Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ 5 Η ΥΠΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΙΟΣ 2012.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ 5 Η ΥΠΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΙΟΣ 2012."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ 5 Η ΥΠΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΙΟΣ 2012

2 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 2

3 3

4 4 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ 2011 ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

5 5

6 6

7 7

8 8

9 9

10 ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ 5ης ΥΠΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ & ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 10

11 ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΑΠΑΝΩΝ ΑΓΟΡΩΝ - ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 2012 (ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ) 11 *Περιλαμβάνει τους λογαριασμούς: Εστίαση, Καθαριότητα, Ασφάλεια, Αμοιβές τρίτων, Συντηρήσεις, Λοιπές Δαπάνες της 6ης ομάδας ** Περιλαμβάνει τους Λογαριασμούς: Μισθοδοσία επικουρικού, ΔΕΚΟ, Αναλώσιμα κλπ

12 ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΑΠΑΝΩΝ ΑΓΟΡΩΝ - ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 2012 (ΑΝΑ ΜΗΝΑ) *ΤΑ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ 12

13 ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ *δεν συμπεριλαμβάνονται οι κωδικοί των παγίων, το ΠΔΕ και οι αντικριζόμενοι λογαριασμοί **αφορά τον προϋπολογισμοί των αντίστοιχων κωδικών αγορών. Δεν θα συμπεριλάβετε δηλαδή τους κωδικούς των παγίων, το ΠΔΕ και τους αντικριζόμενους λογαριασμούς

14 ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΚΑΙ Κ.Υ. 14

15 15 ΜΕΣΟ ΚΟΣΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΑΝΑ ΑΣΘΕΝΗ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

16 16 ΜΕΣΟ ΚΟΣΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΑΝΑ ΑΣΘΕΝΗ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

17 17 ΜΕΤΑΒΟΛΗ Μ.Ο. ΝΟΣΗΛΕYΘΕΝΤΩΝ 2011 VS ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012 ME ΠΟΣΟΣΤΟΣΗ ΜΕΣΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ 2011 VS ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

18 18 ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟ 5 € (ΙΑΝ-ΦΕΒΡ-ΜΑΡΤ-ΑΠΡ-ΜΑΙΟΥ 2012) ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΛΙΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ 5ΗΣ Υ.ΠΕ.

19 19 ΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΣΕ ΚΟΣΤΟΣ (ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012)

20 20 ΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΣΕ ΚΟΣΤΟΣ (ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012)

21 21 ΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΣΕ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ (ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012)

22 22 ΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΣΕ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ (ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012)

23 23 ΠΟΣΟΣΤΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΓΕΝΟΣΗΜΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ESY.NET ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

24 24 ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΛΩΣΕΩΝ ΓΕΝΟΣΗΜΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ESY.NET ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

25 25 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

26 26 ΑΓΟΡΕΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΙΑΤΡΟΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΛΟΙΠΩΝ ΥΛΙΚΩΝ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

27 27

28 28 ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΑΓΟΡΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΙΑΤΡΟΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΛΟΙΠΩΝ ΥΛΙΚΩΝ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

29 29 ΑΓΟΡΕΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΙΑΤΡΟΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

30 30 ΑΓΟΡΕΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΙΑΤΡΟΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

31 31 ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012 ΑΠΟ ΑΣΦ. ΤΑΜΕΙΑ

32 32 ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

33 33 ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΣΟΔΑ - ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ – ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

34 34 ΠΟΣΟΣΤΟ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

35 35 ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

36 36 ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

37 ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ (ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ-ΦΑΡΜΑΚΑ- ΧΗΜ.ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΗΡΙΑ-ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ-ΛΟΙΠΩΝ) 2010 ΚΑΙ

38 ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΩΝ 12ΜΗΝΟΥ 2010 ΚΑΙ 12MHNOY

39 ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 12ΜΟΡΙΟΥ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ

40 40 ΠΟΣΟΣΤΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

41 ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ 12 ΜΟΡΙΟΥ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ ΗΣ ΥΠΕ (ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ESY.net) 41

42 42 ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ 12ΜΟΡΙΟΥ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ 2012

43 ΔΑΠΑΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΩΝ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ

44 ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΦΗΜΕΡΙΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ

45 ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΦΗΜΕΡΙΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ

46 ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΕΤΩΝ

47 ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΕΤΩΝ

48 ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΩN - ΝΥΧΤΕΡΙΝΩN - ΕΞΑΙΡΕΣΙΜΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΕΤΩΝ

49 ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΩN - ΝΥΧΤΕΡΙΝΩN - ΕΞΑΙΡΕΣΙΜΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΕΤΩΝ

50 ΕΝΙΑΙΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΕΣΠΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 50

51 ENTAΓΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΕΣΠΑ ΤΗΣ 5 ΗΣ ΥΠΕ 51

52 52 ENTAΓΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΕΣΠΑ ΤΗΣ 5 ΗΣ ΥΠΕ

53 53 ENTAΓΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΕΣΠΑ ΤΗΣ 5 ΗΣ ΥΠΕ

54 54

55 ENTAΓΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΕΣΠΑ ΤΗΣ 5 ΗΣ ΥΠΕ 55

56 ENTAΓΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΕΣΠΑ ΤΗΣ 5 ΗΣ ΥΠΕ 56

57 57 ΟΠΣΥ- SLAs- ERPs- LIS- ΚΕΝ

58 58 ΟΠΣΥ- SLAs- ERPs- LIS- ΚΕΝ

59 ΚΕΝ – DRGs (5 η ΥΠΕ) 59

60 60 Παρακολούθηση Εργασιών - Έντυπα Ηλ. Φάκελου Ασθενή (MIS 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας) 60

61 Ολοκληρωμένα Πληροφοριακά Συστήματα Υγείας (ΟΠΣΥ) 5 ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας Δύο (2) ΟΠΣΥ, ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης των ΠεΣΥΠ Θεσσαλίας και ΠεΣΥΠ Στερεάς Ελλάδας

