Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
Τμήμα ενδιαφέροντος =Α-ΤΕ5 Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
2
Οι υπο-ομάδες και τα μέλη τους
Οι Ροζ πάνθηρες Αντωνοπούλου Ιωάννα Γεωργακοπούλου Αιμιλία Μακρή Ακριβή Μήλα Ειρήνη Νικολακοπούλου Εύα Τα Στρουμφάκια Αυλωνίτη Σοφία Λεχουρίτης Άγγελος Λυκουριώτη Μαρία Μακρή Βασιλική Η καθηγήτρια – Σύμβουλος Μαλαγκωνιάρη Σοφία Οι Στρουμφίτες και ο Μπάρμπα Στρούμφ Ηλιοπούλου Μαρία Μαντούκα Δήμητρα Σπανός Ανδρέας Τζαφάϊ Λίνα Ψαλτάκη Αγγελική Dolce & Cabana Γεωργοπούλου Δήμητρα Δελδήμου Παναγιώτα Δημοπούλου Αθανασία Κακαφώνη Μαρία Κεραμιδά Μαρία
3
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
Οι Ροζ πάνθηρες: Οι καταναλωτικές συνήθειες του παρόντος και του παρελθόντος. Τα Στρουμφάκια : Η Μόδα σε όλο το «Μεγαλείο» της. Οι Στρουμφίτες και ο Μπάρμπα Στρούμφ: τα δυο πρόσωπα της μόδας (19ος αιώνας) Dolce & Cabana: Ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός
4
Ο σκοπός Ο σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η κριτική προσέγγιση του ζητήματος της μόδας στον τομέα της ένδυσης και τις επιπτώσεις της στο περιβάλλον.
5
Στόχοι Ερευνητικής Εργασίας Οι στόχοι μας ήταν μέσα από αυτή την ερευνητική εργασία να ανιχνεύσουμε και να διερευνήσουμε την έννοια της Μόδας σαν ένα κοινωνικό φαινόμενο (στερεότυπα – προκαταλήψεις). τις καταναλωτικές συνήθειες σε θέματα Μόδας στο χθες και στο σήμερα (ιδιαίτερα στη σχολική μόδα ) Την διαχρονικότητα της Μόδας μέσα στους δυο τελευταίους αιώνες . Τον ρόλο της διαφήμισης σαν μέσο επιβολής της μόδας Τους ψυχολογικούς εκείνους παράγοντες, που οδηγούν τους νέους ανθρώπους και ιδιαίτερα τα κορίτσια στην υιοθέτηση αρνητικών προτύπων σχετικά με το σώμα τους (νευρική ανορεξία) Ποια είναι τα στάδια πριν και μετά την κατανάλωση των ρούχων; Τι συνέπειες έχουν στη ζωή άλλων ανθρώπων (πρώτες ύλες, κατασκευή, ρύπανση)
6
Ερευνητική μεθοδολογία
Χρησιμοποιήσαμε σαν ερευνητικά εργαλεία συνεντεύξεις, ερωτηματολόγια. Επιλέξαμε την περιγραφική μέθοδο Και εφαρμόσαμε τόσο την ποιοτική όσο και την ποσοτική προσέγγιση.
7
Οι ροζ Πάνθηρες Τι είναι η μόδα;
Αναζητώντας την καταναλωτική μας σχέση με τα ρούχα. Συγκρίνοντας τα χαρακτηριστικά της νεανικής και σχολικής μόδας, του χθες και του σήμερα Ρεπορτάζ στο χώρο του σχολείου και στον οικογενειακό περίγυρο. Συμπεράσματα
8
Οι Στρουμφίτες και ο μπάρμπα Στρούμφ
Η ενδυμασία στην Ελλάδα τον 19ο αιώνα Η μόδα στην Ευρώπη τον 19ο αιώνα (ανά δεκαετία Το γυναικείο πρότυπο ομορφιάς (νευρική ανορεξία). Η επιρροή της Μόδας στην ψυχολογία των ανθρώπων. Ο ρόλος της διαφήμισης στην επιβολή της μόδας και των στερεότυπων ανάμεσα στα δυο φύλα
9
Τα Στρουμφάκια Σχολικές στολές σε άλλες χώρες του κόσμου.
Ιστορική αναδρομή της μόδας του 20ου αιώνα. Συγκρίνοντας τα χαρακτηριστικά της σχολικής και νεανικής μόδας. Συμπεράσματα
10
Dolce & cabana Τα στάδια πριν και μετά την κατανάλωση των ρούχων.
Πρώτες ύλες (για την κατασκευή ενδυμάτων). Ο τρόπος λειτουργίας και κατασκευής των ενδυμάτων Η ρύπανση του περιβάλλοντος από την ανεύθυνη χρήση των εργοστασίων ρούχων Συμπεράσματα
11
Τα παραδοτέα τεχνήματα της Ερευνητικής μας εργασίας
Τα αποτελέσματα της Ερευνητικής μας εργασίας είναι: Διαγράμματα για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων Την παραγωγή συγκεκριμένου κειμενικού είδους, όπως αφίσες Την ανάπτυξη σχέσεων κοινωνικής αλληλεγγύης και συνοχής ανάμεσα στα μέλη της σχολικής αλλά και της ευρύτερης κοινότητας Τεκμηρίωση με βάση τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε το Τμήμα Ενδιαφέροντος (Α-ΤΕ5) Και τέλος ένα Θεατρικό δρώμενο από την υπο-ομάδα Ροζ Πάνθηρες.
12
Ευχαριστίες Ευχαριστούμε όλους και όλες (γονείς, φίλους, καταστήματα, υπαλλήλους κ.λ.π) που μας βοήθησαν να υλοποιήσουμε και να ολοκληρώσουμε αυτή την ερευνητική μας εργασία Το σχολείο μας – τους καθηγητές μας –καθηγήτριες μας και τους συμμαθητές/τριες μας Ελπίζουμε και ευχόμαστε να σας έχουμε και στην συνέχεια αρωγούς.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.