Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛOΓΟΣ ΝΟΤΑ ΖΕΡΒΑ 5/5/2014 Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛOΓΟΣ ΝΟΤΑ ΖΕΡΒΑ 5/5/2014 Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛOΓΟΣ ΝΟΤΑ ΖΕΡΒΑ 5/5/2014 Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»

2 Σας θυμίζει κάτι;  Κάνει συνέχεια σκανταλιές και ζημιές.  Είναι αγενές.  Τα θέλει όλα δικά του.  Κάνει συνεχώς του κεφαλιού του.  Απειθαρχία μπροστά σε ξένους.  Τσακώνεται με τα αδέρφια του.  Χτυπιέται στο πάτωμα και φωνάζει.  Συνεχώς είναι στα πόδια μου.  Δεν με ακούει.

3 Η συμπεριφορά χωρίς όρια:  Δεν κάνει το παιδί ανεξάρτητο.  Δεν αποκτά φίλους.  Δεν εξελίσσεται σωστά.  Δεν βοηθά στην ένταξη στην ομάδα - κοινωνία.  Δεν βοηθά το παιδί να πάρει και να δώσει αγάπη.  Δεν βοηθά το παιδί να είναι υπάκουο.  Δεν του δίνει αυτοπεποίθηση εκτός σπιτιού.  Δεν το κάνει να νιώθει ασφαλές.

4 Οργάνωση στη ζωή του παιδιού  Φαγητό  Ύπνος  Παιχνίδι  Ενασχόληση με τους γονείς  Ενασχόληση με φίλους

5 Αλλάζουμε πρώτα εμείς...  Λέμε συχνά «όχι» χωρίς να φοβόμαστε.  Αντοχή στο κλάμα.  Έχουμε σύστημα συνέπειας (τιμωρία) το οποίο αναπροσαρμόζουμε  Συνεννοούμαστε μεταξύ μας.  Δεν αφήνουμε την οριοθέτηση σε κανέναν άλλον εκτός από εμάς.  Αν χάνουμε την ψυχραιμία μας, αποσυρόμαστε για λίγο ή ασχολούμαστε με κάτι άλλο.

6 Σχέση κατανόησης και αγάπης  Συζητάμε με τα παιδιά.  Η κάθε συζήτηση δεν ξεπερνά τα 5 λεπτά  Δεν τα προσβάλουμε  Τους αναθέτουμε ευθύνες  Τα επιβραβεύουμε  Είμαστε σταθεροί στις απόψεις μας.

7 Παράδειγμα τεχνικής «time out»  Απομακρύνουμε το παιδί από τον τόπο της αταξίας.  Κάθεται μόνο του χωρίς παιχνίδια και τηλεόραση.  Του εξηγούμε γιατί το βάζουμε εκεί.  Του εξηγούμε ότι μας στεναχώρησε.  Του λέμε τι θέλουμε να κάνει την επόμενη φορά.  Η διαδικασία πρέπει να κρατήσει το πολύ 5 λεπτά.

8 Παράδειγμα τεχνικής «στέρηση προνομίων»  Με ψυχραιμία και χαμόγελο προειδοποιούμε το παιδί 1 μόνο φορά ότι θα κάνουμε κάτι αν δεν σταματήσει.  Η προειδοποίηση είναι πάντα εφικτή.  Αν συνεχίσει, πραγματοποιούμε την προειδοποίηση πάντα με ψυχραιμία.  Επιστρέφουμε στην ασχολία μας χωρίς να δίνουμε σημασία στο ενδεχόμενο ξέσπασμα.

9 Δεν προτιμάμε:  Σωματική τιμωρία – «ξύλο»  Συναισθηματικό εκβιασμό  Χαρακτηρισμούς  Να πέφτουμε στην «παγίδα» και να εκνευριζόμαστε.  Να παζαρεύουμε  Να αλλάζουμε γνώμη.

10 Προτιμάμε:  Να ασχολούμαστε με τις «καλές» συμπεριφορές του παιδιού μας.  Να συζητάμε και να ακούμε το παιδί αφού έχει ηρεμήσει.  Να μην ενδίδουμε στις παράλογες απαιτήσεις.  Να του αποσπάμε την προσοχή.

11 Όρια και στην τεχνολογία!  Μέχρι 6 ετών απασχόληση με tv, tablet, pc, κινητό τηλέφωνο, play station έως μισή ώρα την ημέρα.  6 ετών και πάνω: εως και 1 ώρα την ημέρα κυρίως δημιουργικές δραστηριότητες όπως : puzzles, αντίθετα, κατηγοριοποίηση, μεγέθη, ποσά, γράμματα, κοινωνικοί κανόνες.  Προσοχή στο γονεϊκό πρότυπο.  Το παιχνίδι με άλλα παιδιά και ιδιαίτερα έξω από το σπίτι είναι προτιμότερο από οποιαδήποτε μέσο τεχνολογίας.

12 Παιδαγωγικό Κέντρο Αγίας Παρασκευής  Παιδοψυχολογική Υποστήριξη  Συμβουλευτική Γονέων  Δυσλεξία – Μαθησιακές Δυσκολίες  Λογοθεραπεία  Εργοθεραπεία  Χαλανδρίου 14 – 16, Αγία Παρασκευή  


Κατέβασμα ppt "ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛOΓΟΣ ΝΟΤΑ ΖΕΡΒΑ 5/5/2014 Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google