62 ΟΠΣΥ Νοσοκομείων Θεσσαλίας Κατάσταση λειτουργίας, υφιστάμενα προβλήματα

63 Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας • Διαχείριση Φαρμάκου – Έλλειψη ηλ. αποθήκης στα τμήματα (δε συνδέονται με Φαρμακείο) – Εκκρεμεί η διασύνδεση 5 (από 30) κλινικών (δεν τηρείται η ηλ. συνταγογράφηση από όλα τα Κέντρα Κόστους) – Απόκλιση κατά τη σύνταξη της παραγγελίας προς προμηθευτή (όχι συμφωνημένη τιμη αλλά νοσοκομειακή) – Έλλειψη διασταύρωσης τιμολογίου αγοράς ως προς είδος, ποσότητα, νοσοκομειακή τιμή νόμιμη έκπτωση 5%, επιπλέον έκπτωση – Έλλειψη δυνατότητας παραγγελίας φαρμάκων με βάση τη δραστική ουσία • LIS – Πληροφοριακό Σύστημα Εργαστηρίων – Δε λειτουργεί το LIS του ΟΠΣΥ • Διαχείριση υλικών – Δεν έχουν οριστεί stock ασφαλείας – Μη εφαρμογή δυνατότητας παρακολούθησης αποθηκών σε Κέντρα Κόστους – Δεν υπάρχει διασύνδεση με τμήμα Προμηθειών • Μητρώο Παγίων – Δεν ολοκληρώθηκε – ΒΙΤ: Δεν χρησιμοποιείται (η Τεχνική Υπηρεσία χρησιμοποιεί δικό της αρχείο σε MS Access) • ΤΕΠ: Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών – Χειρόγραφη έκδοση παραπεμπτικών – Δεν γίνεται καταγραφή ιστορικού • Εξωτερικά Ιατρεία – Έλλειψη διασύνδεσης με LIS και Ιατρικό Φάκελο – Μη διαλειτουργικό με ΙΑΣΙΣ 1535 • Ιατρικός Φάκελος – Δε χρησιμοποιείται! • Γραφείο Προμηθειών – Δεν έχει γίνει εγκατάσταση • Γραφείο Προσωπικού – Ανεπιτυχής (από πλευράς Αναδόχου) μετάπτωση δεδομένων από το παλαιό στο καινούριο (ΟΠΣΥ) • Μισθοδοσία – Χρησιμοποιείται ακόμα η παλαιά έκδοση του Αναδόχου

64 Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας • Διαχείριση Φαρμάκου – Δε λειτουργούν οι λογικές αποθήκες φαρμάκων σε επίπεδο Κέντρου Κόστους – Εκκρεμεί η διασύνδεση ΤΕΠ – Έλλειψη διασταύρωσης τιμολογίου αγοράς ως προς είδος, ποσότητα, νοσοκομειακή τιμή νόμιμη έκπτωση 5%, επιπλέον έκπτωση – Έλλειψη δυνατότητας παραγγελίας φαρμάκων με βάση τη δραστική ουσία • LIS – Πληροφοριακό Σύστημα Εργαστηρίων – Χαμηλή κάλυψη αναλυτών (2 στους 14) – Περιορισμένος βαθμός εξάπλωσης (η ηλ. παραγγελία εξετάσεων γίνεται μόνο από μία, Β’ Παθολογική, στις 16 κλινικές. Οι υπόλοιπες στέλνουν χειρόγραφα παραπεμπτικά. Τα αποτελέσματα επιστρέφουν χειρόγραφα) • Διαχείριση υλικών – Δεν έχουν οριστεί stock ασφαλείας – Μη εφαρμογή δυνατότητας παρακολούθησης αποθηκών σε Κέντρα Κόστους – Δεν υπάρχει διασύνδεση με τμήμα Προμηθειών – Χειρόγραφη παραγγελία αναλωσίμων και παγίων από τα τμήματα από Κεντρική Αποθήκη (ακολουθεί ηλ. δελτίο εξαγωγής αργότερα) • Μητρώο Παγίων – Υπολειτουργεί (έχουν περαστεί κάποια πάγια χωρίς να τρέχουν αποσβέσεις) – Τήρηση από εξ. Λογιστή σε Excel – ΒΙΤ: Δεν χρησιμοποιείται (η Τεχνική Υπηρεσία χρησιμοποιεί δικό της αρχείο σε MS Access) • Γραφείο Κίνησης – Ενώ υπάρχει διασύνδεση με κλινικές για διαχείριση κλινών και λιστών αναμονής μέσω ΟΠΣΥ, οι χειρουργικές κλινικές τις διαχειρίζονται οι ίδιες • ΤΕΠ: Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών – Χειρόγραφη έκδοση παραπεμπτικών – Δεν γίνεται καταγραφή ιστορικού • Εξωτερικά Ιατρεία – Έλλειψη διασύνδεσης με LIS και Ιατρικό Φάκελο – Μη διαλειτουργικό με ΙΑΣΙΣ 1535 • Ιατρικός Φάκελος – Δε χρησιμοποιείται! • Γραφείο Προμηθειών – Δεν έχει γίνει εγκατάσταση • Γραφείο Προσωπικού – Λειτουργεί η εφαρμογή του ΟΠΣΥ • Μισθοδοσία – Χρησιμοποιείται ακόμα η παλαιά έκδοση του Αναδόχου

