental •Credit Risk Money Conference 2010, Νοέμβριος, Athenaeum InterContinental •Investment Money Conference 2010, Δεκέμβριος, Athenaeum InterContinental

13 Για 4 η συνεχόμενη χρονιά τα Money Conferences σε αποκλειστική συνεργασία με την EuroCharity διοργανώνουν το CEO & CSR Money Conference 2010 με θέμα «CSR Η εποχή της εταιρικής Αειφορίας & Υπευθυνότητας». Το φετινό CEO & CSR Money Conference 2010 θα πραγματοποιηθεί στις 11 Ιουνίου 2010, στο Ζάππειο Μέγαρο. Το συνέδριο έχει στόχο να εστιάσει στη μετάβαση από το μοντέλο CSR 1.0 στο μοντέλο CSR 2.0, μια νέα έννοια που εισαγάγει τη διαδραστικότητα στη σχέση επιχείρησης-κοινωνίας. Οι βασικές τοποθετήσεις και τα πάνελ του συνεδρίου θα πραγματευτούν: •Τη μετάβαση από το μοντέλο του CSR 1.0 σε εκείνο του CSR 2.0 •Το ρόλο των κοινωνικών μέσων (social media) •Tο ρόλο της διαφάνειας στο μοντέλο του CSR 2.0 •Την ανάπτυξη της κοινωνικής επιχειρηματικότητας Στα πλαίσια του συνεδρίου CEO & CSR Money Conference 2010 θα πραγματοποιηθεί και το Alpha Polis. CEO & CSR Money Conference 2010

14 Alpha Polis: Μεθοδολογία - δομή •Στον κόσμο της “Alpha Polis” βρίσκεις πολλά από όσα βρίσκεις σε μία πόλη! •Εστιατόριο, πλατεία, τηλεοπτικό κανάλι, εργοστάσιο, κατασκευαστική εταιρεία, εταιρεία ενέργειας, καταστήματα μόδας, μουσείο, αεροδρόμιο, πίστα δοκιμών μεταφορικών μέσων… και φυσικά την φύση που τα περιβάλλει. •Κάθε δραστηριότητα σχετίζεται με •Τομέα παραγωγής (industry) •Μία βασική ιδέα – τάση εξέλιξης αλλά και αλλαγής (σε συνεργασία και με δίκτυο από experts) •Έναν ή περισσότερους από τους «Άθλους» της Α2Κ •Προσωπική ικανότητα – τάση (όχι στενά επάγγελμα) •Παραγόμενη ΑΞΙΑ σε ένα (ή περισσότερα από τα πέντε βασικά κεφάλαια του πλανήτη μας) •Η νέα γενιά (τα παιδιά), έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο! Δεν τους λέμε εμείς τι να κάνουν, αλλά εκείνα •Εισαγάγουμε το πρόβλημα και τους παρέχουμε κάποια εργαλεία. Τη λύση την βρίσκουν εκείνοι •Κεντρικό μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε είναι το: U can!

15 •Παιδικό φεστιβάλ – διαδραστικό θεματικό πάρκο στο Ζάππειο (11-13 Ιουνίου 2010) •Πρωτεύον κοινό: •Παιδιά 5-12 ετών •Οικογένειες •Δευτερεύον κοινό •Εφηβοι και νέοι •Αναμενόμενοι επισκέπτες •Περισσότεροι από Alpha Polis data review

16 Ημέρες και ώρες λειτουργίας / Capacities •Παρασκευή 11 Ιουνίου: – •Σάββατο 12 Ιουνίου: – •Κυριακή 13 Ιουνίου: – •Την Παρασκευή υπάρχει δυνατότητα έναρξης νωρίτερα για επιλεγμένο κοινό του μεγάλου χορηγού •Στο πάρκο περιλαμβάνονται περισσότερα από 25 διαφορετικά attractions / booths / διαδραστικά παιχνίδια και δραστηριότητες •Η εκτιμώμενη χωρητικότητα με βάσει τις παραπάνω ώρες και ημέρες λειτουργίας, ανέρχεται σε περίπου έως άτομα ανά ημέρα (εκτιμώμενο σύνολο όπως αναφέρθηκε περίπου άτομα)

17 Δημιουργική προσέγγιση & περιγραφή

18 Ονομασία Ο κόσμος της Generation Alpha O κόσμος στον οποίο πρέπει να ξαναδούμε – ξανασκεφτούμε - επανασχεδιάσουμε τα πράγματα από την αρχή Για μία νέα αρχή! Alpha Polis

19 Επικοινωνία Μία πύλη στο μέλλον, ανοίγει! Μπείτε στη μηχανή του χρόνου, μεταμορφωθείτε σε πολίτες του κόσμου και ταξιδέψτε στον κόσμο της Generation Alpha… στην Alpha Polis! Το μέρος που μπορείτε να ζήσετε σήμερα, αυτό που μπορείτε να γίνετε αύριο (a place where U can be today, what U can become tomorrow! A citizen of the Earth, an explorer, a scientist, an entrepreneur, an artist, a creator, a developer…) Το μέρος όπου τα παιδιά και η νέα γενιά κτίζουν ήδη από σήμερα τον κόσμο του αύριο Ελάτε λοιπόν να ξεκινήσουμε να κτίζουμε τον κόσμο της Generation Alpha μαζί! Γιατί η Generation Alpha μπορεί! U can!

