Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Σ. ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ Σχολικό έτος ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΒΕΡΒΕΝΙΩΤΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΚΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΡΑΠΑΝΟΥ ΝΑΤΑΛΙΑ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ ΕΙΡΗΝΗ
2
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΠΥΡΑΣ
3
ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ
4
ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΜΑΣ
Η εταιρία μας ιδρύθηκε το 1973 από τον Έλληνα Αλέξανδρο Σεπτάνη, ο οποίος είχε πάει στην Ολλανδία όπου έφτιαχνε μπίρες δοκιμαστικά στο υπόγειο του σπιτιού του. Μια μέρα ένας φίλος του του πρότεινε να στήσει μια επιχείρηση μπίρας, η οποία μετά από λίγο καιρό εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο. Το εργοστάσιο της Ελλάδας έχει μεγάλες επιτυχίες και εξαγωγές σε όλο τον κόσμο. Βρίσκεται στο Σχηματάρι και άρχισε να λειτουργεί το Η ελληνική βιομηχανία δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα, στα Βαλκάνια, στην Ιταλία και στη Μικρά Ασία με μεγάλη επιτυχία.
5
ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί η βιομηχανία παράγονται και προμηθεύονται στην Ελλάδα. Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούμε είναι: το νερό, το οποίο είναι πόσιμο χαμηλής περιεκτικότητας σε άλατα, κριθάρι και λυκίσκος, τα οποία παίρνουμε από Έλληνες γεωργούς και τα μεταφέρουμε στο εργοστάσιο με δικά μας φορτηγά. Επίσης, χρησιμοποιούμε ζύμη (μαγιά) και αλκοόλη, τα οποία παράγονται στο εργοστάσιο κατά τη ζύμωση. Η δική μας βιομηχανία παράγει, εκτός από τις συνηθισμένες μπίρες, ξανθές, μαύρες και άλλες με διαφορετικές γεύσεις όπως λεμόνι.
6
ΥΛΙΚΑ
7
ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Η εταιρία μας ανήκει στο δευτερογενή τομέα γιατί:
Παίρνει τις πρώτες ύλες από Έλληνες παραγωγούς και παράγουμε το προϊόν στο εργοστάσιο μας. Είμαστε οικολογική εταιρία γιατί σεβόμαστε το περιβάλλον: Κάνουμε ανακύκλωση των υποπροϊόντων ή τα δίνουμε για να γίνουν ζωοτροφές. Καλή διαχείριση του νερού και των φυσικών πόρων χωρίς σπατάλες. Βιολογικός καθαρισμός χωρίς να ρυπαίνουμε το κοντινό οικοσύστημα.
8
ΣΤΑΔΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
ΒΥΝΟΠΟΙΗΣΗ Το κριθάρι διαβρέχεται για λίγες μέρες και αφήνεται να βλαστήσει. Η βύνη που παίρνουμε υποβάλλεται σε ξήρανση και φρύξη και γίνεται κοσκίνισμα για την απομάκρυνση ανεπιθύμητων συστατικών.
9
ΑΛΕΣΗ Η παραγόμενη βύνη αλέθεται και αναμειγνύεται με διπλάσια έως τετραπλάσια ποσότητα ζεστού νερού.
10
ΣΑΚΧΑΡΟΠΟΙΗΣΗ- ΔΙΗΘΗΣΗ
ΣΑΚΧΑΡΟΠΟΙΗΣΗ: Μέσα σ' αυτό το συνολικό μείγμα, γίνεται η εκχύλιση του αμύλου και των υπόλοιπων διαλυτών συστατικών της βύνη ΔΙΗΘΗΣΗ: Στο αλεσμένο μείγμα με ειδικούς μηχανισμούς διήθησης και καθίζησης διαχωρίζονται τα μη διαλυτά συστατικά από το επιθυμητό ζυθογλεύκος, δηλαδή το μούστο της μπύρας.
