Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΝΙΚΕ ΤΡΙΓΚΑΚΗ ΝΑΝΤΙΑ dpsd03053 Διδάσκων ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 2007.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΝΙΚΕ ΤΡΙΓΚΑΚΗ ΝΑΝΤΙΑ dpsd03053 Διδάσκων ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 2007."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΝΙΚΕ ΤΡΙΓΚΑΚΗ ΝΑΝΤΙΑ dpsd03053 Διδάσκων ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 2007

2 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ • , Phillip H. Knight, Ιδρυτής της BRS συνεργάζεται με την Onitsuko Tiger Co. • 1964, συνεργασία με τον William Bowerman • 1968, μοντέλο παπουτσιού Cortez • 1971, επίσημα η εταιρεία ονομάζεται Nike • 1980, αρχίζει να γίνεται αρκετά γνωστή, ισάξια της Adidas • 1985, συνεργάζεται με τον Michael Jordan • 1988, Just Do It • 1989, μεταφέρει την έδρα της στο Oregon του Beaverton • 1991, ισάξια της Reebok, λανσάρει τη γυναικεία της σειρά • 1999, αρχίζει η άμεση πώληση των προϊόντων της από το Internet

3 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΡΚΑ • ΝΙΚΕ: από την ελληνική θεότητα Nίκη (προέλευση ονόματος) • Carolyn Davidson, σχεδίασε το λογότυπο το 1971 (Swoosh) • δυναμικό • γρήγορο • απλό • στρατηγική  καινοτομία στη σχεδίαση των προϊόντων επιτυχημένη προώθηση – καλό μάρκετινγκ

4 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΙΚΟΝΑ - LIFESTYLE • συνεργασία με αναγνωρίσιμα πρόσωπα ( Michael Jordan, Andre Agassi, Shane Warne, LeBron James, Maria Sharapova …) • κοντά στο απευθυνόμενο κοινό της • δημιουργεί στυλ, «κουλ» συναίσθημα • δυναμικότητα μέσα από τις διαφημίσεις • συνεργασία με κολοσσιαίες εταιρείες (Apple) • Just do it

5 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Κατέβασμα ppt "ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΝΙΚΕ ΤΡΙΓΚΑΚΗ ΝΑΝΤΙΑ dpsd03053 Διδάσκων ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 2007."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google