Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεKatharyn Marinos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
2
FRANCHISE SUCCESS
3
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ; ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ; YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ……………. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ………………………………………………………………….. ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ…………………………………………………………………………. ΕΤΟΙΜΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ………………………………………………………………………. ΙΣΧΥΡΟ BRAND NAME………………………………………………………………………. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ………………………………………………………………….
4
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
5
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΕΧΩ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΙΔΕΕΣ. ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΕΧΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΌ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΓΩ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ. ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΜΟΥ.
6
ΕΆΝ ΚΑΤΙ ΑΠΌ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΣΑΣ ΦΟΒΙΖΕΙ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΈΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ
7
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΑΚΡΑ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΙΣΧΥΡΟ BRAND NAME Έτοιμο πελατολόγιο Τεχνογνωσία Διαφημιστική προβολή Διαδικτιακή υποστήριξη Εκπαιδευτική και μετεκπαιδευτική υποστήριξη Υψηλά περιθώρια κέρδους Αναγνωρισμένα επαγγελματικά προϊόντα Σχεδιασμός καταστήματος-μελέτη –εξοπλισμός Επιλογή και αξιολόγηση προσωπικού-εκπαίδευση Ενιαίο τιμοκατάλογο υπηρεσιών και προϊόντων Διαχείριση πελατολογίου MEMPER CARD Πρωτοποριακές υπηρεσίες Αποκλειστικότητα περιοχής Στήριξη σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας Δυνατότητα επέκτασης Χαμηλό κόστος επένδυσης
8
Κάθε κατάστημα πρέπει να έχει πελάτες. Σε μια ανταγωνιστική κατάσταση, το κατάστημα χρειάζεται να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες οι οποίες να είναι περσότερο ανταγωνιστικές και ελκυστικές από εκείνες των ανταγωνιστων.και πρέπει να το κάνει περισσότερο αποτελεσματικά από εκείνο των ανταγωνιστών, και σταθερά να προσαρμόζει την θέση του στο μέλλον. Το Aκρα στα Aκρα μια εταιρεία με ηχηρό όνομα στην παροχή υπηρεσιών προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες και καινοτόμες ιδέες έναντι των ανταγωνιστών του. Μέσο του Member card θεμελίωσε την σχέση πελάτη –επιχείρησης. Μέσο της ιστοσελίδας ενημερώνει τον πελάτη πριν την είσοδο του σε ένα κατάστημα. Τα πρωτοποριακά και καινοτόμα προϊόντα σημείο υπεροχής μέσα στην αγορά και το marketing.
10
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να ετοιμάζει την επόμενη μέρα.στρατηγική με ξεκάθαρους στόχους και κατάλληλη πολιτική για την υλοποίηση της Πώς θα είμαστε σε ….χ…… χρόνια μέσα στην αγορά;;; Έχει γίνει καταγραφεί της επιχείρησης στης πραγματικές συνθήκες λειτουργίας της. Έχουμε καταγράψει τα βασικά χαρακτηριστικά με ιεράρχηση κατά σειρά σπουδαιότητας. Τα 10 χρόνια παρουσίας και εμπειρίας μας μέσα στην αγορά με πιλοτικά καταστήματα μας έχουν δόση την ρεαλιστική διατύπωση και την ξεκάθαρη εικόνα για να επυτηχανουμε τους στόχους μας και να βλέπουμε πολύ αισιόδοξα την θέση μας μέσα στην αγορά.
11
Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
12
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
13
ΔΙΑΔΙΚΤΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ WWW.AKRANAILS.GR WWW.AKRANAILS.GR Δημιουργήσαμε το πιο όμορφο κόσμο. Νέα προϊόντα Νέες τεχνικές Μεγάλες προσφορές Δραστηριότητες Καταστήματα και δημιουργίες Όμορφα δώρα από τα ακρα στα ακρα Είναι ένα σύγχρονο μαγγαζίνο που χιλιάδες επισκέπτες ξεφυλλίζουν καθημερινά
14
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ-ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αδυναμία κάλυψης θέσεων εργασίας Εμπειρικός τρόπος επίβλεψης προσωπικού Μη σωστής προσέγγισης προσλήψεων προσωπικού. Ηχηρή απάντηση στην περιπλάνηση για αξιολόγηση προσωπικού
16
To προσωπικό των ακρα στα ακρα είναι επαγγελματίες. Έχουν περάσει την εκπαίδευση τους μέσα από ένα δικό μας εκπαιδευτικό κέντρο διαθέτουν τα υψηλότερα στάνταρτ επαγγελματικής καταρτίσεις. Γνωρίζουν της ανάγκες μίας επιχείρησης γιατί έχουν εκπαιδευτή για αυτές. Έχουν εργαστεί πάνω στα προϊόντα και της υπηρεσίες των ακρα στα ακρα και γνωρίζουν με κάθε λεπτομέρεια πως πρέπει να γίνονται. Η συνεχής μετεκπαιδεύσει τους κρατά ενήμερους για όλα, της νέες τεχνικές της αγοράς που εφαρμόζονται στα ακρα στα ακρα που πάντα πρώτο εισάγει στην ελληνική αγορά για τους [δικούς του] ανθρώπους. Συνεπώς μπορούμε να επιλέξουμε το προσωπικό μας μέσα από μια έτοιμη ομάδα επαγγελματιών. Μπορούμε να επιλέξουμε άτομα της αρέσκειας μας, να αξιολογηθούν και να μετεκπαιδευτούν από τους ειδικούς του ακρα στα ακρα. Κάλυψη των αναγκών μας σε επίπεδο προσωπικού σε ιδιαίτερες περιπτώσεις όταν αυτό χρειαστεί η είναι απαραίτητο. Εκπαίδευση στους επιχειρηματίες των ακρα στα ακρα για σωστή επίβλεψη στο προσωπικό τους.
17
Θεμελιώδης συστατικά επιτυχίας Η σχέσεις μας …………επιτυχία Οι κοινή στόχοι και τα κοινά συμφέροντα απόλυτα ευθυγραμμισμένα στην κατεύθυνση της επιτυχίας Σας μεταφέρουμε το όραμα της Αποστολής, της άξιες μας, και την πορεία μας. Η δέσμευση σας για την τήρηση των πιο πάνω και την κατανόηση της σημασίας τους. Η επιτυχία του δικτύου στο σύνολο της είναι ο σεβασμός των προκαθορισμένων ρόλων και η αξιολόγηση της συλλογικής γνώσεις αποτελούν τη θεμελιώδη βάση για την επιτυχία.
18
Αναζητάμε Ένα συνεργάτη στα κέρδη Ένα παθιασμένο επενδυτή του ακρα στα ακρα Ήμαστε Μια εταιρεία που σέβεται Μια εταιρεία με αποτελεσματικές ιδέες Παρέχουμε συνεχή υποστήριξη Υψηλό αίσθημα ευθύνης και επαγγελματισμού Ταχύτητα στης εξελίξεις Υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών Αποτελεσματική διαφήμιση Μοναδικά concepts
20
FRANCHISE SUCCESS FRANCHISE SUCCESS GEROKOSTOPULU. STR.13 PATRAS –GREECE TEL 2610272621 MOB 6932050939 EMAIL:STAAKRA@OTENET.GR WWW.AKRASTAKRA.GRWWW.AKRASTAKRA.GR
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.