65 Γενικό Νοσοκομείο Βόλου • Διαχείριση Φαρμάκου – Δε λειτουργούν οι λογικές αποθήκες φαρμάκων σε επίπεδο Κέντρου Κόστους – Ενώ σε όλα τα Νοσοκομεία η λογιστική αποθήκη ενημερώνεται αυθημερόν (φάρμακο) ή την επόμενη μέρα (υγειονομικό υλικό & άποροι) – ή με απόκλιση 1 έως 2 ημερών – στο ΓΝΒ η ενημέρωση ανέρχεται στους 3 μήνες (υλικό) και σε 1 μήνα (άποροι) – Έλλειψη δυνατότητας παραγγελίας φαρμάκων με βάση τη δραστική ουσία • LIS – Πληροφοριακό Σύστημα Εργαστηρίων – Χαμηλή κάλυψη αναλυτών (4 στους 8 σε αιματολογικό, μικροβιολογικό, ουρολογικό ενώ στο βιολογικό οι 8 αναλυτές είναι συνδεδεμένοι με LIS άλλου προμηθευτή) – Περιορισμένος βαθμός εξάπλωσης (σε όλες τις περιπτώσεις τα LIS χρησιμοποιούνται για τον προγραμματισμό των αναλυτών και εκτύπωση των αποτελεσμάτων. Δε φαίνεται να υπάρχει πουθενά αμφίδρομη ηλ. επικοινωνία με τμήματα και κλινικές) • Διαχείριση υλικών – Δεν έχουν οριστεί stock ασφαλείας – Υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης αποθηκών σε Κέντρα Κόστους από το σύστημα αλλά δεν έχει εξαπλωθεί – Δεν υπάρχει διασύνδεση με τμήμα Προμηθειών – Μη διασύνδεση διαχείρισης υλικού με κλινικές – Προβληματική παρακολούθηση καταστροφών άχρηστου υλικού • Μητρώο Παγίων – Υπολειτουργεί (έχουν περαστεί κάποια πάγια χωρίς να τρέχουν αποσβέσεις) – Τήρηση από εξ. Λογιστή σε Excel • ΤΕΠ: Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών – Χειρόγραφη έκδοση παραπεμπτικών – Δεν γίνεται καταγραφή ιστορικού • Εξωτερικά Ιατρεία – Έλλειψη διασύνδεσης με LIS και Ιατρικό Φάκελο – Μη διαλειτουργικό με ΙΑΣΙΣ 1535 • Ιατρικός Φάκελος – Δε χρησιμοποιείται! • Γραφείο Προμηθειών – Δεν έχει γίνει εγκατάσταση • Γραφείο Προσωπικού – Λειτουργεί η εφαρμογή του ΟΠΣΥ • Μισθοδοσία – ΗΔΙΚΑ

66 Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων • Διαχείριση Φαρμάκου – Δε λειτουργούν οι λογικές αποθήκες φαρμάκων σε επίπεδο Κέντρου Κόστους – Δεν υπάρχει διασύνδεση με κλινικές (εκτός της Καρδιολογικής) – Έλλειψη δυνατότητας παραγγελίας φαρμάκων με βάση τη δραστική ουσία • LIS – Πληροφοριακό Σύστημα Εργαστηρίων – ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ • Διαχείριση υλικών – Υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης αποθηκών σε Κέντρα Κόστους από το σύστημα αλλά δεν τηρείται – Δεν υπάρχει διασύνδεση με τμήμα Προμηθειών – Μη διασύνδεση διαχείρισης υλικού με κλινικές • Μητρώο Παγίων – Είναι εγκατεστημένο αλλά δε χρησιμοποιείται – Τήρηση από εξ. Λογιστή σε Excel • Γραφείο Κίνησης – Διαχείριση κλινών μόνο σε ότι αφορά την κάλυψη. Η διαχείριση κλινών και εσωτερικών ασθενών γίνεται εκτός Γρ. Κίνησης με ευθύνη της Προϊσταμένης κάθε κλινικής – Χειρόγραφο Ιατρικό Εξιτήριο (καταχωρείται στη συνέχεια ηλεκτρονικά σαπό το Γρ. Κίνησης) – Με τη συμπλήρωση του ICD 10 δεν προκύπτει λίστα με αντίστοιχες επιλογές ΚΕΝ (γίνεται από τον υπάλληλο χειροκίνητα από τη λίστα του ΥΥΚΑ για να ολοκληρωθεί η χρέωση προς τον ασθενή) (ισχύει για όλα τα Νοσοκομεία με CTEAM) • ΤΕΠ: Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών – Χειρόγραφη έκδοση παραπεμπτικών – Δεν γίνεται καταγραφή ιστορικού • Εξωτερικά Ιατρεία – Έλλειψη διασύνδεσης με LIS και Ιατρικό Φάκελο – Μη διαλειτουργικό με ΙΑΣΙΣ 1535 • Γενικό Λογιστήριο – Ενώ λειτουργεί κανονικά (όπως και σε όλα τα Νοσοκομεία) δεν εκδίδονται καταστάσεις για συμφωνία με πίνακες ESY.net • Ιατρικός Φάκελος – Δεν υπάρχει (μόνο στην Καρδιολογική) • Γραφείο Προμηθειών – Δεν είναι μηχανογραφημένο • Γραφείο Προσωπικού – Λειτουργεί εφαρμογή • Μισθοδοσία – Λειτουργεί παλαιά έκδοση CTEAM (ξεπερασμένης τεχνολογίας)

