Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ

2 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ Ξεκινώντας την συγκεκριμένη ερευνητική εργασία υπήρχε ένα βασικό ερώτημα , το οποίο ήταν πως μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις μας. Ακόμα υπήρχαν και τα εξής υποερωτήματα: Ποια είναι η πολιτισμική και ιστορική κληρονομιά του τόπου μας ; Με ποιο τρόπο μπορούμε να αναδείξουμε και να διαφυλάξουμε τα θετικά στοιχεία μιας περιοχής ; Ποιες είναι οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού ;

3 ΥΠΟΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ
ΟΝOΜΑ ΥΠΟΟΜΑΔΑΣ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 4&2 ΚοΚοΒLοKο ΤΟΥΡΙΣΤIΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΝΗΣΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΡΗΤΗ ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΟΙΚΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

4 ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Τουρισμός περιπέτειας για Θράκη, Μακεδονία, Πελοπόννησο

5 ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΑΚΗ ΦΩΤΟΥΛΑ ΛΟΥΠΑΚΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΜΗΛΙΩΝΗ
ΡΙΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΒΑΣ

6 ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ ΘΡΑΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ

7 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Συμπλήρωση ερωτηματολογίων σχετικά με τις περσινές μας διακοπές. Συμπλήρωση ερωτηματολογίων από αγόρια του σχολείου μας. Κατασκευή εννοιολογικού χάρτη, δημιουργία μιας αφίσας και παρουσίαση τους. Συμπλήρωση του συνημμένου συμβολαίου - θυρεού και παρουσίαση του. Δημιουργία ολιγόλεπτου διαφημιστικού βίντεο και παρουσίαση του στις υπόλοιπες ομάδες. Επίσκεψη στο κέντρο της Αθήνας με σκοπό την συμπλήρωση των ερωτηματολογίων που είχαμε φτιάξει από τους τουρίστες και τους καταστηματάρχες. Συμπλήρωση ερωτήσεων από εμάς σχετικά με το τι κάναμε και το πως περάσαμε στην επίσκεψη. Δημιουργία τελικής γραπτής εργασίας και παράδοση των υπολοίπων.

8 1ο Στάδιο ΣΤΟΧΟΙ: Να μάθουμε να χρησιμοποιούμε τους πίνακες για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων και τη σχεδίαση γραφημάτων. Να προσεγγίσουμε κριτικά το τοπικό περιβάλλον και να αναπτύξουμε κοινωνική και πολιτική σκέψη και συνείδηση. Να μάθουν να συντάσσουν εννοιολογικούς χάρτες και να δημιουργούν αφίσες. Να εξασκηθούμε στη δημιουργία και την επεξεργασία βίντεο και φωτογραφίας. Να αναδείξουμε μέσα από το παιχνίδι ρόλων τα θετικά στοιχεία μιας περιοχής που θα προσελκύσουν τους μελλοντικούς επισκέπτες.

9 ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑΤΑ (ομοίως το για 2ο και 3ο στάδιο):
Να γνωρίσουμε καλύτερα τα μέρη μας! Μέσα από αυτή την ερευνητική εργασία μάθαμε και ανακαλύψαμε περισσότερα πράγματα για την Θράκη την Μακεδονία και την Πελοπόννησο. Εξερευνήσαμε μέσα από έρευνες και αναζητήσεις στο διαδίκτυο για τον κάθε νομό ποικίλες γνώσεις οι οποίες μας ήταν άγνωστες μέχρι τώρα! ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ομοίως για το 2ο και 3ο στάδιο): Βιβλιογραφική έρευνα Δημοσκόπηση

10 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Τουριστικές πληροφορίες Πολιτιστικά στοιχεία Αξιοθέατα Οικονομικοί παράγοντες (γεωργία, κτηνοτροφία, αλιεία) Γεωγραφικά στοιχεία

11 ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

12 ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ:

13 ΗΘΗ-ΕΘΙΜΑ:

14 ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ:

15 ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:

16 ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ:
ΑΣΠΡΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΒΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΞΕΝΑ ΔΩΔΕΚΑ ΕΥΖΩΝΑΚΙΑ ΜΑΡΜΑΡΕΝΙΑ ΜΟΥ ΒΡΥΣΟΥΛΑ ΜΕ ΓΕΛΑΣΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑΥΓΗ ΜΕΣ' ΤΟΝ ΓΥΑΛΙΝΟ ΤΟΝ ΟΝΤΑ ΜΗΛΙΤΣΑ ΠΟΥ' ΣΑΙ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ ΟΣΑ ΒΟΥΝΑ ΚΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΑ Ο ΚΑΤΣΙΑΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ…

17 ΘΡΑΚΗ

18 ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ:

19 ΗΘΗ-ΕΘΙΜΑ:

20 ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ:

21 ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:

22 ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ:
ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΤΣΑ ΑΝΑΔΙΑΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΑΠΟ ΞΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΚΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΠΟΥ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕΡΝΕΙ ΤΟ ΧΟΡΟ ΔΕ ΣΕ ΘΑΡΟΥΣΑ, ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΟΣ ΜΕ, ΜΑΝΕ Μ', ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΟΥΡΚΟΠΟΥΛΟ ΞΗΜΕΡΩΣ' Η ΑΝΑΤΟΛΗ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΠΕΡΑ ΜΑΧΑΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ…

23 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

24 ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ:

25 ΗΘΗ-ΕΘΙΜΑ:

26 ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ:

27 ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:

28 ΜΟΥ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΕ Τ’ ΑΗΔΟΝΙ ΜΑΝΤΗΛΙ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟ ΚΟΡΗ ΠΟΥ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ: ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΑ: ΝΑ ΧΑΜΗΛΩΝΑΝ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΕ Τ’ ΑΗΔΟΝΙ ΜΑΝΤΗΛΙ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟ ΚΟΡΗ ΠΟΥ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.. ΣΥΡΤΑ: ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΑΡΚΑΔΙΑΝΗ ΝΑ ‘ΧΑ ΝΕΡΑΤΖΙΑ ΝΑ ΡΙΧΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ… ΤΣΑΜΙΚΑ: ΙΤΙΑ ΠΑΠΑΛΑΜΠΡΑΙΝΑ ΜΩΡ’ ΠΕΡΔΙΚΟΥΛΑ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

29 ΥΛΙΚΑ-ΜΕΣΑ (ομοίως για το 2ο και 3ο στάδιο):
YΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ EXCEL POWER POINT MOVIE MAKER MICROSOFT WORD FACEBOOK HOT MAIL USB

30 2ο Στάδιο ΣΤΟΧΟΙ: Να προσδιορίζουμε σε κινηματογραφικές ταινίες ή θεατρικά έργα <<εικόνες>> που μας ταξιδεύουν στους προορισμούς μας. Να εξασκηθούμε στην παραγωγή τεκμηριωμένων κειμένων με στόχο την κριτική παρουσίαση των ερευνητικών αποτελεσμάτων. Να προσδιορίσουμε σε ποιήματα και σε πεζά κείμενα <<εικόνες>> από συγκεκριμένα τοπία της χώρας μας. Να αναπτύξουμε προβληματισμούς και νοήματα μέσα από δημόσια συζήτηση. Να μάθουμε στοιχεία της τοπικής ιστορίας μέσα από την παρατήρηση του δημόσιου χώρου (αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία, μνημεία) και την συσχέτιση των λέξεων και των ονομασιών με ιστορικούς κοινωνικούς και γεωγραφικούς παράγοντες. Να κατανοήσουμε την πρόσφατη πολιτισμική κληρονομιά μέσα από τη βιωματική προσέγγιση του περιβάλλοντος Να παράγουμε ένα μουσικό έργο το οποίο θα σχετίζεται με την περιοχή που επιλέξαμε

31 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Τραγούδι σχετικά με το βίντεο Φωτογραφίες Έρευνα πληροφοριών για αξιοθέατα, ιστορικά μνημεία, μουσεία, σημεία αρχιτεκτονικού ενδιαφέροντος και περιοχές φυσικού κάλλους. Πληροφορίες σχετικά με τα αναμνηστικά και τοπικές λιχουδιές αλλά και παραδοσιακές συνταγές. Να συλλέξουμε φωτογραφικό υλικό σχετικά με το ιστορικό κέντρο της Αθήνας.

