Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

OASIS PALACE.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "OASIS PALACE."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 OASIS PALACE

2 ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ…. Στην παραλία Αλμυροποτάμου Ευβοίας

3 Ξενοδοχειακό νησιώτικο συγκρότημα κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής .
ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ…. Ξενοδοχειακό νησιώτικο συγκρότημα κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής .

4 ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ…. Καθαρή αμμουδιά Καλή εξυπηρέτηση Γαλήνια ηρεμία
Καθαριότητα χώρου

5 ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ…. Γυμναστήριο Γήπεδο ποδοσφαίρου και μπάσκετ Barbeque
Παιδική χαρά Θεματικό πάρκο Cine-oasis

6 ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο ελεύθερος χρόνος στις μέρες μας είναι ελάχιστος και δύσκολα τον αξιοποιούμε σωστά. Οι ευκαιρίες για χαλάρωση και ξεκούραση είναι σχεδόν ανύπαρκτες. Η εθνική οικονομική κρίση έχει περιορίσει σχεδόν τα πάντα.

7

8 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
«Η ενημέρωση τρέχει διαρκώς» Μείωση ελλήνων τουριστών και αύξηση ξένης προσέλευσης τουριστών. Για όλα ευθύνεται το internet…

9 ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ; Με ένα κλικ ο καθένας μας έχει την ελευθερία να δει και να ψάξει που θέλει να περάσει τις διακοπές του.! Έχουμε σκεφτεί ποτέ αν αυτό αποτελεί δίκοπο μαχαίρι;

10 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Σωστή οικονομική διαχείριση-δημιουργία πισίνας-αύξηση τουριστών κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Δημιουργία ειδικών πακέτων για οικογένειες. Συνεργασία με τον πολιτιστικό σύλλογο. Συμπέρασμα: υγιής επιχείρηση.

11 ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ

12 Αναβάθμιση του site μας. Μεγέθυνση συγκροτήματος
Δημιουργία ειδικού χώρου για διαφήμιση και πώληση τοπικών προϊόντων.

13 ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT

14 ΔΥΝΑΜΕΙΣ Καλή φήμη Καλή οργάνωση Εκλεκτοί πελάτες Καλή επικοινωνία και συνεργασία του προσωπικού. Υγιής οικονομική κατάσταση. Εκπαιδευμένοι και έμπιστοι υπάλληλοι.

15 ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Μη ανεπτυγμένη περιοχή Ανεπαρκές κεφάλαιο κίνησης. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Νέες υποδομές (δημιουργία περιφερειακού δρόμου). Επιδοτήσεις από αναπτυξιακά προγράμματα. Τεχνολογική πρόοδος (άμεσες κρατήσεις). Νέοι τρόποι διαφήμισης (facebook,blogs)

16 ΑΠΕΙΛΕΣ Εθνική οικονομική κρίση. Αλλαγές στην φορολογία (αύξηση, επιπλέον άδειες ή εγκρίσεις για άδεια λειτουργίας) Νέοι ανταγωνιστές οι οποίοι βρίσκονται σε καλύτερη γεωγραφική έκταση.

17 ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ Είναι κατά πλειονότητα οικογένειες
Είναι κατά πλειονότητα οικογένειες Ονειρεύονται ξέγνοιαστες διακοπές. Φοβούνται πιθανότατα μήπως δουν έναν χώρο και μία εξυπηρέτηση αντίθετη απ’ αυτήν που υποσχόμαστε. Χρειάζονται εμπιστοσύνη. Συνήθως ψάχνουν στο Google συνδυασμό καλύτερης τιμής – περισσότερες παροχές.

18 ΣΥΝΕΧΕΙΑ… Ξοδεύουν τα χρήματα τους στο φρέσκο και ποιοτικό φαγητό, στις εξερευνήσεις των γύρω ακτών και στην αγορά αναμνηστικών. Αυτό που περιμένουν από την επιχείρηση μας είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ, δηλαδή να βλέπουν όλα αυτά που άκουσαν ή διάβασαν.

19 ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ… Για να κατανοήσουμε ποιο είναι το αδύναμο σημείο μας και να το διορθώσουμε, έχουμε δημιουργήσει ένα ανώνυμο ερωτηματολόγιο το οποίο συμπληρώνεται κατά την αναχώρηση των πελατών.

20 Επίσης για να δούμε και τα δυνατά μας στοιχεία έχουμε κατασκευάσει ένα “αποχαιρετιστήριο βιβλίο” στο οποίο όσοι επιθυμούν γραφούν με δυο λόγια την καλύτερη εμπειρία που έζησαν στον χώρο μας.

21 Αυτά τα δύο λοιπόν, και με συνδυασμό την συχνή επικοινωνία του υπεύθυνου με τους πελάτες το έργο μας γίνεται ευκολότερο και η αντιμετώπιση των προβλημάτων πιο γρήγορη.


Κατέβασμα ppt "OASIS PALACE."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google