67 Γενικό Νοσοκομείο Καρδίτσας • Διαχείριση Φαρμάκου – Λειτουργούν μερικώς οι λογικές αποθήκες φαρμάκων σε επίπεδο Κέντρου Κόστους* – Δεν υπάρχει διασύνδεση με κλινικές * • LIS – Πληροφοριακό Σύστημα Εργαστηρίων – ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ • Διαχείριση υλικών – Υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης αποθηκών σε Κέντρα Κόστους από το σύστημα αλλά δεν τηρείται – Δεν υπάρχει διασύνδεση με τμήμα Προμηθειών – Μη διασύνδεση διαχείρισης υλικού με κλινικές – Παρακολούθηση καταστροφών άχρηστου υλικού εκτός συστήματος (χειρόγραφα πρωτόκολλα καταστροφής χωρίς τους κωδικούς των υλικών που καταστρέφονται) • Μητρώο Παγίων – Είναι εγκατεστημένο αλλά δε χρησιμοποιείται – Τήρηση από εξ. Λογιστή σε Excel • Γραφείο Κίνησης – Δεν παρακολουθείται ηλεκτρονικά η διαχείριση κλινών * – Ηλεκτρονικό Ιατρικό Εξιτήριο * – Με τη συμπλήρωση του ICD 10 δεν προκύπτει λίστα με αντίστοιχες επιλογές ΚΕΝ (γίνεται από τον υπάλληλο χειροκίνητα από τη λίστα του ΥΥΚΑ για να ολοκληρωθεί η χρέωση προς τον ασθενή) (ισχύει για όλα τα Νοσοκομεία με CTEAM) – Ενημέρωση χρεωστικού φάκελου ασθενούς από Κέντρα Κόστους (νοσηλευτικά τμήματα) χωρίς διασύνδεση με ΕΑΜΑ Γρ. Κίνησης * • ΤΕΠ: Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών – Χειρόγραφη έκδοση παραπεμπτικών – Δεν γίνεται καταγραφή ιστορικού • Εξωτερικά Ιατρεία – Έλλειψη διασύνδεσης με LIS και Ιατρικό Φάκελο – Μη διαλειτουργικό με ΙΑΣΙΣ 1535 • Γενικό Λογιστήριο – Ενώ λειτουργεί κανονικά (όπως και σε όλα τα Νοσοκομεία) δεν εκδίδονται καταστάσεις για συμφωνία με πίνακες ESY.net • Ιατρικός Φάκελος – Λειτουργεί χωρίς διασύνδεση με το υπόλοιπο Δ/Ο σύστημα * • Γραφείο Προμηθειών – Υπάρχει εφαρμογή αλλά δεν χρησιμοποιείται • Γραφείο Προσωπικού – Λειτουργεί εφαρμογή • Μισθοδοσία – Λειτουργεί παλαιά έκδοση CTEAM (ξεπερασμένης τεχνολογίας)

68 Συμβόλαια Υποστήριξης Παραγωγικής Λειτουργίας (SLA) • Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας – Εκτός SLA • Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας – Εκτός SLA • Γενικό Νοσοκομείο Βόλου – Εκτός SLA • Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων – 1/1/2012 έως 31/12/2012, 12 μήνες, ,00€ • Γενικό Νοσοκομείο Καρδίτσας – 1/1/2012 έως 31/8/2012, 8 μήνες, ,00€ *

69 ΟΠΣΥ Νοσοκομείων Στερεάς Ελλάδας Κατάσταση λειτουργίας, υφιστάμενα προβλήματα

70 Ελλείψεις – Προβλήματα (1/2) • Διαχείριση Φαρμάκου – Δε λειτουργούν οι λογικές αποθήκες φαρμάκων σε επίπεδο Κέντρου Κόστους • (Λειτουργούν μόνο στα ΓΝ Χαλκίδας, Θήβας, Λιβαδειάς & Άμφισσας) – Έλλειψη δυνατότητας παραγγελίας φαρμάκων με βάση τη δραστική ουσία • LIS – Πληροφοριακό Σύστημα Εργαστηρίων – ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ • ΓΝ Καρύστου – Υπολειτουργεί (Χρησιμοποιείται για τον προγραμματισμό των 5 από 6 αναλυτών αλλά οι παραγγελίες και τα αποτελέσματα των εξετάσεων διακινούνται ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ) • ΓΝ Κύμης – Πλήρης παραγωγική λειτουργία • ΓΝ Χαλκίδας, Θήβας, Λιβαδειάς, Άμφισσας & Λαμίας • Διαχείριση υλικών – Υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης αποθηκών σε Κέντρα Κόστους από το σύστημα αλλά δεν τηρείται • ΓΝ Κύμης, Καρύστου, Λαμίας, Χαλκίδας (τηρείται μόνο στη «στάση ΤΕΠ»), Καρπενησίου (τηρείται ανά όροφο) – Δεν υπάρχει διασύνδεση με τμήμα Προμηθειών • ΓΝ Λαμίας, Κύμης, Καρύστου – Μη διασύνδεση διαχείρισης υλικού με κλινικές • ΓΝ Λαμίας, Κύμης, Καρύστου, Άμφισσας (υπάρχει αλλά παραγγέλνουν χειρόγραφα)  Πρόβλημα στη παρακολούθηση καταστροφών άχρηστου υλικού • ΓΝ Κύμης, Καρύστου  Μητρώο Παγίων – Είναι εγκατεστημένο αλλά δε χρησιμοποιείται • (εκτός από ΓΝ Άμφισας, Καρπενησίου) – Τήρηση από εξ. Λογιστή σε Excel

71 Ελλείψεις – Προβλήματα (2/2) • Γραφείο Κίνησης – Δεν παρακολουθείται ηλεκτρονικά η διαχείριση κλινών • ΓΝ Καρύστου – Χειρόγραφο Ιατρικό Εξιτήριο • ΓΝ Κύμης – Με τη συμπλήρωση του ICD 10 δεν προκύπτει λίστα με αντίστοιχες επιλογές ΚΕΝ (γίνεται από τον υπάλληλο χειροκίνητα από τη λίστα του ΥΥΚΑ για να ολοκληρωθεί η χρέωση προς τον ασθενή) (ισχύει για όλα τα Νοσοκομεία με CTEAM) • ΤΕΠ: Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών – Υπάρχει αλλά δε χρησιμοποιείται • ΓΝ Καρπενησίου, Λιβαδειάς – Δεν έχει μηχανογραφηθεί το τμήμα • ΓΝ Χαλκίδας – Μικροπροβλήματα με τους πίνακες ESY.net • ΓΝ Άμφισσας • Εξωτερικά Ιατρεία – Έλλειψη διασύνδεσης με LIS και Ιατρικό Φάκελο – Μη διαλειτουργικό με ΙΑΣΙΣ 1535 • Ιατρικός Φάκελος – Δεν αξιοποιείται πλήρως από τους ιατρούς • Γραφείο Προμηθειών – Δεν αξιοποιείται πλήρως από τους φορείς • ΓΝ Χαλκίδας

