Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

CASE STUDY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ INTERNET MARKETING:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "CASE STUDY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ INTERNET MARKETING:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 CASE STUDY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ INTERNET MARKETING:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥ SAN FRANCISCO (USF) Αλεξανδρής Χρήστος Πιάκης Θεόδωρος Σπυρίδης Θεόδωρος

2 University of San Francisco
Ιδρύθηκε το 1855 στο Σαν Φρανσίσκο, στην πολιτεία της Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Ανήκει στα 50 κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ. Αριθμεί περίπου φοιτητές. Προσφέρει προπτυχιακές, μεταπτυχιακές καθώς και σπουδές online.

3 Web Site

4 Στόχοι Μελέτης Χαρτογράφηση της ακαδημαϊκής κοινότητας του Πανεπιστημίου του San Francisco. Εξέταση της Σχολής Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (School of Management). Εστίαση στο τμήμα Marketing και, πιο συγκεκριμένα, στα μαθήματα που σχετίζονται ή περιλαμβάνουν λειτουργίες του internet marketing. Σύνδεση των επιχειρήσεων με το πανεπιστήμιο και η σημασία του internet marketing.

5 Προσεγγίσεις Μελέτης Σύντομη παρουσίαση του πανεπιστημίου.
Παρουσίαση της Σχολής Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ανάλυση προπτυχιακού προγράμματος σπουδών. Ανάλυση μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών. Παρουσίαση σχολίων σχετικά με τη σύνδεση επιχειρήσεων και πανεπιστημίου και η σημασία της.

6 Αποτελέσματα Μελέτης Αποδοχή από τον επιχειρηματικό κόσμο των αποφοίτων, που συνεισφέρουν με τις γνώσεις τους στις δραστηριότητες της επιχείρησης. Αποδοχή του πανεπιστημίου από αυξανόμενο αριθμό φοιτητών.

7 Διακρίσεις του USF Συμπεριλήφθηκε ανάμεσα στα 50 κορυφαία πανεπιστήμια το 2011, σύμφωνα με το περιοδικό Washington Monthly. Το 2012 το USF είναι ένα από τα πέντε πανεπιστήμια στις Η.Π.Α. που τιμήθηκε με το Higher Education Civic Engagement Award, καθώς αναγνωρίστηκε η συνεισφορά του πανεπιστημίου προς τη κοινότητα, στο χώρο της ηγεσίας, στις επαγγελματικές επιτυχίες και τον εμπλουτισμό των γνώσεων των φοιτητών.

8 Σχολή Οργάνωσης και Διοίκησης
Τα κύρια τμήματα της σχολής είναι: - Accounting - Entrepreneurship and Innovation - Business Administration - Finance - Hospitality Industry Management - International Business - Marketing - Organisational Behavior and Leadership

9 Προπτυχιακά Μαθήματα και Internet Marketing (1)
- Advertising and Promotion Strategy Το μάθημα αυτό ερευνάει το μεταβαλλόμενο περιβάλλον και εξετάζει τις θεμελιώδεις έννοιες της διαφήμισης και προώθησης από την οπτική γωνία του manager. Κύρια θέματα: καθορισμός στόχων και προϋπολογισμού, ανάπτυξη ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνίας, προώθηση πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις, άμεσο και αλληλεπιδραστικό marketing, μέτρηση αποτελεσματικότητας κτλ.

10 Προπτυχιακά Μαθήματα και Internet Marketing (2)
e-Business Marketing Το μάθημα εξετάζει νέα εργαλεία marketing τα οποία επιφέρει το διαδίκτυο. Κύρια θέματα: online διαφήμιση, online λιανικές πωλήσεις, online δημοπρασία και μηχανισμοί τιμολόγησης, κοινωνικό δίκτυο και ιογενές marketing, online έρευνα marketing και ψηφιοποίηση προϊόντων. Επίσης, παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα σε σχέση με παραδοσιακά εργαλεία marketing.

11 Προπτυχιακά Μαθήματα και Internet Marketing (3)
High – Tech Marketing Εδώ εξετάζεται ο ρόλος του marketing στο οικονομικό σύστημα, η συμπεριφορά του καταναλωτή, η έρευνα στο marketing, και οι λειτουργίες και πολιτικές marketing. Επίσης, σε αυτό το μάθημα περιλαμβάνονται θεμελιώδεις έννοιες του marketing όπως η τμηματοποίηση, στόχευση και η τοποθέτηση.

