Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

5º Λύκειο Νέας Σμύρνης Τμήμα : Α 2 2015-16. Καπάι Στέλλα Κάρλοβιτς Αλεξάνδρα Κίτσου Αλέξανδρος Κουτελιέρη Φωτεινή Μαγκριώτη Ναταλία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "5º Λύκειο Νέας Σμύρνης Τμήμα : Α 2 2015-16. Καπάι Στέλλα Κάρλοβιτς Αλεξάνδρα Κίτσου Αλέξανδρος Κουτελιέρη Φωτεινή Μαγκριώτη Ναταλία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 5º Λύκειο Νέας Σμύρνης Τμήμα : Α 2 2015-16

2 Καπάι Στέλλα Κάρλοβιτς Αλεξάνδρα Κίτσου Αλέξανδρος Κουτελιέρη Φωτεινή Μαγκριώτη Ναταλία

3 ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ Ο Αριστοτέλης υποστηρίζει ότι ο ελεύθερος χρόνος δεν είναι το τέλος της δουλειάς, αλλά η δουλειά είναι το τέλος του ελεύθερου χρόνου. Ο ελεύθερος χρόνος των εφήβων αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πεδία για την κοινωνικοποίησή τους, την ανάπτυξη των δεξιοτήτων και τη διαμόρφωση της ταυτότητάς τους. Ο τρόπος ωστόσο με τον οποίο οι έφηβοι αξιοποιούν τον ελεύθερο χρόνο τους συνδέεται ποικιλοτρόπως με την ψυχική αλλά και τη σωματική τους ανάπτυξη και υγεία.

4  Ο αθλητισμός είναι η συστηματική σωματική καλλιέργεια και δράση με συγκεκριμένο τρόπο, ειδική μεθοδολογία και παιδαγωγική με σκοπό την ύψιστη σωματική απόδοση, ως επίδοση σε αθλητικούς αγώνες, στο αθλητικό και κοινωνικό γίγνεσθαι.

5 ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Ο αθλητικός ανταγωνισμός και η σωματική δραστηριότητα ήταν τρόπος ζωής για τους αρχαίους Έλληνες από τους προϊστορικούς ακόμα χρόνους. Τις πρώτες αθλητικές εκδηλώσεις στη μινωική Κρήτη τις βρίσκουμε συνδεδεμένες με θρησκευτικές τελετές. Στη μυκηναϊκή Ελλάδα οι αθλητικοί αγώνες αποτελούσαν αναπόσπαστο στοιχείο των επικήδειων τελετών προς τιμή επιφανών νεκρών.

6 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι αθλητική διοργάνωση πολλών αγωνισμάτων που γίνεται κάθε τέσσερα χρόνια. Η καταγωγή των αγώνων είναι η Αρχαία Ελλάδα, και έχουν αναβιωθεί από τον Γάλλο βαρόνο Πιέρ ντε Κουμπερτέν στα τέλη του 19ου αιώνα. Οι Αγώνες της Ολυμπιάδας, γνωστοί και ως Θερινοί Ολυμπιακοί, τελούνται κάθε τέσσερα χρόνια.

7 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ  Καλή φυσική κατάσταση  Εκτόνωση του άγχος  Υγιείς συνήθειες  Αποδοχή  Διαχείριση χρόνου  Ομαδικότητα  Σχέσεις με ενηλίκους ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ  Πολιτική εκμετάλλευση  Λογική του star system  Φανατισμός  Τοπικιστικό πνεύμα  Νόθευση άμιλλας  Οικονομικά συμφέροντα

8 ΝΤΟΠΙΝΓΚ Το ντόπινγκ, με την έννοια της χρήσης απαγορευμένων ουσιών, δεν αλλοιώνει μόνο το >, αλλά και το > του αθλητισμού. H εξάπλωσή του μοιάζει με κοινό μυστικό μιας ολόκληρης κοινότητας που η εκάστοτε αποκάλυψη του προκαλεί θλίψη, αλλά όχι κατάπληξη. Είναι πλέον ο μεγαλύτερος εφιάλτης που πλανιέται πάνω από κάθε Ολυμπιάδα. Ονομασίες ουσιών όπως στανοζολόλη, ναδρολόνη αυξητική ορμόνη, ερυθροποιητίνη.

9 Η πετοσφαίριση είναι ένα ομαδικό ολυμπιακό άθλημα, το οποίο παίζεται από ανδρικές και γυναικείες ομάδες των έξι παικτών. Επινοήθηκε το 1895 και στους Ολυμπιακούς Αγώνες εντάχθηκε το 1964 στο Τόκιο.

10 Η καλαθοσφαίριση ή πιο συχνά μπάσκετ, είναι ένα ομαδικό άθλημα με 2 ομάδες των 5 παικτών. Σε ένα γήπεδο με δύο αντικριστά καλάθια. Οι παίκτες επιτρέπεται να ακουμπήσουν την μπάλα μόνο με τα χέρια.