11
ΒΡΑΣΜΟΣ-ΖΥΜΩΣΗ ΒΡΑΣΜΟΣ: Το ζυθογλεύκος εμπλουτίζεται με τον λυκίσκο και βράζεται για λίγες ώρες. Το ζυθογλεύκος αποστειρώνεται καθώς και γίνεται η εκχύλιση όλων των γευστικών, αρωματικών και συντηρητικών συστατικών του λυκίσκου. ΖΥΜΩΣΗ: ο μούστος εμπλουτίζεται με τη μαγιά της μπύρας η οποία καταναλώνει τα σάκχαρα και παράγει τελικά την αιθυλική αλκοόλη της μπύρας και το διοξείδιο του άνθρακα δηλαδή το ανθρακικό.
12
ΜΕΤΑΖΥΜΩΣΗ-ΔΙΑΥΓΑΣΗ ΜΕΤΑΖΥΜΩΣΗ: Μετά την διαδικασία της ζύμωσης, αφαιρείται το μεγαλύτερο μέρος της μαγιάς και η μπύρα μεταφέρεται σε κλειστές δεξαμενές μεταζύμωσης. ΔΙΑΥΓΑΣΗ: Στη συνέχεια η μπίρα φιλτράρεται (απομακρύνονται τα υπολείμματα της μαγιάς) , δηλαδή γίνεται διαυγής και είναι έτοιμη για εμφιάλωση.
13
ΕΜΦΙΑΛΩΣΗ
14
ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΦΙΑΛΩΝ
15
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
16
ΑΝΑΛΥΣΗ ΡΟΛΩΝ ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΚΑΝΤΩΝΗΣ: ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ:
Ο Γενικός Διευθυντής είναι συντονιστής όλων των δραστηριοτήτων και εκτελεί τις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της επιχείρησης. Σχεδιάζει τη στρατηγική της επιχείρησης, δηλαδή καθορίζει τους μακροχρόνιους στόχους και καταγράφει τις απαιτούμενες ενέργειες για την επίτευξή τους. Είναι υπεύθυνος για την υλοποίηση των στόχων της εταιρίας, καθορίζει τις δραστηριότητες της επιχείρησης και κάθε τμήματος και ελέγχει τις διαδικασίες για την επιτυχία τους. Καθορίζει ένα χρονοδιάγραμμα των εργασιών, τα κριτήρια αξιολόγησης και τα οφέλη αποδοτικότητας για κάθε τμήμα της εταιρίας, ενημερώνει το Διοικητικό Συμβούλιο για την πρόοδο της εταιρίας και μεταφέρει τις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου στους Διευθυντές και τους εργαζόμενους της επιχείρησης. Ακόμα, ενημερώνεται για τις εξελίξεις που διαγράφονται στην αγορά και αντιπροσωπεύει την εταιρία σε εκδηλώσεις υπογράφοντας τα επίσημα έγγραφά της.
17
ΑΝΑΛΥΣΗ ΡΟΛΩΝ ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΚΑΝΤΩΝΗΣ-ΝΑΤΑΛΙΑ ΚΑΡΑΠΑΝΟΥ:
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟϊΟΝΤΟΣ: Ο Μηχανικός Σχεδιασμού Προϊόντος ασχολείται με το σχεδιασμό νέων προϊόντων ή με τον επανασχεδιασμό και τη βελτίωση ήδη υπαρχόντων ( μέγεθος, κόστος, υλικά, αισθητική). Ο σχεδιασμός τον προϊόντων δεν περιορίζεται μόνο στα κατασκευαστικά σχέδια ενός προϊόντος ή στην καλαίσθητη μορφή του, αλλά περιλαμβάνει και τον καθορισμό των λειτουργιών και της δομής ενός προϊόντος σύμφωνα με τις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού, μετά από έρευνα αγοράς. Ορίζει αρχικά τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Έπειτα ακολουθεί η σύλληψη της ιδέας, την οποία αποτυπώνει σε προσχέδια και ύστερα την σχεδιάζει στον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Ύστερα, για τη σχεδίαση και κατασκευή του προϊόντος χρησιμοποιούνται υπολογιστικά συστήματα και αφού δοκιμαστεί το προϊόν και γίνουν οι απαραίτητες βελτιώσεις ακολουθεί νέα σειρά ελέγχων κα τροποποιήσεων. Συνεργάζεται μαζί με τον Διευθυντή Παραγωγής, Μάρκετινγκ, Οικονομικών και Ποιοτικού Ελέγχου. Ο σχεδιασμός του προϊόντος πρέπει να είναι απόλυτα ακριβής και περιλαμβάνει την καλή και ασφαλή λειτουργία του, την εύκολη χρήση του, την ευκολία παραγωγής και διάθεσης στην αγορά και την εξασφάλιση του χαμηλού κόστους.