32 3ο Στάδιο ΣΤΟΧΟΙ: Να εξασκηθούμε στη δημιουργία blog για να αναρτήσουμε την εργασία μας. Να εξασκηθούμε στην παρουσίαση της ερευνητικής εργασίας. Να ολοκληρώσουμε στη σύνθεση της ερευνητικής εργασίας δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.

33 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Πληροφορίες και συμπεράσματα για την εργασία Φωτογραφικό υλικό Μουσική Πληροφορίες από το διαδίκτυο σχετικά με την εργασία

34 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ: Τουρισμός περιπέτειας ονομάζεται «η δραστηριότητα αναψυχής που λαμβάνει χώρα σε έναν ασυνήθιστο, εξωτικό, απομονωμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό και χαρακτηρίζεται από έναν βαθμό ρίσκου και συγκίνησης για αυτόν που την πραγματοποιεί αλλά και από την ανάγκη για βαθύτερη γνώση του κόσμου και του ίδιου του ανθρώπου»

35 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ: Τα κύρια χαρακτηριστικά των αθλημάτων αδρεναλίνης είναι η δράση, η περιπέτεια και η δάμαση των στοιχείων της φύσης όσο αυτό είναι εφικτό. Τα προγράμματα υπαίθριων δραστηριοτήτων αναψυχής χαρακτηρίζονται από το ότι δεν έχουν σαν κεντρικό στόχο τη σωματική και κινητική βελτίωση, ανάπτυξη, ενδυνάμωση των συμμετεχόντων, αλλά την ικανοποίηση και ευχαρίστηση αυτών, με αποτέλεσμα τα οφέλη να προκύπτουν αβίαστα. Επιπρόσθετα, προσφέρουν ερεθίσματα και παρακίνηση στους συμμετέχοντες για δια βίου άσκηση, χωρίς απαιτήσεις και προσδοκίες υψηλής απόδοσης.

36 ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ:
ΚΑΝΟΕ-ΚΑΓΙΑΚ ΚΑΤΑΒΑΣΗ ΠΟΤΑΜΟΥ – RAFTING ΔΙΑΣΧΙΣΗ ΦΑΡΑΓΓΙΟΥ – CANOYING ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ – ΟΡΕΙΒΑΣΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΒΟΥΝΟΥ – MOUNTAIN BIKE ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ – PARAPENTE OFF ROAD SAFARI – 4X4 ΙΠΠΑΣΙΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΕΣ ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ

37 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ:

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: Διαπιστώσαμε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είχαν ως προορισμό τους την Πελοπόννησο. Διαπιστώσαμε ότι λόγο της οικονομικής κρίσης οι περισσότεροι άνθρωποι επισκέπτονται μέρη που έχουν δωρεάν φιλοξενία. Διαπιστώθηκε ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την ποιότητα των προϊόντων και των καφετεριών και των εστιατορίων κατά πολύ. Επίσης πολλά καταστήματα έκλεισαν λόγω της οικονομικής κρίσης. Τα περισσότερα καταστήματα έχουν μειώσει το προσωπικό λόγω της οικονομικής κρίσης.

48 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΜΕΣΩΝ – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ:
1η ερώτηση: Να αναφέρεις αν έχουν ολοκληρωθεί ή όχι αυτά που είχες αναλάβει για λογαριασμό της ομάδας σου. Οι περισσότεροι απάντησαν ότι κάποια τμήματα είχαν ολοκληρωθεί και κάποια άλλα όχι. 2η ερώτηση: Σε βοήθησαν οι αναρτήσεις στο blog της ερευνητικής μας εργασίας ; Ναι, τουλάχιστον τους περισσότερους, αφού έμπαιναν για να καταλάβουν καλύτερα το ρόλο τους και τα στάδια. 3η ερώτηση: Πόσες φορές περίπου το επισκέφτηκες κατά τη διάρκεια του τετραμήνου ; Οι περισσότεροι μπήκαν από ( περίπου ) φορές. Ενώ υπήρχαν άτομα που δεν μπήκαν καθόλου ή μια φορά.

