Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

• Τι είναι το flickr; • Πώς χρησιμοποιείται ; • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως διδακτικό εργαλείο ;

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "• Τι είναι το flickr; • Πώς χρησιμοποιείται ; • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως διδακτικό εργαλείο ;"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 • Τι είναι το flickr; • Πώς χρησιμοποιείται ; • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως διδακτικό εργαλείο ;

3 Ορισμός του FLICKR: Ιστοχώρος φιλοξενίας, αποθήκευσης, οργάνωσης και διαμοιρασμού φωτογραφιών στα πλαίσια των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης.

4 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ FLICKR: Το flickr έχει δύο κύριους σκοπούς: 1.Να μπορεί κανείς να κοινοποιεί το φωτογραφικό του υλικό σε ανθρώπους, με τους οποίους ενδιαφέρεται να το μοιραστεί. 2.Να παρέχει τρόπους προσωπικής οργάνωσης φωτογραφιών και βίντεο, προσφέροντας τη δυνατότητα, όχι μόνο στον εκάστοτε χρήστη αλλά και στις επαφές του, να συμβάλλουν στην οργάνωση του υλικού, με τη χρήση σημειώσεων και tags)

5 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ FLICKR: 1.Το flickr δημιουργήθηκε το Φεβρουάριο του 2004 από την εταιρεία Ludicorp. 2.Η πρώτη έκδοση = chatroom με όνομα Flickrlive και δυνατότητα online ‘ συναλλαγής ’ φωτογραφιών μεταξύ των χρηστών. ( Επρόκειτο περισσότερο για συλλογή φωτογραφιών που κάποιος εύρισκε στο διαδίκτυο και όχι φωτογραφιών που τραβούσαν οι ίδιοι οι χρήστες ). 3.Το Μάρτιο του 2005 το Yahoo αγόρασε την Ludicorp και το Flickr.

6 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ FLICKR: 4.Το Δεκέμβριο του 2006 το όριο για δωρεάν ‘ ανέβασμα ’ φωτογραφιών αυξήθηκε από τα 20 ΜΒ στα 100 ΜΒ. 5. Τον Απρίλιο του 2008 το Flickr έδωσε τη δυνατότητα σε χρήστες να πληρώνουν συνδρομή και να ανεβάζουν βίντεο (90 δευτερόλεπτα, 150 ΜΒ ). 6. Το Νοέμβρη του 2008 διέθετε φωτογραφίες 7.Σήμερα : Νέα μηχανή πιο γρήγορης και αποτελεσματικής αναζήτησης φωτογραφιών στο : Flickr:http://www.liteflick.com/

7 ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ FLICKR : • Κεντρικό χαρακτηριστικό του Flickr είναι η χρήση tags, που επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν εικόνες σχετικές με κάποιο θέμα. • Επίσης χαρακτηριστική είναι η χρήση tag clouds, που επιτρέπει την πρόσβαση σε φωτογραφίες που έχουν γίνει tag με σημαντικές λέξεις-κλειδιά. • Γι’ αυτό θεωρείται το κύριο παράδειγμα χρήσης του κοινωνικού tagging (Folksonomy, collaborative tagging, social classification, social indexing, social tagging), το οποίο συνίσταται στη μέθοδο της συνεργατικής δημιουργίας και χειρισμού tags για την κατηγοριοποίηση ενός περιεχομένου.

8 Το flickr σε απλά Ελληνικά!

9 Βήμα 1ο: Για να αποκτήσετε λογαριασμό στο flickr θα πρέπει να έχετε yahoo mail.

10 Βήμα 2ο: Επιλέξτε το όνομα που θα δώσετε στο λογαριασμό σας.

11 Βήμα 3ο: Πατήστε sign in για να μπείτε στο λογαριασμό σας.

12 Βήμα 4ο: Ανεβάστε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο.

13 Βήμα 5ο: Διαλέξτε τη φωτογραφία, προσθέστε την περιγραφή της εικόνας, δώστε της έναν τίτλο και κάντε tag.

14 Βήμα 6ο: Αποκτήστε ένα δίκτυο φίλων στο flickr.

15 Βήμα 7ο: Φτιάξτε το προφίλ σας.

16 Βήμα 8ο: Οργανωθείτε.

17 Βήμα 9ο: Σχολιάστε.

18 Από τη πλευρά του δασκάλου : παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Από τη πλευρά του δασκάλου : παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + 1. Άφθονο και ποικίλο οπτικό ερέθισμα για τη δημιουργία περιβάλλοντος, στα πλαίσια του οποίου οι μαθητές δρουν συνεργατικά. 2. Δυνατότητα διαχείρισης και εποπτείας της ομάδας 3. Δυνατότητα ανατροφοδότησης 4. Το Brainstorming τροφοδοτεί την φαντασία των μαθητών, εξάλλου όπως αναφέρει ο Einstein : "IMAGINATION IS MORE IMPORTANT THAN KNOWLEDGE ".