20 Επικοινωνία (συνέχεια) Ελάτε για να ζήσουν τα παιδιά σας μια μοναδική εμπειρία! Σαν εξερευνητές σκαρφαλώνοντας σε παγόβουνα, διασχίζοντας ποτάμια και πλοηγώντας εξερευνητικά πλοία σε αποστολές προστασίας του περιβάλλοντος Σαν δημιουργοί σχεδιάζοντας και δοκιμάζοντας τα κτίρια ή τα Μέσα Μεταφοράς επόμενης γενιάς Σαν επιστήμονες γεμίζοντας προμήθειες ένα διαστημόπλοιο και μαθαίνοντας τα μυστικά της σωστής διατροφής Σαν τηλεοπτικοί παραγωγοί στη δική τους εκπομπή στο Ucan channel Σαν επιχειρηματίες στο τιμόνι επιχειρήσεων, παίρνοντας αποφάσεις για τον κόσμο και το περιβάλλον και άλλα πολλά! Σαν πολίτες του κόσμου στην πλατεία του κόσμου! Γιατί η νέα γενιά ΜΠΟΡΕΙ!

21 Alpha Polis: Ενδεικτική διάταξη χώρου “City” area “Nature” area Είσοδος (από Time Machine) WE Plaza Έξοδος μέσω της «πλατείας του κόσμου» (που δημιουργεί μια συμμετρία με την είσοδο και σε φέρνει σε επαφή πάλι με ανθρώπους διαφορετικούς από αυτούς με τους οποίους μπήκες μαζί…

22 Alpha Polis visual

23

24 Alpha Polis κάτοψη με βασικές διαστάσεις

25 Alpha Polis χωροθέτηση σε σχέση και με το Ζάππειο

26 Βασικά στοιχεία – περιγραφή •Οι επισκέπτες μπαίνουν από μία ειδική κατασκευή – θόλο που λειτουργεί ως η Μηχανή του Χρόνου για να μεταφερθούν στον κόσμο της Generation Alpha, στην Alpha Polis ως πολίτες άλλης εθνικότητας από όλο τον κόσμο •Ο κόσμος αυτός αποτελείται από δύο μεγάλες χωρικές ενότητες •Η ενότητα CITY προσομοιάζει με μία πόλη που έχει τα βασικά landmarks και λειτουργίες – χρήσεις μιας πόλης •Η ενότητα NATURE αποτελείται από σκηνικά από διαφορετικά φυσικά περιβάλλοντα (πάγοι, ζούγκλα, θάλασσα, ποτάμια κλπ) •Σε κάθε «σταθμό» δίδονται κάποια ειδικά “props” (π.χ. εξοπλισμός, ή στολές, ή αντικείμενα κλπ) ώστε να μπαίνουν τα παιδιά ενεργά στο ρόλο •Στην έξοδο τους συγκεντρώνονται και βγαίνουν από την πλατεία του κόσμου (WE plaza), ως πολίτες του κόσμου με ένα ιδιαίτερο δρώμενο όπου συνειδητοποιούν τη δύναμη του ΕΜΕΙΣ.

27 Alpha Polis: Entrance – Time machine

28 Η μηχανή του χρόνου •Λειτουργεί ως «εισαγωγή» μέσα από μία multimedia εμπειρία με τη μορφή και λογική Time machine •Χωρητικότητας περίπου έως 100 ατόμων και διάρκειας περίπου 10’ •Σενάριο •Η μηχανή του χρόνου μας μεταφέρει σε διάφορες εποχές της ιστορίας της γής, αλλά και της ιστορίας του ανθρώπου, δείχνοντας με απλό τρόπο τις επιπτώσεις από τη στάση μας στον κόσμο (αλλά και σε εμάς) τα τελευταία περίπου 200 χρόνια •Η νέα γενιά, η Generation Alpha ΜΠΟΡΕΙ να κάνει τη διαφορά! •Βγαίνοντας από τη μηχανή του χρόνου, στην Alpha Polis, δεν σας κρατάνε οι γονείς σας από το χέρι, αλλά οδηγείτε ΕΣΕΙΣ τους γονείς σας και όλους εμάς •Αποστολή σας να παράγετε πραγματική ΑΞΙΑ μέσα από τη συμμετοχή σας και τις δραστηριότητες σας στον κόσμο της Alpha Polis! •U CAN! •Οι επισκέπτες μεταφέρονται με την έξοδο τους σε άλλο τόπο και χρόνο (Alpha Polis), αλλά και σαν πολίτες άλλης χώρας (με καρτελάκια με σημαία και άλλο όνομα)

