Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1. V.I.D.E.O. Video-CV για την Αύξηση και την Ανάπτυξη Ευκαιριών Απασχόλησης ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ VIDEO-CV ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1. V.I.D.E.O. Video-CV για την Αύξηση και την Ανάπτυξη Ευκαιριών Απασχόλησης ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ VIDEO-CV ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1

2 V.I.D.E.O. Video-CV για την Αύξηση και την Ανάπτυξη Ευκαιριών Απασχόλησης ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ VIDEO-CV ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 2

3 ΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΙΤΑΛΙΑ •City of Rome – Dept XIV for Labour Policies and Lifelong Learning Programmes •EURO INNOVANET SRL •TRUST Technologies and Human Resources for Development and Transfer Ltd ΓΕΡΜΑΝΙΑ •Arbeitsgemeinschaft SGB II im Kreis Plön •The Christian Youth Village Foundation of Germany – CJD Eutin ΕΛΛΑΔΑ •Ινστιτούτο Εκπαιδευτικού και Επαγγελματικού Προσανατολισμού – ΙΕΚΕΠ, Αθήνα •Πολυδύναμο Κέντρο Κοινωνικής Παρέμβασης Κυκλάδων, Σύρος ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ •OAKE Europe, Manchester ΤΟ ΕΡΓΟ “V.I.D.E.O.” : ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

4 Το Έργο V.I.D.E.O. εστιάζει στην ανάπτυξη ενός νέου, καινοτόμου εργαλείου – του Video-CV (Βιογραφικού σε βίντεο), που στόχο έχει να βοηθήσει στη σύζευξη ανάμεσα στην προσφορά και τη ζήτηση εργασίας, με ιδιαίτερο στόχο τους ενήλικες άνω των 45 ετών 4

5 ΤΟ ΕΡΓΟ “V.I.D.E.O.” : ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ  Η ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως αυτές που σχετίζονται με την αναζήτηση εργασίας, τεχνικές και ικανότητες προώθησης του εαυτού και αυτοεπίγνωσης, έχει γίνει στόχος των πιο αποτελεσματικών παρεμβάσεων στη συμβουλευτική σταδιοδρομίας  Το Video-CV μπορεί να θεωρηθεί, σε αυτό το πλαίσιο, ως ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό εργαλείο το οποίο θα ανταποκρίνεται στην πολυπλοκότητα της διαδικασίας ένταξης ή επανένταξης στην αγορά εργασίας, που είναι κρίσιμο για τους ανέργους που, παρόλο που διαθέτουν ικανότητες και δεξιότητες, πολύ συχνά αποκτημένες άτυπα, δεν μπορούν να συμμετέχουν ενεργά στην αγορά εργασίας επειδή δεν είναι σε θέση να τις προβάλουν και να τις αξιολογήσουν 5

6 Σε αυτό το πλαίσιο, το Video-CV αντιπροσωπεύει μια νέα πρόκληση στον τομέα της επιλογής ανθρώπινου δυναμικού, έναν τρόπο να καταλάβουν οι εργοδότες «ποιος/α είμαι και τι μπορώ να κάνω». 6 ΤΟ ΕΡΓΟ “V.I.D.E.O.” : ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

7 ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ V.I.D.E.O.  Να εμπλουτιστούν οι υπηρεσίες παροχής επαγγελματικού προσανατολισμού με νέα εργαλεία που βασίζονται στην τεχνολογία  Να δημιουργηθεί μια διαδικτυακή πλατφόρμα που θα φιλοξενεί τα Video-CVs και θα διευκολύνει τη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης εργασίας  Να ενδυναμώσει την αποτελεσματικότητα των υποψηφίων στην αγορά εργασίας 7

8  Να διαδοθεί το μοντέλο αυτοβιογραφίας στον επαγγελματικό προσανατολισμό  Να ενδυναμωθούν οι υποψήφιοι/ες και να αναπτυχθεί η αυτοεκτίμησή τους και η ικανότητά τους να αναγνωρίζουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία του επαγγελματικού τους προφίλ  Να αποκτήσουν τόσο οι σύμβουλοι όσο και οι υποψήφιοι δεξιότητες χρήσης εργαλείων πολυμέσων επικοινωνίας  Να δοθεί η ευκαιρία στους συμβούλους να αποκτήσουν δεξιότητες πληροφορικής τις οποίες θα χρησιμοποιούν καθημερινά στη δουλειά τους 8 ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ V.I.D.E.O.

9 ΤΟ ΕΡΓΟ V.I.D.E.O.– ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ  20 VIDEO-CV στην Ιταλία, 20 VIDEO-CV στην Ελλάδα (Συνολικά 40 VIDEO-CVs μέχρι την ολοκλήρωση του Έργου)  Υλικό για την κατάρτιση στη δημιουργία VIDEO-CV  Μεθοδολογικές οδηγίες που απευθύνονται σε διευθυντές, συμβούλους, τεχνικούς και χρήστες  Εγχειρίδιο « ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ VIDEO-CV ” που απευθύνεται σε όλες τις ομάδες-στόχο του Έργου 9

