Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Πάντειον Πανεπιστήμιο. Βιβλιοθήκη – Υπηρεσία Πληροφόρησης Ηλεκτρονική υπηρεσία διαδανεισμού PLEIaS (Panteion Library.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Πάντειον Πανεπιστήμιο. Βιβλιοθήκη – Υπηρεσία Πληροφόρησης Ηλεκτρονική υπηρεσία διαδανεισμού PLEIaS (Panteion Library."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Πάντειον Πανεπιστήμιο. Βιβλιοθήκη – Υπηρεσία Πληροφόρησης Ηλεκτρονική υπηρεσία διαδανεισμού PLEIaS (Panteion Library Electronic Interlibrary loan Service) Οδηγός χρήσης

2 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Περιεχόμενα  Παρουσίαση της υπηρεσίας PLEIaS  Εγγραφή  Αρχική σελίδα  Νέα παραγγελία  Ιστορικό παραγγελιών  Προσωπικές ρυθμίσεις  Έξοδος από το σύστημα, παραλαβή υλικού  Υπηρεσίες διαδανεισμού για άλλες βιβλιοθήκες

3 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Δυνατότητες για τα μέλη της κοινότητας του Παντείου Μέσω της υπηρεσίας PLEIaS μπορείτε :  να υποβάλλετε αίτηση διαδανεισμού βιβλίου ή παραγγελίας άρθρου περιοδικού που δεν είναι διαθέσιμα από την τοπική συλλογή,  να παρακολουθείτε την εξέλιξη των αιτημάτων σας,  να λαμβάνεται πληροφορίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την κατάσταση της παραγγελίας σας,  να παρακολουθείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας.

4 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Εγγραφή στο σύστημα PLEIaS  Προϋπόθεση χρήσης της υπηρεσίας είναι η κατοχή έγκυρης κάρτας βιβλιοθήκης.  Επισκεφθείτε το προσωπικό της υπηρεσίας προκειμένου να καταχωρηθούν τα στοιχεία σας και να σας δοθεί κωδικός και σύνθημα εισόδου (username, password).  Αν ξεχάσετε το σύνθημα (password) επικοινωνήστε με το προσωπικό της υπηρεσίας στα τηλέφωνα και ή στείλτε στο  Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα μπορείτε να εγγράφεστε στο σύστημα συμπληρώνοντας μια online αίτηση εγγραφής.

5 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Εισαγωγή στο σύστημα Πληκτρολογήστε στο φυλλομετρητή σας τη διεύθυνση Πληκτρολογήστε εδώ τον κωδικό (username), το σύνθημά (password) και τον αντιγράψτε τον κωδικό ασφαλείας. Πατήστε “Login” για εισαγωγή στο σύστημα.

6 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Αρχική σελίδα PLEIaS (1) Παρεχόμενες υπηρεσίες PLEIaS Επιλέξτε «Πληροφορίες & βοήθεια» για να διαβάσετε σύντομες ερωταποκρίσεις με πληροφορίες για την υπηρεσία (π.χ. κόστος, χρόνο αναμονής, κ.ά). Επιλέξτε «Ανακοινώσεις» για να δείτε τα νέα που υπάρχουν σχετικά με την υπηρεσία

7 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Αρχική σελίδα PLEIaS (2) Υπηρεσίες διαδανεισμού. Παραγγελίες σε εκκρεμότητα Ένα αίτημα για βιβλίο έχει γίνει δεκτό και το βιβλίο έχει δανειστεί στο χρήση που το ζήτησε

8 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Αρχική σελίδα PLEIaS (3) Παρακάτω παραθέτουμε ένα κατάλογο με τις διάφορες καταστάσεις που μπορεί να βρεθεί ένα αίτημα διαδανεισμού και τις οποίες βλέπετε στην οθόνη "Παραγγελίες σε εκκρεμότητα".  Σε εξέλιξη => η αίτηση έχει παραληφθεί από την υπηρεσία.  Ακυρώθηκε (άκυρη κάρτα) => η αίτηση ακυρώθηκε γιατί η κάρτα σας είναι άκυρη (π.χ. λόγω οφειλών).  Ακυρώθηκε (ελλειπή στοιχεία τεκμηρίου) => η αίτηση ακυρώθηκε γιατί τα στοιχεία του τεκμηρίου δεν είναι επαρκή για την προώθηση σε προμηθευτή.  Υλικό μη διαθέσιμο => η αίτηση τερματίστηκε γιατί το υλικό δεν είναι διαθέσιμο σε καμία βιβλιοθήκη-προμηθευτή.  Ακυρώθηκε (δεν εντοπίστηκε) => η αίτηση τερματίστηκε γιατί το υλικό δεν εντοπίστηκε σε καμία βιβλιοθήκη-προμηθευτή.  Υπάρχει σε τοπική συλλογή ή στο Διαδίκτυο => το υλικό που ζητήθηκε υπάρχει σε έντυπη ή ψηφιακή/ηλεκτρονική μορφή στη συλλογή της Βιβλιοθήκης ή δωρεάν διαθέσιμο στο Διαδίκτυο.  Εντοπίστηκε σε βιβλιοθήκη εντός Αττικής => ο χρήστης καλείται να επαναλάβει την αναζήτηση στο Συλλογικό Κατάλογο και να επισκεφθεί ο ίδιος τη βιβλιοθήκη που διαθέτει το υλικό.  Έχει παραδοθεί => ο χρήστης έχει παραλάβει το υλικό που ζήτησε (ισχύει για φωτοαντίγραφα άρθρων περιοδικών).  Δανεισμένο => ο χρήστης έχει διαδανειστεί το υλικό που ζήτησε (ισχύει για μονογραφίες που ο χρήστης οφείλει να επιστρέψει).  Επιστράφηκε στον κάτοχο-προμηθευτή => η υπηρεσία διαδανεισμού έχει επιστρέψει το υλικό που δανείστηκε ο χρήστης στη βιβλιοθήκη-προμηθευτή.