29 Η μηχανή του χρόνου (εσωτερικό)

30 Ενότητα CITY H ενότητα Πόλης, περιλαμβάνει 15 δραστηριότητες: •Σταθμό ενέργειας •Εργοτάξιο – κατασκευαστική εταιρεία •Εργοστάσιο •Μουσείο •Σχολείο •Εστιατόριο - κουζίνα •Πίστα δοκιμών / μετρήσεων αυτοκινήτων •Αεροπορική εταιρεία •Διαστημικό σταθμό •Σχεδιαστήριο μόδας •Τηλεοπτικό κανάλι •Κινηματογραφικό στούντιο •Τράπεζα •Στάδιο – αθλητικό κέντρο •Χώρο αποβλήτων Τα παιδιά μετατρέπονται σε δημιουργούς, επιστήμονες, μηχανικούς, αρχιτέκτονες… δίνοντας λύσεις σε προβλήματα και παράγοντας αξία μέσα από διασκεδαστικά role playing παιχνίδια και δραστηριότητες Κάθε booth έχει σε ειδική οθόνη «μετρητή» παραγόμενης αξίας για τα 5 Bασικά Κεφάλαια του πλανήτη μας

31 Alpha Polis city area plan

32

33 Προσέγγιση περιεχομένου δραστηριοτήτων Το περιεχόμενο της κάθε δραστηριότητας σε κάθε ενότητα σχεδιάζεται με βάση τις ακόλουθες παραμέτρους •1. Μία υφιστάμενη παγκόσμια τάση (trend) •2. Input από ομάδα ειδικών και συνεργατών της Α2Κ •3. Input από τον «υποστηρικτή» της συγκεκριμένης δραστηριότητας Το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων, παρουσιάζεται συνοπτικά σε αυτή τη φάση Η τελική του μορφή (πάντα βασισμένο όμως στο κεντρικό περιεχόμενο και κατευθύνσεις) θα παρουσιασθεί σε αμέσως επόμενη φάση (ενώ μπορεί να γίνει και συνεργασία με τον κάθε υποστηρικτή για τυχόν προσαρμογές)

34 Ενότητα CITY: Δραστηριότητες ΣταθμόςΠρόβλημα/ερώτημαΔραστηριότηταVisual (indicative) Εργοτάξιο – κατασκευαστική εταιρεία Οι σημερινοί μέθοδοι κατασκευής, αρχιτεκτονική, υλικά χρησιμοποιούν πολύτιμους πόρους για κάλυψη αναγκών που ξεπερνάνε κατά πολύ τις πραγματικές! Γίνετε σχεδιαστές – αρχιτέκτονες – κατασκευαστές και αφού δείτε τι ανάγκες εξυπηρετούν τα κτίρια σε διαφορετικούς τόπους και χρόνους, επανασχεδιάστε και κατασκευάστε τα κτίρια του σήμερα! Εργοστάσιο Η υφιστάμενη φιλοσοφία βασίζεται στο ότι ο σχεδιασμός κάθε προιόντος γίνεται με τη λογική ότι αυτό αργά ή γρήγορα θα καταλήξει στα σκουπίδια. Τι θα γινόταν αν σχεδιάζαμε κάθε προιόν με λογική της αέναης ζωής? Γίνετε μηχανικοί και σχεδιαστές στο ειδικό Tech Lab όπου μπορείτε να «διαλύσετε» διαφορετικά προιόντα και να τα επανασχεδιάσετε για να συνεχίσουν τη ζωή τους χωρίς ποτέ να καταλήξουν στα σκουπίδια Σταθμός Ενέργειας Αν όλοι στον πλανήτη καταναλώναμε ενέργεια ίση με αυτή που καταναλώνουν κάποιοι από εμάς, θα χρειαζόμασταν περισσότερους από 3 πλανήτες! Μπείτε στο κέντρο ελέγχου και διαχειριστείτε εσείς τη χρήση της ενέργειας, για να την προσαρμόσουμε στον ένα και μοναδικό πλανήτη που διαθέτουμε!