10 ΕΝΟΤΗΤΑ I ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ 10

11  Από τις αρχές του 2000 άρχισε να αναπτύσσεται ένα νέο εργαλείο που θα είχε στόχο να δείξει δεξιότητες και πρακτικές ικανότητες των υποψηφίων – το Video-CV. Αυτό το νέο φαινόμενο οφείλει την ύπαρξή του, ανάμεσα σε άλλους παράγοντες, και στην επιτυχία του You Tube και της αυξημένης χρήσης του διαδικτύου από τους νέους ανθρώπους.  Σήμερα, το εργαλείο Video-CV αντιπροσωπεύει έναν τρόπο να καταστήσουν οι υποψήφιοι/ες φανερό ποιοι/ες είναι και τι μπορούν να κάνουν 11 VIDEO-CV: ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

12  Η διάδοση του Video-CV είναι πολύ μεγάλη στις Η.Π.Α., όπου το εργαλείο αυτό απέσπασε την προσοχή των Media από το  Συνήθως, τα Video-Cvs είναι στις μέρες μας διαθέσιμα σε ορισμένες ιστοσελίδες αναζήτησης εργασίας, όπως: Jobster, Vault.com, HireVue και Resumevideo. Όλες αυτές οι ιστοσελίδες προσπαθούν να προωθήσουν αυτό το εργαλείο.  Η μεγάλη πλειοψηφία των Video-Cvs που μπορούμε να βρούμε on-line έχουν δημιουργηθεί κυρίως από νέους ανθρώπους (πολύ συχνά φοιτητές ή απόφοιτους με ανώτερη/ανώτατη εκπαίδευση και υψηλά προσόντα). 12 VIDEO-CV: ΔΙΑΔΟΣΗ

13  Η Vault.com, μια εταιρεία που ειδικεύεται σε υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού και συμμετέχει στη δημιουργία Video-Cvs, πραγματοποίησε μια έρευνα σχετικά με τη χρήση και τη διάδοση του εργαλείου Video-CV  Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 89% των εργοδοτών θα έβλεπαν ένα Video-CV αν τους υποβαλλόταν, αλλά μόνο 17% είχε δει ένα Video-CV όταν πραγματοποιήθηκε η έρευνα 13 Η έρευνα του 2007 για το VIDEO-CV

14  Στο πλαίσιο του Έργου V.I.D.E.O., πραγματοποιήθηκαν βιβλιογραφικές και επιτόπιες έρευνες στη Γερμανία, την Ελλάδα, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο από τους εταίρους του Έργου  Τα αποτελέσματα των βιβλιογραφικών ερευνών τονίζουν ότι στην πλειονότητα των περιπτώσεων, τα στοιχεία που συλλέχθηκαν προέρχονται από το διαδίκτυο και δείχνουν ότι η χρήση του Video-CV δεν έχει εδραιωθεί 14 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΤΟΥ V.I.D.E.O.

15  Σε κάποιες περιπτώσεις (λίγες στην Ιταλία, περισσότερες στη Γερμανία) υπάρχει υπηρεσία ειδικά αφιερωμένη στο σχεδιασμό και την παραγωγή Video-CV (π.χ. ιδιωτικές εταιρείες-ιστοσελίδες πάνω στο σχεδιασμό και τη δημιουργία Video-CV και άλλες παρόμοιες υπηρεσίες).  Όμως το Video-CV βρίσκεται ακόμα μακριά από το να είναι ένα εφαρμοσμένο εργαλείο για την αναζήτηση εργασίας. 15 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΤΟΥ V.I.D.E.O.

16  Όσον αφορά την έρευνα που έγινε στις 4 χώρες των εταίρων, πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες συνεντεύξεις: Σε κάθε χώρα πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με  5 επιχειρηματίες,  5 διευθυντές και  5 συμβούλους Κέντρων που παρέχουν υπηρεσίες συμβουλευτικής σταδιοδρομίας και προώθησης στην απασχόληση 16 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΤΟΥ V.I.D.E.O.

17  Οι περισσότεροι σύμβουλοι, διευθυντές Κέντρων Επαγγελματικού Προσανατολισμού και επιχειρηματίες δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία με το εργαλείο Video-CV  Κανένας από τους συμμετέχοντες στην έρευνα δεν είχε δημιουργήσει ή εφαρμόσει αυτό το εργαλείο  Τόσο οι σύμβουλοι όσο και οι επιχειρηματίες συμφώνησαν ότι η ανάπτυξη ενός καινοτόμου εργαλείου όπως το Video- CV έχει τεράστιες δυνατότητες. 17 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΤΟΥ V.I.D.E.O.

18 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Σχ.1 – Απαντήσεις στην Ερώτηση: Πιστεύετε ότι το Video-CV είναι χρήσιμο;

19 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Σχ.2 – Απαντήσεις στην Ερώτηση για τη σημασία του Video-CV

20 ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ VIDEO-CV ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ • Προβάλλει δεξιότητες που αποκτήθηκαν σε μη-τυπικά και άτυπα μαθησιακά πλαίσια • Προβάλλει «κρυφές» ικανότητες που δε φαίνονται σε ένα έντυπο βιογραφικό • Η διαδικασία επιλογής είναι γρηγορότερη και οικονομικότερη • Οι εργοδότες αποκτούν μια άμεση ματιά στις δυνατότητες των υποψηφίων ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ • Παρέχει τη δυνατότητα στους υποψήφιους να προβάλλουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες • Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να συμβάλει στην άρση των προκαταλήψεων • Δημιουργεί ισχυρούς δεσμούς ανάμεσα σε Κέντρα επαγγελματικού προσανατολισμού και προώθησης στην απασχόληση τοπικές επιχειρήσεις

