Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βατής Τεχνική Α.Ε.. Στόχοι 1 •Ποιοτική εργασία υψηλών προδιαγραφών 2 •Ταχύτητα εξυπηρέτησης 3 •Τιμές ανάλογες της ποιότητας εργασίας 4 •Γνησιότητα ανταλλακτικών.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βατής Τεχνική Α.Ε.. Στόχοι 1 •Ποιοτική εργασία υψηλών προδιαγραφών 2 •Ταχύτητα εξυπηρέτησης 3 •Τιμές ανάλογες της ποιότητας εργασίας 4 •Γνησιότητα ανταλλακτικών."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βατής Τεχνική Α.Ε.

2 Στόχοι 1 •Ποιοτική εργασία υψηλών προδιαγραφών 2 •Ταχύτητα εξυπηρέτησης 3 •Τιμές ανάλογες της ποιότητας εργασίας 4 •Γνησιότητα ανταλλακτικών 5 •Άμεση τεχνική υποστήριξη χρηστών / συνεργατών 6 •Ικανοποίηση του πελάτη

3  Αφυγραντήρες  Μονάδες παραθύρου  Φορητά κλιματιστικά  Μηχανήματα απ’ ευθείας εκτόνωσης  Κλιματιστικά τοίχου  Κλιματιστικά δαπέδου – οροφής  Κασέτες ψευδοροφής  Πολυδιαιρούμενα συστήματα  Καναλάτα έως BTU Ποια μηχανήματα καλύπτει η υπηρεσία

4 Παρεχόμενες Υπηρεσίες  Ε πισκευή (εντός – εκτός εγγύησης)  Σ υντήρηση  Ε γκατάσταση  Μ ετεγκατάσταση  Δ ιάθεση και πώληση ανταλλακτικών και εξαρτημάτων

5  Τηλεφωνικό κέντρο της Carrier (από σταθερό) & (από κινητό) τις 08:00 έως τις 22:00  Ώρες λειτουργίας καθημερινά από τις 08:00 έως τις 22:00 εκτός Κυριακής Κατά την επικοινωνία σας παρακαλείσθε να έχετε τα πλήρη στοιχεία αγοράς του μηχανήματος σας (ημ/νία αγοράς, μοντέλο μηχανήματος, κατάστημα αγοράς) Που θα εξυπηρετηθώ;

6 Τι απαιτείται προκειμένου να έχω εγγύηση;  Αντίγραφο τιμολογίου / απόδειξης αγοράς.  Αντίγραφο δελτίου συντήρησης για μηχανήματα άνω της διετίας.  Αριθμός ή αντίγραφο συμβολαίου ‘Total Support’ ή άλλου αντίστοιχου συμβολαίου επέκτασης εγγύησης.  Αντίγραφο τιμολογίου / απόδειξης αγοράς.  Αντίγραφο δελτίου συντήρησης για μηχανήματα άνω της διετίας.  Αριθμός ή αντίγραφο συμβολαίου ‘Total Support’ ή άλλου αντίστοιχου συμβολαίου επέκτασης εγγύησης. Κατά την επίσκεψη του τεχνικού πρέπει να έχετε φωτοτυπίες των εγγράφων που πιστοποιούν την αγορά του μηχανήματός σας:

7 Τι καλύπτει η εγγύηση μου;  2 έτη Δωρεάν διάθεση ανταλλακτικού χωρίς χρέωση εργασίας  3 έτη Δωρεάν διάθεση ανταλλακτικού με χρέωση εργασίας  Συμπιεστής – 3 επιπλέον έτη Δωρεάν διάθεση συμπιεστή με χρέωση εργασίας Απόδειξη συντήρησης Οποιαδήποτε επέμβαση μη αδειούχου τεχνικού ή τεχνικού άλλης ειδικότητας, αναιρεί το δικαίωμα χρήσης εγγύησης του μηχανήματος.

8 • Η ημερομηνία αγοράς του μηχανήματος είναι πάνω από 3 έτη. • Έχει προηγηθεί επέμβαση από μη αδειούχο ψυκτικό. • Η βλάβη προέρχεται από εξωγενείς παράγοντες (π.χ. υπέρταση της Δ.Ε.Η.). Στις παραπάνω περιπτώσεις θα ενημερωθείτε σχετικά με το κόστος επισκευής και αποφασίσετε εάν επιθυμείτε να την επισκευή του κλιματιστικού σας ή όχι. Πότε το μηχάνημά μου είναι εκτός εγγύησης; (Επισκευή με χρέωση)

9 1.Χρέωση άσκοπης μετάβασης, σε περίπτωση που ο τεχνικός μας διαπιστώσει ότι: • Το κλιματιστικό είναι εκτός πρίζας • Δεν υπάρχει ρεύμα στο χώρο (διακοπή ΔΕΗ ή πρόβλημα στην ηλεκτρική παροχή σας) • Δεν υπάρχουν μπαταρίες στο χειριστήριο. • Έχει δοθεί στο χειριστήριο λανθασμένη λειτουργία. • Το κλιματιστικό δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα λειτουργίας. 2. Κακή εγκατάσταση Αν η βλάβη που παρουσιάστηκε στο μηχάνημα οφείλεται σε λανθασμένη εγκατάσταση (από ιδιώτη ψυκτικό ή μη αδειούχο ψυκτικό). Ενημερώνεστε για τη βλάβη επιλέγετε α) την επισκευή του από το συνεργείο μας ή β) την αποκατάσταση της βλάβης από τον εγκαταστάτη σας. Υπάρχει περίπτωση να χρεωθώ την επίσκεψη, ακόμη και εάν το μηχάνημά μου είναι εντός εγγύησης;


Κατέβασμα ppt "Βατής Τεχνική Α.Ε.. Στόχοι 1 •Ποιοτική εργασία υψηλών προδιαγραφών 2 •Ταχύτητα εξυπηρέτησης 3 •Τιμές ανάλογες της ποιότητας εργασίας 4 •Γνησιότητα ανταλλακτικών."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google