Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΕΠΨΤΑθήνα 6/6/2005 ΜΟΔ α.ε. – Τ.Ε.Π.Ψ.Τ. Ενημέρωση για θέματα υποστήριξης Γραφείων Ο.Π.Σ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΕΠΨΤΑθήνα 6/6/2005 ΜΟΔ α.ε. – Τ.Ε.Π.Ψ.Τ. Ενημέρωση για θέματα υποστήριξης Γραφείων Ο.Π.Σ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΕΠΨΤΑθήνα 6/6/2005 ΜΟΔ α.ε. – Τ.Ε.Π.Ψ.Τ. Ενημέρωση για θέματα υποστήριξης Γραφείων Ο.Π.Σ.

2 ΤΕΠΨΤΑθήνα 6/6/2005 ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ  Παραλαβή εξοπλισμού – Καθήκοντα Υπευθύνου Παραλαβής  Ελέγχει ότι η διεύθυνση, τα στοιχεία της Υπηρεσίας και το όνομα του υπευθύνου παραλαβής είναι σωστά.  Ελέγχει ότι το είδος και οι ποσότητα του εξοπλισμού που αναγράφονται στο Δελτίο Αποστολής ταυτίζονται με τα αναγραφόμενα στις συσκευασίες. Σε αντίθετη περίπτωση σημειώνει στο ΔΑ το έλλειμα του εξοπλισμού ή το διαφορετικό είδος. Η σημείωση υπογράφεται (μονογραφή και ονοματεπώνυμο ολογράφως) από τον υπεύθυνο παραλαβής και τον εκπρόσωπο του αναδόχου (μεταφορέα) που παρέδωσε τον εξοπλισμό.  Ελέγχει ότι οι συσκευασίες (κιβώτια) είναι σε καλή κατάσταση και δεν έχουν εμφανή σημεία κακού χειρισμού (παραμορφώσεις, σκισίματα κλπ). Σε περίπτωση προβλήματος συσκευασίας σημειώνει στο ΔΑ το πρόβλημα. Η σημείωση υπογράφεται (μονογραφή και ονοματεπώνυμο ολογράφως) από τον υπεύθυνο παραλαβής και τον εκπρόσωπο του αναδόχου που παρέδωσε τον εξοπλισμό.  Τα αντίγραφα του ΔΑ σφραγίζονται με τη σφραγίδα της Υπηρεσίας, αναγράφεται η ημερομηνία και ώρα παραλαβής και υπογράφονται από τον υπεύθυνο παραλαβής (μονογραφή και ονοματεπώνυμο ολογράφως). Το ένα αντίγραφο του ΔΑ επιστρέφεται στον μεταφορέα και το δεύτερο αντίγραφο διατηρείται στην Υπηρεσία.

3 ΤΕΠΨΤΑθήνα 6/6/2005 ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ  Εγκατάσταση Εξοπλισμού  Νέος εξοπλισμός (Εγκατάσταση από την εταιρεία Quest του εξοπλισμού – Σύνδεση Η/Υ στο Domain / Εγκατάσταση εκτυπωτών)  Εξοπλισμός προς αντικατάσταση (Εγκατάσταση από την εταιρεία Quest του εξοπλισμού – Σύνδεση Η/Υ στο Domain / Εγκατάσταση εκτυπωτών / Μεταφορά αρχείων – pst)  Χρόνος για την προσέλευση της εταιρείας για εγκατάσταση (περίπου 5 εργάσιμες ημέρες – υπάρχει προηγούμενη επικοινωνία με τον υπεύθυνο παραλαβής)  Επικοινωνία τηλ  Κώστας Χατζόπουλος -  Γιώργος Μεγαλιός -  Γιώργος Παρδαλάκης -

4 ΤΕΠΨΤΑθήνα 6/6/2005 Ηλεκτρονικό σύστημα Οργάνωσης Γραφείου Υποστήριξης - (helpdesk)  Υποβολή ερωτήματος CreateQuestion.jsp?epixid=101

5 ΤΕΠΨΤΑθήνα 6/6/2005 Τηλεπικοινωνιακά κόστη Σαν E.Y.Δ μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την νέα τιμολογιακή πολιτική του ΟΤΕ συμμετέχοντας στο πρόγραμμα ΟΤΕΠΙΧΕΙΡΩ. Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει σε επιχειρησιακούς πελάτες εκπτώσεις έως 6% για αστικές, έως 8% για υπεραστικές και έως 35% για διεθνείς κλήσεις (επιλέγοντας 1 έως 3 χώρες για κλήσεις προς σταθερό). Η ένταξη στο πρόγραμμα πρέπει να γίνει για κάθε τηλεφωνική σύνδεση ξεχωριστά και προϋποθέτει την καταβολή εφάπαξ τέλους εγγραφής 10€. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΟΤΕ στο νούμερο 134, ενώ τη σχετική αίτηση, την καταθέτετε στο τοπικό υποκατάστημα του ΟΤΕ.


Κατέβασμα ppt "ΤΕΠΨΤΑθήνα 6/6/2005 ΜΟΔ α.ε. – Τ.Ε.Π.Ψ.Τ. Ενημέρωση για θέματα υποστήριξης Γραφείων Ο.Π.Σ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google