Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ. Τι είναι η υγιεινή διατροφή;  Η υγιεινή διατροφή παρέχει όλες τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα ώστε να είναι υγιές.  Με.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ. Τι είναι η υγιεινή διατροφή;  Η υγιεινή διατροφή παρέχει όλες τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα ώστε να είναι υγιές.  Με."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ

2 Τι είναι η υγιεινή διατροφή;  Η υγιεινή διατροφή παρέχει όλες τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα ώστε να είναι υγιές.  Με την υγιεινή διατροφή, ελαττώνεται ο κίνδυνος καρδιοπαθειών και άλλων παθήσεων, όπως κάποιες μορφές καρκίνου και διαβήτη.  Η υγιεινή διατροφή είναι ιδιαίτερα ευεργετική για την καρδιά σας.

3 Κέικ φρούτων χωρίς ζάχαρη(1)  Συστατικά  1 κούπα τριμμένο μήλο  1 κούπα τριμμένο καρότο  1 μεγάλη ώριμη μπανάνα  1 κούπα τριμμένοι ξηροί καρποί  1 κούπα σπορέλαιο  1 κούπα φαρίνα ολικής άλεσης  1 κούπα νιφάδες βρώμης  1 κ.γ. baking powder  2 μεγάλα αυγά  5 κ.σ. φρουκτόζη

4 Κέικ φρούτων χωρίς ζάχαρη(2) Οδηγίες  Ξεκινήστε χτυπώντας τα αυγά με τη μπανάνα, προσθέστε σιγά σιγά τα υπόλοιπα υλικά, αφήνοντας τελευταία τους ξηρούς καρπούς και τα υπόλοιπα φρούτα.  Όταν προσθέσετε και αυτά αρκεί ένα γρήγορο ανακάτεμα ώστε να πάνε παντού χωρίς να διαλυθούν.  Ψήστε τους 180° για 50 λεπτά.

5 Muffins σπανάκι με τυρί (1) Συστατικά  240 γρ. γάλα πλήρες  70 γρ. λάδι  115 γρ. τυρί τσενταρ τριμμένο  85 γρ. παρμεζάνα τριμμένη  140 γρ. σπανάκι κομμένο όχι πολύ ψιλό ούτε χοντρό  1 πιπέριτσα (τσίλι) ψιλοκομμένη  3 μεγάλα αυγά  455 γρ. αλεύρι κοσκινισμένο  4 κ.γ. μπεικιν παουντερ  225 γρ. κατσικίσιο τυρί  μια πρεζα αλάτι  1 χούφτα σουσάμι και ηλιόσπορους (καθαρισμένους φυσικά)

6 Muffins σπανάκι με τυρί (2) Οδηγίες ΣΣΣΣε ένα μπολ ανακατεύουμε τα τυριά, εκτός το κατσικίσιο, γάλα, λάδι, αυγά και την πιπεριά. ΠΠΠΠροσθέτουμε το αλεύρι, μπεικιν, αλάτι και ανακατεύουμε απαλά. ΓΓΓΓεμίζουμε τις ειδικές θήκες για μαφινς με το μισό μείγμα και μοιράζουμε το κατσικίσιο τυρί σπασμένο με το χέρι και ρίχνουμε και το υπόλοιπο μείγμα. ΠΠΠΠασπαλίζουμε με το σουσάμι και τους σπόρους και ψήνουμε στους 180 σε προθερμασμενο φούρνο για 20' μέχρι να πάρουν ένα χρυσό χρώμα.

7 Πένες με λαχανικά(1) ΥΥΥΥλικά 555500γρ. πένες 1111 πράσινη πιπεριά 1111 κόκκινη πιπεριά 1111-2 μέτρια καρότα 222200γρ. μανιτάρια 1111 κρεμμύδι 1111 σκελίδα σκόρδο (προαιρετικά) 3333-4 φρέσκιες ντομάτες (ψιλοκομμένες) 33330γρ. Μινέρβα Benecol κλασικό 1111 ματσάκι μαϊντανό ή βασιλικό (ψιλοκομμένο) ααααλάτι φφφφρεσκοτριμμένο πιπέρι

8 Πένες με λαχανικά(2) Ετοιμασία ΒΒΒΒράζουμε τα ζυμαρικά σε μια κατσαρόλα με ααααλατισμένο νερό, τα σουρώνουμε και τα διατηρούμε ζεστά. ΠΠΠΠλένουμε και καθαρίζουμε τις πιπεριές, τα καρότα, το κρεμμύδι και τα μανιτάρια. Τα κόβουμε σε κυβάκια. ΖΖΖΖεσταίνουμε 30γρ. Μινέρβα Benecol κλασικό σε μια κατσαρόλα και σοτάρουμε τις πιπεριές, τα καρότα, το σκόρδο και το κρεμμύδι, ανακατεύοντας με ξύλινη κουτάλα μέχρι να μαραθούν. Προσθέτουμε τα μανιτάρια. Σιγοβράζουμε για 1’-2’ ακόμη και προσθέτουμε τις ντομάτες. Αλατοπιπερώνουμε και σιγοβράζουμε τη σάλτσα με τα λαχανικά. ΡΡΡΡίχνουμε τα ζυμαρικά στη σάλτσα και ανακατεύουμε. Τα σιγοβράζουμε όλα μαζί για ακόμη 1’-2’. Αφήνουμε τα ζυμαρικά να κρυώσουν λίγο και σερβίρουμε προσθέτοντας τον ψιλοκομμένο μαϊντανό ή βασιλικό.

9 ΤΕΛΟΣ Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας. ΝΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΓΓΙΝΑ ΓΚΙΚΑ


Κατέβασμα ppt "ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ. Τι είναι η υγιεινή διατροφή;  Η υγιεινή διατροφή παρέχει όλες τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα ώστε να είναι υγιές.  Με."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google