Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ e-business ΚΆΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ e-business ΚΆΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ e-business ΚΆΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ

3 PROCUREMENT PLANNING ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ TENDERING ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΟΛΗΨΙΑ 1. Οι επιχειρήσεις έχουν συμπιέσει όσο είναι δυνατό το κόστος παραγωγής Αξία εφοδιαστικής αλυσίδας ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΑΞΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ MARKETING ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 2. Προσπάθεια για ορθολογικοποίηση και εξοικονόμηση κόστους στους άλλους κρίκους της αλυσίδας

4 E-business management Course e- Marketing e- procurement e-Marketplaces e- CRM Supply Chain Integration Maintenance Web-based technologies (Java- C++ - Linux) EDI Outsourcing Βελτιστοποίηση ηλεκτρονικών σελίδων E-business management Course e- Marketing e- procurement e-Marketplaces e- CRM Supply Chain Integration Maintenance Web-based technologies (Java- C++ - Linux) EDI Outsourcing Βελτιστοποίηση ηλεκτρονικών σελίδων

5 ΤΑ ΠΡΟΦΑΝΗ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ  ΜΕΙΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ  ΜΕΙΩΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ  ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ  ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – CUSTOMISED ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ  ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ  ΑΥΞΗΣΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

6 Μερικές διαπιστώσεις  Οι περισσότερες dot.coms επιχειρήσεις δε φαίνεται να αποκτούν διάρκεια.  Βοήθησαν όμως τις παραδοσιακές επιχειρήσεις να εισάγουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα  Η πορεία του B2C ηλεκτρονικού εμπορίου παραμένει αργή  Η δυναμική φαίνεται ιδιαίτερα στις νέες μορφές συνεργασίας μεταξύ επιχειρήσεων (B2B)  Ιδιαίτερα καταλυτικός ο ρόλος των e-marketplaces  Πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία στην ανάπτυξη ελληνικού ψηφιακού περιεχομένου  Η ψηφιακή οικονομία απαιτεί διαρκή κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού και νέες τεχνο-οικονομικές δεξιότητες  Η ψηφιακή οικονομία δυναμώνει τη θέση του καταναλωτή αλλα δημιουργεί και μεγαλύτερες ανάγκες για την προστασία του

7 Τα ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ  30% ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ Η/Υ  19% ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΗΜΕΡΑ  19,5% ΤΩΝ ΜΜΕ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΝΩ ΤΟ 36% ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΗ Η/Υ.  ΠΟΛΎ ΜΙΚΡΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΤΟΧΗ ERP ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΣΦΑΛΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

8 Αύξηση της επίδρασης στην Εφοδιαστική Αλυσίδα Web-site •Basic customer self-service •Push content services •Online branding E-Commerce E-Procurement •Transaction Systems •eStorefronts •Personalized interaction •Legacy System Integration E-Business •Cross Enterprise CRM and Supply Chain •Totally Integrated Systems E-Marketplaces •Collaborative Networks instead of Supply Chain •Focus on B2B •Dynamic market management Η εξέλιξη των μοντέλων ηλεκτρονικού επιχειρείν

9 New business models E-Commerce SellersBuyers E-Procurement Sellers Buyers SellersBuyers Un-enabled model Μεγάλη πολυπλοκότητα στα κυκλώματα προμηθειών των επιχειρήσεων SellersBuyers Marketplace E-Marketplace Τα Marketplaces αποτελούν πολύ πιό αποτελεσματικά και cost-efficient μοντέλα

10 Τα χαρακτηριστικά των ελληνικών markeplaces  Λειτουργούν 7 marketplaces.  Κύκλοι εργασιών: ????  White και blue collar MROs, retail, ξενοδοχειακός εξοπλισμός, logistics-μεταφορές.  Το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου εργασιών προέρχεται από τους μετόχους  Κυριαρχούν τα buyer-centric σχήματα  Αδυναμία στη δημιουργία και διατήρηση business communities

