Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία: Μια πρόκληση στην Εκπαίδευση Σπύρος Συρμακέσης ΤΕΙ Μεσολογγίου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία: Μια πρόκληση στην Εκπαίδευση Σπύρος Συρμακέσης ΤΕΙ Μεσολογγίου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία: Μια πρόκληση στην Εκπαίδευση Σπύρος Συρμακέσης ΤΕΙ Μεσολογγίου

2 Παιχνίδι • Η πιο παλιά απασχόληση για παιδιά. Ακόμη και από την Αρχαία Ελλάδα • Πλαταγή: μια πήλινη κουδουνίστρα, που την έβαζαν στο χέρι και με τον ήχο που έκαναν τα πετραδάκια που είχε μέσα, το έκαναν να ξεχνιέται και να σταματά τα κλάματα. • Άθυρμα, Κύλιντρο, Απόρραξις: ένα πήλινο αλογάκι πάνω σε ρόδες, που το έσερναν σε όλο το σπίτι. Το παιχνίδι όμως που λαχταρούσαν όλα τα αγόρια ήταν ένα «αμαξάκι με ρόδες». Η απόρραξις παιζόταν από κορίτσια με τη «σφαίρα», μπάλα από δέρμα ή κομμάτια ύφασμα, ραμμένα και παραγεμισμένα με αλογότριχες, άχυρο ή μαλλί. Τα αγόρια, πετώντας την μπάλα με τα χέρια, προσπαθούσαν να την περάσουν στο στόμιο ενός αγγείου, κάτι σαν μπάσκετ. • Χαλκή Μυία (Τυφλόμυγα) • Ακινητίνδα (Αγαλματάκια)

3 Τι χαρακτηριστικό έχει το παιχνίδι • Απλά είναι διασκεδαστικό • Παιχνίδι που δεν είναι διασκεδαστικό, είναι κάτι άλλο. – Σίγουρα όμως, τότε παύει να είναι παιχνίδι. • Παιχνίδια υπάρχουν για όλες τις ηλικίες. Αλλάζουν απλώς κατηγορία ή είδος

4 Οικονομικά Μεγέθη! Σε περίοδο κρίσης; • Το Twilight: Breaking Dawn Part I είναι η 2 η μεγαλύτερη σε τηλεθέαση ταινία του 2011, κερδίζοντας 291 εκ. $ το πρώτο σαββατοκύριακο σε παγκόσμιο επίπεδο εκ των οποίων τα 139,5 εκ προήλθαν από τις ΗΠΑ. – Αυτό είναι το πέμπτο καλύτερο άνοιγμα όλων των εποχών στις ΗΠΑ, και 10ο σε παγκόσμια κλίμακα. • Το καλύτερο άνοιγμα όλων των εποχών καταγράφηκε από το Batman: The Dark Knight με 483 εκ $ στο άνοιγμα Σαββατοκύριακου εκ των οποίων 158 εκ. προήλθαν από τις ΗΠΑ.

5 Η βιομηχανία των Παιχνιδιών • Το Call of Duty: Modern Warfare 3 πούλησε 7εκ κομμάτια το πρώτο Σαββατοκύριακο- κερδίζοντας περισσότερα από 775 εκ $! • Το Battlefield 3 πούλησε 5 εκ. αντίτυπα το πρώτο Σαββατοκύριακο και 10 εκ αντίτυπα σε μόλις 10 ημέρες, κερδίζοντας 300 εκ $ το Σαββατοκύριακο ανοίγματός του και πάνω από 610 εκ $ δολάρια σε εκείνες τις πρώτες 10 ημέρες.

6 Games Statistics: Κάποιοι μύθοι • Παιχνίδια παίζουν οι πιτσιρικάδες! • Αυτά είναι για τα αγόρια! • Καλά μωρέ, μόδα είναι και τους περνάει!

