Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

2000 -2012 12 χρόνια ΙΒ στο Σχολείο μας 12 years IB in our school To IB or not to IB…. That is the question..

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "2000 -2012 12 χρόνια ΙΒ στο Σχολείο μας 12 years IB in our school To IB or not to IB…. That is the question.."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 χρόνια ΙΒ στο Σχολείο μας 12 years IB in our school To IB or not to IB…. That is the question..

2 •Ανεξάρτητος μη κυβερνητικός οργανισμός, υπό την αιγίδα του Συμβουλίου της Ευρώπης και της UNESCO •έδρα : Γενεύη, Cardiff, Ηague •IB Diploma Programme 3250 σχολεία σε 143 χώρες/κόσμο (Στοιχεία Μάρτιος 2012)

3 12 years ΙΒ at The International School of Athens The Diploma 6 subjects ΕΕ, ΤΟΚ CAS

4 Group 1 Mother Tongue (Literature) Group 5: Mathematics Group 4: The Sciences Group 3: The Man in The Society Group 2: Foreign Language Group 6: Visual Arts, Music Theatre

5

6 Παραδείγματα ατομικών προγραμμάτων Modern Greek A English A English B French B German B Spanish B Economics History Psychology Business & Management ITGS Biology Chemistry Physics Envir. Systems Computer Science Mathematics HL Mathematics SL Math Studies SL Music Theatre Studies Visual Arts 2 nd Sub. from 1-5 Επιστήμες Υγείας Biomedical Sciences M.Greek A/English A Language B SL Psychology SL Biology HL Chemistry HL Mathematics SL Οικονομικά Pure Economics M.Greek A/English A Language B SL Economics HL Biology SL/ Envir History /French SL Mathematics HL Νομικά Law M.Greek A/English A Language B HL History HL Biology SL/Envir French / German SL Mathematics SL Μηχανικοί Engineering M.Greek A/English A Language B SL Economics SL Physics HL Chemistry SL Mathematics HL Common combination of subjects

7 Παραδείγματα ατομικών προγραμμάτων Modern Greek A English A English B French B German B Spanish B Economics History Psychology Business & Management ITGS Biology Chemistry Physics Envir. Systems Computer Science Mathematics HL Mathematics SL Math Studies SL Music Theatre Studies Visual Arts 2 nd Sub. from 1-5 Καλές ή εφ. Τέχνες Fine or Appl. Arts M.Greek A/English A Language B HL Psychology SL Biology SL/Envir Math. Studies SL Visual Arts HL Αρχιτεκτονική Architecture M.Greek A/English A Language B HL Economics SL Physics SL Mathematics SL Visual Arts HL Διοίκηση Επιχ. Business Studies M.Greek A/English A Language B HL Econ/ Business HL Biology SL French /Spanish SL Mathematics SL Πολιτικές Επιστήμες Politics & PPE M.Greek A/English A Language B SL Econ. / Business HL Biology SL History HL Mathematics SL Common combination of subjects

8 Παραδείγματα ατομικών προγραμμάτων Modern Greek A English A Mathematics HL Mathematics SL Math Studies SL Music Theatre Studies Visual Arts 2 nd Sub. from 1-5 Κοινωνιολογία Liberal Arts M.Greek A/English A Language B HL Psychology SL Biology SL Math. Studies SL History HL Θεατρικές σπουδές Theatre Stud., Drama M.Greek A/English A Language B HL Psychology SL Biology SL Math Studies SL Theatre Arts HL Φιλολογία Literature M.Greek A/English A Language B HL Economics HL Biology SL French /Spanish SL Mathematics SL Μουσικές σπουδές Music M.Greek A/English A Language B HL Economics SL Physics SL Mathematics SL Music HL Common combination of subjects English B French B German B Spanish B Economics History Psychology Business & Management ITGS Biology Chemistry Physics Envir. Systems Computer Science

9 Extended Essay (Εκτενές Δοκίμιο) A long Essay 4000 words Abstract References Footnotes The issue of Plagiarism - malpractice

10 ΤΟΚ εφαρμοσμένη επιστημολογία για εφήβους applied epistemology for the young • πηγές και τα είδη της Γνώσης • Sources and varieties of knowledge • Η προσέγγιση της αλήθειας στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα • The ways of knowing and the issue of truth in all areas of knowledge

11 CAS Creativity, Action, Service Το πρόγραμμα Δημιουργικότητας, Δραστηριότητας και Εθελοντισμού αποτελεί συστατικό στοιχείο του διπλώματος ΙΒ. Δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να μάθουν μέσω της άμεσης εμπειρίας τους και να συνεισφέρουν στην ευρύτερη κοινότητά τους. Η βασική ιδέα του CAS συμπυκνώνεται στην άποψη ότι χρειάζεται να εκπαιδεύσουμε τους μαθητές στην ενεργητική συμμετοχή, δίνοντάς τους έτσι τα εργαλεία ώστε να εξελιχθούν στη συνέχεια σε ενεργούς πολίτες.

