Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία και Ρομποτική Σπύρος Συρμακέσης ΤΕΙ Μεσολογγίου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία και Ρομποτική Σπύρος Συρμακέσης ΤΕΙ Μεσολογγίου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία και Ρομποτική Σπύρος Συρμακέσης ΤΕΙ Μεσολογγίου

2 Παιχνίδι • Η πιο παλιά απασχόληση για παιδιά. Ακόμη και από την Αρχαία Ελλάδα • Πλαταγή: μια πήλινη κουδουνίστρα, που την έβαζαν στο χέρι και με τον ήχο που έκαναν τα πετραδάκια που είχε μέσα, το έκαναν να ξεχνιέται και να σταματά τα κλάματα. • Άθυρμα, Κύλιντρο, Απόρραξις: ένα πήλινο αλογάκι πάνω σε ρόδες, που το έσερναν σε όλο το σπίτι. Το παιχνίδι όμως που λαχταρούσαν όλα τα αγόρια ήταν ένα «αμαξάκι με ρόδες». Η απόρραξις παιζόταν από κορίτσια με τη «σφαίρα», μπάλα από δέρμα ή κομμάτια ύφασμα, ραμμένα και παραγεμισμένα με αλογότριχες, άχυρο ή μαλλί. Τα αγόρια, πετώντας την μπάλα με τα χέρια, προσπαθούσαν να την περάσουν στο στόμιο ενός αγγείου, κάτι σαν μπάσκετ. • Χαλκή Μυία (Τυφλόμυγα) • Ακινητίνδα (Αγαλματάκια)

3 Πως προέκυψε η ιδέα να χρησιμοποιήσει κάποιος παιχνίδια για μάθηση • Δεν χρειάστηκε πολύ σκέψη. Απλώς κάποιος παρατήρησε πως ποτέ κανείς δεν άκουσε ένα παιδί να λέει: – «Μαμά κουράστηκα να παίζω. Φτάνει πια! Πάω να διαβάσω ένα βιβλίο» – «Μπαμπά καλύτερα να μην πάρω τα νέα Monsuno και να μου πάρεις αυτή την εκπληκτική 20άτομη εγκυκλοπαίδεια…σε παρακαλώ!» – «Μπαμπά άσε με να διαβάσω λίγο ακόμη και μετά εάν έχω χρόνο θα πάω να παίξω στον υπολογιστή μου.» – «Μα καλά μαμά, κάθε μέρα θα παίζουμε;»

4 Edutainment- • Edutainment (Info-tainment ή entertainment- education) είναι η μορφή της διασκέδασης που σχεδιάστηκε να εκπαιδεύει και να διασκεδάζει. • Εμείς το λέμε… – Play2Learn.gr initiative – και τη μεταφορά τεχνογνωσίας • Play the Learning Game

5 Casual Games – Η λέξη "casual" αναφέρετε στα παιχνίδια που απευθύνονται στον παίκτη που μπορεί να παίξει ένα παιχνίδι αμέσως, χωρίς μεγάλη εκπαίδευση. – Έχουν απλοϊκό gameplay – Μπορείς να αφιερώσεις πολύ ή λίγο χρόνο για να παίξεις – Δεν χρειάζεται να «σώσεις το παιχνίδι» – Μπορεί να μην απαιτούν πολλά γραφικά – Μπορείς να το παίξεις στο κινητό, στην ουρά στην τράπεζα, στη στάση του λεωφορείου, περιμένοντας σε ένα παγκάκι.

6 Πώς μαθαίνεις μέσα σε ένα Casual Game • Καταρχήν δεν πρέπει να μαθαίνεις συνεχώς • Εάν χαθεί η διασκέδαση τότε δεν είναι παιχνίδι • Προσπαθείς να δώσεις κίνητρα για μάθηση • «μάθε για να κερδίσεις μια ζωή» • «μάθε για πάρεις βοήθεια» • «μάθε για να τελειώσεις την πίστα πιο εύκολα ή πιο γρήγορα»

7 Η δική μας προσπάθεια • Βασίζεται σε πολλές συνιστώσες – Casual Games βασισμένα στο Moodle όπου οι εκπαιδευτικοί παρέχουν περιεχόμενο • 7 παιχνίδια διαθέσιμα (κρεμάλα, σταυρόλεξο, κρυπτόλεξο, εκατομμυριούχος, sudoku, κρυμμένη εικόνα, φιδάκι) – Casual Games στο Facebook • 2 παιχνίδια διαθέσιμα – Mobile Game Based Learning • 3 παιχνίδια διαθέσιμα

8 Και βέβαια Ρομποτική • Γιατί ρομπoτική; • Γιατί έχει πλάκα. • Είναι γουστόζικη, • Έχει σπαζοκεφαλιά. • Έχει δημιουργία. Έχει εφευρετικότητα. Έχει έμπνευση. • Γιατί είναι το ίδιο γοητευτική για αγόρια και κορίτσια. • Μια μικρή απόδειξη “Robot1”Robot1

9 Είναι εκπαιδευτική; • Τα παιδιά μαθαίνουν να προγραμματίζουν • Μάλλον μαθαίνουν να ζωντανεύουν το ρομπότ με βασικές κινήσεις – Για να το κάνουν πρέπει να το μάθουν •να κάνει ένα βήμα τη φορά •να στρίβει •να βρίσκει εμπόδια και να τα αποφεύγει •να μετακινείται στη πλευρά ενός τριγώνου •να υπολογίζει αποστάσεις •να αναγνωρίζει χρώματα •να ακούει ήχους •να ισορροπεί •να μην ισορροπεί •να τρακάρει •να πέφτει •να μην πέφτει •να τραγουδά •να γελά •να παίζει κάλαντα •να… να… να…

10 Μερικές Ρομπο-εμπειρίες • Scanner Scanner • Bike Bike • Monkey Monkey

11 Ουσιαστικά παίζουν • Αλλά το παιχνίδι γεννά γνώση • Και όρεξη για παιχνίδι • Δηλαδή όρεξη για γνώση • Ο γιός μου μου είπε «Μπαμπά να το πάρουμε σπίτι»

12 Τι θεωρούμε απαραίτητο; • Την παρουσία εκπαιδευτικού ή γονέα ή ενήλικα • Ειδικά στα παιχνίδια για μικρότερες ηλικίες, ο «εκπαιδευτής κάνει όλο το παιχνίδι». – Διαφορετικά ο στόχος του εκπαιδευτικού παιχνιδιού μπορεί να εκφυλιστεί στο «ακόμη ένα παιχνίδι». • Η γνώση του και η εμπειρία του είναι αναντικατάστατη • Απαραίτητη όμως και η δική του εκπαίδευση σε μαθησιακά θέματα παιχνιδιών αλλά και… σε παιχνίδια.

13 So we just… ….Play 2 Learn


Κατέβασμα ppt "Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία και Ρομποτική Σπύρος Συρμακέσης ΤΕΙ Μεσολογγίου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google