35 Ενότητα CITY: Δραστηριότητες Μουσείο Securing our future! Στη σημερινή εποχή έχουμε κάποιες απίστευτα απλές, αλλά και ζημιογόνες συνήθειες! Στον κόσμο της Generation Alpha αυτές είναι παρελθόν και μουσειακό έκθεμα! Ένα «Μουσείο» με εκθέματα όπως πλαστικές σακούλες, συσκευασίες μίας χρήσης, αυτοκίνητα με μόνον τον οδηγό μέσα στην πόλη κ.ά. Σχεδιαστήριο μόδας (Ethical Fashion) H βιομηχανία της μόδας αναλώνει σημαντικά πολύτιμα κεφάλαια του πλανήτη. Τι θα γινόταν αν δεν τα θεωρούσαμε «δωρεάν»??? Δημιουργήστε τη δική σας σειρά και κολλεξιόν, βασισμένη στις επιταγές της παγκόσμιας νέας τάσης Ethical Fashion U CAN channel H βιομηχανία των ΜΜΕ, μας αντιμετωπίζει μόνον ως¨»καταναλωτές». Η «νέα» Ανθρωπότητα είναι πολύ περισσότερο από αυτό! Γίνετε δημοσιογράφοι, παραγωγοί, συντάκτες στο δικό σας κανάλι και επικοινωνήστε τα επιτεύγματα σας! ΣταθμόςΠρόβλημα/ερώτημαΔραστηριότηταVisual (indicative)

36 Ενότητα CITY: Δραστηριότητες ΣταθμόςΠρόβλημα/ερώτημαΔραστηριότηταVisual (indicative) Εστιατόριο – κουζίνα (ΖΗΝ ΕΥ ΖΗΝ & city farm) Είμαστε ό’τι τρώμε! Αλλά πολύ συχνά βάζουμε στο σώμα μας τρόφιμα χωρίς διατροφική αξία και με επιβλαβή στοιχεία Γίνετε σεφ, μάγειροι και ανακαλύψτε τη χαρά της μαγειρικής, των φρέσκων υλικών από το γειτονικό περιβόλι, της εξερεύνησης των δικών σας γεύσεων! Σχολείο - εκπαίδευση H λογική της σημερινής εκπαίδευσης βασίζεται στο ότι δεν γνωρίζουμε (και άρα πρέπει να μάθουμε). Τι θα γινόταν αν θεωρούσαμε ότι μπορούμε να απαντήσουμε και σε αυτά που δεν γνωρίζουμε? Γίνετε μαθητές και δάσκαλοι ταυτόχρονα! Ένα «σχολείο» που θεωρεί (και το αποδεικνύει), ότι αν μπορείς να κάνεις μια ερώτηση, τότε σίγουρα μπορείς να δώσεις και μία απάντηση! Αεροπορική εταιρεία (transportation hub) Οι αερομεταφορές αν και αναγκαίες, επιβαρύνουν σημαντικά! Τι μπορεί να κάνει ένας πιλότος με μία αεροπορική εταιρεία για να μειώσει το μεταφορικό αποτύπωμα? Μπείτε στο κόκπιτ, στη θέση του πιλότου, κάντε τις αναγκαίες κινήσεις και βγάλτε τη φωτογραφία σας!

37 Ενότητα CITY: Δραστηριότητες Πίστα δοκιμών (transportation hub) Ποιο είναι το καταλληλότερο όχημα για κάθε ανάγκη? (Πόλη, ταξίδι, σπορ οδήγηση…) Δοκιμάστε στην πίστα δοκιμών τις διαφορετικές εναλλακτικές και αποφασίστε μόνοι σας! Διαστημικός σταθμός (transportation hub) Με τι τρόφιμα κτίζω υγιές και δυνατό σώμα για να ολοκληρώσω την αποστολή μου? Φορτώστε το διαστημόπλοιο με τις κατάλληλες προμήθειες και μάθετε τα μυστικά της υγιεινής διατροφής. Οι πιο γενναίοι μπορούν στο τέλος να κάνουν το τεστ του γυροσκόπιου! Κινηματογραφικό στούντιο Ο κόσμος και ο πλανήτης είναι ΕΝΑΣ! «Στο διαστημόπλοιο ΓΗ, είμαστε όλοι πλήρωμα»! Μπείτε στο στούντιο και φτιάξτε το σενάριο μιας ταινίας με τίτλο/θέμα «The World. One Team!» ΣταθμόςΠρόβλημα/ερώτημαΔραστηριότηταVisual (indicative)

38 Ενότητα CITY: Δραστηριότητες Στάδιο – αθλητικό κέντρο Το σώμα μας είναι το μόνο που έχουμε για να πετύχουμε οποιονδήποτε Αθλο! Δράση, αθλητική ζωή είναι απαραίτητα για να το κρατάμε σε φόρμα Μπείτε στο στάδιο και εκτονωθείτε! Μετά δοκιμάστε και τα διαδραστικά digital games Σταθμός αποβλήτων Στον πολιτισμό μας παίρνουμε πράγματα με «πραγματική» αξία και σύντομα τα μετατρέπουμε σε σκουπίδια Μπείτε στη «χωματερή» και με τη βοήθεια του εξοπλισμού στο ειδικό Van, ανακαλύψτε την προέλευση των «σκουπιδιών» και τη σημασία της ανακύκλωσης ΣταθμόςΠρόβλημα/ερώτημαΔραστηριότηταVisual (indicative)