11 Το ποδόσφαιρο είναι ένα ομαδικό άθλημα που παίζεται ανάμεσα σε δύο ομάδες των έντεκα παικτών με μία σφαιρική μπάλα.

12 Το Αμερικανικό ποδόσφαιρο, γνωστό ως φούτμπολ (football) στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι ένα ομαδικό άθλημα που παίζεται ανάμεσα σε δύο ομάδες των 11 παικτών η κάθε μία, με μια μπάλα οβάλ σχήματος και μήκους 30.48 εκατοστών

13 Το σκι ή χιονοδρομία είναι ένα χειμερινό άθλημα. το σκι απαιτεί ειδικό εξοπλισμό και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι οι ποικίλες καιρικές συνθήκες σε ορεινό έδαφος και οι αντικειμενικοί και υποκειμενικοί κίνδυνοι. Το χόκεϊ επί πάγου είναι ένα ομαδικό άθλημα με μπαστούνι και σφαίρα, που περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα των χειμερινών ολυμπιακών αγώνων από το 1924.

14 Κυριακόπουλος Κώστας Μαλούχος Ιωάννης Μαλτέζος Γρηγόρης Μηναδάκης Γιώργος Μίγκλης Ιωάννης

15  Η Ιστορία των Βιντεοπαιχνιδιών, αρχίζει στα τέλη της δεκαετίας του '40  Προς τα τέλη του '50 και στα μέσα του '60, στην Αμερική, αρχίζουν να μπαίνουν στην καθημερινή μας ζωή, οι υπολογιστές  Το πρώτο παιχνίδι - μηχάνημα που διαφημίστηκε επίσημα, ήταν το Computer Space ( παιχνίδι φλίπερ ), το 1971  Από την δεκαετία του 1970 και του '80, τα βιντεοπαιχνίδια έχουν γίνει μια δημοφιλής μορφή ψυχαγωγίας και ένα μέρος του σύγχρονου πολιτισμού στον ανεπτυγμένο κόσμο  Η μέση ηλικία του παίκτη ηλεκτρονικών παιχνιδιών είναι 30.

16  Πρώτη γενιά (1972–1976)  Δεύτερη γενιά (1977–1982)  Τρίτη γενιά (1984–1992)  Τέταρτη γενιά (1993–1996)  Πέμπτη γενιά (1997–2002)  Έκτη γενιά (2003–2006)  Έβδομη γενιά (2004–2009)  Όγδοη γενιά (2010- σημερα )

17  League of Legends (LOL)  Counter Strike:Global Offensive (CS:GO)  Dota 2  NBA 2K15  World Of Warcraft (WOW)  Minecraft  Battlefield (BF)  Call Of Duty (COD)  Grand Theft Auto (GTA)  Rocket League  The Binding Of Isaac

18

19  Βελτιώνουν τα αντανακλαστικά και την ικανότητα των ατόμων να επικεντρώνονται σε συγκεκριμένους στόχους  Εξασκούν την προσοχή, τη συγκέντρωση και τη μνήμη, ενεργοποιούν τη δημιουργική σκέψη  Μερικά κάνουν τα παιδιά να παιδαγωγούνται παίζοντας  Είναι διασκεδαστικά  Ανεβάζουν την αυτοεκτίμηση

20  Μπορεί να αυξήσουν την επιθετικότητα στη συμπεριφορά, τις σκέψεις και τα συναισθήματα και να περιορίσουν τις θετικές κοινωνικές συμπεριφορές  Μπορούν να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην όραση  Μπορούν να προκαλέσουν ψυχολογικά προβλήματα και ψυχοσωματικές διαταραχές  Οδηγούν στον εθισμό  Προκαλούν συναισθηματική παράλυση

21  Τα τρία τέταρτα των εθισμένων, σύμφωνα με τα στοιχεία, είναι αγόρια  Κρίσιμος παράγοντας αναγνώρισης του εθισμού και διαχωρισμού του από την απλή ενασχόληση αποτελεί η σταδιακή και σταθερή απώλεια της λειτουργικότητας του εφήβου  Ο εθισμός δε παραμένει σταθερός στο χρόνο, πάντα επιδεινώνονται οι συνέπειες του φαινόμενου  Στη σύγχρονη – ηλεκτρονική εποχή είναι εύκολο να εθιστεί ένας έφηβος σε ηλεκτρονικά παιχνίδια

22 Καλό είναι να θυμόμαστε πάντα ότι πρέπει να παίζουμε με μέτρο !!!

23 Ομάδα : Καρσλίδη Γιάννα Κουτσοπούλου Κωνσταντίνα Λασκαρίδου Δάφνη Λεοντοπούλου Μαριέφη Μισκεδάκη Βασιλική 2015-2016

24 Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με τη χρήση κυρίως του λόγου, αλλά και της μουσικής και του χορού. Πρόκειται για την παραγωγή ζωντανών απεικονίσεων πραγματικών ή φανταστικών συμβάντων με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση των θεατών. Το θέατρο μπορεί να έχει διάφορες μορφές, όπως είναι ο μονόλογος, η όπερα, το μπαλέτο, η παντομίμα κ. ά.