21 ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ VIDEO-CV ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ • Ικανότητα υποψηφίων να εκφραστούν μπροστά σε κάμερα • Οι εργοδότες πιθανόν να έχουν προκαταλήψεις • Οι υποψήφιοι μπορεί να έχουν πολύ υψηλές προσδοκίες σχετικά με την εύρεση εργασίας ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ • Είναι ένα καινοτόμο εργαλείο που δεν έχει δοκιμαστεί • Απαιτείται προσεκτική προετοιμασία από καλά καταρτισμένους συμβούλους • Δεν υπάρχει δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τους εργοδότες • Οι μικρές επιχειρήσεις έχουν περιορισμένη πρόσβαση στο διαδίκτυο

22 ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ VIDEO-CV Οι Σύμβουλοι και οι επιχειρηματίες προτιμούν την αυτοπαρουσίαση με μια συγκεκριμένη δομή: • Παρουσίαση του/της υποψήφιου/ας • Γνώσεις και δεξιότητες • Εργασιακές εμπειρίες • Εκπαίδευση • Στόχοι Η διάρκεια ενός Video-CV σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας θα πρέπει να είναι 3-5 λεπτά το πολύ.

23 Το Video-CV μπορεί να θεωρηθεί ισχυρό εργαλείο για δύο κύριους λόγους:  Είναι ένα εργαλείο που μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες αυτο-ανάπτυξης και να δείξει δεξιότητες που αποκτήθηκαν σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ατόμου  Είναι ένα εργαλείο που μπορεί να έχει ένα θετικό οικονομικό αντίκτυπο. 23 ΓΙΑΤΙ ΤΟ VIDEO-CV?

24  Τα Video-CV μπορούν να είναι πολύ χρήσιμα εργαλεία αν λάβουμε υπόψη τα χαρακτηριστικά της δια βίου μάθησης  Η σημασία των δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν σε πλαίσια εκτός της τυπικής εκπαίδευσης αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία δεδομένης της προοπτικής που δίνεται πλέον στη δια βίου μάθηση, ιδιαίτερα για τα άτομα που αναζητούν εργασία. Μάλιστα, στην εποχή του διαδικτύου, θα είναι δυνατό –αν όχι απαραίτητο- να προβάλλονται αποδεικτικά στοιχεία για μη- τυπικές και άτυπες δεξιότητες που δεν είναι πιστοποιημένες 24 ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟ-ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

25 Συνοπτικός πίνακας με τις διαφορές ανάμεσα στην τυπική, μη τυπική και άτυπη μάθηση 25 (Table adapted from Ajello, Belardi, 2007, p. 22 and the ECVET Glossary 2009). Τύπος μάθησης ΠλαίσιοΠιστοποίησηΠρόθεσηΔομή Τυπική Μάθηση Σχολείο, προγράμματα κατάρτισης κτλ. Ναι Μη Τυπική Μάθηση Εκτός πλαισίου εκπαιδευτικών οργανισμών (π.χ. μαθήματα στο σπίτι για εκμάθηση κιθάρας) Όχι επίσημα αναγνωρισμέν η Ναι Άτυπη Μάθηση Καθημερινές δραστηριότητες (εργασία, ελεύθερος χρόνος, χόμπι κτλ.) Όχι Όχι πάντα Όχι ΤΥΠΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ, ΜΗ ΤΥΠΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ, ΑΤΥΠΗ ΜΑΘΗΣΗ

26  Όπως το ψηφιακό πορτοφόλιο, το Video-CV μπορεί να συμβάλει στην αναγνώριση άτυπων και μη-τυπικών δεξιοτήτων επειδή επιτρέπουν να φανούν αποδεικτικά (βίντεο, φωτογραφίες) αυτών των μη πιστοποιημένων δεξιοτήτων, να αξιολογηθούν, ενώ στο έντυπο βιογραφικό δεν είναι δυνατό να εισάγει κανείς αποδεικτικά σχετικά με δεξιότητές του, παρά μόνο να τις αναφέρει. 26 ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ VIDEO-CV

27 VIDEO-CV ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΟ - ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΟ •Κάνει ορατές δεξιότητες που αποκτήθηκαν σε μη-τυπικά και άτυπα πλαίσια μάθησης μέσα από έγγραφα, φωτογραφίες, βίντεο ή ακουστικά αρχεία •Δεν υπάρχει καθορισμένη διάρκεια προβολής VIDEO-CV •Κάνει ορατές μόνο ορισμένες δεξιότητες που αποκτήθηκαν σε μη-τυπικά και άτυπα πλαίσια μάθησης μόνο μέσω βίντεο •Η διάρκειά του πρέπει να είναι αναγκαστικά σύντομη

28 ΕΝΟΤΗΤΑ II ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 28

29  Το Video-CV μπορεί να αξιολογήσει την καθημερινή γνώση που αποκτήθηκε σε μαθησιακά πλαίσια μη τυπικά αναγνωρισμένα. Έτσι, η διαδικασία δημιουργίας ενός Video-CV αφορά κυρίως το να γίνει ορατή αυτή η γνώση.  Τα βήματα για τη δημιουργία ενός Video-CV είναι:  Η συνέντευξη ανάμεσα στο σύμβουλο και τον υποψήφιο  Η δημιουργία σεναρίου για το Video-CV  Η βιντεοσκόπηση του Video-CV  Η προώθησή του 29 ΕΙΣΑΓΩΓΗ