18
ΑΝΑΛΥΣΗ ΡΟΛΩΝ ΚΑΚΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ:
Ο Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων διευθύνει το τμήμα σχεδίασης, εγκατάστασης και συντήρησης του πληροφοριακού συστήματος της εταιρίας. Ως πληροφοριακό σύστημα νοείται ένα σύνολο από συσκευές και προγράμματα που έχουν ως σκοπό να παρέχουν υπηρεσίες αποθήκευσης, επεξεργασίας και ανάκτησης πληροφοριών. Οι υπηρεσίες αυτές καλύπτουν τια ανάγκες της διοίκησης και της παραγωγής, όπως η οργάνωση γραφείου, η εισαγωγή δεδομένων- πληροφοριών και η λογιστική υποστήριξη. Το τμήμα αυτό παρέχει επίσης τεχνική βοήθεια, υποστήριξη και εκπαίδευση στους χρήστες του συστήματος.
19
ΑΝΑΛΥΣΗ ΡΟΛΩΝ ΝΑΤΑΛΙΑ ΚΑΡΑΠΑΝΟΥ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ:
Με τον όρο δημόσιες σχέσεις συνήθως εννοούνται οι δημιουργίες καλών σχέσεων και καλής εικόνας της εταιρίας, όμως σήμερα ο ανταγωνισμός δημιουργεί την ανάγκη δημιουργίας αυτής της εικόνας. Στόχος του Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων είναι η επικοινωνία της εταιρίας με πελάτες, προμηθευτές και Μ.Μ.Ε., η προβολή της εταιρίας και η αποδοχή της από το κοινωνικό σύνολο και η ενημέρωση των εργαζομένων σε θέματα που τους αφορούν. Επίσης, είναι η προβολή στα Μ.Μ.Ε. των μέτρων προστασίας του περιβάλλοντος που εφαρμόζει η εταιρία και η προώθηση υλικού και ενημέρωση της ιστοσελίδας της εταιρίας για τις δραστηριότητές της.
20
ΑΝΑΛΥΣΗ ΡΟΛΩΝ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ ΕΙΡΗΝΗ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:
Το τμήμα Προμηθειών ασχολείται με τον εφοδιασμό της επιχείρησης με τα απαραίτητα υλικά, εργαλεία και μηχανήματα που είναι αναγκαία για την παραγωγική διαδικασία. Ο διευθυντής του τμήματος καθορίζει τις ποσότητες των υλικών χωρίς να δημιουργούνται υπερβολικά αποθέματα και συγκεντρώνει στοιχεία με τις προδιαγραφές των πρώτων υλών που διατίθενται στην αγορά. Επίσης, ζητά προσφορές από τους προμηθευτές με κριτήρια την τιμή, την ποιότητα και τον χρόνο παράδοσης και κάνει έλεγχο κατά την παραλαβή , για την ποιότητα και την ποσότητα των προμηθειών. Ακόμα, φροντίζει για την ασφαλή αποθήκευση των προμηθειών και την προώθηση τους στα υπόλοιπα τμήματα. Τέλος, ενημερώνει τον Διευθυντή Οικονομικών για την ποσότητα και το κόστος των απαιτούμενων προμηθειών και διατηρεί αρχεία με τις παλιές παραγγελίες.