39 Ενότητα CITY: Fit on Earth booth stations •Σε σημεία στάσης, μέσα στην Alpha Polis, υπάρχουν ειδικά stands που μπορείς να μετρήσεις το οικολογικό σου αποτύπωμα, με βάση ένα διαδραστικό test* •Σε συνεργασία με τον οργανισμό Fit on Earth * Το οικολογικό αποτύπωμα είναι μία επιστημονική μέθοδος μέτρησης (test), κατά την οποία υπολογίζεται, βάσει των καθημερινών μας συνηθειών, πόσοι πλανήτες σαν τη Γη χρειάζονται αν όλη η ανθρωπότητα είχε τις ίδιες συνήθειες με αυτόν που κάνει το τεστ.

40 Ενότητα CITY: Bank •Στο τέλος της συμμετοχής τους στην περιοχή της πόλης και πριν το πέρασμα στην περιοχή της φύσης, υπάρχει η Τράπεζα! •Στον κόσμο της Generation Alpha, η Οικονομία δεν βασίζεται μόνον στην παραγωγή οικονομικής (χρηματικής) αξίας, αλλά αξίας για όλα τα πέντε βασικά κεφάλαια του πλανήτη μας (Οικονομικό, Ανθρώπινο, Πολιτισμικό, Πολιτικό, Περιβαλλοντικό) •Αντίστοιχα λοιπόν (και ανάλογα με τη συμμετοχή του καθενός), η Τράπεζα εκδίδει «νομίσματα» που αντιστοιχούν στην παραγωγή αξίας σε κάθε ένα από τα πέντε κεφάλαια (και τα οποία είναι απαραίτητα για το πέρασμα και τη συμμετοχή στην ενότητα Nature)

41 Ενότητα CITY: Bank visuals

42 Ενότητα NATURE H ενότητα Nature, περιλαμβάνει τα εξής: •Mission Possible briefing & preparation area •Mission Possible θεματικές περιοχές: •Ωκεανοί: Protect the blue •Ποτάμια – πόσιμο νερό: Make it clear •Πάγοι – κλιματική αλλαγή: Keep it frozen •Δάση: Grow the Green •Βιοποικιλότητα: Increase Diversity •Απόβλητα – ρύπανση: Eliminate waste Τα παιδιά μετατρέπονται σε εξερευνητές ή ειδικούς επιστήμονες, σε ειδικές αποστολές! Mission Possible!

43 Alpha Polis Nature area plan

44 Ενότητα Nature: Mission possible briefing area •Με φόντο ένα ειδικά εξοπλισμένο αυτοκίνητο 4Χ4 (με καγιάκ, σκηνές, ποδήλατα κλπ), τα παιδιά μαθαίνουν (προαιρετικά) τα μυστικά της κίνησης στη φύση •Ασφάλεια •Χρήση ειδικού εξοπλισμού, μποντριέ κλπ •Βασικές τεχνικές φωτογράφισης – κινηματογράφησης •Μετά από την εισαγωγή, είναι έτοιμοι να συνεχίσουν την εξερεύνηση τους!

45 Ενότητα Nature: Mission possible briefing area

46 Ενότητα Nature: Δραστηριότητες M.P. Protect the Blue Μπλέ είναι το χρώμα του πλανήτη μας, αλλά αντιμετωπίζουμε τις θάλασσες και ωκεανούς είτε σαν σκουπιδότοπο, είτε σαν ανεξάντλητο πόρο Οδηγείστε τα τηλεκατευθυνόμενα εξερευνητικά σκάφη σας στον προορισμό τους και μάθετε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει (ρύπανση, υπεραλίευση…) Μ.P. Make it clear Η πρόσβαση σε καθαρό πόσιμο νερό, μετατρέπεται σε πολυτέλεια! Μπείτε στα καγιάκ και ταξιδέψτε στο ποτάμι, μαθαίνοντας για τον κύκλο του νερού Μ.P. Keep it frozen Οι πάγοι αποτελούν τον πιο ευδιάκριτο δείκτη της μεταβολής της θερμοκρασίας του πλανήτη Σκαρφαλώστε στο παγόβουνο και κάντε τα ειδικά τεστ στον εξερευνητικό σταθμό ΣταθμόςΠρόβλημα/ερώτημαΔραστηριότηταVisual (indicative)