19 Από τη πλευρά του δασκάλου : παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Από τη πλευρά του δασκάλου : παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + 5. Ιδανικό διδακτικό εργαλείο για μετάγγιση πολιτισμικών στοιχείων 6. Ιδανικό για δημιουργία πρωτότυπων διαδραστικών δραστηριοτήτων ανά θεματική ενότητα ή επικοινωνιακή περίσταση. 7. Ιδανικό για δραστηριότητες σε όλα τα επίπεδα γραμματικής ανάλυσης ( λεξιλογικό, συντακτικό, μορφολογ ι κό, πραγματολογικό ), κυρίως όμως στο λεξιλόγιο.

20 Από τη πλευρά του δασκάλου : παιδαγωγικές δυσκολίες - Από τη πλευρά του δασκάλου : παιδαγωγικές δυσκολίες - 1. Ο δάσκαλος πρέπει να καθοδηγεί την εκπαιδευτική διαδικασία, να περιορίζει & να φιλτράρει το εύρος των πληροφοριών, για να αποφευχθεί η χαοτική πρόσληψη δεδομένων. 2. Παγίδα εύκολου εντυπωσιασμού

21 Από τη πλευρά του δασκάλου : παιδαγωγικές δυσκολίες - Από τη πλευρά του δασκάλου : παιδαγωγικές δυσκολίες - 3. Περιορισμένος χρόνος, μέσα στον οποίο πρέπει να ολοκληρωθεί η διδακτέα & εξεταστέα ύλη. 4. Απαραίτητη η τεχνολογική επιμόρφωση, αν και επίπονη διαδικασία για μερικούς

22 Από τη πλευρά του μαθητή : παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Από τη πλευρά του μαθητή : παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + 1. Σύμπτυξη των ερεθισμάτων όλου του κόσμου, με δυνατότητα ποικίλης έκφρασης (http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm), ανεξάντλητη πηγή πληροφοριών.http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm 2. Κατάλληλο για μαθητές που ‘ προτιμούν ’ το οπτικό ερέθισμα. 3. Η ενεργή συμμετοχή σε ένα group, από μόνη της, αποτελεί μια εργασία ( πόσο καλά αποτυπώνεις το θέμα, πώς επέλεξες μια φωτογραφία, τ ι αντιπροσωπεύει για σένα.) 4. Εξοικείωση με τις καινούργιες τεχνολογίες.

23 Από τη πλευρά του μαθητή : παιδαγωγικές δυσκολίες - Από τη πλευρά του μαθητή : παιδαγωγικές δυσκολίες - 1. ( Πιθανή ) Διάσπαση προσοχής, που προκύπτει από τη χαοτική και ανεπεξέργαστη πρόσληψη πληροφοριών 2. Όχι κατάλληλο για μαθητές που ‘ προτιμούν ’ το λεκτικό ερέθισμα 3. Δεν εγείρει το ενδιαφέρον σε όλους τους τύπους των μαθητών. 4. Δημιουργία δυσκολίας σε ανθρώπους μη εξοικειωμένους με τη τεχνολογία 5. Κάποιοι μαθητές ‘ χρειάζονται ’ μεταγλωσσικές πληροφορίες και πιο παραδοσιακή διδασκαλία

24 Διδακτικές Προτάσεις Αξιοποίησης του Εργαλείου: 1. Θα μπορούσε ο καθηγητής να ζητήσει από τους μαθητές να ανεβάσουν εικόνες από τις διακοπές τους, τις οποίες θα κλιθεί να σχολιάσει η υπόλοιπη τάξη. Μπορούν να πουν τι αισθάνονται, όταν βλέπουν τα διάφορα ειδυλλιακά τοπία. 2. Στη συνέχεια θα μπορούσαν να εκφράσουν τη γνώμη τους για το πού θα διάλεγαν να πάνε διακοπές και γιατί. 3. Δημιουργία μιας ιστορίας. Ζητάμε από τους μαθητές να κατασκευάσουν μια φανταστική ιστορία ( χρησιμοποιώντας όχι μόνο τις δικές τους εικόνες αλλά και των φίλων τους ) που θα διαθέτει και ελάχιστη περιγραφή.

25 Διδακτικές Προτάσεις Αξιοποίησης του Εργαλείου: 4. Περιγραφή των εικόνων. 5. Κατασκευή κόμιξ. 6. Διαθέσιμες εικόνες για παρουσιάση κοινωνικού / πολιτιστικού / ιστορικού γεγονότος διαφόρων χ ( π. χ. βάφτιση, γάμος στην Ελλάδα ) 7. Ιδανικό για τη διδασκαλία μαθημάτων όπως γεωγραφίας, ιστορίας, πολιτισμού, ξένων γλωσσών, λογοτεχνίας κλπ.

26 Flickr Tutorials

27 8. h ttp://www.youtube.com/watch?v=3R_MWGFvDEE h ttp://www.youtube.com/watch?v=3R_MWGFvDEE d d Flickr Tutorials

28 Βιβλιογραφία

29 Επιμέλεια : Μητσάκου Λουκία 252 Οσιπένκο Όλγα 278 Ποδηματή Ελισσάβετ 254 Τζοβάρα Βιβιάνα 262 ΕΚΠΑ 2009 ΠΜΣ Διδασκαλία της ΝΕ ως ΞΓ


Κατέβασμα ppt "• Τι είναι το flickr; • Πώς χρησιμοποιείται ; • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως διδακτικό εργαλείο ;"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google