7 Άρα: • Έχουμε ώριμο αγοραστικό κοινό • Έχουμε διείσδυση σε μεγάλο εύρος ηλικιών • Έχουμε βάθος επένδυσης • Ίσως να έχουμε και ευκαιρίες! – Αλλά εμάς θα μας απασχολήσουν τα εκπαιδευτικά παιχνίδια.

8 Πως προέκυψε η ιδέα να χρησιμοποιήσει κάποιος παιχνίδια για μάθηση • Δεν χρειάστηκε πολύ σκέψη. Απλώς κάποιος παρατήρησε πως ποτέ κανείς δεν άκουσε ένα παιδί να λέει: – «Μαμά κουράστηκα να παίζω. Φτάνει πια! Πάω να διαβάσω ένα βιβλίο» – «Μπαμπά καλύτερα να μην πάρω τα νέα Monsuno και να μου πάρεις αυτή την εκπληκτική 20άτομη εγκυκλοπαίδεια…σε παρακαλώ!» – «Μπαμπά άσε με να διαβάσω λίγο ακόμη και μετά εάν έχω χρόνο θα πάω να παίξω στον υπολογιστή μου.» – «Μα καλά μαμά, κάθε μέρα θα παίζουμε;»

9 Edutainment- • Edutainment (Info-tainment ή entertainment- education) είναι η μορφή της διασκέδασης που σχεδιάστηκε να εκπαιδεύει και να διασκεδάζει. • Εμείς το λέμε… – Play2Learn.gr initiative

10 Κατηγορίες Παιχνιδιών (1/6) • Action games: Γρήγορα αντανακλαστικά, καλός συγχρονισμός ματιού και χεριού. – first person shooter, – third person shooter, – fighting games, platform games. • Ιστορικά τα πρώτα παιχνίδια της κατηγορίας ήταν τα – SpaceWar – Pong – PacMan

11 Κατηγορίες Παιχνιδιών (2/6) • Adventure games: Δεν απαιτούν γρήγορη ή εντατική δράση αλλά χρόνο για εξερεύνηση, πιο πολύπλοκο σενάριο και πιο πλούσιο σενάριο. – Legend of Zelda – Tomb Raider.

12 • Strategy games: Έχουν γενικά θέματα με πολέμους, κυριαρχία σε περιοχές, συναλλαγές και εμπόριο και διαχείριση ανθρώπων και πόρων. – Warcraft – Command and Conquer • Απαιτούν περίπλοκους μηχανισμούς χειρισμών και έλεγχο πολλών παραμέτρων. Κατηγορίες Παιχνιδιών (3/7)

13 Κατηγορίες Παιχνιδιών (4/6) • Role-playing games: Ο παίκτης υποδύεται έναν χαρακτήρα ή ένα σύνολο χαρακτήρων και προσπαθεί μέσα από κατορθώματα να αυξήσει τις ικανότητές του, τη δύναμή του ή και τον εξοπλισμό του μαζεύοντας παράλληλα και γνώση – Jade Empire, – Star Wars, – Mass Effect, – Elder Scrolls.

14 Κατηγορίες Παιχνιδιών (5/6) • Puzzle games: Ο παίκτης λύνει γρίφους που έχουν περιορισμούς χρόνου ή αυξάνουν σε δυσκολία. – Το Tetris ανήκει σε αυτή την κατηγορία

15 Κατηγορίες Παιχνιδιών (6/6) • Simulation games: Δημιουργούν εικονικά περιβάλλοντα και μέσα σε αυτά ο παίκτης προσομοιώνει τη λειτουργία μηχανών, οχημάτων και άλλων δραστηριοτήτων.

16 Casual Games – Η λέξη "casual" αναφέρετε στα παιχνίδια που απευθύνονται στον παίκτη που μπορεί να παίξει ένα παιχνίδι αμέσως, χωρίς μεγάλη εκπαίδευση. – Έχουν απλοϊκό gameplay – Μπορείς να αφιερώσεις πολύ ή λίγο χρόνο για να παίξεις – Δεν χρειάζεται να «σώσεις το παιχνίδι» – Μπορεί να μην απαιτούν πολλά γραφικά – Μπορείς να το παίξεις στο κινητό, στην ουρά στην τράπεζα, στη στάση του λεωφορείου, περιμένοντας σε ένα παγκάκι.