47 Ενότητα Nature: Δραστηριότητες M.P. Eliminate waste Στη φύση δεν υπάρχουν σκουπίδια. Κάθε απόρριμμα ενός μεταβολισμού είναι τροφή για άλλον. Μόνον οι άνθρωποι (τα τελευταία 200 χρόνια) παράγουν σκουπίδια! Ανακαλύψτε και μπείτε στη σκηνή του Ινδιάνου στον Αμαζόνιο που θα σας εξηγήσει με τη σοφία του πως μπορούμε να καταργήσουμε τα σκουπίδια! Μ.P. Increase diversity Ζούμε στη δεύτερη μεγαλύτερη εποχή μαζικής εξαφάνισης ειδών (μετά την εξαφάνιση των δεινοσαύρων!) Μπείτε στη σκοτεινή σπηλιά και με τους ήχους, βρυχηθμούς κλπ– και κάποιες εικόνες – καταγράψτε ορισμένα από τα απειλούμενα είδη Μ.P. Grow the Green Τα δάση μειώνονται με δραματικούς ρυθμούς (και για διάφορους λόγους, όπως φωτιές, εκμετάλευση, αστική ανάπτυξηκλπ) Μάθετε να τα προστατεύετε από φωτιές και φυτέψτε το δικό σας μικρό δένδρο ΣταθμόςΠρόβλημα/ερώτημαΔραστηριότηταVisual (indicative)

48 Η «πλατεία του κόσμου» (The “WE” plaza) •Η τελευταία εμπειρία πριν την έξοδο. •Σε μία «πλατεία» που λειτουργεί και ως «συμμετρική» υπενθύμιση της «εισόδου» συγκεντρώνονται και συμμετέχουν (προαιρετικά) σε ένα μεγάλο καραόκε •Μοιράζονται μικρόφωνα σε όλους και με τη βοήθεια μιας μεγάλης οθόνης τραγουδάνε όλοι μαζί γνωστό τραγούδι (από όλο τον κόσμο) που έχει να κάνει με διαφορετικό θέμα κάθε φορά (love, peace, hope, world, celebration…) •Οι ήχοι από τη μουσική και τις φωνές του κόσμου, αποτελούν και τη μουσική υπόκρουση γενικότερα της Alpha Polis.

49 Η «πλατεία του κόσμου» (The “WE” plaza)

50

51 Sponsors Gallery

52 Χορηγικές δυνατότητες

53 Επικοινωνία •Θα υλοποιηθεί από τους διοργανωτές επικοινωνία προεκτιμώμενης αξίας άνω των ευρώ •Η επικοινωνία περιλαμβάνει: •Τηλεόραση •(θα ανακοινωθεί σύντομα) •Ραδιόφωνο •(θα ανακοινωθεί σύντομα) •Social media •Internet •www.insuranceworld.grwww.insuranceworld.gr •www.eurocharity.grwww.eurocharity.gr • s & direct mails •Εφημερίδες και Έντυπα •Καθημερινή •Μετρό •Ειδικός τύπος •ΧΡΗΜΑ •Insurance World •Προωθητικές ενέργειες και δημοσιότητα

54 Χορηγική δομή •Μεγάλοι χορηγοί •Κεντρικός χορηγός (1) •Time machine sponsor (1) •WE plaza sponsor (1) •Χορηγοί booths και υποστηρικτές •City booths sponsors (1 ανά booth για τα 15 booths) •Nature booths (1 ανά booth για τα 7 Booths) •Χώροι στάσης (1 συνολικά για 3 χώρους στάσης) •Fit on Earth booths (1 συνολικά για 4 διαδραστικούς σταθμούς) •Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι τα χορηγικά κόστη περιλαμβάνουν (εκτός από τις άλλες παροχές και δικαιώματα) και τα σχετικά κόστη παραγωγής και λειτουργίας (με βάση τις προδιαγραφές που περιγράφονται) •Έτσι οι συμμετέχοντες χορηγοί και υποστηρικτές δεν έχουν να εκταμιεύσουν πρόσθετα κόστη (εκτός φυσικά αν επιθυμούν κάποια ειδική, ή πρόσθετη ενέργεια που δεν περιλαμβάνεται) •Δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ

55 Ενδεικτικές παροχές και κόστη χορηγών Κεντρικός χορηγός: ευρώ •Ονοματοδοσία •Κεντρική παρουσία στα media και πρόγραμμα επικοινωνίας •Δημιουργική παρουσία και branding στο χώρο (είτε μέσω υφιστάμενου booth, είτε μέσω δημιουργίας νέου) •Δικαίωμα αξιοποίησης χορηγίας (με τον επίσημο τίτλο της) σε επικοινωνία του χορηγού •Κεντρική παρουσία στα έντυπα και υλικό •Συμμετοχή στην τελετή εγκαινίων για κοπή κορδέλας •Private pre-opening για προσωπικό ή προσκεκλημένους του χορηγού •15 ‘ Εταιρική Παρουσίαση στο συνέδριο CEO & CSR Money Conference 2010 •Κάλυψη κόστους παραγωγής και λειτουργίας με βάση τις υφιστάμενες προδιαγραφές •Δικαίωμα δειγματοδιανομής στο Sponsor Gallery (έξοδος) •Ειδική έκπτωση 20% για συμμετοχή στο Συνέδριο CEO & CSR Money Conference 2010 •5 προσκλήσεις συμμετοχής στο Συνέδριο CEO & CSR Money Conference 2010 •Προτεραιότητα χορηγίας στο επόμενο Alpha Polis –που θα πραγματοποιηθεί στην Αττική ή στην υπόλοιπη Ελλάδα

56 Ενδεικτικές παροχές και κόστη χορηγών Time machine sponsor: ευρώ •Παρουσία στα media και πρόγραμμα επικοινωνίας •Παρουσία και branding στο χώρο και content time machine •Συμμετοχή στην τελετή εγκαινίων για κοπή κορδέλας •Κεντρική παρουσία στα έντυπα και υλικό •Κάλυψη κόστους παραγωγής και λειτουργίας με βάση τις υφιστάμενες προδιαγραφές •Δικαίωμα δειγματοδιανομής στο Sponsor Gallery (έξοδος) •Δικαίωμα αξιοποίησης χορηγίας (με τον επίσημο τίτλο της) σε επικοινωνία του χορηγού •10‘ Ομιλία στο συνέδριο CEO & CSR Money Conference 2010 •Ειδική έκπτωση 20% για συμμετοχή στο Συνέδριο CEO & CSR Money Conference 2010 •3 προσκλήσεις συμμετοχής στο Συνέδριο CEO & CSR Money Conference 2010 •Προτεραιότητα στο επόμενο Alpha Polis –που θα πραγματοποιηθεί στην Αττική ή στην υπόλοιπη Ελλάδα

57 Ενδεικτικές παροχές και κόστη χορηγών WE plaza sponsor: ευρώ •Παρουσία στα media και πρόγραμμα επικοινωνίας •Παρουσία και branding στο χώρο WE plaza με δημιουργικό τρόπο (μικρόφωνα, οθόνη κλπ) •Συμμετοχή στην τελετή εγκαινίων για κοπή κορδέλας •Κεντρική παρουσία στα έντυπα και υλικό •Κάλυψη κόστους παραγωγής και λειτουργίας με βάση τις υφιστάμενες προδιαγραφές •Δικαίωμα δειγματοδιανομής στο Sponsor Gallery (έξοδος) •Δικαίωμα αξιοποίησης χορηγίας (με τον επίσημο τίτλο της) σε επικοινωνία του χορηγού •10‘ Ομιλία στο συνέδριο CEO & CSR Money Conference 2010 •Ειδική έκπτωση 20% για συμμετοχή στο Συνέδριο CEO & CSR Money Conference 2010 •3 προσκλήσεις συμμετοχής στο Συνέδριο CEO & CSR Money Conference 2010 •Προτεραιότητα χορηγίας στο επόμενο Alpha Polis –που θα πραγματοποιηθεί στην Αττική ή στην υπόλοιπη Ελλάδα

58 Ενδεικτικές παροχές και κόστη χορηγών City booth sponsors: 1. U Can channel, ZHN EY ZHN,Πίστα δοκιμών οχημάτων, Σταθμός Ενέργειας, Bank: ευρώ / booth (bigger, central, popular) 2. Υπόλοιπα booths: ευρώ / booth •Παρουσία και branding στο χώρο με δημιουργικό τρόπο •Παρουσία και προσκλήσεις για την τελετή εγκαινίων για κοπή κορδέλας •Παρουσία στα έντυπα και υλικό •Booth Content Configuration •Αναφορές σε όλα τα δελτία τύπου και ενέργειες δημοσιότητας •Αναφορές σε επιλεγμένα media (ανά περίπτωση) •Δικαίωμα αξιοποίησης χορηγίας (με τον επίσημο τίτλο της) σε επικοινωνία του χορηγού •Κάλυψη κόστους παραγωγής και λειτουργίας με βάση τις υφιστάμενες προδιαγραφές •Προτεραιότητα στο επόμενο Alpha Polis –που θα πραγματοποιηθεί στην Αττική ή στην υπόλοιπη Ελλάδα