72 Συμβόλαια Υποστήριξης Παραγωγικής Λειτουργίας (SLA) • Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας – 1/3/2012 έως 28/2/2013, 12 μήνες, ,95€ • Γενικό Νοσοκομείο Θήβας – 5/3/2012 έως 4/3/2013, 12 μήνες, ,88€ • Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας – 1/3/2012 έως 28/2/2013, 12 μήνες, ,06€ • Γενικό Νοσοκομείο Καρπενησίου – 1/3/2012 έως 28/2/2013, 12 μήνες, ,03€ • Γενικό Νοσοκομείο Άμφισσας – 1/3/2012 έως 28/2/2013, 12 μήνες, ,03€ • Γενικό Νοσοκομείο Λιβαδειάς – 5/3/2012 έως 4/3/2013, 12 μήνες, ,88€ • Γενικό Νοσοκομείο Καρύστου – 1/3/2012 έως 28/2/2013, 12 μήνες, ,03€ • Γενικό Νοσοκομείο Κύμης – 1/4/2012 έως 31/3/2013, 12 μήνες, ,00€

73 Παρατηρήσεις (SLA) • Δεν υπάρχει τρόπος ελέγχου χρόνου αποκατάστασης, προτεραιότητας, τήρησης των δεσμεύσεων του Αναδόχου • Τα δεδομένα πρέπει να ανήκουν στο Νοσοκομείο. Αν ζητηθούν (όλα ή μέρος αυτών) σε ηλ. μορφή ο Ανάδοχος ζητάει επιπρόσθετη αμοιβή • Οποιεσδήποτε αλλαγές σε κανονιστικό, νομικό κ.λπ. Πλαίσιο λειτουργίας (από ΥΥΚΑ) θα πρέπει να γίνονται χωρίς κόστος από τον Ανάδοχο • Δεν παρέχονται υπηρεσίες λογιστικής υποστήριξης με σκοπό την πλήρη αξιοποίηση του διπλογραφικού συστήματος (Γενική & Αναλυτική Λογιστική) • Η διαλειτουργικότητα με νέες ή υφιστάμενες εφαρμογές του Αναδόχου πρέπει να εξασφαλίζονται από την εταιρεία χωρίς επιπρόσθετο κόστος στο πλαίσιο SLA • Η διασύνδεση με τρίτα συστήματα πρέπει να εξασφαλίζεται χωρίς επιπρόσθετο κόστος στο πλαίσιο SLA • Η φυσική και η λογική αρχιτεκτονική του ΟΠΣΥ καθώς και το σχήμα βάσης του θα πρέπει να τεκμηριώνεται από τον Ανάδοχο • Το Νοσοκομείο θα πρέπει να έχει ανά πάσα στιγμή πρόσβαση ανάγνωσης των δεδομένων που τηρούνται στο ΟΠΣΥ καθώς αποτελούν ιδιοκτησία του • Η ευθύνη της παρακολούθησης και ποσοτικοποίησης των συμβάσεων SLA πρέπει να ανήκει στα Νοσοκομεία και όχι στον Ανάδοχο (υπάρχει προφανής και σοβαρή διένεξη συμφερόντων) • Δε φαίνεται να υπάρχει προφανής σχέση του ετήσιου κόστους με την εγκατεστημένη άρα και υποστηριζόμενη πληροφοριακή υποδομή κάθε νοσοκομείου • Η υποχρεώσεις υποστήριξης του Αναδόχου είναι ασαφείς ενώ αντίθετα είναι πολύ ξεκάθαρες οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις του Αναδόχου

74 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ eProperty

75 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

76 ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ανά ΥΠΕ  1 η Υγειονομική Περιφέρεια  154 ακίνητα  συνολικό εμβαδόν: τμ  συνολική αντικειμενική αξία: ,24 €  2 η Υγειονομική Περιφέρεια  470 ακίνητα  συνολικό εμβαδόν: τμ  συνολική αντικειμενική αξία: ,20 €  3 η Υγειονομική Περιφέρεια  274 ακίνητα  συνολικό εμβαδόν: τμ  συνολική αντικειμενική αξία: ,93 €  4 η Υγειονομική Περιφέρεια  410 ακίνητα  συνολικό εμβαδόν: τμ  συνολική αντικειμενική αξία: ,46 €  5 η Υγειονομική Περιφέρεια  284 ακίνητα  συνολικό εμβαδόν: τμ  συνολική αντικειμενική αξία: ,10 €  6 η Υγειονομική Περιφέρεια  564 ακίνητα  συνολικό εμβαδόν: τμ  συνολική αντικειμενική αξία: ,02 €  7 η Υγειονομική Περιφέρεια  185 ακίνητα  συνολικό εμβαδόν: τμ  συνολική αντικειμενική αξία: ,94 €

77 ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ 7 ης ΥΠΕ

78 ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ 7 ης ΥΠΕ

79 ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ 1 ης ΥΠΕ

80 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ 4 ης ΥΠΕ

81 eProcSYS Σύστημα Διενέργειας Ηλεκτρονικών Διαγωνισμών Προμηθειών electronic Procurement SYStem