17 Πώς μαθαίνεις μέσα σε ένα Casual Game • Καταρχήν δεν πρέπει να μαθαίνεις συνεχώς • Εάν χαθεί η διασκέδαση τότε δεν είναι παιχνίδι • Προσπαθείς να δώσεις κίνητρα για μάθηση • «μάθε για να κερδίσεις μια ζωή» • «μάθε για πάρεις βοήθεια» • «μάθε για να τελειώσεις την πίστα πιο εύκολα ή πιο γρήγορα»

18 Η δική μας προσπάθεια • Βασίζεται στο Moodle όπου οι εκπαιδευτικοί παρέχουν περιεχόμενο • “The Game Module” – Διατίθεται δωρεάν από το ίδιο το moodle – Έχει μεταφραστεί σε 13 γλώσσες (και 1 τα ελληνικά): Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Αλβανικά, Βάσκικα, Δανέζικα, Εβραϊκά, Νορβηγικά, Πολωνικά, Ρωσικά, Ισπανικά και Ουκρανικά

19 8 παιχνίδια διαθέσιμα μέχρι στιγμής • Κρεμάλα – Διαβάζει λέξεις από ένα Glossary και δημιουργεί κρεμάλα • Σταυρόλεξο – Παίρνει λέξεις από το σύστημα – Ο καθηγητής μπορεί να ορίσει το μέγιστο των γραμμών και των στηλών – Κάθε σταυρόλεξο είναι δυναμικό και οι συνδυασμοί του είναι πάρα πολλοί

20 • Κρυπτόλεξο – Σαν το σταυρόλεξο αλλά οι απαντήσεις είναι κρυμμένες μέσα. • Εκατομμυριούχος – Βασισμένο στο «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» – «50-50» – «Ρώτα ένα φίλο» – «Ρωτήστε το κοινό»

21 • Sudoku • Κρυμμένη εικόνα – Διαλέγει μια φωτογραφία από τις αποθηκευμένες και κάθε φορά που ο χρήστης απαντά μια ερώτηση αποκαλύπτει κάποιο τμήμα της.

22 • Φιδάκι – Βασίζεται στο παραδοσιακό “Snakes and Ladders” – Οι σωστές απαντήσεις σε ανεβάζουν στη σκάλα ή σε σώζουν από το φίδι

23 • Με τον ίδιο κώδικα βασισμένο στο moodle • Αλλά η έξοδος είναι…Facebook – Διαθέσιμα Παιχνίδια • Κρεμάλα • Σταυρόλεξο • Εκατομμυριούχος

24 Mobile Game Based Learning • 4 applications διαθέσιμα • Rubik’s Cube • Quiz • Μαθαίνω τα χρώματα • Brains and Castles

25 Τι θεωρούμε απαραίτητο; • Την παρουσία εκπαιδευτικού ή γονέα ή ενήλικα • Ειδικά στα παιχνίδια για μικρότερες ηλικίες, ο «εκπαιδευτής κάνει όλο το παιχνίδι». – Διαφορετικά ο στόχος του εκπαιδευτικού παιχνιδιού μπορεί να εκφυλιστεί στο «ακόμη ένα παιχνίδι». • Η γνώση του και η εμπειρία του είναι αναντικατάστατη • Απαραίτητη όμως και η δική του εκπαίδευση σε μαθησιακά θέματα παιχνιδιών αλλά και… σε παιχνίδια.

26 So we just… ….Play 2 Learn


Κατέβασμα ppt "Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία: Μια πρόκληση στην Εκπαίδευση Σπύρος Συρμακέσης ΤΕΙ Μεσολογγίου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google