25  Τραγωδία  Κωμωδία  Δράμα  Μουσικό θέατρο  Θέατρο μορφών  Θέατρο πρόζας

26 Τα μέρη του αρχαίου ελληνικού θεάτρου 1) Σκηνή 2) Ορχήστρα 3) Κοίλον

27  Αρχαίο ελληνικό θέατρο  Ρωμαϊκό θέατρο  Το θέατρο στο βυζάντιο  Το θέατρο στο μεσαίωνα  Το θέατρο στην αναγεννησιακή Κρήτη  Το θέατρο της Αναγέννησης

28  Το αγγλικό θέατρο  Το γαλλικό θέατρο  Η Ισπανία του Siglo de Oro  Αστικό θέατρο 18 ος αιώνας  Σύγχρονα θεατρικά ρεύματα

29  Μολιέρος (« Ο κατά φαντασίαν ασθενής »)  Ουίλιαμ Σαίξπηρ (« Ρωμαίος και Ιουλιέττα »)  Κάρολος Κουν (« Οιδίπους Τύραννος »)  Γρηγόριος Ξενόπουλος (« Στέλλα Βιολάντη » )

30  Ρομαντισμός : η εξύμνηση της απόλυτης μοναδικότητας του ατόμου, ένα αίσθημα στεναχώριας σ ’ ένα κόσμο με τον οποίο το άτομο δε μπορούσε να ταυτισθεί, ο βαθύς συναισθηματισμός  Ρεαλισμός : κύριο χαρακτηριστικό του είναι η εξωτερίκευση των ατομικών βιωμάτων και οι αντιδράσεις που αυτή προκαλεί  Νατουραλισμός : η πιστή αντιγραφή της πραγματικότητας  Εξπρεσιονισμός : Στη θέση των « αληθινών » προσώπων αρχίζουν να παρουσιάζονται συμβολικές μορφές  Επικό θέατρο του Μπρεχτ : Ο σημερινός κόσμος μπορεί να περιγραφεί στους σημερινούς ανθρώπους μόνον σαν κόσμος που μπορεί να μεταβληθεί.

31 Ομάδα : Καλογιάννη Μαρίνα Καπετανγεώργης Γιάννης Καραΐσκος Γιώργος Κολιάτση Αικατερίνα Μαρούδας Βασίλης “ Ελεύθερος Χρόνος ” & “ Κινηματογράφος ”

32  Ο κινηματογράφος ή αλλιώς σινεμά ( από Κινηματογράφος -> Cinematograhp -> Cinema) αποτελεί σήμερα την αποκαλούμενη και έβδομη τέχνη, δίπλα στη γλυπτική, τη ζωγραφική, το χορό, την αρχιτεκτονική, τη μουσική και τη λογοτεχνία.  Εμφανίστηκε ως μια νέα τεχνική καταγραφής της κίνησης και οπτικοποίησής της, όπως δηλώνει και ο όρος ( κινηματογράφος = κινήματα + γραφή ).

33  Η ανακάλυψη της φωτογραφίας έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη της τεχνικής του κινηματογράφου.  Η εφεύρεση του κινηματοσκοπίου από τον Ουίλλιαμ Ντίκσον συνέβαλε στην ανάπτυξη της κινηματογραφικής τεχνικής. Ο Ντίκσον εργαζόταν στα εργαστήρια του Τόμας Έντισον.

34  Ένας από τους πρώτους κινηματογραφιστές υπήρξε ο Ζωρζ Μελιέ, ο οποίος θεωρείται και από τους πρώτους κινηματογραφικούς σκηνοθέτες. Οι ταινίες του πραγματεύονταν θέματα από το χώρο του φανταστικού. Επιπλέον, εισήγαγε τεχνικές οπτικών εφέ, ενώ για πρώτη φορά πρόβαλε έγχρωμες ταινίες, χρωματίζοντας την κινηματογραφική ταινία με το χέρι.

35  H ταινία του Ζωρζ Μελιέ Ταξίδι στη Σελήνη 1901 υπήρξε πιθανότατα η πρώτη που προσπάθησε να περιγράψει ένα ταξίδι στο διάστημα.

36 Προβολή φιλμ τριών λεπτών σχετικό με την ιστορία του κινηματογράφου http://filmmakeriq.com/2014/03/the-evolution-of-film-in-3- minutes/

37 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !


Κατέβασμα ppt "5º Λύκειο Νέας Σμύρνης Τμήμα : Α 2 2015-16. Καπάι Στέλλα Κάρλοβιτς Αλεξάνδρα Κίτσου Αλέξανδρος Κουτελιέρη Φωτεινή Μαγκριώτη Ναταλία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google