30 ΕΝΟΤΗΤΑ II – ΜΕΡΟΣ A VIDEO-CV: ΔΟΜΗ, ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΟΡΦΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ 30

31  Δείχνει προσωπικές απόψεις, βιογραφικά στοιχεία, ποιος/α είναι ο/η υποψήφιος/α, από πού προέρχεται, ποια ήταν η ζωή του/της ως σήμερα  Δείχνει τι μπορεί να κάνει ο/η υποψήφιος/α, δείχνει το άτομο ενώ αλληλεπιδρά με άλλα άτομα, ενώ εργάζεται, κτλ. 31 ΔΟΜΗ ΤΟΥ VIDEO-CV

32  ΠΟΙΟΣ/Α ΕΙΜΑΙ  Παρέχονται πληροφορίες σχετικά με την προσωπική ιστορία, την προσωπικότητα, την εκπαίδευση και την κατάρτιση, τις προηγούμενες εργασιακές εμπειρίες, κτλ. (30 δευτερόλεπτα)  ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ  Παρουσίαση πρακτικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων (1 λεπτό)  ΕΓΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ  Προσδοκίες για το μέλλον, περιγραφή του επαγγέλματος που διεκδικεί ο/η υποψήφιος/α, πώς βλέπει τον εαυτό του/της στο μέλλον (30 δευτερόλεπτα) 32 ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ VIDEO-CV

33 1.Ποιος/α είμαι Χαίρετε. Ονομάζομαι ____________________ Κατάγομαι από (αν πρόκειται για μετανάστη ή άλλο). Μέχρι τώρα η ζωή μου ήταν ____________________ Σπούδασα ____________________ Μέχρι στιγμής, έχω εργαστεί ως – σε / ή εργάζομαι ως – σε ____________________ 2.Τι μπορώ να κάνω Ο/Η υποψήφιος/α κάνει κάτι συγκεκριμένο. Είναι σημαντικό να μιλάει και να εξηγεί ενώ εκτελεί τη δραστηριότητα. Με αυτόν τον τρόπο, δείχνει στον πιθανό εργοδότη που βλέπει το Video-CV ότι γνωρίζει καλά τι κάνει και –επομένως- δείχνει ότι κατέχει τις συγκεκριμένες δεξιότητες. Είναι επίσης σημαντικό να εξηγεί για ποιο λόγο αποφάσισε να επιδείξει αυτή τη συγκεκριμένη δραστηριότητα: ο/η υποψήφιος/α θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί διάλεξε τη συγκεκριμένη δραστηριότητα στο τέλος της παρουσίασης. Έτσι θα συνδέσει πιο εύκολα την ενότητα αυτή με την επόμενη (Εγώ στο μέλλον). 3. Εγώ στο μέλλον Θα ήθελα να βρω μια εργασία που (περιγράφει σύντομα αλλά ξεκάθαρα τη θέση εργασίας, τα καθήκοντα και την εταιρεία στην οποία θα ήθελε να εργαστεί. Καλό είναι να αφήνει ανοιχτές επιλογές) ____________________. Βλέπω τον εαυτό μου στο μέλλον ως _________________________ (ο/η υποψήφιος/α πρέπει να περιγράψει πώς βλέπει το μέλλον του/της δίνοντας ενδείξεις και για τις εργασιακές προοπτικές και προσδοκίες του/της). 33 ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ VIDEO-CV

34  Διάρκεια: Περίπου 2 λεπτά (5 λεπτά το μέγιστο)  Προτεινόμενο μέγεθος: 50MB μέγιστο 34 ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ VIDEO-CV

35 ΕΝΟΤΗΤΑ II – ΜΕΡΟΣ B ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ 35

36 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ(settings) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ Ο απαιτούμενος εξοπλισμός για τη διαδικασία παραγωγής του VIDEO είναι :  Μία ψηφιακή camera με σύνδεση USB (DVD, VHS, etc). Η camera πρέπει να στηρίζεται σε τρίποδο  Λογισμικό για τη βιντεοσκόπηση του Video  Λογισμικό για επεξεργασία του Video  Μία πλακέτα με φώτα για το φωτισμό του υποψηφίου. Κατά προτίμηση: - n. 3 λάμπες (minimum 800 W η καθεμιά) - n. 3 Four Leaf Barn Door 36

37 - n. 3 επαγγελματικά τρίποδα/ στηρίγματα για τα φώτα - n. 1 πλάνο (κατά προτίμηση λευκού χρώματος) 2,70mt x 11mt - n. 1 στήριγμα για να στηρίζεται σταθερά το πλάνο 2,70mt x 11mt - n. 1 reflector (λευκό/ ασημί)  PC με σύνδεση στο Internet, Cd/DVD reader και εγγραφέα, κειμενογράφο  Μικρόφωνο για ψηφιακή ηχογράφηση  Σαρωτή (scanner - προαιρετικά)  Ένα ήσυχο δωμάτιο 37 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ

38 ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ PC  Για Windows:  2 GHz ή γρήγορο επεξεργαστή για DV  3.4 GHz για HDV, dual 2.8 GHz για HD*  Microsoft® Windows® XP με Service Pack 2 (κατά προτίμηση Service Pack 3 ) ή Windows Vista® Home Premium, Business, Ultimate, ή Enterprise με Service Pack 1 (κατάλληλο για 32-bit Windows XP και 32-bit και 64-bit Windows Vista)  2 GB of RAM  Για την εγκατάσταση : χωρητικότητα σκληρού δίσκου 10 GB. Επιπλέον ελεύθερος χώρος απαιτείται κατά την εγκατάσταση (δεν είναι δυνατή η εγκατάσταση σε αποσπώμενες μονάδες) 38