12 Μεταπτυχιακά Μαθήματα και Internet Marketing (1)
Integrated Marketing Communication: Digital Marketing Το μάθημα αυτό εξετάζει το ρόλο των ολοκληρωμένων επικοινωνιών marketing στην πραγματοποίηση των επιχειρησιακών στόχων. Οι φοιτητές αναλύουν επιχειρησιακά σενάρια και καθορίζουν στρατηγικούς στόχους, στοχεύουν σε συγκεκριμένες αγορές και υπάρχει εκμάθηση των συγκεκριμένων τακτικών ψηφιακού marketing.

13 Μεταπτυχιακά Μαθήματα και Internet Marketing (2)
Integrated Marketing Communication: Social Media Αυτό το μάθημα λαμβάνει υπόψη ολόκληρο το μείγμα προώθησης κατά την ανάπτυξη μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας το οποίο περιλαμβάνει: τον καθορισμό των στόχων επικοινωνίας, τον καθορισμό του προϋπολογισμού, την επιλογή κοινού-στόχου, το σχεδιασμό του μηνύματος, την επιλογή του κατάλληλου μείγματος μέσων, τη συλλογή ανατροφοδότησης (feedback) και τη μέτρηση της απόδοσης.

14 Μεταπτυχιακά Μαθήματα και Internet Marketing (3)
Marketing and Social Media Χρησιμοποιώντας περιπτωσιολογικές μελέτες το μάθημα εστιάζει στους πολλούς δημιουργικούς τρόπους που οι marketers μπορούν να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο ως μία πλατφόρμα για λειτουργίες marketing που στοχεύουν στην αύξηση της απόδοσης της εταιρίας με τη χρήση κοινωνικών μέσων δικτύωσης όπως είναι το YouTube, το Facebook και το Twitter. Επίσης, σε αυτό το μάθημα θα εξεταστούν τα κύρια μέσα που χρησιμοποιούν οι marketers για να αποκτήσουν γνώση σε πραγματικό χρόνο επί των προτιμήσεων των καταναλωτών σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας.

15 Online Προγράμματα Από το 2011 πραγματοποιήθηκαν αναβαθμίσεις με το 100% online μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο διαδικτυακό marketing. Το πρόγραμμα εστιάζει στη χρήση εξελιγμένων στρατηγικών διαδικτυακού marketing και οι φοιτητές μπορούν να μάθουν τεχνικές ανάπτυξης online κοινοτήτων και δραστηριοτήτων και εκμετάλλευσης της κοινωνικής δικτύωσης ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι του marketing.

16 Αποτελέσματα (1) Έχει αναγνωριστεί η συνεισφορά του πανεπιστημίου στην κοινότητα, το χώρο της ηγεσίας, τις επαγγελματικές επιτυχίες και τον εμπλουτισμό των γνώσεων των φοιτητών. Το 30% των φοιτητών του USF αποτελούν τους πρώτους των οικογενειών τους στην παρακολούθηση μαθημάτων. Υπάρχει αποδοχή από τον επιχειρηματικό κόσμο των αποφοίτων, που συνεισφέρουν με τις γνώσεις τους στις δραστηριότητες των επιχειρήσεων.

17 Αποτελέσματα (2) Γενικότερα, παρατηρείται αύξηση των φοιτητών.
Ειδικοί με μεγάλη εξειδίκευση στο διαδικτυακό marketing καθοδηγούν του φοιτητές και τους δίνουν τα προσόντα που είναι απαραίτητα στην ανάπτυξη και εφαρμογή ενός αποτελεσματικού σχεδίου marketing. Τα παραπάνω οδηγούν τους φοιτητές στην αντιμετώπιση πραγματικών προβλημάτων στο επιχειρησιακό περιβάλλον.

18 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Kotabe, M. and Helsen, K., Global Marketing Management. 5Th ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons. Kotler, P. and Armstrong, G., Principles of Marketing. 13th ed. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education. Βλαχοπούλου, Μ., e-Marketing: Διαδικτυακό Μάρκετινγκ. 2η έκδ. Αθήνα: Εκδόσεις Rosili. USF, 2012, University of San Francisco, [online] Available at: < [Accessed 11 November 2012].

19 USF και Quick Response (QR) Code


Κατέβασμα ppt "CASE STUDY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ INTERNET MARKETING:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google