Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Συντονίστρια : Άντρη Μάκη Βοηθός συντονίστρια : Γιολάντα Κούκου 2008-2009.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Συντονίστρια : Άντρη Μάκη Βοηθός συντονίστρια : Γιολάντα Κούκου 2008-2009."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Συντονίστρια : Άντρη Μάκη Βοηθός συντονίστρια : Γιολάντα Κούκου

3  Ένα πρόγραμμα με τη χρήση σχοινιού κατά κύριο λόγο στο έδαφος για βελτίωση των κινητικών δεξιοτήτων των παιδιών (εκρηκτικότητα, συντονισμός, αντοχή), με απώτερο στόχο όλα τα παιδιά να μάθουν να παίζουν σχοινάκι και σκοπό να αγαπήσουν την άσκηση.

4 1. ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΧΟΙΝΑΚΙ 3.ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 5ΛΕΠΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΙΝΑΚΙ 2.ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ «ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ» 4.ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ 6.ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΕ ΚΟΝΚΑΡΔΑ 5. ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

5  Όλοι οι μαθητές του σχολείου πέρασαν από διάφορους σταθμούς. Ο κάθε σταθμός είχε και ένα παιχνίδι με σχοινάκι.

6  Α΄ΜΕΡΟΣ (20΄ ΛΕΠΤΑ)   ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ (ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΠΑΝΩ Α1,Α2,Β1,Β2,Γ1,Γ2ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΓΗΠΕΔΟ Α3,Α4,Β3,Β4,Γ3,Γ4)  «ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ» ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ  ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΝΩ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΤΩ ΓΗΠΕΔΟ -ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΔΑΣΚΑΛΟ   Β΄ΜΕΡΟΣ (60΄ΛΕΠΤΑ)  ΚΥΚΛΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Α1, Α2, Β1, Β2, Γ1, Γ2) ΠΑΝΩ ΓΗΠΕΔΟ  ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ (με τα 2 πόδια πλάγια)  ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΕ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ (Εναλλαγή ποδιού με το μπροστά πόδι να είναι πάντοτε μέσα στον κύκλο)  ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΡΥΑΚΙ(Κουτσό πλάγια)  ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΚΑΡΤΕΛΑ (Πλάγια με ένα πόδι πάντοτε στο κύκλο)  ΚΥΝΗΓΗΤΟ (Μπροστά πίσω)  ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΓΟΙ (Χειροκρότημα με τα πόδια)   ΚΥΚΛΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Α3, Α4, Β3, Β4, Γ3, Γ4) ΚΑΤΩ ΓΗΠΕΔΟ  1. ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ (με τα 2 πόδια πλάγια)  ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΕ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ (Εναλλαγή ποδιού με το μπροστά πόδι να είναι πάντοτε μέσα στον κύκλο)  ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΡΥΑΚΙ(Κουτσό πλάγια)  ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΚΑΡΤΕΛΑ (Πλάγια με ένα πόδι πάντοτε στο κύκλο)  ΚΥΝΗΓΗΤΟ (Μπροστά πίσω)  ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΓΟΙ (Χειροκρότημα με τα πόδια)

7 2.ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ «ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ»

8 Δεξιά και αριστερά με τα 2 πόδια περνώ το σχοινάκι σαν το λαγουδάκι και γίνομαι ένα υγιές και δυνατό παιδάκι!! ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Σαν πληγωμένος κόκορας από το σχοινάκι μου πηδάω δώθε –πέρα και γίνομαι πιο γρήγορος όπως τον αέρα!!! ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Πλάγια πηγαινοέρχομαι όπως το καβουράκι μα δέστε με πως πρόδευσα και έγινα ελαφάκι!! ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Δέστε με πως χοροπηδώ δέστε με πως καλπάζω η άσκηση με κάνει υγιή το γνωρίζω, το φωνάζω ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Το σχοινάκι μου περνώ πάω μπρος και πίσω όπως το βάτραχο πηδώ είμαι υγιής και δυνατός χρειάζεται να σας πείσω; ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Την υγεία μου προσέχω γι αυτό χοροπηδώ ακόμα και με τα πόδια μου εγώ χειροκροτώ! ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ

9 Σε σχήμα σταυρού εγώ πηδώ πάνω απ το σχοινί γυμνάζομαι και γίνομαι δυνατό παιδί! ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Σχοινάκι σχοινάκι μαθαίνω να πηδώ και παίζω όλη μέρα χωρίς να σταματώ!! ΕΥΓΕ!!! Καταφέρνω και πηδώ σαν γυρίζει το σχοινί Αισθάνομαι περήφανα που έχω γυμναστεί!! ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Κουτσό πάνω από το σχοινί σε σχήμα σταυρού πηδώ κατάφερα και έγινα επιδέξιος γι αυτό χαμογελώ ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Ανοιγοκλείνω χέρια πόδια πάνω απ΄το σχοινάκι και κάνω την καρδιά μου δυνατή όπως το διαμαντάκι!!! ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Αλματάκια κάνω πάνω από το σχοινάκι όπως τα καγκουρό και γίνομαι με την άσκηση παιδάκι δυνατό! ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ

10  Συγκεκριμένα προτείνεται να δοθεί περίπου ένα 5λεπτο την μέρα και όχι από το μάθημα της Φ.Α. για επίτευξη του στόχου που ορίζει η τάξη.

11 Α. ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΙΝΑΚΙ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗ  1. Δεξιά και αριστερά με τα 2 πόδια δηλ με τα 2 πόδια πλάγια  2. Κουτσό πλάγια  3. Μπροστά πίσω  4. Χειροκρότημα με τα πόδια

12  Β. ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΣΕ ΚΥΚΛΟ  5. Πλάγια με ένα πόδι πάντοτε στο κύκλο  6. Εναλλαγή ποδιού με το μπροστά πόδι να είναι πάντοτε μέσα στον κύκλο  7. Ανοικτά –Κλειστά Ανοικτά τα πόδια πάνω και έξω από τον κύκλο και κλειστά και τα 2 πόδια στον κύκλο  8. Πηδήματα με τα 2 πόδια πάνω από τον κύκλο  9. Σταυρός με αλματάκια πάνω από τον κύκλο με 2 πόδια  10. Σταυρός με αλματάκια με κουτσό  Γ. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΣΧΟΙΝΙ  11. Ο Μύλος  12. Σχοινάκι (μόνος, διπλό τριπλό)

13 Τα παιδιά πέρασαν από 5 σταθμούς. 1. Διατροφή και καρδιά (παραμύθι). 2. Λειτουργία της καρδιάς. 3. Θεατρικό παιχνίδι και καρδιά (συναισθήματα). 4. Φυσική δραστηριότητα και καρδιά (στηθοσκόπια). 5. Μουσική και καρδιά (σύνθεση τραγουδιών).

14

15

16 5. ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ

17

18 Ο/Η κάτοχος αυτού του διπλώματος ξέρει πολύ καλά να παίζει σχοινάκι! ΕΥΓΕ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΡΟΣΙΑΣ Κ.Α


Κατέβασμα ppt "Συντονίστρια : Άντρη Μάκη Βοηθός συντονίστρια : Γιολάντα Κούκου 2008-2009."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google