Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Θεωρία Επικοινωνίας Εργασία 2. Ιστορία  Η Audi είναι μία από τις παλιότερες γερμανικές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων.  Το λογότυπο της Audi δημιουργήθηκε.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Θεωρία Επικοινωνίας Εργασία 2. Ιστορία  Η Audi είναι μία από τις παλιότερες γερμανικές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων.  Το λογότυπο της Audi δημιουργήθηκε."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Θεωρία Επικοινωνίας Εργασία 2

2 Ιστορία  Η Audi είναι μία από τις παλιότερες γερμανικές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων.  Το λογότυπο της Audi δημιουργήθηκε το 1932 στο οποίο απεικονίζονται 4 κύκλοι. Οι 4 αυτοί κύκλοι αντιπροσωπεύουν την συγχώνευση της Audi με την DKW, Horch και Wanderer στην Auto Union.  Από το 1930 παρήγαγε μαζικά, επιβατηγά αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας και μηχανές.

3 Branding  Υψηλή τεχνολογία  Ποιοτικός Σχεδιασμός  Ασφάλεια  Άψογη οδική συμπεριφορά  Δυναμικότητα  Σπορ αισθητική  Καινοτομία

4 Διαφήμιση  Όπως κάθε σοβαρή εταιρεία αυτοκινήτων έτσι και η Audi επενδύει πολλά λεφτά στην διαφήμιση.  Κάθε διαφήμιση είναι κατάλληλα διαμορφωμένη με έξυπνο τρόπο έτσι ώστε να εντυπωσιάζει τον θεατή με τα μοντέλα της.

5 Μερικές καλές διαφημίσεις  E7htM E7htM E7htM  CXH1U CXH1U CXH1U  zDY9E zDY9E zDY9E


Κατέβασμα ppt "Θεωρία Επικοινωνίας Εργασία 2. Ιστορία  Η Audi είναι μία από τις παλιότερες γερμανικές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων.  Το λογότυπο της Audi δημιουργήθηκε."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google