9 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Νέα παραγγελία 2. Συμπληρώστε τα υποχρεωτικά πεδία (με αστερίσκο*) και τη δήλωση αποδοχής 1. Επιλέξτε το είδος του τεκμηρίου που θέλετε να παραγγείλετε πατώντας «Αλλαγή»

10 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Πριν καταχωρήσετε την παραγγελίας σας…  Εξοικονομήστε χρόνο πριν καταχωρήστε την παραγγελίας σας:  Αναζητήστε το βιβλίο ή περιοδικό που θέλετε στον ηλεκτρονικό κατάλογο της βιβλιοθήκης (http://library.panteion.gr) ή στις ηλεκτρονικές πηγές (HEAL link, JSTOR, κ.ά.) για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει στη συλλογή μας.http://library.panteion.gr  Βεβαιωθείτε πως η βιβλιογραφική αναφορά που έχετε είναι όσο το δυνατό πιο πλήρης. Μια παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί αν τα στοιχεία του τεκμηρίου είναι λανθασμένα ή ελλειπή.  Βεβαιωθείτε πως διαθέτετε έγκυρη κάρτα βιβλιοθήκης. Μια παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί αν η κάρτα σας έχει λήξει ή έχετε οποιασδήποτε μορφής εκκρεμότητα με τη Βιβλιοθήκη (π.χ. πρόστιμο, εκπρόθεσμα βιβλία). Αν έχετε αμφιβολία επικοινωνήστε με το προσωπικό της υπηρεσίας.

11 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Ιστορικό παραγγελιών Δείτε όλες τις προηγούμενες παραγγελίες που έχετε κάνει μέσω του συστήματος

12 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Αλλαγή προσωπικών ρυθμίσεων Αλλάξτε τα προσωπικά σας στοιχεία (π.χ. ή κωδικό εισαγωγής στο σύστημα) με την επιλογή «Ρυθμίσεις»

13 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Έξοδος από το σύστημα Πατήστε «Αποσύνδεση» για να βρεθείτε στην εισαγωγική οθόνη της υπηρεσίας PLEIaS. Χρησιμοποιείτε πάντα αυτό το πλήκτρο αν συνδεθήκατε με το σύστημα από κοινόχρηστο υπολογιστή.

14 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  Σε διάφορα στάδια της εξέλιξης της παραγγελίας σας θα λαμβάνεται μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας ενημερώνουν σχετικά. Αυτά τα μηνύματα αφορούν:  Την παραλαβή του αιτήματός σας από την υπηρεσία  Τη διαθεσιμότητα του υλικού  Το που έχει εντοπιστεί το υλικό που έχετε ζητήσει  Την παραλαβή του υλικού από τη Βιβλιοθήκη  Την ακύρωση της παραγγελίας

15 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Παραλαβή και επιστροφή υλικού  Όταν η ένδειξη μέσω του συστήματος είναι «Παραλαβή …» μπορείτε να παραλάβετε το υλικό που έχετε ζητήσει από το γραφείο διαδανεισμού. Παράλληλα θα έχετε λάβει ανάλογο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.  Τα φωτοαντίγραφα άρθρων περιοδικών δεν επιστρέφονται. Τα βιβλία δανείζονται για 15 μέρες και επιστρέφονται στο γραφείο διαδανεισμού τις ώρες και μέρες λειτουργίας του.

16 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Υπηρεσίες διαδανεισμού για άλλες βιβλιοθήκες  Η Βιβλιοθήκη του Παντείου Πανεπιστημίου εξυπηρετεί αιτήματα διαδανεισμού έντυπου υλικού από άλλες βιβλιοθήκες της Ελλάδας και του εξωτερικού.  Για παραγγελίες φωτοαντιγράφων άρθρων περιοδικών οι ελληνικές βιβλιοθήκες μπορούν να χρησιμοποιούν το Εθνικό Δίκτυο Επιστημονικών και Τεχνολογικών Βιβλιοθηκών (ΕΔΕΤΒ) του ΕΚΤ και το συλλογικό κατάλογο περιοδικών.  Για αιτήματα διαδανεισμού βιβλίων οι ελληνικές βιβλιοθήκες μπορούν να χρησιμοποιιούν το Δίκτυο Διαδανεισμού Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Ίρις (Fretwell-Downing VDX System).  Βιβλιοθήκες από την Ελλάδα που δεν συμμετέχουν στα παραπάνω δίκτυα, ή βιβλιοθήκες του εξωτερικού, μπορούν να αποστέλλουν σχετικά αιτήματα, αφού προμηθευτούν κωδικό πρόσβασης και χρήσης της υπηρεσίας PLEIaS ή να αποστέλλουν αιτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

17 Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Χρήσιμες πληροφορίες και επικοινωνία  Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η χρήση του ηλεκτρονικού συστήματος μπορείτε να χρησιμοποιείται το  Οι μέρες και ώρες λειτουργίας της υπηρεσίας είναι:  Δευτέρα – Παρασκευή 8.00 π.μ. – 2.00 μ.μ.  Επικοινωνία:  Τηλ , , fax ,  Προσωπικό:  Δήμητρα Λέγγα (τηλ , )  Κατερίνα Καντιώτου (τηλ , )


Κατέβασμα ppt "Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού Πάντειον Πανεπιστήμιο. Βιβλιοθήκη – Υπηρεσία Πληροφόρησης Ηλεκτρονική υπηρεσία διαδανεισμού PLEIaS (Panteion Library."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google