59 Ενδεικτικές παροχές και κόστη χορηγών Nature booth sponsors: ευρώ για όλη την ενότητα •Παρουσία στα media και πρόγραμμα επικοινωνίας •Δημιουργική παρουσία και branding στο χώρο (σε όλη την ενότητα nature) •Δικαίωμα αξιοποίησης χορηγίας (με τον επίσημο τίτλο της) σε επικοινωνία του χορηγού •Παρουσία στα έντυπα και υλικό •Συμμετοχή στην τελετή εγκαινίων για κοπή κορδέλας •10‘ Ομιλία στο συνέδριο CEO & CSR Money Conference 2010 •Κάλυψη κόστους παραγωγής και λειτουργίας με βάση τις υφιστάμενες προδιαγραφές •Δικαίωμα δειγματοδιανομής στο Sponsor Gallery (έξοδος) •Ειδική έκπτωση 20% για συμμετοχή στο Συνέδριο CEO & CSR Money Conference 2010 •3 προσκλήσεις συμμετοχής στο Συνέδριο CEO & CSR Money Conference 2010 •Προτεραιότητα χορηγίας στο επόμενο Alpha Polis –που θα πραγματοποιηθεί στην Αττική ή στην υπόλοιπη Ελλάδα

60 Ενδεικτικές παροχές και κόστη χορηγών Nature booth sponsors: ευρώ ανά booth •Παρουσία & branding στο χώρο με δημιουργικό τρόπο •Παρουσία και προσκλήσεις για την τελετή εγκαινίων για κοπή κορδέλας •Παρουσία στα έντυπα και υλικό •Booth Content Configuration •Αναφορές σε όλα τα δελτία τύπου και ενέργειες δημοσιότητας •Αναφορές σε επιλεγμένα media (ανά περίπτωση) •Δικαίωμα αξιοποίησης χορηγίας (με τον επίσημο τίτλο της) σε επικοινωνία του χορηγού •Κάλυψη κόστους παραγωγής και λειτουργίας με βάση τις υφιστάμενες προδιαγραφές •Προτεραιότητα στο επόμενο Alpha Polis –που θα πραγματοποιηθεί στην Αττική ή στην υπόλοιπη Ελλάδα

61 Ενδεικτικές παροχές και κόστη χορηγών •Χορηγία χώρων στάσης •Προς συζήτηση, ανάλογα με το περιεχόμενο και τη δραστηριότητα •Χορηγία Fit on Earth booths • ευρώ για 4 interactive booths (περιλαμβάνονται τα κόστη, των booths, το ειδικό διαδραστικό software και ένα άτομο ανά σταθμό για τις ώρες λειτουργίας του πάρκου)

62 *City booth sponsor 1 (€40.000), αφορά στα booths: U Can channel, ZHN EY ZHN, Πίστα δοκιμών οχημάτων, Σταθμός Ενέργειας, Bank *City booth sponsor 2 (€30.000), αφορά στα υπόλοιπα city booths

63 Βήματα και μορφή συνεργασίας •Συμφωνητικό συνεργασίας με τη μορφή χορηγίας υπογράφεται με την Α2Κ, Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία •Εκδήλωση ενδιαφέροντος για την δέσμευση του χώρου – χορηγικής περιοχής υπογράφεται άμεσα (με βάση υπόδειγμα που θα δοθεί) •Στην προσπάθεια αυτή που κάνουμε, οι διοργανωτές (Α2Κ και Ethos Media), είναι στη διάθεση των υποψήφιων χορηγών και υποστηρικτών για την ευέλικτη προσαρμογή σε ειδικότερες ανάγκες και απαιτήσεις

64 Βασικοί Συντελεστές •Πολλοί διαφορετικοί φορείς και άτομα συνεργάστηκαν και συνεργάζονται για το σχεδιασμό, περιεχόμενο και υλοποίηση της Alpha Polis •Σε αυτούς περιλαμβάνονται: •Η ομάδα της Α2Κ •Η σχεδιαστική - δημιουργική ομάδα και ομάδα παραγωγής της ΕΥ ΖΗΝ •Η σχεδιαστική ομάδα της Olive Three •H Σάντυ Κουτσοσταμάτη (ψυχολόγος) ως ειδικός σύμβουλος σε θέματα περιεχομένου και δραστηριοτήτων για παιδιά •Επιλεγμένοι διεθνείς συνεργάτες της A2K (πχ myfootprint.org) σε θέματα περιεχομένου στις διαφορετικές θεματικές ενότητες •Η Αναστασία Κουτσολιούτσου (PhD Harvard University) ως ειδικός σύμβουλος σε θέματα επιστημονικά και περιβάλλοντος

65 Thank you for your time…


Κατέβασμα ppt "Alpha Polis Ο κόσμος της Generation Alpha! Ένα θεματικό δια-δραστικό πάρκο για παιδιά & νέους στο Ζάππειο Ιανουάριος 2010 v. 2.2.1 H πνευματική ιδιοκτησία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google