82 On Line Δημόσια Διαβούλευση Τεχνικών Προδιαγραφών • Οι προδιαγραφές δημοσιεύονται στο Web Site της 5 ης ΥΠΕ (κάθε φορέας τις δικές του) • Εταιρείες και φορείς μπορούν να κατεβάσουν τις προδιαγραφές, να τις μελετήσουν και να αποστείλουν (εντός προθεσμίας) τις παρατηρήσεις τους απευθείας στο Web Site της 5 ης ΥΠΕ • Οι παρατηρήσεις καταλήγουν στον αρμόδιο Νοσοκομείο / ΜΚΦ, στις ειδικές / ορισμένες Επιτροπές Τεχνικών Προδιαγραφών, οι οποίες δικαιολογημένα τις εγκρίνουν / απορρίπτουν, τις ενσωματώνουν στο αρχείο προδιαγραφών και τις δημοσιεύουν ξανά ως Τελικές • Εταιρείες και φορείς μπορούν να δουν και τις Αρχικές και τις Τελικές Προδιαγραφές καθώς και τις παρατηρήσεις / αλλαγές. Προσθήκες που έχουν γίνει • Δημιουργείται μια on line, δυναμική βάση Τεχνικών Προδιαγραφών που χρησιμοποιείται σε μελλοντικούς διαγωνισμούς, από φορείς της 5 η ΥΠΕ καθώς και από άλλους φορείς άλλων Περιφερειών. Χρησιμοποιώντας την ίδια διαδικασία η βάση επικαιροποιείται διαρκώς. 82

83 Σύστημα Παρακολούθησης & Διαχείρισης Διαγωνισμών Προμηθειών • Όλες οι φάσεις των διαγωνισμών προμηθειών δημοσιεύονται, παρακολουθούνται και ενημερώνονται on- line: – ανά Φορέα (Νοσοκομείο, Κέντρο Υγείας, ΜΚΦ) ή/και συγκεντρωτικά για όλη την ΥΠΕ – ανά είδος διαγωνισμού (Πρόχειρος, Δημόσιος, Διεθνής, Με Διαπραγμάτευση, Συμφωνία Πλαίσιο, Επαναληπτικός, κ.α.) – ανά στάδιο διαγωνισμού: • Διαβούλευση Τεχνικών Προδιαγραφών • Δημοσίευση • Έλεγχος Δικαιολογητικών • Τεχνική Αξιολόγηση • Οικονομική Αξιολόγηση • Προσυμβατικός Έλεγχος • Συμβασιοποίηση – Σημαντικά σημεία αναφοράς - Milestones (ημερομηνία δημοσίευσης, προθεσμίες διαβούλευσης, κατάθεσης προσφορών, διενέργειας, οικονομικής αξιολόγησης, έναρξη & λήξη σύμβασης, κ.λπ.) – Οικονομικά Στοιχεία (προϋπολογισμοί, προσφορές, εκπτώσεις, αξίες συμβάσεων κ.λπ.) – Ηλεκτρονική Διαχείριση Αρχείων (προδιαγραφές, προκηρύξεις, πρακτικά, συμβάσεις, κ.λπ.) • Όλες οι πληροφορίες ενημερώνονται απευθείας από τα ίδια τα Τμήματα Προμηθειών των Φορέων (εξουσιοδοτημένη πρόσβαση) • Οι Διοικήσεις των Φορέων και η Διοίκηση της 5 ης ΥΠΕ έχουν ένα ισχυρό εργαλείο επιχειρησιακής ευφυΐας (Β.Ι.) • Όλες τα στοιχεία είναι προσπελάσιμα από τους πολίτες (Internet) • Οι εταιρείες ενημερώνονται για τους διαγωνισμούς άμεσα 83

84 On-line Ηλεκτρονικές Διαδικασίες • Ηλεκτρονικό Μητρώο Προμηθευτών (e-Registry) – Όλοι οι Προμηθευτές εγγράφονται στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Προμηθευτών (on-line web βάση δεδομένων) προκειμένου να συμμετάσχουν σε ηλεκτρονικό πλειστηριασμό. Με την επιτυχή εγγραφή τους αποκτούν το δικό τους λογαριασμό (username, password). Στο ΗΜΠ τηρούνται ηλεκτρονικά όλα τα στοιχεία και δικαιολογητικά των εγγεγραμμένων προμηθευτών. • Ηλεκτρονικοί Πλειστηριασμοί (e-Auctions) – (ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟΙ): Όταν ξεκινήσει ο ηλ. πλειστηριασμός οι προμηθευτές μπορούν να υποβάλλουν on-line τις οικονομικές προσφορές τους. Συνεχίζουν τις προσφορές καθώς κατεβαίνει η τιμή (μπορούν να δουν την τρέχουσα τιμή και μόνο τις δικές τους προσφορές) μέχρι την ώρα λήξης του πλειστηριασμού. Η χαμηλότερη εμπρόθεσμη προσφορά κερδίζει. – (ΣΥΜΦΕΡΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ): Όλες οι προσφορές υπολογίζονται βάσει μαθηματικών τύπων ώστε να προκύψει η καλύτερη βαθμολογία που οδηγεί (όταν λήξει ο πλειστηριασμός) στη συμφερότερη προσφορά. • Ηλεκτρονικές Προμήθειες (e-Procurement) – Ο προμηθευτής που κερδίζει τη διαγωνιστική διαδικασία συμβασιοποιείται – Η σύμβαση δημιουργείται και παρακολουθείται on-line 84

85 Ηλεκτρονικό Μητρώο Προμηθευτών 85

86 86 Ηλεκτρονικό Μητρώο Προμηθευτών

87 Αποτελέσματα & Οφέλη • Ενισχύεται η διαφάνεια και η δικαιοσύνη σε όλα τα στάδια / φάσεις του διαγωνισμού • Οι προδιαγραφές δε «φωτογραφίζουν» συγκεκριμένο προϊόν, υπηρεσία ή εταιρεία διότι ενσωματώνουν παρατηρήσεις από πολλαπλούς προμηθευτές • Οι προδιαγραφές είναι άρτιες και ολοκληρωμένες διότι προκύπτουν συνδυάζοντας τεχνογνωσία από Φορείς και Προμηθευτές • Ελαχιστοποιείται το φαινόμενο άκυρων και άγονων διαγωνισμών • Οι Φορείς και οι Προμηθευτές εξοικονομούν χρόνο και χρήμα • Προάγεται το αίσθημα της ευγενούς και υγιούς άμιλλας μεταξύ των προμηθευτών • Βελτιώνεται σημαντικά η ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών • Ο Δημόσιος Τομέας γίνεται περισσότερο αποτελεσματικός 87