39  1,280 x 900 display with OpenGL 2.0-compatible κάρτα γραφικών  Dedicated 7200 RPM σκληρό δίσκο για επεξεργασία DV και HDV. striped disk array storage (RAID 0) για HD. Κατά προτίμηση, SCSI disk subsystem  Κάρτα για σύλληψη και εξαγωγή σε κασέτα  OHCI-compatible IEEE 1394 είσοδος για DV και HDV σύλληψη, εξαγωγή σε κασέτα, και μετατροπή σε DV device  DVD ROM drive (DVD+-R εγγραφέας απαιτείται για τη δημιουργία DVD) 39 ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ PC

40  DVD ROM drive (DVD+-R εγγραφέας απαιτείται για τη δημιουργία DVD)  Blu-ray εγγραφέας για τη δημιουργία Blu-ray disc  Microsoft Windows Driver Model- ή ASIO-compatible κάρτα ήχου  Λογισμικό QuickTime για τη χρήση στοιχείων QuickTime  Ευρυζωνική σύνδεση Internet για υπηρεσίες οnline  *Απαιτείται επεξεργαστής SSE2-enabled για συστήματα AMD 40 ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ PC

41  For Macintosh  Multicore Intel® επεξεργαστή  Mac OS X v  2 GB of RAM  Για την εγκατάσταση, χωρητικότητα σκληρού δίσκου 10 GB. Επιπλέον ελεύθερος χώρος απαιτείται κατά την εγκατάσταση (δεν είναι δυνατή η εγκατάσταση σε αποσπώμενες μονάδες)  1,280 x 900 display with OpenGL 2.0-compatible κάρτα γραφικών  © 2008 Adobe Systems Incorporated Course overview and setup 9 41 ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ PC

42  7200 RPM σκληρό δίσκο για DV και HDV επεξεργασία; striped disk array storage (RAID 0) για HD; Κατά προτίμηση, SCSI disk subsystem  DVD-ROM drive (απαιτείται SuperDrive για τη δημιουργία DVD )  Blu-ray εγγραφέας για τη δημιουργία Blu-ray δίσκων  Core Audio-compatible κάρτα ήχου  Λογισμικό QuickTime για τη χρήση στοιχείων QuickTime  Λογισμικό για την αναπαραγωγή των DVD projects που σώζονται ως SWF files  Ευρυζωνική σύνδεση Internet για υπηρεσίες οnline 42 ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ PC

43 ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ VIDEO-CV  Για Pc, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα Λογισμικό όπως το Movie Maker  Για Mac, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα Λογισμικό όπως το iMovie 43

44 ΕΝΟΤΗΤΑ II –ΜΕΡΟΣ Γ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ 44

45 ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ  Ο Σύμβουλος είναι το δεύτερο συστατικό στοιχείο που απαιτείται (μαζί με τον υποψήφιο) για τη δημιουργία του Video CV  Μέσω της διαδικασίας των συνεντεύξεων με τον υποψήφιο, ο σύμβουλος αποκτά λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις ικανότητες του υποψηφίου και τις επαγγελματικές του/της ανάγκες, προκειμένου να αποφασίσει ποια μέθοδο συμβουλευτικής είναι πιο κατάλληλη για τον/την υποψήφιο και να σχεδιάσει τόσο το προσωπικό του όσο και το επαγγελματικό του προφίλ 45

46 ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ  Ο σύμβουλος ζητά από τον υποψήφιο να του μιλήσει για την προσωπική του ιστορία, την εκπαίδευση και την κατάρτισή του, τις προηγούμενες εργασιακές του εμπειρίες, προκειμένου να αναλύσουν μαζί τόσο τις επαγγελματικές του ανάγκες όσο και τις μελλοντικές του προσδοκίες 46

47 ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ Ο σύμβουλος πρέπει να :  μπορεί να αναγνωρίσει «κρυφές» ικανότητες του υποψηφίου  είναι σε θέση να ανακαλύψει τόσο πιστοποιημένες όσο και μη πιστοποιημένες δεξιότητες του υποψηφίου, τις οποίες μπορεί να χρειαστεί αργότερα να προβάλει μπροστά στην κάμερα  είναι καλά προετοιμασμένος/η και εξοικειωμένος/η με τους όλους τους τύπους μάθησης (τυπική – μη τυπική – άτυπη μάθηση). 47

48 ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ 48 ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣΠΛΑΙΣΙΟΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΠΡΟΘΕΣΗΔΟΜΗ ΤΥΠΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Σχολείο, Πανεπιστήμιο, πρόγραμμα κατάρτισης, κ.λπ. Ναι ΜΗ-ΤΥΠΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Εκτός πλαισίου εκπαιδευτικών οργανισμών (π.χ. μαθήματα στο σπίτι για εκμάθηση κιθάρας) Όχι επίσημα αναγνωρισμένη Ναι ΑΤΥΠΗ ΜΑΘΗΣΗ Καθημερινές δραστηριότητες (εργασία, ελεύθερος χρόνος, χόμπι κτλ.) ΌχιΌχι πάνταΌχι