21
ΑΝΑΛΥΣΗ ΡΟΛΩΝ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ ΕΙΡΗΝΗ: ΔΙΕΥΘΗΝΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:
Ο διευθυντής ποιοτικού ελέγχου είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση της ποιότητας του προϊόντος. Γι'αυτό το λόγο σχεδιάζει συστήματα ελέγχου για κάθε φάση της παραγωγικής διαδικασίας. Ο έλεγχος της ποιότητας απαιτεί συνεχή επιθεώρηση και αφορά το μέγεθος, το σχήμα την σχέση μεταξύ των επιμέρους εξαρτημάτων που συνθέτουν το τελικό προϊόν και το τελικό έλεγχο του προϊόντος. Το τμήμα του ποιοτικού ελέγχου λειτουργεί με βάση κάποιων κανόνων από οργανισμούς ή από την ίδια την επιχείρηση. Η BlackGlass λειτουργεί σύμφωνα με το ISO (INTERNATIONAL ORGANIZATION OF STANDARDIZATION). Τα πρότυπα ISO είναι κείμενα στα οποία περιγράφονται οι κανόνες ποιότητας για: τον σχεδιασμό του προϊόντος, την ανάπτυξη του προϊόντος, τις παραγωγικές διαδικασίες, τον τελικό έλεγχο του προϊόντος, τη δοκιμασία του προϊόντος και την παροχή υπηρεσιών. Οι επιχειρήσεις ελέγχονται για την εφαρμογή των κανόνων από ειδικούς φορείς, όπως η ΕΛ.ΟΤ., η οποία διεξάγει δοκιμές, επιθεωρήσεις και αξιολογεί τις διαδικασίες και τα συστήματα.
22
ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
23
ΑΝΑΛΥΣΗ ΡΟΛΩΝ ΒΕΡΒΕΝΙΩΤΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ:
Ο Διευθυντής Οικονομικών ελέγχει και συντονίζει τα οικονομικά της επιχείρησης. Καθορίζει τη διαδικασία έκδοσης και πώλησης μετοχών, το σύστημα ελέγχου, των οικονομικών, της εταιρίας και οργανώνει σύστημα συναλλαγών με τις τράπεζες. Συμμετέχει στη διαμόρφωση της επιχείρησης. Συντάσσει τον προϋπολογισμό και τον ισολογισμό της εταιρείας. Τέλος υπολογίζει τα κέρδη από τις δραστηριότητες της επιχείρησης και τα διανέμει στους μετόχους. Στη Διεύθυνση Οικονομικών υπάγονται τρία βασικά τμήματα: 1.Λογιστήριο:τηρεί τα βιβλία και τα στοιχεία σχετικά με τις οικονομικές δραστηριότητες της εταιρείας. 2.Τμήμα Κοστολόγησης: υπολογίζει τις δαπάνες για την παραγωγή του προϊόντος. 3.Φοροτεχνικό: παρακολουθεί τη φορολογική νομοθεσία , παρακρατεί τους φόρους από τις οικονομικές συναλλαγές και τους αποδίδει στο κράτος.
24
ΑΝΑΛΥΣΗ ΡΟΛΩΝ ΒΕΡΒΕΝΙΩΤΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:
Ο Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης συντονίζει τις έρευνες και τα πειράματα που πραγματοποιούνται στο Τμήμα Ερευνών της Βιομηχανίας. Πρέπει να είναι επιστήμονας-ερευνητής, ειδικευμένος σε επιστήμη σχετική με τα προϊόντα που παράγει η επιχείρηση Έρευνα στη βιομηχανία γίνεται για να ανακαλυφθούν νέες μέθοδοι παραγωγής, νέα προϊόντα ή για τη βελτίωση αυτών που ήδη παράγονται. Μέσω της έρευνας η βιομηχανία επιδιώκει να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών και παράλληλα να μειώσει το κόστος των προϊόντων της, για να γίνει ανταγωνιστική.
25
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
26
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ: Τα σχέδια του προϊόντος να στέλνονται αυτόματα στις ηλεκτρονικές συσκευές των υπαλλήλων. ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Να εξελιχθεί το σύστημα με νέα μηχανήματα. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ: Να υπάρχουν καλύτερα συστήματα για την πληρωμή των εργαζομένων της εταιρίας. ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ: Να υπάρχουν πιο εξελιγμένοι τρόποι μεταφοράς των προϊόντων για την πιο σύντομη άφιξη τους στο εργοστάσιο μας.
27
ΤΕΛΟΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.