88 Συμμετοχή σε projects της Ε.Ε. 5 η Υγειονομική Περιφέρεια Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας

89 Ευρωπαϊκά Προγράμματα RENEWING HEALTH •REgioNs of Europe WorkINg toGether for HEALTH SUSTAINS •Support USers To Access INformation and Services UNITED4HEALTH •UNIversal solutions in TElemedicine Deployment for HEALTH care

90 RENEWING HEALTH REgioNs of Europe WorkINg toGether for HEALTH Πληροφορίες •Συμμετέχουν: 9 Εθνικά Συστήματα Υγείας (Ελλάδα, Ιταλία, Δανία, Νορβηγία, Σουηδία, Φιλανδία, Ισπανία Γερμανία, Αυστρία) •Προϋπολογισμός: € (Pilot Type A) •Έναρξη: 08/02/2010, Διάρκεια: 32μήνες Σκοπός •ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ •Η ενοποίηση και ο καθορισμός των αναγνωρίσιμων και αποδεκτών standards στην παροχή υπηρεσιών Τηλεϊατρικής και Τηλεφροντίδας σε ασθενείς με χρόνια νοσήματα (Χρόνια Καρδιακή Ανεπάρκεια, Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια, Διαβήτης Τύπου 2) •Η εξαγωγή κλινικών συμπερασμάτων σε πρακτικό επίπεδο εφαρμογής των υπηρεσιών σε πανευρωπαϊκή κλίμακα •Η άμεση αξιοποίηση από τη χώρα μας για παροχή υπηρεσιών καθημερινής κλινικής πράξης •Η αντιμετώπιση των κρίσιμων θεμάτων οργάνωσης, διοίκησης και ασφαλιστικής κάλυψης των υπηρεσιών Τηλεϊατρικής και Τηλεφροντίδας Στόχος •«Τα αποτελέσματα του Προγράμματος Renewing Health θα καθορίσουν τη στρατηγική που θα ακολουθήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση προς τη χάραξη της πολιτικής Υγείας των επόμενων 20 ετών» (κα Neelie Kroes - Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Επίτροπος για τις Ψηφιακές τεχνολογίες - Δανία: Συνάντηση Κορυφής των Υπουργείων Υγείας της ΕΕ)

91 SUSTAINS Support Users To Access INformation and Services Πληροφορίες •Συμμετέχουν: 11 Εθνικά Συστήματα Υγείας (Ελλάδα, Σουηδία, Ισπανία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Λουξεμβούργο, Βέλγιο, Δανία, Φιλανδία, Σλοβενία, Εσθονία) •Προϋπολογισμός: € •Έναρξη: 01/01/2012, Διάρκεια: 36 μήνες Σκοπός •ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ, ΑΣΦΑΛΗΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ πρόσβαση του Ασθενούς στον προσωπικό του ΙΑΤΡΙΚΟ ΦΑΚΕΛΟ Παρεχόμενες Υπηρεσίες •Ρύθμιση ραντεβού για ιατρική εξέταση •Ενημέρωση στοιχείων επικοινωνίας (ασθενούς, συγγενών του) •Προστασία ευαίσθητων - προσωπικών δεδομένων. Ενημέρωση ασθενούς για το ποιος και πότε είχε πρόσβαση στον ιατρικό του φάκελο •Εκχώρηση εξουσιοδοτημένης πρόσβασης σε αντιπρόσωπο του ασθενούς •Υπηρεσία ενημερώσεων - υπενθυμίσεων (συμβουλές, εμβολιασμοί, εξετάσεις, ραντεβού, κ.λπ.) •Επισκόπηση Ιατρικού Φακέλου - Ιστορικού •Υποβολή ερωτήσεων σε εξειδικευμένο προσωπικό •Εκτύπωση φαρμακευτικής αγωγής και εργαστηριακών εξετάσεων •Εισαγωγή παρατηρήσεων στον Ιατρικό Φάκελο από τον ασθενή (αυτο-αξιολόγηση, γενική έκθεση πορείας της υγείας του, ικανοποίηση διαδικασιών εξυπηρέτησης)

92 UNITED 4 HEALTH UNIversal solutions in TElemedicine Deployment for HEALTH care Πληροφορίες •Συμμετέχουν: 12 Εθνικά Συστήματα Υγείας (Ελλάδα, Ιταλία, Δανία, Νορβηγία, Φιλανδία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Σλοβενία, Γαλλία, Τσεχία, Πολωνία, Βέλγιο) •Προϋπολογισμός: € (Pilot Type A) •Έναρξη: Σε αναμονή (15/05/2012: Κατάθεση φακέλου στην Ε.Ε.), Διάρκεια: 36μήνες Σκοπός •2 η Φάση – Επέκταση του RENEWING HEALTH – Συμμετοχή νέων Ευρωπαϊκών Κρατών Στόχος •Στο χρονικό διάστημα των δύο και πλέον ετών ενεργούς συμμετοχής στο RENEWING HEALTH, η Ελλάδα έχει αποσπάσει τα θετικότερα σχόλια από τα υπόλοιπα κράτη – μέλη της κοινοπραξίας, τόσο για το μεγαλύτερο βαθμό προόδου όσο και για το βαθμό ετοιμότητας και ανταπόκρισης στις απαιτήσεις του Προγράμματος, με έγκαιρη και συνολική επίτευξη των τεθέντων στόχων. Για το λόγο αυτό η 5η Υγειονομική Περιφέρεια έλαβε πρόσκληση συμμετοχής στη δεύτερη φάση – επέκταση του Προγράμματος (United4Health) – ώστε να συμβάλει στη μεταφορά τεχνογνωσίας και σε άλλα μέλη – κράτη της Ε.Ε.