49 4η ερώτηση: Πώς ένιωσα συμμετέχοντας στη διαδικασία ; ( Τι μου άρεσε περισσότερο και τι όχι )
Σ΄ όλη την ομάδα άρεσε η διαδικασία αυτή γιατί ήταν ομαδική. 5η ερώτηση: Σε ποια σημεία ένιωσα ότι δυσκολεύτηκα κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων και γιατί ; Κάποιοι δυσκολεύτηκαν λόγω των ερωτηματολογίων αφού έπρεπε να τα φτιάξουμε μόνοι μας και κάποιοι άλλοι λόγω του χρόνου που ήταν ελάχιστος. 6η ερώτηση: Σε ποια σημεία ένιωσα ότι τα πήγα καλά ; Οι περισσότεροι τα πήγαν καλά στο βίντεο και στην δημιουργία της αφίσας κάποιοι άλλοι στα ερωτηματολόγια. 7η ερώτηση: Ποιος ρόλος θεωρώ ότι μου ταίριαζε καλύτερα ; Ο ρόλος που ταίριαζε στους περισσότερους ήταν ο ρόλος του αναλυτή, του γραμματέα αλλά και του σχεδιαστή.

50 8η ερώτηση: Τι θα έκανα διαφορετικά σε επόμενη εργασία ;
Κάποιοι δεν θα έκαναν τίποτα διαφορετικά σε επόμενη εργασία ενώ κάποιοι άλλοι ίσως να συνεργάζονταν καλύτερα. 9η ερώτηση: Τι έκανε καλά και τι όχι η ομάδα μου ; Υπήρχε καλή συνεργασία κατά την γνώμη των περισσοτέρων με αποτέλεσμα να ολοκληρωθούν οι εργασίες επιτυχώς. 10η ερώτηση: Υπήρχε ευκολία στη λήψη αποφάσεων ; Οι περισσότεροι απάντησαν ότι δεν υπήρχε πάντα ευκολία στη λήψη αποφάσεων. 11η ερώτηση: Υπήρξε σωστή διαχείριση του χρόνου ; Υπήρξε σωστή διαχείριση του χρόνου και αυτή ήταν η άποψη όλων.

51 12η ερώτηση: Συνεργάστηκα καλά με τα μέλη της ομάδας μου ;
Οι περισσότεροι είπαν ότι δεν υπήρχε καλή συνεργασία με όλα τα μέλη της ομάδας. 13η ερώτηση: Υπήρχε κάποιος από την ομάδα που θεωρείς ότι βοήθησε περισσότερο στην εργασία και σε ποιο τομέα ; Οι περισσότεροι βοήθησαν σε όλα αλλά κυρίως στα ερωτηματολόγια. 14η ερώτηση: Υπήρχε κάποιος που θεωρείς ότι δε πρόσφερε στην ομάδα , όσο θα έπρεπε και γιατί ; Οι περισσότεροι δεν επονόμασαν ποιος δεν πρόσφερε αλλά είπαν το γιατί .Συγκεκριμένα είπαν ότι δεν έκανε τίποτα. 15η ερώτηση: Από τις υπόλοιπες ομάδες ποια θεωρείς ότι συνεργάστηκε καλύτερα ; Οι περισσότεροι θεωρούν ότι η ομάδα KoKoBLoKo συνεργάστηκε καλά.

52 16η ερώτηση: Από το μέχρι τώρα παραδοτέο υλικό των υπολοίπων ομάδων , ποια θεωρείς ότι είχε καλύτερη/ο ; Αφίσα Βίντεο Γραπτή Εργασία Παρουσίαση Η πλειονότητα απάντησε ότι η και οι KoKoBLoKo είχαν την καλύτερη αφίσα. Η πλειοψηφία απάντησε ότι η είχαν το καλύτερο βίντεο. Η πλειονότητα απάντησε ότι τα Ταξιδιάρικα Πουλιά και η είχαν την καλύτερη γραπτή εργασία. Η πλειοψηφία απάντησε ότι τα Ταξιδιάρικα Πουλιά και η είχαν την καλύτερη παρουσίαση.

53 Αφίσα

54 Θυρεός


Κατέβασμα ppt "ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google