12 CAS Creativity, Action, Service 50 ώρες Δημιουργικότητα, 50 hours of Creativity 50 ώρες Δράση, 50 hours of Action 50 ώρες Εθελοντισμός 50 hours of Service

13 CAS Το πρόγραμμα Δημιουργικότητας, Δραστηριότητας και Εθελοντισμού αποτελεί συστατικό στοιχείο του διπλώματος ΙΒ. Δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να μάθουν μέσω της άμεσης εμπειρίας τους και να συνεισφέρουν στην ευρύτερη κοινότητά τους. Η βασική ιδέα του CAS συμπυκνώνεται στην άποψη ότι χρειάζεται να εκπαιδεύσουμε τους μαθητές στην ενεργητική συμμετοχή, δίνοντάς τους έτσι τα εργαλεία ώστε να εξελιχθούν στη συνέχεια σε ενεργούς πολίτες.

14 Αξιολόγηση – Εξετάσεις Assessment - Exams §Συνδυασμός εξωτερικής και εσωτερικής αξιολόγησης §Combination of internally assessed, externally moderated / externally assessed work §30% περίπου της τελικής βαθμολογίας σε κάθε μάθημα διαμορφώνεται από την πορεία του παιδιού κατά τη διετία φοίτησης στο σχολείο (εσωτερική αξιολόγηση) §70% περίπου της τελικής βαθμολογίας σε κάθε μάθημα διαμορφώνεται από τις τελικές εξετάσεις (Μάιος 2014) και τις εργασίες που στέλνονται για βαθμολόγηση απευθείας σε εξωτερικούς βαθμολογητές του ΙΒΟ (εξωτερική αξιολόγηση)

15 3HL x 7= 21 3SL x 7= 21 TOK+EE= 3 45 Άριστα Excellent Απόκτηση Διπλώματος Award of Diploma •24 βαθμοί points •ΕΕ •ΤΟΚ (100 ώρες/ hours) •CAS (150 ώρες/ hours)

16 ΙΒ και Ελληνικό κράτος The IB recognition in Greece §Από τον Ιούλιο του 1995 έχει ψηφιστεί από το κοινοβούλιο νόμος για την ίδρυση και λειτουργία τμημάτων του Διεθνούς Aπολυτηρίου σε Ελληνικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά §Ο τίτλος του ΙΒ είναι ισότιμος και αντίστοιχος του τίτλου του Γενικού Λυκείου. §Οι κάτοχοι του ΙΒ μπορούν να διεκδικήσουν θέση σε ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της ημεδαπής δίνοντας εξετάσεις στα πανελληνίως γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ Λυκείου. §Απόφοιτοί μας εργάζονται ήδη στο ελληνικό δημόσιο (ΟΤΕ, Νοσοκομεία, Πανεπιστημιακές σχολές κλπ).

17

18 The IBO and ISA Learner Profile ISA students strive to be: Inquirers Knowledgeable Thinkers Communicators Principled Open-minded Caring Risk-takers Balanced Reflective

19 Grade Inflation? Consistency in Assessment provides confidence to both Parents and University Admissions officials. Official DP results have remained consistent for the last 20 years. Maximum Diploma points of 45 is very rare with only about 0.2% of candidates achieving this score. The highest subject grade (7 points) is hard to achieve with only about 8% obtaining the top grade in a particular subject. Average Diploma Points: World (29.6), ISA (30) Average Grade per Subject: World (4.7), ISA (4.9)

20 University Perceptions of the DP Brown has accepted the IB diploma for approximately 40 years. We welcome applications from all educational systems and value the wisdom of each system, but would like to note that we regard the IB as rigorous preparation for a highly selective educational institution. The IB provides the kind of curriculum and preparation we expect to see from our stronger applicants Panetha Ott Director of International Admission Brown University Universities recognise that the IB is a package which goes beyond the academic disciplines and the university admissions officers no longer focus entirely on the three HL subjects and equate those to A levels. They also recognise the considerable achievement of IB candidates across the Standard Level subjects, Theory of Knowledge, the Extended Essay and CAS as well, and now ask for total points scores. Dr. Charles Moseley, Fellow and Director of Studies in English Wolfson College, Cambridge University

21 Dr. Pretzel (Mathematics Admissions, Imperial College) was satisfied with the depth of preparation of DP students and, in particular, he commented favourably on the consistency of standards over the last ten years, particularly as A-levels seemed to fluctuate. He also prefers the style of DP Mathematics examinations, which are far less leading than those of A-level papers and therefore more truly testing of students’ mathematical training. Dr. Duranton (Reader in Economic Geography, LSE) was generally satisfied that students admitted with DP qualifications brought many skills necessary to make good university students and that it was the total curriculum that gave them these qualities. Comments taken from Perceptions of IBO DP: Official IBO publication

