Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

24/6/2014Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 11 Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "24/6/2014Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 11 Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 24/6/2014Γ' ΤΑΞΗ MICRO WORLDS PRO 11 Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro

2 24/6/2014Γ' ΤΑΞΗ MICRO WORLDS PRO 12 MicroWorlds Pro. Εντολές γραφικών Δημιουργία τετραγώνου Παράδειγμα

3 24/6/2014Γ' ΤΑΞΗ MICRO WORLDS PRO 13 MicroWorlds Pro. Εντολή Επανάλαβε Δημιουργία τετραγώνου Παράδειγμα Μπορούμε να αποφύγουμε την άσκοπη πληκτρολόγηση, αν γράψουμε στο κέντρο εντολών… Επανάλαβε 4 [μπ 100 δε 90] Αν δώσετε διαφορετικές τιμές στην εντολή μπροστά, σχηματίζονται τετράγωνα διαφορετικών μεγεθών.

4 24/6/2014Γ' ΤΑΞΗ MICRO WORLDS PRO 14 MicroWorlds Pro. Τρίγωνο και άλλα γεωμετρικά σχήματα Δημιουργία τριγώνου Παράδειγμα επανάλαβε 3 [μπροστά 100 δεξιά 120] Παρατηρούμε την πλήρη περιστροφή της χελώνας, «κλείνει κύκλο» και επιστρέφει στην αρχική της θέση, δηλ. 3 Χ 120 = 360 ο

5 24/6/2014Γ' ΤΑΞΗ MICRO WORLDS PRO 15 MicroWorlds Pro. Τρίγωνο και άλλα γεωμετρικά σχήματα Δημιουργία κανονικό πολύγωνο Παράδειγμα Με την ίδια λογική μπορούμε να κάνουμε οποιοδήποτε κανονικό πολύγωνο αρκεί να αλλάζουμε κάθε φορά τον αριθμό των επαναλήψεων και τις μοίρες της περιστροφής. Για παράδειγμα, αλλάξτε την παραπάνω εντολή (απλώς διορθώστε τους αριθμούς στις εντολές για το τρίγωνο): Επανάλαβε 6 [μπ 100 δε 60] = εξάγωνο (δηλ. 6Χ60=360 ο ) Επανάλαβε 10 [μπ 100 δε 36] = δεκάγωνο κλπ. (δηλ. 10Χ36=360 ο ) κ.ο.κ.

6 24/6/2014Γ' ΤΑΞΗ MICRO WORLDS PRO 16 MicroWorlds Pro. Γρήγορος υπολογισμός των μοιρών περιστροφής της χελώνας Υπάρχει ένας απλός τρόπος για να υπολογίσουμε τις μοίρες περιστροφής. Αναθέτουμε στο πρόγραμμα να κάνει τη διαίρεση. Αυτό γίνεται με τον παρακάτω τρόπο: Σβγ (για να σβήσουν τα προηγούμενα σχήματα) Στκ (για να αφήσει ίχνος η χελώνα) επανάλαβε 5 [μπροστά 100 δεξιά 360 / 5] δηλ. λέμε στη χελώνα να διαιρέσει τις 360 ο με τον αριθμό των πλευρών του πολυγώνου μας.

7 24/6/2014Γ' ΤΑΞΗ MICRO WORLDS PRO 17 MicroWorlds Pro. Κύκλος Δημιουργία κύκλου Παράδειγμα Αν δώσουμε 360 ως πλευρές πολυγώνου και μειώσουμε το μπροστά σε 2 ή 1 τότε θα δημιουργήσετε κύκλο! Άρα ο κύκλος είναι: Επανάλαβε 360 [μπ 1 δε 1] (αλλάζοντας το μπροστά μεγαλώνει η ακτίνα του κύκλου)

8 24/6/2014Γ' ΤΑΞΗ MICRO WORLDS PRO 18 MicroWorlds Pro. Επαναλαμβανόμενα σχήματα Πλήρης επιστροφή της χελώνας Παράδειγμα Δημιουργούμε ένα κύκλο με τις εντολές … Επανάλαβε 360 [μπροστά 1 δεξιά 1] Περιστρέφουμε τη χελώνα: δεξιά 60 Πάμε στο τέλος της σειράς Επανάλαβε 360 [μπροστά 1 δεξιά 1] και πατάμε Enter). κ.ο.κ. Για να ολοκληρωθεί το σχέδιο που ξεκινήσαμε θα πρέπει η χελώνα μας να κάνει πλήρη περιστροφή 360 ο. Άρα πρέπει να επαναλάβουμε τη διαδικασία 6 φορές, έτσι ώστε 6Χ60=360 ο. Συνοπτικά Επανάλαβε 6[επανάλαβε 360 [μπ 1 δε 1] δε 60]

9 24/6/2014Γ' ΤΑΞΗ MICRO WORLDS PRO 19 MicroWorlds Pro. Τετράγωνο + Τρίγωνο = Σπίτι Δημιουργούμε τις ακόλουθες διαδικασίες για τετράγωνο επανάλαβε 4 [μπ 100 δε 90] τέλος για τρίγωνο επανάλαβε 3 [μπ 100 δε 120] τέλος Στο κέντρο εντολών γράφουμε τετράγωνο Μετά την εντολή τετράγωνο η χελώνα βρέθηκε στο κάτω μέρος. Για να φτιάξουμε την σκεπή (τρίγωνο), πρέπει να προχωρήσουμε μπ 100. μπ 100 Τώρα έμεινε η σκεπή. Μόνο που αν γράψουμε τρίγωνο η σκεπή δε σχηματίζεται σωστά. Πρέπει πρώτα να στραφεί δε 30. δε 30 τρίγωνο


Κατέβασμα ppt "24/6/2014Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 11 Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google