93 ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η 5 η ΥΠΕ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας πιστεύει στα ανταποδοτικά οφέλη της δια βίου μάθησης και της επιμόρφωσης τόσο των στελεχών της, όσο και των στελεχών των Νοσοκομείων. Για το λόγο αυτό σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) και το Διαβαλκανικό Ινστιτούτο Δημόσιας Διοίκησης υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα, στοχευμένα στην Ποιότητα Υπηρεσιών Υγείας, αποκλειστικά και μόνο για τα στελέχη των φορέων της.

94 ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Έχουν υλοποιηθεί μέσα στο 2012 έξι (6) επιμορφωτικά προγράμματα: Τέσσερα (4) στη Λάρισα : α) Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης ως εργαλείο της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας - (3) β) Management Υπηρεσιών Υγείας - (1) Ένα (1) στο Βόλο : α) Διαχείριση Ιατρικών Αποβλήτων (1) Ένα (1) στη Λαμία : α) Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης ως εργαλείο της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας - (1) Αναμένουμε την έγκριση επτά (7) ακόμη επιμορφωτικών προγραμμάτων για το δεύτερο εξάμηνο του 2012 : - Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης ως εργαλείο της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (2) - Management Υπηρεσιών Υγείας (2) - Διαχείριση Ιατρικών Αποβλήτων (2) - Διαδικασίες και Μοντέλα Ποιότητας στη Δημόσια Διοίκηση (1)

95 ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ Η υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων είναι στοχευμένη ως αποτέλεσμα της Ανίχνευσης Εκπαιδευτικών Αναγκών που έχει διενεργηθεί το Οι ανάγκες επιμόρφωσης προκύπτουν και διαπιστώνονται από το ίδιο το περιβάλλον εργασίας και από τους ανθρώπους του, δεδομένου ότι κάθε φορέας είναι σε θέση να γνωρίζει καλύτερα τις ανάγκες για επιμόρφωση των στελεχών του. Διενεργήθηκε το 2011 δράση Ανίχνευσης Εκπαιδευτικών Αναγκών με τη χρήση ερωτηματολογίου και στους 27 φορείς αρμοδιότητας μας. 1 η Φάση: Ορισμός Υπεύθυνου Εκπαίδευσης σε κάθε φορέα 2 η Φάση: Ενημερωτική ημερίδα στα γραφεία της 5 ης ΥΠΕ, με συμμετοχή των Υπευθύνων Εκπαίδευσης όλων των φορέων και διανομή του Ερωτηματολογίου 3 η Φάση: Συμπλήρωση του Ερωτηματολογίου από τους υπαλλήλους κάθε φορέα 4 η Φάση: Ηλεκτρονική καταχώρηση των αποτελεσμάτων σε βάση δεδομένων της ιστοσελίδας της 5 ης ΥΠΕ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας. 5 η Φάση: Στατιστική Ανάλυση Συγκεντρώθηκαν 2732 Ερωτηματολόγια !!!

96 ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ

97 ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ – 2012 Συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης (ΕΚΔΔΑ) να συμπεριλάβει στον προγραμματισμό του Β’ εξαμήνου του 2012 και να υλοποιήσει στα Νοσοκομεία μας, είκοσι πέντε (25) επιμορφωτικά προγράμματα που περιλαμβάνουν την παρακάτω θεματολογία:  Management Υπηρεσιών Υγείας  Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης ως εργαλείο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας  Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού στις υπηρεσίες Υγείας  Διοίκηση μέσω στόχων και μέτρηση της αποδοτικότητας  Διαχείριση ιατρικών αποβλήτων  Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στις Υπηρεσίες Υγείας  Εκπαίδευση Προϊσταμένων Τμημάτων  Κλειστά Ενοποιημένα Νοσήλεια – DRG’s  Διοικητική Λογιστική – Κοστολόγηση – Προϋπολογισμοί  Βελτίωση δεξιοτήτων επικοινωνίας, ομαδική συνεργασία, διαχείριση συγκρούσεων  Διαχείριση Windows Server 2008  Τεχνολογίες και Διαχείριση Δικτύων

98 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΙΠΛΟΓΡΑΦΙΚΟΥ 98 Α/ΑΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΙΠΛΟΓΡΑΦΙΚΟΥ 1 Π.Γ.Ν ΛΑΡΙΣΑΣ√*√* 2 Γ.Ν ΛΑΡΙΣΑΣ√ 3 Γ.Ν ΒΟΛΟΥ√ 4 Γ.Ν ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ√ 5 Γ.Ν ΤΡΙΚΑΛΩΝ√ 6 Γ.Ν ΛΑΜΙΑΣ√ 7 Γ.Ν ΑΜΦΙΣΣΑΣ√ 8 Γ.Ν ΘΗΒΑΣ√ 9 Γ.Ν ΧΑΛΚΙΔΑΣ√ 10 Γ.Ν ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ√ 11 Γ.Ν ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ√ 12 Γ.Ν-Κ.Υ ΚΥΜΗ√ 13 Γ.Ν-Κ.Υ ΚΑΡΥΣΤΟΣ√ * Π.Γ.Ν ΛΑΡΙΣΑΣ: δεν υπάρχει μηχανογράφηση στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών, ΤΕΙ, ΤΕΠ και Απογευματινά Ιατρεία για την έκδοση μηχανογραφημένων ΑΠΥ προς τα Ασφαλιστικά Ταμεία

99 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΛΙΝΩΝ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ : 99 ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΑΡ. ΚΛΙΝΩΝΜΟΝΟΚΛΙΝΑΔΙΚΛΙΝΑ Π.Γ.Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ823 Γ.Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ622 Γ.Ν. ΒΟΛΟΥ1024 Γ.Ν. ΛΑΜΙΑΣ1081 Γ.Ν. ΘΗΒΑΣ421 ΣΥΝΟΛΑ381611

100 100 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

101 101

102 102 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

103 103 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

104 104

105 105 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

106 106 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

107 ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ

108 NΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ

109 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ

110 ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΑ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ

111 111 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ


Κατέβασμα ppt "1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ 5 Η ΥΠΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΙΟΣ 2012."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google