22 Ένας Απολογισμός A review

23 Εξέλιξη του αριθμού μαθητών 2002 – 2012 Number of IB Diploma Students

24 Εξέλιξη ΜΟ Βαθμολογίας στο Diploma ( ) Average Diploma grades (2002 – 2012)

25 Εξέλιξη ποσοστού επιτυχίας στο Diploma ( ) Diploma passing rate (2002 – 2012)

26 Χώρες προορισμού αποφοίτων Countries where our students go Χώρα /country % Μ. Βρετανία /UK 71% ΗΠΑ / USA 20% Ελλάδα / Greece 1% Ιταλία /Italy 1%1% Ελβετία / Switzerland 1% Γαλλία / France 2% Ολλανδία / Holland 2% Καναδάς/ Canada 1% Γερμανία / Germany 1%

27

28 Τοp 10 UK Universities Βρετανικά πανεπιστήμια (Times 2011) Oxford University Cambridge University Imperial College LSE (London School of Economics & Political.Sciences) Warwick University UCL Bristol University Kings College Edinburgh University Bath University

29 Τοp 10 USA Universities πανεπιστήμια των ΗΠΑ (US News 2009) Harvard University Yale University Princeton University Duke University Columbia University Univ. of Pennsylvania Cornell University Brown University Georgetown University Chicago University

30 Ταυτότητα: 46 εκπαιδευτικοί, 30 γυναίκες, 16 άντρες, ΜΟ ηλικίας 41 χρόνια 25 με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, εκ των οποίων 6 PhDs 09/2012 Identity : 46 teachers, 30 women, 16 men, age average 41 years old 25 with postgraduate degrees, of which 6 with PhDs

31 Teachers and Subjects

32

33

34

35

36

37 Staff

38 Teachers and Subjects

39 University Placement

40 09/2012  Beginning of the course  Introduction to Plagiarism and malpractice issues.  Career counseling and finalization of courses combinations  Έναρξη του προγράμματος  Ενημέρωση σε θέματα λογοκλοπής και αθέμιτων πρακτικών  Συμβουλευτική σταδιοδρομίας και οριστικοποίηση συνδυασμών μαθημάτων 12/2012  1 st trimester exams  Εξετάσεις 1 ου τριμήνου 03/2013  Εxtended Essay: an introductory presentation to IB1 students  Extended Essay: Εισαγωγή σε παρουσιάσεις στους 1ετής 03/2013  2 nd trimester exams, 3days excursion for the IB1 students  Εξετάσεις 2 ου τριμήνου  Τριήμερη εκδρομή 1ετών 06/2013  3 rd trimester exams Introductory presentations for the applications to Universities in UK / Europe USA Canada  Εξετάσεις 3 ου τριμήνου  Εισαγωγική ενημέρωση αιτηήσεων σε Βρετανικά, Αμερικανικά και Καναδικά πανεπιστήμια 06/ /2013  Εxtended Essay fieldwork, research in Bibliography etc  Εργασία πάνω στο Extended Essay, έρευνα, συλλογή βιβλιογραφίας, κ.λπ. 09/2013  Final year starting courses, Extended Essay first draft  Έναρξη μαθημάτων 2 ου και τελικού έτους  Παράδοση 1 ου σχεδίου του Extended Essay 10 & 11 /2013  Applications for UK and USA/Canada Universities  Αιτήσεις σε Βρετανικά και Αμερικανικά πανεπιστήμια 12/2013  interviews for Oxbridge and Medical/Vet/Dentiistry Schools for UK  Συνεντεύξεις για Oxford, Cambridge και Ιατρικές Σχολές στην Βρετανία 12/2013  4 th trimester exams, Εxtended Essay, final copies to the supervisor  Εξετάσεις 4 ου τριμήνου  Παράδοση τελικού σχεδίου Extended Essay 02/2014  Finalizing the syllabus – starting revisions (for most of the subjects)  Ολοκλήρωση παράδοσης ύλης  Έναρξη επαναλήψεων για τα περισσότερα μαθήματα 02 or 03/2014  5 th trimester exams  Mock exams  Εξετάσεις 5 ου τριμήνου  Εξετάσεις Προσομείωσης 04/2014  End of lessons- school / students revisions  Τέλος μαθημάτων  Τελευταίες επαναλήψεις 05/2014  2 May - 23 May Final exams  5 days post exams excursion  2 Μαΐου-23 Μαΐου Τελικές Εξετάσεις  5ήμερη εκδρομή μετά τις εξετάσεις 07/2014  5 July Results downloaded from IBIS  5 Ιουλίου (απόγευμα) Ανακοίνωση αποτελεσμάτων  6 Ιουλίου πρόσβαση στα αποτελέσματα και στους μαθητές The two years Diploma Course in bullet points


Κατέβασμα ppt "2000 -2012 12 χρόνια ΙΒ στο Σχολείο μας 12 years IB in our school To IB or not to IB…. That is the question.."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google