11 Γιατί e-marketplaces? •Ενώνουν την προσφορά με τη ζήτηση (catalog buying, plain and reversed auctions, negotiations, exchange, etc.) •Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (financial, logistics) •Υπηρεσίες πληροφοριών (news, data mining) •Βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας •Αποτελούν πλέον σχετικά ώριμα επιχειρηματικά μοντέλα στην Ελλάδα.  Η αγορά τους τείνει να ισορροπήσει διεθνώς...  Καλές οι προβλέψεις (Gartner: 37% b2b by 2004, Forrester: 45-75% b2b for the next few years)  Καταλύτες της ψηφιακής οικονομίας (Οικονομίες κλίμακας, μικρές επενδύσεις για ΜΜΕ, συλλογικά κλαδικά οφέλη)  Απαραίτητη η τόνωση σε κλαδικό επίπεδο (κάθετα e-marketplaces)

12 ΚΡΙΣΙΜΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ  Eνσωματωμένη γνώση για τον κλάδο μέσα στο δίκτυο (business driven και owner driven). Καθοδήγηση από business experts και όχι από technology drivers ή άλλα marketplaces με διαφορετικό χαρακτήρα.  Ισορροπημένη διοίκηση. Commitment των μετόχων για τη βιωσιμότητα των πρώτων ετών αλλά όχι εμμονή στην ικανοποίηση αποκλειστικά των απαιτήσεών τους.  Διαπιστωμένη προστιθέμενη αξία στον κλάδο- Δεκτικότητα κλάδου σε πρακτικές ηλεκτρονικού επιχειρείν  Oλοκλήρωση της εφοδιαστικής αλυσίδας  Υπαρξη σαφούς και τεκμηριωμενου businessplan- Παραμετροποίηση των στρατηγικών παραγόντων που αφορούν το σχεδιασμό - Μετρήσιμοι επιχειρηματικοί στόχοι- Πολιτική τιμολόγησης (flat fee, transaction fee κτλ.)  Αναγκαία η υποστήριξη για οργάνωση των διαδικασιών και η παροχή τρίτων υπηρεσιών (π.χ. εγγύηση πληρωμών, νομική και λογιστική κάλυψη, third party logistics κτλ.)

13 ΚΡΙΣΙΜΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ  Απλότητα εφαρμογών- απλότητα διαδικασιών για τους πελάτες του marketplace (αγοραστές- προμηθευτές)  Πολιτική προτύπων κωδικοποίησης και κατηγοριοποίησης (κατα προτίμηση χρήση προτύπων εξειδικευμένων τρίτων φορέων και όχι δημιουργία νέων. (UN, EAN-UCC, GCI, ECR κτλ.)  Διαλειτουργικότητα- διασυνδεσιμότητα (χρήση XML, κτλ. ). Δυνατότητα ενσωμάτωσης διαδικασιών με εσωτερικά επιχειρηματικά συστήματα (back end integration)  Επίτευξη οικονομιών κλίμακας (αποφυγή duplication υποδομών). Οι υπάρχουσες υποδομές μπορούν να παρέχουν μέρος του εξοπλισμού για νέες κλαδικές αγορές.

14 • Ελεγχος αποθεμάτων • Αξιολόγηση προμηθευτών • Ελεγχος πορείας παραγγελιών • Υπηρεσίες καταλόγου • Μείωση lead times • Aggregation of demand •Νέες αγορές •Διαφανοποίηση διαδικασιών • Product information updating • Οργάνωση και τυποποίηση διαδικασιών • Logistics και άλλες υπηρεσίες • Υπηρεσίες δημοπρασιών • Ευέλικτη επιλογή προμηθευτή • Ελεγχος τιμών • Μείωση τιμών • Μείωση κόστους παραγγελιοληψίας • Ελεγχος logistics • Υπηρεσιές Δημοπρασιών E- Marketplace Οφέλη που προκύπτουν από τη συμμετοχή στα marketplaces Supplier Buyer Logistics Manager

15 ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΜΜΕ  ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ – Μείωση κόστους προμηθειών – Μείωση λειτουργικού κόστους εφοδιαστικής αλυσίδας – Διαφανοποίηση των αγορών – Εργαλεία αξιολόγησης προμηθευτών – Νέες εμπορικές συνεργασίες – Ευκαιρία για Οργάνωση διαδικασιών  ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ – Νέα κανάλια διανομής – Εύρεση νέων πελατών – Οργάνωση και τυποποίηση διαδικασιών – Μείωση κόστους πωλήσεων- marketing κτλ.


Κατέβασμα ppt "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ e-business ΚΆΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google