Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη

2 ΕΙΔΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  Λεκτική  Γραπτή  Νοηματική

3 ΠΩΛΗΣΗ Για το MARKETING  Η ικανοποίηση των συναισθηματικών αναγκών του πελάτη Για τη νομική  Η μεταβίβαση της κυριότητας (υλικών& άυλων) μέσω καθορισμένου τιμήματος

4 ΣΤΑΔΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ  Άνοιγμα  Παρουσίαση  Κλείσιμο

5 ΑΝΟΙΓΜΑ  ΧαλάρωμαΦιλοφρονήσεις  Διερεύνηση αναγκών με ποσοτικές και ποιοτικές ερωτήσεις

6 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  Τι …..? (Με ερώτηση στο τέλος για να πάρουμε μικρό ΝΑΙ)  Ποιος …? (Με ερώτηση στο τέλος για να πάρουμε μικρό ΝΑΙ)  Που….? (Με ερώτηση στο τέλος για να πάρουμε μικρό ΝΑΙ)  Πότε ….? (Με ερώτηση στο τέλος για να πάρουμε μικρό ΝΑΙ)  Πώς ….? (Με ερώτηση στο τέλος για να πάρουμε μικρό ΝΑΙ)  Γιατί….? (Με ερώτηση στο τέλος για να πάρουμε μικρό ΝΑΙ)

7 ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 1.ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΥΠΟΠΟΗΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ,ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟ 2.ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΑΣΗ ΠΡΙΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ 3.ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ/ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ (Α’ΥΛΕΣ,ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ,ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ ΚΛΠ.) 4.ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ (ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ/ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ) ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΡΙΘΜΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ (ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ/ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ)

8 ΚΛΕΙΣΙΜΟ  Ζητάμε από τον πελάτη να μας πει αν συμφωνεί με την πρόταση και αν ναι προχωράμε στην εκτέλεση της παραγγελίας.  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ…..

9 ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ  Θα το σκεφτώ… Ανέτοιμος/Υπεκφυγή…Ζητάμε τον χρόνο πότε Ανέτοιμος/Υπεκφυγή…Ζητάμε τον χρόνο πότε  Θα συνεννοηθώ με τον/την… Ζητάμε να κάνουμε παρουσίαση στον/στην… Ζητάμε να κάνουμε παρουσίαση στον/στην…  Είναι ακριβό… Επανάληψη της σχέσης κόστους/ωφέλους Επανάληψη της σχέσης κόστους/ωφέλους  Δεν έχω λεφτά… Αναφέρουμε τις δυνατότητες της πίστωσης Αναφέρουμε τις δυνατότητες της πίστωσης  Καλά αλλά εγώ έχω συνεργασία με τον/την… Τον συγχαίρουμε και του αναφέρουμε τις εναλλακτικές επιλογές της δικής μας πρότασης χωρίς να απαιτούμε να σταματήσει τις συνεργασίες του. Τον συγχαίρουμε και του αναφέρουμε τις εναλλακτικές επιλογές της δικής μας πρότασης χωρίς να απαιτούμε να σταματήσει τις συνεργασίες του. Έμμεση ή μισή πώληση αναφέρουμε κάτι για την επόμενη φορά Έμμεση ή μισή πώληση αναφέρουμε κάτι για την επόμενη φορά

10 ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 1. Δημιουργία βάσης δεδομένων πελατών με: Ονόματα-Διευθύνσεις-Τηλ.- Ονόματα-Διευθύνσεις-Τηλ Ευχαριστήρια σε γιορτές. 3. Ενημέρωση 2 φορές το χρόνο για νέες παραλαβές και νέα είδη μαζί με κίνητρα. 4. Η επίσκεψη ενός πελάτη μετά από 3 φορές σε ένα μαγαζί τείνει να γίνει συνήθεια

11 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ 1. Internet-URL-Banner-λέξεις κλειδιά σε μηχανές αναζήτησης 2. Τοπικά ΜΜΕ (Radio-TV) με κατάλληλη επιλογή (χρόνου & διάρκειας) 3. Τοπικά ή κλαδικά έντυπα. Επιλογή χώρου και τεύχους με τουλάχιστον 3 ετήσιες καταχωρήσεις 4. Δελτία τύπου στα ΜΜΕ χωρίς κόστος 5. Εκθέσεις Τοπικές ή κλαδικές 6. Διανομή εντύπων σε συγκεκριμένες περιοχές με τκ. (στη λιανική) 7. Direct market σε συγκεκριμένα πελατολόγια και περιοχές με τκ. 8. Διαφημιστικό δώρο με στόχο τη χρησιμότητα και τη διάρκεια. 9. Συνέργειες με όμορα μαγαζιά με οριζόντια ή κάθετη οργάνωση. π.χ. (οικοδομή, ιματισμός κλπ.) π.χ. (οικοδομή, ιματισμός κλπ.) 10.Δημόσιες σχέσεις πωλήσεων

12 ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΖΙΡΟΥ 1. Ανά κωδικό αρχή pareto 80%-20% 2. Μηνιαία 3.Γεωγραφική (στη χονδρική) 4. Ανά τετραγωνικό (στη λιανική) 5.Συχνότητα 6.Αναλογία κερδισμένων/χαμένων πελατών & κωδικών 7.Ο 1 ος Μεγάλος πελάτης μας ανοίγει νέο target group

13 ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΖΙΡΟΥ 1.Ηλικιακή 2.Μορφωτικό επίπεδο 3.Οικονομική επιφάνεια 4.Φύλο

14 ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ  Πρόσβαση  Καθαριότητα  Ποιότητα/Κόστος  Ευγένεια  Τεχνογνωσία αντικειμένου  Εξυπηρέτηση/συσκευασία  Ευκολία επικοινωνίας  Ανανέωση  Ολοκληρωμένες προτάσεις με στόχο την κάλυψη (χρόνου & χώρου) στα αστικά κέντρα

15 ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΚΡΙΣΗ  Εστιάστε στις πωλήσεις  Αξιολογήστε την αποτελεσματικότητα του marketing  Βρείτε τις ευκαιρίες  Γίνετε δημιουργικοί και καινοτόμοι  Αυξήστε τις παροχές χωρίς να γκρεμίστε τις τιμές  Αποφύγετε τις απολύσεις  Ψάξτε εναλλακτικές λύσεις  Κάντε προσωπικές επαφές με πελάτες και ζητήστε να αξιολογήσουν τη δουλειά σας  Λάβετε υπόψη τα παράπονα των πελατών  Αντισταθείτε στην αρνητικότητα  ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΌΤΙ ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ

16 ΕΜΕΙΣ ΣΤΗ WAXIA ΔΙΝΟΥΜΕ Ολοκληρωμένες και μακροπρόθεσμες προτάσεις ανάπτυξης πελατών σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης συνδέοντας τους εξωτερικούς φορείς με την επιχείρηση & τον πελάτη.

17 ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΕ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΡΑΣΕΩΝ

18 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ Θάνος Ευαγγέλου Υπεύθυνος πωλήσεων & Ανάπτυξης Τηλ.& Fax &


Κατέβασμα ppt "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google