49 ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ  Ο σύμβουλος μπορεί να αποφασίσει ποια είναι η πιο κατάλληλη συμβουλευτική μέθοδος και τεχνική και το πιο κατάλληλο εργαλείο και τον κάθε υποψήφιο, επιλέγοντας ανάμεσα στο έντυπο βιογραφικό, το Video-CV ή το ψηφιακό πορτοφόλιο. Το Video-CV είναι ένα πραγματικά καλό εργαλείο εύρεσης εργασίας, όμως πρέπει να γίνει ξεκάθαρο στον υποψήφιο ότι προκειμένου να γίνει όσο πιο ζωντανό και αντιπροσωπευτικό γίνεται, μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος 49

50 ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ– ΤΥΠΟΙ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ 50 ΤΥΠΟΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙΠΡΟΣΟΝΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ Έντυπο Βιογραφικό. Δίνεται η δυνατότητα καλύτερης περιγραφής των πτυχίων και των εκπαιδευτικών τίτλων που έχουν αποκτηθεί μέσα από επίσημες δομές εκπαίδευσης Πιο κατάλληλο για: -την περιγραφή πιστοποιημένων προσόντων - την περιγραφή εκπαιδευτικής και επαγγελματικής εμπειρίας του υποψηφίου VIDEO-CV Προσφέρει τη δυνατότητα να αναδειχθούν ιδιαίτερα, πρακτικά, "κρυφά" προσόντα ή ικανότητες που είναι δύσκολο να αξιολογηθούν μέσω του έντυπου βιογραφικού. Η δημιουργία του εργαλείου αυτού απαιτεί περισσότερο χρόνο καθιστώντας τη διαδικασία εύρεσης εργασίας πιο χρονοβόρα Πιο κατάλληλο για: -την ανάδειξη άτυπων και μη τυπικών δεξιοτήτων - - την παρουσίαση πρακτικών ικανοτήτων (πχ. χειρονακτικές δεξιότητες, δημιουργικές ικανότητες για γραφίστες, φωτογράφους, σχεδιαστές, σκηνοθέτες, σχεδιαστές μόδας, κ.λπ. - την ανάδειξη των ικανοτήτων ειδικών κατηγοριών ανθρώπων : πχ. άτομα που λόγω της ηλικίας, κάποιων σωματικών ιδιαιτεροτήτων ή της εθνικότητάς τους δυσκολεύονται να βρουν δουλειά. Μέσω του VIDEO-CV τους δίνεται η δυνατότητα να δείξουν τα πραγματικά τους προσόντα, την αυθεντικότητά και την προσωπικότητά τους, πέρα από κάθε προκατάληψη ΨΗΦΙΑΚΟ/ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΟ Δίνει τη δυνατότητα να παρουσιαστεί το προφίλ του υποψηφίου μέσα από αποδεικτικά στοιχεία, όπως φωτογραφίες στο χώρο εργασίας του, με συνεργάτες και δικούς του ανθρώπους, έγγραφα όπως πιστοποιητικά, ακουστικά αρχεία, κ.λπ. Η δημιουργία του εργαλείου αυτού απαιτεί περισσότερο χρόνο καθιστώντας τη διαδικασία εύρεσης εργασίας πιο χρονοβόρα Πιο κατάλληλο για: - την ανάδειξη άτυπων και μη τυπικών δεξιοτήτων (ιδιαίτερα για καλλιτέχνες και δημιουργικά άτομα, όπως αρχιτέκτονες, σχεδιαστές, κ.λπ.) - την συνειδητοποίηση των άτυπων προσόντων, μέσα από την υποστήριξη και συμβουλευτική, από τους υποψηφίους που δεν τα είχαν αντιληφθεί

51 ΕΝΟΤΗΤΑ II – ΜΕΡΟΣ Δ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ 51

52 ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ, ΠΑΙΞΙΜΟ, ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑ Οι Υποψήφιοι θα πρέπει:  Να επιδείξουν τις ικανότητές τους μπροστά στην camera  Να κοιτούν κατευθείαν στην camera  Να μιλούν αργά και καθαρά Είναι πολύ σημαντικό να είναι φυσικοί και γι’ αυτό είναι απαραίτητο να μην διαβάζουν το κείμενο κατά τη διάρκεια της βιντεοσκόπησης, ή, εφόσον θέλουν να το διαβάζουν, να το κάνουν με φυσικό τρόπο 52

53  Η ενδυμασία πρέπει να είναι η ανάλογη τόσο του παραλήπτη του μηνύματος όσο και του περιεχομένου του μηνύματος στο οποίο αναφέρεται και πάντα προσαρμοσμένη στην προσωπικότητα του υποψηφίου  Οι υποψήφιοι καλό είναι να ντυθούν με ανοιχτόχρωμα ρούχα. Είναι προτιμότερο να φορεθεί σακάκι μόνο στην περίπτωση που ο υποψήφιος συνηθίζει να το φορά  Είναι σημαντικό να ελέγχεται η γλώσσα του σώματος και να αποφεύγονται οι περίεργες στάσεις. Τα χέρια μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να τονισθούν τα καίρια σημεία της παρουσίασης, αλλά θα πρέπει να αποφεύγονται οι υπερβολικές κινήσεις που υποδηλώνουν νευρικότητα 53 ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ, ΠΑΙΞΙΜΟ, ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑ

54 54 ΕΝΟΤΗΤΑ II – ΜΕΡΟΣ E ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ τους ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ

55 ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ  Προετοιμάζοντας τον χώρο: A.Επιλέξτε ένα ήσυχο δωμάτιο B.Τοποθετήστε το πλάνο και βάλτε τον υποψήφιο να κάτσει σε μία καρέκλα στο κέντρο του πλάνου και μπροστά από την camera C.Αποφύγετε το χώρο κοντά στο παράθυρο. 55

56 ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ VIDEΟ - ΦΩΤΙΣΜΟΣ  Τοποθετείστε το φωτισμό, σύμφωνα με το ακόλουθο σχήμα : 56

57 ΦΩΤΙΣΜΟΣ 57 Α υτός είναι ο κύριος φωτισμός. Αποτελεί τον πιο δυνατό φωτισμό και τοποθετείται στη μία πλευρά της κάμερας έτσι ώστε αυτή η πλευρά να φωτίζεται καλά και η άλλη πλευρά να έχει μία σκιά Α υτός είναι ο δευτερεύων φωτισμός και τοποθετείται στην απέναντι πλευρά από τον κύριο. Χρησιμοποιείται για να γεμίσει τις σκιές που δημιουργήθηκαν από τον κύριο φωτισμό. Ο φωτισμός αυτός μπορεί να είναι πιο απαλός και λιγότερο φωτεινός από τον κύριο. Για το πετύχετε αυτό, απομακρύνετε τη λάμπα αυτή ή βάλτε ένα ύφασμα μπροστά. Ο φωτισμός αυτός τοποθετείται στην πίσω πλευρά από τον υποψήφιο. Δίνει μία τρισδιάστατη αίσθηση ξεχωρίζοντας τον υποψήφιο από το πλάνο.

58  Αν έχετε και τέταρτη λάμπα, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να φωτίσετε το πλάνο 58 ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ VIDEΟ - ΦΩΤΙΣΜΟΣ

59 59 ΕΝΟΤΗΤΑ II – ΜΕΡΟΣ ΣΤ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

60 ΦΑΣΗ 1 - ΣΤΟΧΟΙ  Η διαδικασία της δημιουργίας του VIDEO-CV ξεκινά από τη συμβουλευτική. Όπως φαίνεται στο σχήμα που ακολουθεί, η συμβουλευτική ξεκινά με μία προσωπική συνέντευξη του/της υποψηφίου/ας στην οποία ο σύμβουλος «χτίζει» σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τον/την υποψήφιο/α. 60

61 ΦΑΣΗ 1 – ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 61

62 62 VIDEO-CV: THE STANDARD STRUCTURE Who I Am Providing information about education, previous working experiences, personal history What I can do Showing in concrete what the person CAN DO Me in the future Describing the general objectives of the person, the occupation that s/he is looking for, how s/he sees in the future

63 ΦΑΣΗ 1 – ΠΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ  Αναλύοντας τις συμπεριφορές, τα κίνητρα και τις ικανότητες του υποψηφίου. Ο σύμβουλος και ο υποψήφιος από κοινού, αξιολογούν την ευκαιρία/ενδιαφέρον της δημιουργίας ενός Video-CV, ποιο θα είναι το υλικό μπορεί να παραχθεί και θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στο Video (π.χ. πιστοποιητικά, φωτογραφίες, κ.α.)  Σε αυτό το στάδιο θα μπορούσαν να προβληθούν στον υποψήφιο και μερικά παραδείγματα από Video-CVs που είναι διαθέσιμα στο Internet  Είναι σημαντικό ο υποψήφιος να γνωρίζει όλη τη διαδικασία δημιουργίας του Video-CV, από την ώρα της βιντεοσκόπησης μέχρι την ώρα της επεξεργασίας και εξαγωγής του τελικού αποτελέσματος. Με αυτό τον τρόπο, δίνεται το κίνητρο στον υποψήφιο να συνεργαστεί με τον σύμβουλο 63

64 ΦΑΣΗ 1 – ΕΡΓΑΛΕΙΑ  Pc με σύνδεση internet  DVD/ CD reader 64

65 ΦΑΣΗ 2 – ΣΤΟΧΟΙ  Σχεδιασμός του «σεναρίου», δημιουργία της δομής που θα έχει το Video-CV  Προγραμματισμός και επιλογή των αποδεικτικών στοιχείων, εγγράφων, φωτογραφιών που θα περιλαμβάνονται ανάμεσα στις ενότητες του Video-CV 65

66 ΦΑΣΗ 2 – ΠΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ  Σε αυτή τη φάση, ο σύμβουλος εξηγεί στον/ην υποψήφιο/α πώς θα πρέπει να ντυθεί και να κινηθεί μπροστά στην camera  Ο σύμβουλος και ο/η υποψήφιος /α αποφασίζουν από κοινού τη δομή του Video προκειμένου να προβάλουν τις ικανότητες του υποψηφίου 66

67 ΦΑΣΗ 2 – ΕΡΓΑΛΕΙΑ  Pc με σύνδεση internet  Χαρτί για σημειώσεις και στυλό και για τον υποψήφιο και για τον σύμβουλο 67

68 ΦΑΣΗ 3 – ΣΤΟΧΟΙ  Βιντεοσκόπηση του Video-CV 68

69  Ο σύμβουλος προετοιμάζει τον/την υποψήφιο/α τον για τη βιντεοσκόπηση του Video-CV  Γίνεται η βιντεοσκόπηση του Video-CV, σύμφωνα με τα όσα αναφέρθηκαν στις προηγούμενες φάσεις  Ακολουθεί η φάση της επεξεργασίας του Video 69 ΦΑΣΗ 3 – ΠΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ

70  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ θα βοηθήσει τους υποψηφίους να εστιαστούν στα κύρια σημεία και να μπορέσουν να μεταδώσουν αποτελεσματικά το μήνυμα σε συγκεκριμένο και περιορισμένο χρόνο. Οι υποψήφιοι δεν πρέπει να διαβάζουν το κείμενο, αλλά θα πρέπει να το «μάθουν απέξω» κατά τη φάση προετοιμασίας και τις πρόβες που θα έχουν προηγηθεί 70 ΦΑΣΗ 3 – ΠΩΣ ΣYNEXIZOYME ΒΗΜΑΤΑ

71  ΕΞΑΣΚΗΣΗ Οι υποψήφιοι πρέπει να κάνουν εξάσκηση και αρκετές πρόβες Συνιστάται να υπάρχει φάση προετοιμασίας (1 ημέρα προετοιμασίας) κατά τη διάρκεια της οποίας, οι υποψήφιοι θα κάνουν συνεχείς πρόβες, μέχρι να αισθανθούν εντελώς ασφαλείς και άνετοι μπροστά στην camera και να νιώθουν ότι μπορούν να προβάλουν και να υποστηρίξουν τα δυνατά τους σημεία. Ο σύμβουλος πρέπει να βοηθήσει τον/ην υποψήφιο/α να ξεπεράσει τη δυσκολία του να εκφραστεί μπροστά στην κάμερα  Ο υποψήφιος «μαθαίνει» μέσα από την εξάσκηση να ακολουθεί τη δομή του κειμένου 71 ΦΑΣΗ 3 – ΠΩΣ ΣYNEXIZOYME ΒΗΜΑΤΑ

72  ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΝΤΥΣΙΜΟ Ο σύμβουλος θα καθοδηγήσει τον/ην υποψήφιο/α για το κατάλληλο ντύσιμο ανάλογα με το μήνυμα και τον αποδέκτη του  ΣΩΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΩΜΑΤΟΣ Ο σύμβουλος θα φροντίσει ώστε ο/η υποψήφιος/α να έχει σωστή γλώσσα σώματος: καθώς το 80% της επικοινωνίας είναι μη-λεκτική, οι υποψήφιοι/ες πρέπει να δείχνουν άνετοι/ες, με αυτοπεποίθηση και πειστικοί/ές 72 ΦΑΣΗ 3 – ΠΩΣ ΣYNEXIZOYME ΒΗΜΑΤΑ

73 ΦΑΣΗ 3 – ΕΡΓΑΛΕΙΑ  Ψηφιακή camera με σύνδεση USB  Τρίποδο (για καλύτερη ποιότητα στη λήψη )  Πλακέτα από φώτα με : - n. 3 φώτα (minimum 800 W το καθένα - n. 3 Four Leaf Barn Door - n. 3 Επαγγελματικά Τρίποδα/Στηρίγματα για τα φώτα - n. 1 Backdrop (κατά προτίμηση λευκό/ ανοιχτό χρώμα ) 2,70mt x 11mt - n. 1 Background Support stand for standard backdrops 2,70mt x 11mt - n. 1 reflector (λευκό/ ασημί) 73

74 ΦΑΣΗ 3 – ΕΡΓΑΛΕΙΑ  Λογισμικό για τη βιντεοσκόπηση και επεξεργασία του VIDEO (πχ. Windows movie maker)  Λογισμικό εγγραφής ήχου  Μικρόφωνο  Σαρωτή (προαιρετικά, μόνο στις περιπτώσεις που ο υποψήφιος και ο σύμβουλος αποφασίσουν να παρουσιάσουν κάποιο πιστοποιητικό ή φωτογραφία ή κάποιο άλλο αποδεικτικό έγγραφο) 74

75 ΦΑΣΗ 4 – ΣΤΟΧΟΙ  On-line δημοσιοποίηση του Video-CV, σε βάση δεδομένων στη Διαδικτυακή πύλη του Προγράμματος : 75

76 ΦΑΣΗ 4 – ΠΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ  Ανέβασμα του Video-CV στην πλατφόρμα του Διαδικτύου  Έλεγχος ότι όλες οι πληροφορίες που ανέβηκαν στον Διαδίκτυο είναι σωστές και πλήρεις  Μεταφορά του Video-CV που έχει δημιουργηθεί σε DVD/CD  Προγραμματισμός των επόμενων βημάτων σε συνεργασία με τον υποψήφιο (προωθώντας και διαφημίζοντας το Video- CV) 76

77 ΦΑΣΗ 4 – ΕΡΓΑΛΕΙΑ  PC  DVD/ CD 77

78 ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ  Οι υποψήφιοι θα πρέπει να υπογράψουν ένα έντυπο συγκατάθεσης για την on-line δημοσιοποίηση του Video-CV όπως και για τη μεταφορά δεδομένων (και το Video-CV και το έντυπο CV) σε επιχειρήσεις που θα ενδιαφερθούν για το επαγγελματικό προφίλ του υποψηφίου 78


Κατέβασμα ppt "1. V.I.D.E.O. Video-CV για την Αύξηση και την Ανάπτυξη Ευκαιριών Απασχόλησης ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ VIDEO-CV ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google